Lempielokuvanne?

Tai paremminkin: millaisista elokuvista pidätte? Tätä on varmaan täällä kysytty, mutta kun en ole aikoihin käynyt, niin kysyn kuitenkin.

Pidän elokuvista, joissa on jonkinlainen teema, sanoma, tai miksi sitä sitten sanoisikaan. Sellasista räiskeistä ja tappamisista vain äksönin takia en pidä, elokuvassa pitää olla jotain muuta.

On niitä hyviä, ainakin minun makuuni, sarjojakin. Eilen alkoi kahdeksanosainen sarja Femmalta. Lilyhammer kertoo jenkkimafiososta, joka pääsee todistajansuojelussa Norjaan Lillehammeriin. Kulttuuriset erot ovat suuria, kuten odottaa saattaa.

90

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei jaksa sua

TAASKO SÄ PALAAT:::?

• Älä jaksa jos väsyttää. Se on sinun ongelmasi, ei minun.

En tiedä kuka olet, etkä sinä tiedä kuka minä olen, mutta kummastuttaa että kun kolmen kuukauden jälkeen tänne jotain kirjoitan, niin sinä multinikki alat vittuilemaan. Veikö joku hiekkalapiosi, vai mikä sinua vituttaa?

• isoäiti*

• demeter
        the.-man kirjoitti:

Kieliongelmia, ei avautunut. Tässä yksi josta pidän. Vaikka en nyrkkeilystä pidäkään, niin tässä elokuvassa oli pohjimmiltaan kyse jostain muusta.

http://www.youtube.com/watch?v=WHgPJjub790

Million dollar baby oli elokuva, jota ei unohda. Samaan sarjaan laitan myös Black Swanin, vaikka miljööt olivat aivan erilaiset, samoin päähenkilöiden lähimmät.

• meeriamanda

Länkkäreitä, ei väliä miten vanhoja ja nimiä en edes yritä muistaa.
      Myös historialliset ellut ovat ihania.

• Monesti lännenelokuvat kertovat jotain muuta kuin tarinan. Jos olisi Peter von Bagh, niin tietäisi mitä kaikkea ne sisällään pitävät ja millaisiin asioihin ne kiertotietä viittaavat.

Buch ja Kid - Auringonlaskun ratsastajat oli hyvä. Minun mielestäni.

• Vääryys piiloon!
        the.-man kirjoitti:

Monesti lännenelokuvat kertovat jotain muuta kuin tarinan. Jos olisi Peter von Bagh, niin tietäisi mitä kaikkea ne sisällään pitävät ja millaisiin asioihin ne kiertotietä viittaavat.

Buch ja Kid - Auringonlaskun ratsastajat oli hyvä. Minun mielestäni.

Naurettavia ovat nuo länkkärit. Hyvän ja pahan
        välistä kaksintaistelua. Viime hetkellä hyvyys
        ja oikeudenmukaisuus voittavat. Sikäli nauretta-
        vaa, ettei koskaan ole käynyt niin sen maan
        historiassa.

• meeriamanda
        Vääryys piiloon! kirjoitti:

Naurettavia ovat nuo länkkärit. Hyvän ja pahan
        välistä kaksintaistelua. Viime hetkellä hyvyys
        ja oikeudenmukaisuus voittavat. Sikäli nauretta-
        vaa, ettei koskaan ole käynyt niin sen maan
        historiassa.

Sinun mielestäsi, ei minun. Kumpiko on oikeassa?
        Hyvyys voittakoon aina, eikö vaan?

Länkkärit ovat hauskoja jonsei katso mustien lasien läpi... Bonantsa...Lännen Tie..Karjatilat , Virginialainen...yms. nautin niistä.

Relaa sinäkin välillä ja jätä politikoiminen.

• Ihana väkivalta!
        meeriamanda kirjoitti:

Sinun mielestäsi, ei minun. Kumpiko on oikeassa?
        Hyvyys voittakoon aina, eikö vaan?

Länkkärit ovat hauskoja jonsei katso mustien lasien läpi... Bonantsa...Lännen Tie..Karjatilat , Virginialainen...yms. nautin niistä.

Relaa sinäkin välillä ja jätä politikoiminen.

