Jääkiekko ahdistaa

SEREENA

mieheni sitä katsoo ja fanittaa mutta minulle koko tuo jääkiekkokulttuuri aiheuttaa tuskaisuutta ja pahaa oloa! Ja tuohon kulttuuriin liitetään aina kalja jonka ei pitäisi kuulua mihinkään urheilulajiin!

21

194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • * *

Oma ukkelini inhoaa lätkää. Itse katselen joskus, kun hän ei ole kotona.
      Ilman kaljaa.

• No taas tälläinen yleistely. En ymmärrä jos ite liität siihen jotain niin ei se kaikkialla niin ole.
      Vasta kun raitistuin aloin kattoa koko peliä, juovaan aikaan ei se mulla kuulunut mihinkään.
      Mun ex mies joka opetti seuraamaan sitä oli myös raitis.

Tuleepahan taas jännä peli jos suomalaiset jatkaa peliä eikä hyydy taas ekaan erään niin kun niillä usein on tapana.

Älä sinä kattele sitä jos ahdistaa mene vaikka eri huoneeseen.
      Ite en kattele mitään mikä ahdistaa.

• SAS*

Täytyy sanoa, että en seuraa mitään kilpaurheilua. Tai katson minä nytkin jääkiekkoa, mutta vain tämän kirjoittelun ohessa.
      Kilpaurheilussa on nykyään niin paljon kielteistä. Otetaan liian tosissaan koko homma. On dopinkia ja sopupeliä.
      Kuntoliikunnasta olen enemmän kiinnostunut. On mukava pyöräillä mutkaista tietä näkymättömiin.

• juurikin näin

En ole kiinnostunut jääkiekosta! Vain silloin tällöin saatan jännätä, jos Suomella on mahdollisuus voittaa.

Minäkään en ole kiinnostunut toisten urheilusta, kuntoilen itse kyllä säännöllisesti.

Jäätanssia ja taitoluistelua katson kyllä mielelläni, mutta tanssi onkin lähellä sydäntäni, harrastanhan sitä itsekin.

Yleisurheilu vielä jotenkin menettelee, siellä kun näkee niin hyväkroppaisia nuoria ihmisiä!

• Nooo, kiekkoilu kuten muukin huippu-urheilu on viihdettä ja silloin se urheileminen ja sen fanittaminen ovat kaksi täysin eri asiaa.

Miun mielestä lätkä on vähän liian yksinkertainen peli ollakseen kiinnostava. Futis on monipuolisempaa ja sitä seuraan kyllä aktiivisesti, mutta senkin fanittajat ovat kyllä pelin heikoin lenkki kuten kaikenlaiset tappelut yms osoittavat.

• Hei kun keikuskelen

Entäs jos alkaisit iloitsemaan siitä, että oma kultahippulais-miehesi voi katsella sellaista ohjelmaan, josta Hän pitää. Saattaa olla mahdollista, että sinä pulloutat silmämunasi jonkun toisen ohjelman katsomiseen, josta miehesi ei puolestaan välitä tipan lirua. Sanooko hän, että tuskastuu, kun sinä katsot mieliohjelmaasi?

Aina-sana on semmonen sana, että itse käytän sitä varoen.
      Aina on aina aina ja ainasta tulee tunne, ettei ikinä ole muuta:)

Jos olis tv, niin katsoisin ainakin ne ottelut, joissa Suomi pelaa.
      Jääkiekossa (myös monissa muissa lajeissa) voi oikein Aistia, miten suuuuuunnattomalla "raivolla", tahdolla, halulla, intohimolla pelaaja/pelaajat yrittävät taistella voitosta. Kilpailu on kilpailua ja niin pitää olla.
      Kilpailuissa itsekin olen verenmaku suussa pelaaja, raivotar:)
      Tai siis Olin, en enää kilpaile missään uheilussa. Harmi oikeastaan, sillä on todella mahtava tunne, kun pistää 100%:sti itsensä likoon. Jos häviää, niin toinen on sillä kertaa parempi, mutta kuitenkin tietää yrittäneensä 100%:sti. Jos taas voittaa, niin huh huh sitä tunnetta:)

• Moi Heikku!
        Kaikki suomi pelit katson, kun ne näkyy tavallisislta kanavilta.
        En yleensäkään tarvi noita maksullisia kun mulle riittää noi maksuttomat ja niitäkin usein tallentelen ettei tarvii istua tv;n orjana.

Mun systeri lähetti mulle rintakrossin jonka oli tehnyt virkkaamalla, itselleen samanlaisen.
        Se on Meidän Virallinen Leijona Rintakrossi ja sitä pidetään asusteena pelien aikana.
        Sinivalkoinen kukka on, mutta sen me yhdessä päätimme virallistaa:))

• Hei kun keikuskelen
        tulisilla kirjoitti:

Moi Heikku!
        Kaikki suomi pelit katson, kun ne näkyy tavallisislta kanavilta.
        En yleensäkään tarvi noita maksullisia kun mulle riittää noi maksuttomat ja niitäkin usein tallentelen ettei tarvii istua tv;n orjana.

