Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Myrskyluodon Maija sarja, Oopperan kummitus, Papillon, Piano. Kuolleiden runoilijoiden seura. Kaikki Poliisi opistot.
Aikoinaan Bondit.
Siinä noin alkuun elokuvia jotka on tullut katsottua monen monituiseen kertaan.
Onhan niitä muitakin mutta ei nyt tule mieleen.
Nii ja suomalaisista Niskavuoret, Pohjan tähden alla jne.
12.04.2012 17:08
Jaa, mulle naurettiin viime yönä töissä kun kun katsoessani ruoka automaattiin ei siellä ollut mitään sellaista syötävää jota olisin halunuut, lauloin: voi vee voi vee voi veevee vee.
Joku sanoi että sellainen laulu tällä kertaa.
No se vee on tietysti videlmä, joka oli äitini yksi lempikirosanoista.
12.04.2012 16:07
Äsken tuli uutisissa että salkkareita ollaan tekemässä elokuvaa, ja peräti kauhukuvaa:))
NO tuskin katsson sitäkään.
10.04.2012 19:44
Ihan ite päätän omat asiat.
Paitsi tuo työnantaja ei aina suostu yhteistyöhön.
Ainoa päättäjä mun elämässä lisäkseni on siis työnanntaja.
10.04.2012 19:31
Itteäni en löytänyt.
Mutta saman nimisiä etu ja sukunimellä kahdeksan, ja jopa koko nimellä näkyy olevan kolme kappaletta suomessa.
Eli ei mitenkään erikoinen nimi miulla.
10.04.2012 19:03
Huomenta! taisinpa keretä ensimmäiseksi :)
Töistä kävellessä taas päässä soi.
Matti Salminen. Niin paljon voisin:
http://www.youtube.com/watch?v=p60IeNamYXw&feature=relmfu
Niin voin minäkin paljon nyt.
Hyvää yötä :)
10.04.2012 06:41
Niin tietysti kirjaston kirjoihin en koske kynällä enkä taittele. Enkä myöskään toiselta lainattua.
Mut se mikä on mun niin se on mun ja sen kyllä käytän hyvinkin loppuun monella tapaa.
Eikä toisen motiiveista kirjan viivailuun voi saada tolkkua kun ei tiedä miksi hän niitä viivailee.
Onko kysmys omassa elämässä tapahtuneesta, sitten viivailijan ikä, mikä se on.
Vai onko peräti kirja jonkun koulutehtävän alainen.
Liian paljon olisi muuttujia jos alkaisin miettimään Herkule Poirottimaisesti asiaa.
Siinä olisi pienille aivosoluille liikaa hommia.
Ehkä silloin pitäisi kysyä kirjastosta listaa lainaajista ja lähteä jälestämään kuka heistä ja miilloin ja miksi moisen tuhotyön teki. :)
09.04.2012 18:37
Tervehdys kuin tuulahdus täältä toisen meren mutta saman veden ääreltä :)
Vai omituisia, ehei eihän mulla toki mitään omituisia.
Ihan olen niin tylsän samanlainen kuin kaikki muut yhteensä.
Mulla on noi kirjat, siis määrätyt, sekä korvilla että alleviivattuina.
Koska se on totta ettei sitä tärkeää kohtaa löydä ellei joteski merkkaa.
Sitten yks juttu vielä jos on oikein tärkeä kohta niin sivu numero sekä aihe mitä se kohta käsittelee on kirjattu ylös sinne ekalle sivulle.
Nykyäänhän on noita liimattavia erivärisiä lappuja joita vois käyttää ettei kirja mene sotkuun mutta en vielä ite ole käyttöön ottanut.
Kun luen niitä alleviivauksia joita olen tehnyt jossain kymmenen vuotta sitten niin hyvin huomaan vanhenemiseni, koska enää en katso elämää samoin silmin kuin silloin ennen.
09.04.2012 12:39
Toi on niin tuttua :)
katsottu ja kokeiltu kun on niin sen jälkeen vaan paras on kyllin hyvä.
Ja mulle hän on mies joka osaa soittaa mun sielua.
Mutta koska heitä ei tunnu olevan niin yksin on tosi hyvä olla.
Varsinkin nyt kun alkaa taas yövuoroviikko, olen tasan tyytyväinen kun ei tartte miettiä ketään eikä elää myöskään toisen mukaan.
09.04.2012 11:34
Suvusta puhuessani puhun aina äidin puolen suvusta. Isän puolella se oli pieni ja ne kaksi serkkua joiden kanssa joskus lapsena leikittiin muuttivat sittemmin vanhempina ruotsiin. Yhteyttä ei ole enään ollut.