Onhan se tappaminen hauskaa eräitten mielestä.
        Jenkkilässä jopa jonotetaan seuraamaan hirttoja.
        Tottakai kaikkeen tottuu. Jopa vihaamaan inkkarei-
        ta, vai mitä? Mutta minä en!

• tiinaex...

mää teen hyt hatsansaat ja sanon että taasko sää näistä elokuvista kirjoitat no eihän mun tartte asiaan sen kummemmin kommentoida kommentoin jo viimeks ja siks jäi mieleen.

• Milloin olen elokuvista tänne kirjoittanut? En ole tammikuun jälkeen tänne edes kirjoittanut mitään.

Minulle on tiedätkö ihan se ja sama jos sinä haluat tämän kotipihanasi pitää ja häätää minut täältä pois. Siiitä vaan. Laita poistoon.

• tiinaex...
        the.-man kirjoitti:

Milloin olen elokuvista tänne kirjoittanut? En ole tammikuun jälkeen tänne edes kirjoittanut mitään.

Minulle on tiedätkö ihan se ja sama jos sinä haluat tämän kotipihanasi pitää ja häätää minut täältä pois. Siiitä vaan. Laita poistoon.

en mää sua mihinkään halua häätää mutta tuli vaan mieleen ja piti oikeen palata ajassa taaksepäin ja tuolla tammikuullahan se oli se sun aloitukses elokuvista.

• tiinaex... kirjoitti:

en mää sua mihinkään halua häätää mutta tuli vaan mieleen ja piti oikeen palata ajassa taaksepäin ja tuolla tammikuullahan se oli se sun aloitukses elokuvista.

Oliko minun aloitukseni. Jaa, kas vaan kun on itseltä päässyt unohtumaan. Mikä aloitus se oli? Muistuuko mieleen? Voisitko laittaa linkin?

Yritä kestää, ehkä kirjoitan tänne vielä jotain elokuvista.

• tiinaex...
        the.-man kirjoitti:

Oliko minun aloitukseni. Jaa, kas vaan kun on itseltä päässyt unohtumaan. Mikä aloitus se oli? Muistuuko mieleen? Voisitko laittaa linkin?

oli se sun aloitukses en osaa linkittää mutta sieltä tammikuulta se löytyy tämä asia tässä yritän kestää parhaani mukaan anna palaa vaaaaaan ;))))))

• ++++
        the.-man kirjoitti:

Pyynnöstäsi. Minulle on ihan sama.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10369032#comment-53074400

• ++++ kirjoitti:

Pyynnöstäsi. Minulle on ihan sama.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10369032#comment-53074400

Häiritsee ilmeisesti sinua, että kirjoitetaan elokuvista tällä palstalla. Tai sitten sinua häiritsee se että minä kirjoitan niistä. En pyydä anteeksi, älä avaa kirjoituksiani, jos noin alkaa patti turvota.

Pitääkö pitää vähän pitempi väli kirjoituksissa, ettei teidän hiekkalaatikkonne mene sekaisin?

• hanne____
        the.-man kirjoitti:

Häiritsee ilmeisesti sinua, että kirjoitetaan elokuvista tällä palstalla. Tai sitten sinua häiritsee se että minä kirjoitan niistä. En pyydä anteeksi, älä avaa kirjoituksiani, jos noin alkaa patti turvota.

Pitääkö pitää vähän pitempi väli kirjoituksissa, ettei teidän hiekkalaatikkonne mene sekaisin?

No mut eikö nää palstat ole kommentteja varten. Mitä väliä aiheella, tärkeintä ett saa rupatella ja jakaa ajatuksiaan.

• tiinaex...
        the.-man kirjoitti:

itehän sää pyysit linkin hän laitto sen mun puolesta ja kirjoitti vielä että hänelle ihan sama sun kirjoitukses ei häiritse ketään eikös tässä oo jo kaks kirjoittajaa sitä todistellu.

• tiinaex...
        hanne____ kirjoitti:

No mut eikö nää palstat ole kommentteja varten. Mitä väliä aiheella, tärkeintä ett saa rupatella ja jakaa ajatuksiaan.

samaa mieltä sun kanssa.

• +++++
        the.-man kirjoitti:

Taisit osoittaa kommenttisi väärälle kirjoittajalle, vai mitä?
        Minulle on se ja sama, kuka kirjoittaa mistäkin, vaikka kuinka monta kertaa.