Mun systeri lähetti mulle rintakrossin jonka oli tehnyt virkkaamalla, itselleen samanlaisen.
        Se on Meidän Virallinen Leijona Rintakrossi ja sitä pidetään asusteena pelien aikana.
        Sinivalkoinen kukka on, mutta sen me yhdessä päätimme virallistaa:))

Heh, olipas hauskan lapsellista:)
        Siskos virkkasi teille "Virallisen Leijonan Rintakrossin", ihan nyt vallan naurattaa:)
        Ihana juttu. Siskos näyttää olevan yhtä Mukava, kuin itsekin olet.

Meinaan mennä katsomaan joitakin otteluita mun veljen luo, eilen juuri oli asiasta puhe. Oikeastaan on kivempi katsoa otteluita jonkun toisen kanssa, kuin ihan yksistään. On helpompi tehdä AAAAAltoja, kun on kaks x kaks kättä huitomas:)

• Hei kun keikuskelen
        Hei kun keikuskelen kirjoitti:

Heh, olipas hauskan lapsellista:)
        Siskos virkkasi teille "Virallisen Leijonan Rintakrossin", ihan nyt vallan naurattaa:)
        Ihana juttu. Siskos näyttää olevan yhtä Mukava, kuin itsekin olet.

Meinaan mennä katsomaan joitakin otteluita mun veljen luo, eilen juuri oli asiasta puhe. Oikeastaan on kivempi katsoa otteluita jonkun toisen kanssa, kuin ihan yksistään. On helpompi tehdä AAAAAltoja, kun on kaks x kaks kättä huitomas:)

Tavallaan jatkoa ed. viestiini.

Tosta kun sanoit, että siskosi Virkkasi teille kukat, niin muistui mieleen, kun äitini virkkasi mun barbie nukeille leveälierisiä hattuja. "Tärkkäsi" ne muistaakseni sokeriliemellä. Ne hatut olivat Tosi hienoja ja kovahkoja lierejä sai vähän väännellä eri asentoihin.

Minä en kudo, enkä virkkaa. Arvostan kuitenkin ihan Älyttömästi kaikkia käsin tehtyjä juttuja. Jos minulla olisi kärsivällisyyttä kutomiseen/virkkaamiseen, niin tekisin oitis itselleni kunnon Villapuseron ja Villatakin. Älytöntä, kun kaupasta ei löydy kunnon villapuseroita.

• Hei kun keikuskelen kirjoitti:

Tavallaan jatkoa ed. viestiini.

Tosta kun sanoit, että siskosi Virkkasi teille kukat, niin muistui mieleen, kun äitini virkkasi mun barbie nukeille leveälierisiä hattuja. "Tärkkäsi" ne muistaakseni sokeriliemellä. Ne hatut olivat Tosi hienoja ja kovahkoja lierejä sai vähän väännellä eri asentoihin.

Minä en kudo, enkä virkkaa. Arvostan kuitenkin ihan Älyttömästi kaikkia käsin tehtyjä juttuja. Jos minulla olisi kärsivällisyyttä kutomiseen/virkkaamiseen, niin tekisin oitis itselleni kunnon Villapuseron ja Villatakin. Älytöntä, kun kaupasta ei löydy kunnon villapuseroita.

Joo, systeri on se joka pitää mun virkatuissa ja kudotuissa vaateissa.
        Ite en kanssa jaksa keskittyä sellaiseen.
        Mutta systerillä on aina ja kaikkialla virkkuut mukana. On jo ostanut sitä meidän risteilyä varten jotain. Sanoi että odottaa että pääsee kannelle istumaan ja virkkaamaan.
        Telkkaa katellessa koko ajan tekee jotain ja nyt viimeksi kun kävin hänen luonaan sain virkatun liivin, itse siitä vihjaisin että haluaisin sellaisen.
        Kerran kokeeksi teki mulle oloasun virkkaamalla, housut ja pitkän paidan :)
        Ainoat housut mitä on tehnyt mutta halus kokeilla.
        Sillä on taito ha ennenkaikkea halu siihen niin kyllä mielelläni "käytän hyväkseni".

Vielä noista kisoista, parastahan niitä on porukassa katsoa mutta olen oppinut kyllä itseksenikin.

• Hei kun keikuskelen
        tulisilla kirjoitti:

Joo, systeri on se joka pitää mun virkatuissa ja kudotuissa vaateissa.
        Ite en kanssa jaksa keskittyä sellaiseen.
        Mutta systerillä on aina ja kaikkialla virkkuut mukana. On jo ostanut sitä meidän risteilyä varten jotain. Sanoi että odottaa että pääsee kannelle istumaan ja virkkaamaan.
        Telkkaa katellessa koko ajan tekee jotain ja nyt viimeksi kun kävin hänen luonaan sain virkatun liivin, itse siitä vihjaisin että haluaisin sellaisen.
        Kerran kokeeksi teki mulle oloasun virkkaamalla, housut ja pitkän paidan :)
        Ainoat housut mitä on tehnyt mutta halus kokeilla.
        Sillä on taito ha ennenkaikkea halu siihen niin kyllä mielelläni "käytän hyväkseni".