Perhe on sitten asia erikseen.
Perhettäni on enää siskon ja siskontytön porukat muut on kuolleet.
Meidän pieni perhe niinkuin kaikki nimitämme tätä porukkaa on hyvissä väleissä ja pidämme yhteyttä kyllä.
Kaikki tosin asumme eri kaupungeissa ja olemme kaikki myös erittäin koti-ihmisiä, joten eniten yhteyttä pidetään puhelimen välityksellä.
08.04.2012 19:56
No tässä tapauksessa ei niinkään ihanasti.
Mulla on korvamatona soinut Jukka Pojan Älä tyri nyt.
http://www.youtube.com/watch?v=WfzYXN_MuwI
Sanat yhdessä kohtaa sopii tulevaan perjantaihin.
Älä tyri nyt.
Älä lyö yli nyt.
Älä antaudu angstin valtaan.
Perjantaina on sellainen kokous edessä että siellä pitää miettiä mitä sanoo.
Muutenhan tuo kappale on nuorille kirjoitettu. Nuo sanat vaan soi mun päässäni kun jälleen kerran mietin tulevaa kokousta.
08.04.2012 17:57
En ole ikinuori enkä tunne itseäni vanhaksi oikeastaan koskaan.
Muutoksia itsessäni huomaan ja tunnen mutta sille tasolle ne ei ole menneet että tuntisin itseäni vanhaksi.
Joskus kun jonkun nuoremman henkilön kanssa keskustelen musiikista niin silloin syttyy valo pään päällä kun hän sanoo " Hei mun iskäkin (äitikin) tykkää just tosta". Vai iskä Kuinka Nuori se iskä nyt sitten onkaan :))
08.04.2012 17:36
Tervetuloa porukkaan :)
22 vuotta on takana raitista elämää, että tälläinen pikkualkuhan tässä vasta :))
08.04.2012 17:29
Huomenta ja Hyvää Pääsiäistä!
Tekstit tuli telkkuun kun laitoin ne tehdas asetukset, joten kiitti vinkistä.
Yksin olin illalla niinkun nytkin. Mulle yksinäisyys on ihan luonnollinen olotila. Eli en ole yksinäinen vaikka olen yksin.
Tässä talossakin on kyläpaikka ja sitten niitä löyyy kauempaa enemmän.
Pitkät pyhät ahdistaa joitain ihmisiä mutta minulle ei niillä ole muuta merkitystä kun se että kaupat kun ei ole auki niin on tylsää. Muutenkin tykkäisin olla vapailla arkena mutta työnantaja on toisin päättänyt.
Mutta kohta lähden systerille.
Onneksi siellä ei varmaan tänään ole kamalasti muita kulkijoita, vaikka mistä tietää.
07.04.2012 07:55
Voicessa on kaikki musiikkitaivaan tähtiä.
Upeita ja mahtavia.
Olis hienoo olla kuulemassa livenä :)
06.04.2012 21:20
Tykkään Voicesta juuri sen myönteisyyden takia.
Nytkin kaksi aivan ihanaa esitystä.
Olis mulla vaikee olla tiputtajana, mutta ammattilaiset osaa senkin kehumalla.
06.04.2012 21:07
Olikohan salkkareissa nyt kaksi mainos pätkää.
En ole katsonut sitä vuosiin, mutta nyt kun tätä jaksoa on hehkutettu täyty se katsoa.
Tosin ihan vähän aikaa sitten kuulin yhden tutun itsemurha yrityksestä, joka ei onnistunut. Mutta loppuelämä on pilalla.
Jäin jotenkin kylmäksi tolle jaksolle kun edes loppujen lopuksi ei tiedä saako ne vielä Sepon henkiin.
06.04.2012 21:05
Sitä en kyllä kokeillut.
Kun tallennukset on ohi niin voisin etsiäkin sen.
Katselin vaan että tekstitykset oli ajan tasalla.
Kiitti vinkistä :)
06.04.2012 20:59
Mulla on täällä kotona koneiden kapina..
Ykkönen ja kakkonen ja muut ylen kanavat ei suostu näyttämään mulle tekstitystä.
Ihan kiva, lähden huomenna Järvenpäähän systerin kaveriksi. Sen mies lähtee ukkojen kanssa mökille.
Voice of finland nyt sitten mulla tossa taustalla soi ja kyllä taas ihailen kuinka upeita laulajia suomesta löytyy.
Kerrankin on osattu tehdä kilpailu mitä tykkään seurata.
06.04.2012 20:49
Hyvää Pääsiäistä myöskin sinulle.
06.04.2012 20:35
79 / 183