Sinähän pyysit tiinaa laittamaan linkin, ja hän vastasi, ettei osaa. Minä osaan.
        Jospa katsoisit hieman tarkemmin, kelle vastaat!!

• varoitettu on
        the.-man kirjoitti:

Älä ala isännöimään, kun sen muistat sinut voidaan hyväksyäkin. Muista myös et yksi aloitus sivulla jossa on 40 viestialoitusta on ok.

• tex manille
        the.-man kirjoitti:

Sinähän kerroit jättäväsi tämän ikäpalstan. Miksi palasit, kun sinua ei tänne haluta?

• hyvin mahtuu
        tex manille kirjoitti:

Sinähän kerroit jättäväsi tämän ikäpalstan. Miksi palasit, kun sinua ei tänne haluta?

Puhu vain omasta puolestasi, ehkä sinua ei haluta tänne. Merkillistä käytöstä ikäihmisten palstalla.

• sietokykyä lisää
        tiinaex... kirjoitti:

samaa mieltä sun kanssa.

Sää oot tehny jo monta alotusta läskeistäs. Joku tekee kolmen kuukauden jälkeen uuden kirjoista niin valitat sitä. Et taida lukea kirjoja syöt vaan.

• tiinaex...
        sietokykyä lisää kirjoitti:

Sää oot tehny jo monta alotusta läskeistäs. Joku tekee kolmen kuukauden jälkeen uuden kirjoista niin valitat sitä. Et taida lukea kirjoja syöt vaan.

elokuvista teki aloituksen hän eikä kirjoista enkä ole valittanut sanoin vain että otin sillon jo osaa kirjoitukseen kun viimeks otin osaa mutta toivottavasti helpotti kun sait aamuäreyttäs purkaa muhun mutta jos nyt ruvetaan jutteleen kirjoista niin oikeessa olet en lue kirjoja juuri ollenkaan joitain yksittäisiä sillon tällön nyt olen lukenut tuomas kyrön kirjaa mielensäpahoittaja hitaasti mutta varmasti elokokuvia katon tosi paljon ja jo viimeks kirjoitin niistä suosikeistani niin ollen en viitsi toistaa ja mietippä tota viimeistä lausettas onko se aikuisen ihmisen kirjoittama jos tänkin ikäiset ihmiset kirjoittaa tollasta toisille niin en ihmettele yhtään mistä ne nuoret oppii kiusaamaan kilojensa kanssa kamppailevia kavereitaan ja mistä ne syömishäiriöt tulee sunlaiset on hyvänä esimerkkinä toivottavasti oot saanu siirrettyä noi järkevät ajatukses jälkipolville...

• tepi

Pidn eniten komedioista, sillä huumoria on elämässä liian vähän. Kaikki absurdikin huumori on mielestäni hyvää. Ei sen tarvitse olla niin alleviivattua.

• Tosi hyvä!

Sinähän olet niinkuin se entinen tyttö,
        joka sanoi, että, olipa hyvä elokuva.
        Sai nauraa koko ajan.

• TJ

Ei ihme että tämä palsta on laajasti tunnettu dementikkojen ärjykerhona.

Tulee mieleen isoisäni, joka suuttui aina kun joku tuli ovelle.

• L*

Minun vanhempani otti ulko-ovestaan pois pirrikellon. Hänkään ei pitänyt tunkeilijoista.
        Minusta iän pitäisi lisätä, ei vähentää, sietokykyä, itsensä ja muiden.

Pidän vanhoista mustavalkoisista, amerikkalaisista leffoista, kuin niin monista muistakin, mitä maailmaan mahtuu..
        Ihan turhaan yritän miettiä parasta, kuin kirjojakin, on paljon hyviä.
        En viitsi ärjyä täällä, karjua kotioloissa osaan mainiosti. Kuin naarasleijona.

Dementikkojen palstaksi tämä on ihan mukiinmenevä, ikäpalstoista suosituin. Taitaapa kommentoijia olla monista muistakin ikäryhmistä.
        Mutta, yhdessä hauskempaa.
        Ja kivaakin on, ainakin ajoittain.

• meeriamanda

Miks´heevetissä te itteänne tärkeinä olevat ette voi jättää palstaamme rauhaan? Kuka teitä tänne pyytää?