Vielä noista kisoista, parastahan niitä on porukassa katsoa mutta olen oppinut kyllä itseksenikin.

Ihan aloin vihertämään, kun luin siskos pitävän sut hänen kutomissa kuteissa.
        Mun hyvä ystäväni on kans samanlainen, kuin siskosi. Aina on kudin kourassa.
        Hän tekee aivan ihania-ihania puseroita lapsenlapsilleen joululahjoiksi, kuten myös heidän vanhemmilleen.
        On virkannut moooonta sängynpeittoa ja verhoja ja pöytäliinoja.

Tosi taitavat tekijät osaavat tosiaan kutoa tai virkata, samalla kun katsovat televisiota tai keskustelevat jonkun kanssa. Jos minä alkaisin virkkaamaan, kaikki energia menisi virkkuukoukun kääntelemiseen ja pitäisi ihan koko ajan tuijottaa sitä kudinta.
        Niin ja sitten jos tulis joku virhe, niin nakkaisin kutimen seinään hyvin nopiaan.:)

• strs

Samoin aiheutti mun eksälleni. Nyt saa onneksi katsoa kisat rauhassa ilman että toinen tuskailee vieressä.

• 1957 woman

Katsele tennistä - siihen nukahtaa jokainen, joka ei pelistä mitään ymmärrä - ei tule edes niska kipeäksi, kun kotona ei tarvitse päätään kääntää!
      HALOO - turhia mariset lätkä on rautaa!!!!!

• Hei kun keikuskelen

HaLLLLoooo, täälä Muumi.... eiku ei, ei Muumi vaan Mummi:)

Ihan vallan, kertakaikkisen kertakaikkisesti, olen Eri mieltä kanssasi, että jos Tennistä katselee, niin silmäfläskit klapsahtaa kiinni.
        Tennistä on Kiva katsella. Toki säännöt pitää osata, että pysyy peräs mukana, mutta niinhän se on, vaikka katselis mitä tahansa urheilua.

Sulkapallo on kans kivaa katseltavaa, tosi kivaa.

• Lätkässä lätkään

Kyllä nytkin ollaan ihan hiljaa, kun äiskä huutaan Suomen puolesta. Uskokaa pois. Ei passaa häiritä

• Täällä ei oo äiskä mutta nainen kuitennii ja huuto oli hirmuinen :)))))

• tulisilla kirjoitti:

Täällä ei oo äiskä mutta nainen kuitennii ja huuto oli hirmuinen :)))))

Kyllä oli henki salpautua täällä.. oli jännää. Niin hallitsi Suomi peliä, että mitähän sitä ois tehny jos ei ois voittanu..
        Yksin en juuri viitsiny huutaa.. mutta tuuletuksia saatto tulla aika spontaanisti! :)
        Ei äiskä täälläkään..

• Sibone kirjoitti:

Kyllä oli henki salpautua täällä.. oli jännää. Niin hallitsi Suomi peliä, että mitähän sitä ois tehny jos ei ois voittanu..
        Yksin en juuri viitsiny huutaa.. mutta tuuletuksia saatto tulla aika spontaanisti! :)
        Ei äiskä täälläkään..

Nniimpä vaan on vieläkin launataina jatkettava pelian seuraamista :)

• SEREENAlle, voithan keksiä vaikka jotain itelles pelien ajaksi.. eihän lätkää ihan jatkuvasti telkusta tuu? Vaikka luurit korville, hyvää musaa, kirja käteen..
      Vähä paha sanoa, kun en ihan ymmärrä sun tilannetta..

• Heijjaasvärije

Suomen voitto kuin loton pääpotti
      Ruotsin tappio kuin olisi saanut vielä Jokerin päävoiton päälle

• Siitä olen samaa mieltä, että kaljan ei pitäisi kuulua urheiluun. Rahako se siinäkin ratkaisee, ilman kaljaa vähemmän kävijöitä matseissa? Melkoista touhua, saunakaljat jää saamatta, jos erehdyt kauppaan ennen aamuyhdeksää, mutta jäähalleissa saa vapaasti näyttää lapsille, että kalja kuuluu asiaan.

Jos unohdetaan se kalja, mitä pahaa jääkiekossa on. Kai sinäkin tykkäät jostain, mikä ei miestäsi kiinnosta. En nyt itsekkään mikään lätkäfriikki ole, mutta kyllä nuo Suomen matsit MM-kisoissa tulee katsottua, usein kuullokkeet korvilla, vaimoa häiritsemättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      488
      1845
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1567
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1368
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1357
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      110
      958
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      909
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      906
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      761
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      756
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      10
      751
    Aihe