Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

  1. Vielä tämä vanha ketju ylös kun löysin nyt tuubistakin Tuulian esittämän Kerro minulle. Oli sellainen kappale joka oli lapsena minulla kasetilla ja kun kasetti aikoinaan hävisi niin hävisi koko kappalekin. Mielessäni se oli mutta ei missään kuunneltavana.
    Kun jotain oikein toivoo niin se toteutuu. Kyllä aika ajoin etsin tätä todella paljon.
    Vaan vielä se tuntuu yhtä vahvasti kun sitä aina välillä kuuntelen:
    T: meriläinen


    https://www.youtube.com/watch?v=vxJCPSvcQNU&feature=share
  2. No en kyllä usko huippukohdan menneen jo.
    Askel kyllä on hidastunut eikä pääkään toimi samaa vauhtia kun ennen.
    Mutta toisaalta ei kait ne unelmatkaan ole samoja kun ennen.
    Mie tykkään hitaasta elämästä ja mennäkseni tonne Kottonin alotukseen niin jäin miettimään tänään miksi kaiken pitää olla kilpailua nykyään.
    Telkka täynnä kipailuohjelmia joita katellessa jo stressitaso nousee vaikka ei ole siellä mukana. Ei ole minun juttu.
    Ikää myöten tulee lupa elää hitaammin ja enemmän omaan tahtiin.
    Ei tarvi olla mukana vauhdissa ja joka paikassa.
    Voi nukkua ihan rauhassa ne määrät unta kun haluaa. Joko alusta yötä tai lopusta.
    En todellakaan koe että elämä olisi jotenkin mennyt jo.
    Elämähän loppuu just silloin kun aika on. kohta tai sitten yli sata vuotiaana. Kamala ajatus olis sata vuotiaaksi asti surra elämän loppumista.