• tepi
        meeriamanda kirjoitti:

Miks´heevetissä te itteänne tärkeinä olevat ette voi jättää palstaamme rauhaan? Kuka teitä tänne pyytää?

Kelle sinä tuon osoitit? Onko tämä sinun palstasi?

• meeriamanda
        tepi kirjoitti:

Kelle sinä tuon osoitit? Onko tämä sinun palstasi?

Tutusta ja lue ketju ennenkuin kyselet. Tämä on 60 vuotiaiden palsta.. rääpijät voivat pysyä pois elleivät laumaan sovellu. Oliko muuta?

• Leffalikka

Oletteko nähneet Kaurismäen Le Havren?
      Mitä piditte?

• demeter

Olen nähnyt "Le Havren". Todellinen hyvän mielen elokuva. Osasi käsitellä suuria asioita keinoin, joita jokainen voisi toteuttaa, jos olisi hyvää tahtoa ja sydäntä.

Kuvaus oli suunnattoman kaunista, ihmekin tapahtui päähenkilöiden kohdalla. Menen kyllä katsomaan toiseen kertaan, kun kohdalle sattuu.

Toinen eri tavalla vaikuttava elokuva oli ruotsinsuomalaisen alkoholistiperheen elämästä kertova "Sovinto". Minulle elokuva oli suorastaan terapeuttinen, koska
        aihepiiri ja kokemusmaailma olivat tuttuja. Toistaiseksi olen katsonut elokuvan kolmeen kertaan..))

• yks parhaista

Minä pidän yhtenä parhaimpana elokuvana sitä Marilyn Monroen ja Tony Curtisin mustavalkoista leffaa - nyt en muista nimeä, mutta jossa se Jack Lemmonin vastapuoli sanoi: 'Kukapa meistä on täydellinen'.

Marilyn on vaan yks' ehdottomin valkokankaan suosikkini.

• Tilja K

Ylivoimaisesti paras näkemäni elokuva on ollut "Yksi lensi yli käenpesän".

• meeriamanda

Kyllä, ja Treen Teatterissa näin esitykse´nä jota en hetkeen unohda.
        Kiitos näyttelijöille, jäi vielä kotiinkin.
        Leistille tehtiin se lobotomia, Jussi Lampi oli intiaani joka pääsi/karkasi pois ja Tuija Vuolle esitti inhaa johtajatarta. Tiesin maksavani lipustani vain osan.

• demeter

Katsoin Käenpesän videolta viime kesänä. Jotakin oli tapahtunut: elokuva ei tehnyt mitään vaikutusta, vaikka elokuvateatterissa katsottuna, vuosia sitten, se oli suorastaan järisyttävä. Yhtä "huonona" pidin ylistettyä Prinsessaa - kotimaista mielisairaalakuvausta.
        Joku taisi täällä kertoa, että Käenpesän videoversio on jotenkin typistetty, ehkä innottomuuteni johtui siitä.
        Hyvänä mielisairauden kuvauksena pidin kyllä elokuvaa "Kaunis mieli", joka oli viedä todellisuuspohjainen. Päähenkilöhän oli Nobel-palkittu John Nash - muistinkohan nimen oikein ?

• 1000 kuvaa nähnyt

" Joki jolta ei ole paluuta"

Paras elokuva, parhaat näyttelijät.

• Parhaasta leffasta ei tiedä, kuten ei kirjastakaan taikka musiikkikappaleesta, mutta jotkut koukuttanut kyllä niin että tarvinnut katsoa useampaan kertaan.

Näitä ollut muunmuassa Laineen Tuntematon sotilas, jonka nähnyt yli 10 kertaa varovaisesti arvioiden mutta määrään vaikuttanut myös se että tulee senverran usein telkusta.

Uudemmista on John Cameronin nyt niin ajankohtainen Titanic elokuva pitänyt aikanaan käydä katsomassa laajakankaalta 4 kertaa,ja siihen lisäksi telkusta näytetyt.

http://www.youtube.com/watch?v=saalGKY7ifU

• Meillä taitaa olla melko samanlainen maku elokuvien suhteen.
      Näyttlijöistä pidän etenkin Jack Nicholsonista ja hänen elokuvistaan.
      Vanhoista staroista ykkönen on Gary Grant.

