Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh, nyt voi jo vähän hengittääkin, mutta vasta vimppo erä kertoo totuuden..:))
Ja Vehanen on hyvä.
Zone, pojillahan on asennetta, vaikka muille jakaa.
Tosin huomenna on kova vasustaja. Jos ne sais siirtää pari maalii tästä päivästä sinne :)
10.05.2012 21:49
Ja taas mie oon ihan pihalla, vaikka sisällä olenkin?
10.05.2012 19:22
Kohta voitetaan Ranska :)
Siksi vähän Charles Aznavouria, La Boheme:
http://www.youtube.com/watch?v=RuKcHjptSB4&feature=related
10.05.2012 19:17
Iltatuulen viesti soi ja soi ja se soi silloin joskus ihan kyllästymiseen asti.
Nyt kun aikaa on mennyt niin se kuulostaa ihan hyvältä.
Ja kaikenlaista tulee mieleen tätä kuunnellessa.
http://www.youtube.com/watch?v=mmhTxdAOD-k&feature=related
10.05.2012 19:01
Nii saahan sitä kaikkeea selittää.
Ja saa selittää varsinkin ittelleen.
En miekään nyt jaksa ettii siulle lissää musaa kun kadonnut oli se yks.
10.05.2012 18:31
Tässä vähän Hectoria narnistille :))
http://www.youtube.com/watch?v=LQrfvxTq6MI&feature=BFa&list=AL94UKMTqg-9AM0fvamhZ2ORG-XVSevmAb
10.05.2012 18:04
Mutta etkös sinäkin ollut osittan savolainen vai miten se oli? :))
10.05.2012 16:50
Sen verran erakko olen etten halua kotiini ketään tuntematonta edes suomalaista.
Kerran kun asuin yksiössä, ja tyttökaverini joutui pihalle asunnostaan hänet ja hänen iki-ihanan dobermanninsa otin asumaan luokseni.
Pari kuukautta siinä meni kun hän löysi uuden kodin itselleen.
Mutta ne dobermannin karvat eivät kyllä sitten lähteneet joka paikasta kahteen vuoteenkaan.
Sekin vaati aika paljon, meiltä kummaltakin.
Mutta en todellakaan tuntemattomia halua oman kotini alle ennen kuin todella suuri hätä tulee ihan kansainvälisesti, ja muuta mahdollisuutta ei enää ole.
10.05.2012 16:46
No niin tottunut kohtaamaan erilaisuutta, siinä kait se tuli.
En enää kiinnitä huomiota juurikaan ihmisten erilaisuuteen koska täällä on erilaisia ja erivärisiä ihmisiä kaupungin kokoon nähden paljon.
Ensimmäiseksi kun lähdin tänään kävelemään kaksi tummaa ulkolaista miestä asteli edelläni.
Enkä tiedä läheskään aina mistä maasta eri ihmiset ovat.
Kuka on heistä somali ja kuka mikäkin. Afrikkalaiset ihmiset toisinaan käyvät suomalaisesta. Huomasin sen kerran kun ihan vaalea nainen alkoi keskustella muiden siinä ympärillään olevien ulkomaalaisten kanssa. Hän oli Kamerunista.
Jossain vaiheessa tänne otettiin erittäin paljon maahanmuuttajia, ja heitä tuli kaikkialta.
Olin kurssilla sellaisessa paikassa missä oli myöskin maahanmuuttajien koulutusta.
Ja siitä on aikaa noin seitsemän vuotta, vieläkin tapaan ihmisiä joihin silloin tutustuin, utelias ja hymyilevä kun olen noin ylipäätään niin minua oli helppo ilmeisesti lähestyä.
Enää ei tännekään oteta maahanmuuttajia niin paljon mutta kutenkin niitä otetaan.
Ja jälleen kerran tänään. vakiokaupassani oli ihan mustia ja sitten todella kalpeita ihmisiä :))
10.05.2012 16:39
Kyllähän se mullekin riittää kunhan voittaa suomen pojat.
Mutta jos ovat vaan yhden maalin johdossa niin silloin ei kannata alkaa laakereillaan lepäämään, vaan lisää pitää saada ainakin yks maali.
Se toinen pääsee ohi ihan yks kaks.
Onhan ruotsikin ottanut voiton vaikka viimeisessä erässä oli suomi viiden maalin johdossa.
Eli peliä, peliä eikä peippailua.
Tänään taas voitetaan, eiks yeah:)
10.05.2012 13:31
"Turhuuksien turhuus, kaikki on turhuutta".
10.05.2012 12:18
Aamukahvi pihakeinussa istuen tuli tänäaamuna juotua.
Mutta päällä oli kyllä sen verran ettei palelemaan alkanut.
Aurinko paistoi ja linnut lauloi, nyt näkyy olevan pilvistä, heti sisällä pimenee.