Elokuvista tulee nyt mieleen "Paistetut vihreät tomaatit" ja "Kaikki elämän aamut" sekä Kieslowskin värit-sarjan kolme elokuvaa.
      Ja Nalle Puh elokuvat on aina hyviä. :)

• Manzurian hyeena

Lilyhammerin eka osa oli oikein hyvä. Arvelen, että koko sarja on katsomisen arvoinen.

Mun kesto lemppari on ollut Notredamen kellonsoittaja, se vanha versio jossa Esmeraldana on Gina Lollobrigida. Filmissä on hienoja esteettisiä kohtia. Erityisen vaikuttava kohtaus on se, missä rujo iso kellonsoittaja Quasimodo liikkuu köydellä ketterästi ja höyhenen kevyesti poimiessaan herkän pienen kukan kauniille Esmeraldalle.

Max Havelaar oli vaikuttava toteen perustuva ko. Maxin omakohtainen kuvaus siirtomaa-ajan vääryyksistä tavallista siirtomaiden kansaa kohtaan. Katsoin filmi ekan kerran elokuvakerhossa 1980-luvun alussa, ja olen nähnyt sen myöhemmin pari kertaa TV:ssä.

• Elokuva on kuin matka menneisyyteen tai tulevaisuuteen.
      On outoa että joku voi sanoa jonkun elokuvan olevan se paras.

Kuten sävellykset, niidenkin kopiot ihmisen elämässä ovat hyviä, ta sitten ei.
      Mitä uutta tuo uusi elokuva?
      Mitä uutta uusi sävellys?
      Muuta kuin kopioita vanhasta.

Jokainen elokuva, tai sävellys tuo uutta elämystä vain sen mukaan mitä uutta ihminen on saanut elää.
      Eivät nuo anna mitään ihquelämyksiä siksi että olisivat parempia kopioita kuin toiset.

Aloittajan kysymyksen olisikin pitänyt kuulua näin:
      Mitä olette tunteneet kun olette keskustelleet mummomnne/pappanne kanssa yhdessä katsomastanne elokuvasta?

Jokainen näyttelijä, nainen tai mies, on aina komein ja ihanin, jokainen käsikirjoitus tai dramaturgia on paras juuri silloin kun se omaan mieleen osuu.
      Aamullakin, kaikki voi olla toisin.
      H.

• pulamanivaimanipula

Ei ole aina kyse tarinasta tai sen koskettavuudesta. Jotkut elokuvat ovat visuaalisesti erityisen kauniita ja esteettisesti mieleen painuvia. Minulle se, mitä näen kuvana värinä sommitelmina ym. vaikuttaa ratkaisevasti siihen pidänkö elokuvasta. Hyväkin tarina ja juoni saa minut kyllästymään, jos värit ja näkymät eivät ole onnistuneet. Yksi suosikkisilmänruokani on lyhytelokuva kokoelma Akira Kurosawan unet. Siinä lempparipätkäni on vesimyllyjen kylä. Mehevää vihreää, jota pyydystin filmikameroiden aikaan keväisin luonnosta fujin filmillä. Jokainen kuva on aina uusi ja ainutkertainen ja vähän erilainen aikaisempiin verrattuna.

• pulamanivaimanipula kirjoitti:

Ei ole aina kyse tarinasta tai sen koskettavuudesta. Jotkut elokuvat ovat visuaalisesti erityisen kauniita ja esteettisesti mieleen painuvia. Minulle se, mitä näen kuvana värinä sommitelmina ym. vaikuttaa ratkaisevasti siihen pidänkö elokuvasta. Hyväkin tarina ja juoni saa minut kyllästymään, jos värit ja näkymät eivät ole onnistuneet. Yksi suosikkisilmänruokani on lyhytelokuva kokoelma Akira Kurosawan unet. Siinä lempparipätkäni on vesimyllyjen kylä. Mehevää vihreää, jota pyydystin filmikameroiden aikaan keväisin luonnosta fujin filmillä. Jokainen kuva on aina uusi ja ainutkertainen ja vähän erilainen aikaisempiin verrattuna.

"pulamanivaimanipula"

"Jokainen näyttelijä, nainen tai mies, on aina komein ja ihanin, jokainen käsikirjoitus tai dramaturgia on paras juuri silloin kun se omaan mieleen osuu."

Hauskaa että huomasit mitä minä jo kerroin.

H.

• pulamanivaimanipula
        hunksz kirjoitti:

"pulamanivaimanipula"

"Jokainen näyttelijä, nainen tai mies, on aina komein ja ihanin, jokainen käsikirjoitus tai dramaturgia on paras juuri silloin kun se omaan mieleen osuu."

Hauskaa että huomasit mitä minä jo kerroin.

H.

Nähdäkseni näkökulmia on silti monia, ja näin ollen sama filmi voidaan arvioida hyväksi ja huonoksi. Ihmiset etsivät kukin omalla tavallaan esteettisiä elämyksiä. Yksi nauttii läpi elämänsä Hollywood-tähyien loisteliaisuudesta ja toinen rakastuu harvemmin kohdattavaan aamu-usvan kultaan. Tietenkin, jos ei halua paneutua esteettisiin vivahteisiin , niin kaiken voi tylsimyksen asenteella kuivattaa kaksiulotteiselle akselille, jossa on pelkästää miellyttää ja ei miellytä. Luova ihminen löytää sinun mielestä yksinkertaisesta asiasta paljonkin pohtimisen aihetta.

• pulamanivaimanipula kirjoitti:

Nähdäkseni näkökulmia on silti monia, ja näin ollen sama filmi voidaan arvioida hyväksi ja huonoksi. Ihmiset etsivät kukin omalla tavallaan esteettisiä elämyksiä. Yksi nauttii läpi elämänsä Hollywood-tähyien loisteliaisuudesta ja toinen rakastuu harvemmin kohdattavaan aamu-usvan kultaan. Tietenkin, jos ei halua paneutua esteettisiin vivahteisiin , niin kaiken voi tylsimyksen asenteella kuivattaa kaksiulotteiselle akselille, jossa on pelkästää miellyttää ja ei miellytä. Luova ihminen löytää sinun mielestä yksinkertaisesta asiasta paljonkin pohtimisen aihetta.

"pulamanivaimanipula"

Miksi haluat toistaa juttuani?

H.

• Myrskyluodon Maija sarja, Oopperan kummitus, Papillon, Piano. Kuolleiden runoilijoiden seura. Kaikki Poliisi opistot.
      Aikoinaan Bondit.
      Siinä noin alkuun elokuvia jotka on tullut katsottua monen monituiseen kertaan.
      Onhan niitä muitakin mutta ei nyt tule mieleen.
      Nii ja suomalaisista Niskavuoret, Pohjan tähden alla jne.

• Poliisiopistot, ihan oikeasti. :)
        Leslie Nielsenin Alaston ase elokuvat ovat ihan hauskoja, etenkin ensimmäinen.
        Elokuvia on niin paljon ja aina kun jonkun hyvän näkee, tulee tunne, että tämä on se paras. Mutta sitten tulee uusi, joka on vielä parempi.
        Emmauksen tie on kyllä hyvä, vaikka sen katsoisi usemmankin kerran.

• Anceli kirjoitti:

Poliisiopistot, ihan oikeasti. :)
        Elokuvia on niin paljon ja aina kun jonkun hyvän näkee, tulee tunne, että tämä on se paras. Mutta sitten tulee uusi, joka on vielä parempi.

Poliisiopistothan on hulvattomia, erilaisine ihmisineen ja kykyineen. Nauran joka kerta niitä katsoessani, ja ikää tulee :)
        Leslie Nielssen ei jostain syystä istu minuun niin hyvin..
        Ja Emmauksen tiehän on katsottava aina uudestaan, sekään ei kulu katsomisella.

• 8y8y8y9u9u

Minä en ymmärrä noiden bondien suosiota, en sitt millään. Enkä jaksa katella niitä.

• leilei.
        Anceli kirjoitti:

Poliisiopistot, ihan oikeasti. :)

@Anceli

Anteex, kiitos, mutta piti luurata, kun luulin, että uudessa kuvassasi on jauhelihaa.

• ei kiinnosta
        8y8y8y9u9u kirjoitti:

Minä en ymmärrä noiden bondien suosiota, en sitt millään. Enkä jaksa katella niitä.