10.05.2012 11:17
No voithan sie lauleskella hänelle myöskin näin, niitä paiväunilauluja.
Musiikin kautta murteet voi mennä hyvin perille :)
Jamppa Kääriäinen, Kemijoo:
http://www.youtube.com/watch?v=e0VZZBpru-M&feature=related
10.05.2012 11:06
Käteisellä maksan, ei tartte muistella numeroita.
Tykkään rahan kanssa maksaa kun oon jotenkin paremmin selvillä siitä multa menee ja paljonko jää. En joudu näin ollen edes siihen loukkun ettei rahaa olis.
Kun jotain kallista maksan niin silloin kortilla.
Eikä todellakaan ole makshäiriöitä, luottokortin jouduin yhdessä tilanteessa ottamaan ja siellä on edelleen käyttöä se 2000 € mikä oli silloinkin. Kun matkalla en kuitenkaan nostanut mitään :)
Enkä sitä tule käyttämään luottoa paitsi ihan palavassa hädässä, sillä rahalla minkä tienaan minun pitää pystyä elämään.
10.05.2012 10:58
Joo, systeri on se joka pitää mun virkatuissa ja kudotuissa vaateissa.
Ite en kanssa jaksa keskittyä sellaiseen.
Mutta systerillä on aina ja kaikkialla virkkuut mukana. On jo ostanut sitä meidän risteilyä varten jotain. Sanoi että odottaa että pääsee kannelle istumaan ja virkkaamaan.
Telkkaa katellessa koko ajan tekee jotain ja nyt viimeksi kun kävin hänen luonaan sain virkatun liivin, itse siitä vihjaisin että haluaisin sellaisen.
Kerran kokeeksi teki mulle oloasun virkkaamalla, housut ja pitkän paidan :)
Ainoat housut mitä on tehnyt mutta halus kokeilla.
Sillä on taito ha ennenkaikkea halu siihen niin kyllä mielelläni "käytän hyväkseni".
Vielä noista kisoista, parastahan niitä on porukassa katsoa mutta olen oppinut kyllä itseksenikin.
09.05.2012 13:05
Postiaatikolla käydessä huomasin että ulkona tarkenee tänään ilman pitkähihaista.
Kun toi tuuli on tuolta mereltä ollut vielä niin kylmä olen aina jonkun pitkähihaisen vetäissyt päälleni.
Kesä tulee varmasti aikanaan :))
09.05.2012 12:33
Viimeinen sana, siitä jos aletaaan kinaamaan niinse ei pääty koskaan. Enkä jaksa edes lukea noita viimeisen sanan ketjuja.
Usein mun viimeinen sana on että en enää jatka asian käsittelyä, koska sen turhaa.
En jaksa juupas eipäs kisailuja.
09.05.2012 12:24
Moi Heikku!
Kaikki suomi pelit katson, kun ne näkyy tavallisislta kanavilta.
En yleensäkään tarvi noita maksullisia kun mulle riittää noi maksuttomat ja niitäkin usein tallentelen ettei tarvii istua tv;n orjana.
Mun systeri lähetti mulle rintakrossin jonka oli tehnyt virkkaamalla, itselleen samanlaisen.
Se on Meidän Virallinen Leijona Rintakrossi ja sitä pidetään asusteena pelien aikana.
Sinivalkoinen kukka on, mutta sen me yhdessä päätimme virallistaa:))
09.05.2012 12:19
Jos voittaisin lotossa niin silloin ostaisin oman mökin sieltä.
Mutta kun nää mun tulot on kuitenkin sen verran pienet niin tyydyn tilaani tähän :)
Voishan asiat olla huonomminkin.
08.05.2012 23:04
Kun asun meren rannalla puutalossa on tämä kuin mökkielämää koko vuoden.
Mutta saaressa jossa on poikien hoidossa "mun mökkini" en vielä ole käynyt.
Ja siellä on se rantasauna jonka kuistilla on ihana istua.
Joskus mietin että "voi voi kun ei ole sitä omaa mökkiä", mutta sitten huomasin tämän puolen huolettomuuden ja olen ihan tyytyväinen näinkin.
Olen joskus vuokrannut mökin koko kesäksi, mutta viime kesänä kun saareen halusin niin aina siellä oli tilaa.
Samaa olen ajatellut kokeilla tänä kesänäkin. Sitäpaitsi voin saareen mennä vaikka joka päivä kun sinne ei ole kuin tunnin matka ja joinain päivinä ilmainen kuljetus.
Ensimmäisenä kesäloma viikkona on systerin kanssa varattu Kristina Katarinalla risteily. Gotlantiin ja Ahvananmaalle.
Että tälläistä nyt täällä.
08.05.2012 22:47
70 / 183