Samoin, harvinaisen lapsellisia ja hölmöilyjä täynnä. Poliisiopistot ovat lastenfilmejä.

• leilei. kirjoitti:

@Anceli

Anteex, kiitos, mutta piti luurata, kun luulin, että uudessa kuvassasi on jauhelihaa.

Apua, nyt mie kuolen nauruun... :))))))))
        Onks se niiiin huono kuva, pitää visiin vaihtaa kissa takaisin.
        Tästä mie en selviä tänä iltana, jestas ja iso kiitos!!
        :))

• leilei.
        ei kiinnosta kirjoitti:

Samoin, harvinaisen lapsellisia ja hölmöilyjä täynnä. Poliisiopistot ovat lastenfilmejä.

Suurin osahan usalaisista leffoista on tehty lastentasoisille juonenkäänteille, lisättynä räjähdyksillä, ampumisilla, takaa-ajoilla, ynnä muilla efektivirvokkeilla.
        Tai sitten naamanvääntelyillä, a la Jim Carrey.

• tulisilla kirjoitti:

Poliisiopistothan on hulvattomia, erilaisine ihmisineen ja kykyineen. Nauran joka kerta niitä katsoessani, ja ikää tulee :)
        Leslie Nielssen ei jostain syystä istu minuun niin hyvin..
        Ja Emmauksen tiehän on katsottava aina uudestaan, sekään ei kulu katsomisella.

No suoraan sanoen ne on minusta tosi lapsellisia, kuten joku tuolla jo kirjoittikin.
        Joskus tyttären kanssa katsottiin, mutta kerta riitti oikein hyvin.
        Ei oikein sovi miulle ihan noin huonot elokuvat.
        Pekka ja Pätkäkin on parempia, mutta jokainen saa katsoa ja tykätä ihan mistä haluaa, en mie sillä. :)

• Anceli kirjoitti:

Saat nauraa munkin puolestani :)
        Tein juuri saman oli pakko käydä katsomassa ihan profiilissa että minkä kumman kuvan se nyt on sinne laittanut.
        Se on tää ikänäkö nääs, lasitkin pitäis uusia.

• leilei.
        Anceli kirjoitti:

Elkäätten säikähdytä itseänne. Hyvä kuva ja kauniita kukkasia, vaikka pienemmästä kuvasta ne jauhelihaksi kuvittelinkin.
        Anteex, anteex. :))

• 8y8y8y9u9u kirjoitti:

Bondeissa on se vauhti, ja on niissä pikkasen aina jotain juontakin.
        Uusin Bond odottaa katsomistaan tallennuksessa. Ennen kävin ne katsomassa suoraan leffateatterissa mutta nyt on jäänyt väliin.

• tulisilla kirjoitti:

Tein juuri saman oli pakko käydä katsomassa ihan profiilissa että minkä kumman kuvan se nyt on sinne laittanut.

Enhän mie itekään siitä mitään selvää noin pienestä kuvasta saa, mutta että jauhelihaa laittaisin kuvaan... :)))))))

• ei kiinnosta kirjoitti:

Onnex sun ei tertte katsoakaan niitä ja onnex mie taas saan katsoa kun haluan.
        Eli kaikki hyvin.

• leilei. kirjoitti:

Elkäätten säikähdytä itseänne. Hyvä kuva ja kauniita kukkasia, vaikka pienemmästä kuvasta ne jauhelihaksi kuvittelinkin.
        Anteex, anteex. :))

Ei mittään, ei mittään, kyllä mie tästä taijan hengissä selvitä.. :))
        Ne on kuivattuja ruusuja, oikein nättejä luonnossa.

• Anceli kirjoitti:

No suoraan sanoen ne on minusta tosi lapsellisia, kuten joku tuolla jo kirjoittikin.
        Joskus tyttären kanssa katsottiin, mutta kerta riitti oikein hyvin.
        Ei oikein sovi miulle ihan noin huonot elokuvat.
        Pekka ja Pätkäkin on parempia, mutta jokainen saa katsoa ja tykätä ihan mistä haluaa, en mie sillä. :)

Niin on naureskeellan me vaan sille mikä meitä naurattaa, jokaisella on omansa.
        Eikä omistaan kannata luopua, muutenhan tulisi elämästä synkkää vallan.

• tulisilla kirjoitti:

Niin on naureskeellan me vaan sille mikä meitä naurattaa, jokaisella on omansa.
        Eikä omistaan kannata luopua, muutenhan tulisi elämästä synkkää vallan.

Juu ja löytyyhän meille usein yhteistäkin naurettavaa.. :))
        Mie nyt nauran niin paljon muutenkin, tässä jouda synkistelemään..

• Anceli kirjoitti:

Juu ja löytyyhän meille usein yhteistäkin naurettavaa.. :))
        Mie nyt nauran niin paljon muutenkin, tässä jouda synkistelemään..

Kauheesti mulla tulee noita vihreitä taas.
        Menköön nyt yön piikkiin ei jaksa sitä vähääkään miettiä kunhan näpyttelee.
        Ehkä niistä selvän saa.

Joo nauretaan me paljon samoillekin....asioille.
        Tuleehan tota hörötettyä ihan joka päivä muutenkin.

• tiinaex...
        leilei. kirjoitti:

@Anceli

siltä se todellakin näyttää =))))))

• leilei.
        Anceli kirjoitti:

Ei mittään, ei mittään, kyllä mie tästä taijan hengissä selvitä.. :))
        Ne on kuivattuja ruusuja, oikein nättejä luonnossa.

Nytkö hän otti ja tuota, lähti laittamaan jauhelihapiffejä.
        No, kätsä on kisulikin, vai mikähän mäyrä tuo vilkkusilmäveikko lieneekään?
        Suloinen, sanoisinko, hieman aran mutta halittavan näköinen.

• tiinaex... kirjoitti:

siltä se todellakin näyttää =))))))

Sikanautaako, on niin vaaleaa.. :) sinäkin Brutukseni.. :)

• leilei. kirjoitti:

Nytkö hän otti ja tuota, lähti laittamaan jauhelihapiffejä.
        No, kätsä on kisulikin, vai mikähän mäyrä tuo vilkkusilmäveikko lieneekään?
        Suloinen, sanoisinko, hieman aran mutta halittavan näköinen.

Nukkumassa oli hän tuohon aikaan.
        Puinen kissa, narusta turkki, ei pure, ei raavi. :)

• tiinaex...
        Anceli kirjoitti:

Sikanautaako, on niin vaaleaa.. :) sinäkin Brutukseni.. :)

just sitä ja vielä sieltä rasvasemmasta päästä mutta voihan siihen olla syynä se mun dieettikin että nään kaikki kuvat ruokana ;)))))

• Taiteille naurajat!
        tulisilla kirjoitti:

Kyllähän tuo oudolta tuntuis,
        jos joku taidenäyttelyssä nau-
        reskelis taideteoksille.
        Siis myös elokuva on taidetta!

• |
        Taiteille naurajat! kirjoitti:

reskelis taideteoksille.

Eihän tuossa taiteelle naurettu.

• Taiteille naurajat! kirjoitti:

reskelis taideteoksille.

Millekään taiteille tai elokuville ei tässä kyllä ole kukaan nauranut.
        Tosin useat elokuvat on tehty ihan nauramista varten, olis loukkaus jos olisi ihan totisena niitä kattelis.
        Samoin olen nähnyt taidetta, ihan taidenäyttelyssä joka on tehty nauramista varten.

• sdfghjkli
        Taiteille naurajat! kirjoitti:

reskelis taideteoksille.

Taiteille naurajat

Itkeäkö tätä pitäisi? Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle.

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/48392/2109874.jpg

• "tulisilla"

Pyh! nainen tietysti...
      H.

• Siis saisinko suomnnoksen?
        Mitä pyhhiä naisessa on?

• hunksz
        tulisilla kirjoitti:

Siis saisinko suomnnoksen?
        Mitä pyhhiä naisessa on?

"tulisilla"

No en kyllä sano, tuonikäisen pitäisi tietää jo itsekin.
        Ja turha on hänen kosiskella väärinkirjoituksella,
        H.

• hunksz kirjoitti:

"tulisilla"

No en kyllä sano, tuonikäisen pitäisi tietää jo itsekin.
        Ja turha on hänen kosiskella väärinkirjoituksella,
        H.

Anteeks nyt nöyrimmäisesti, siis saisinko suomennoksen.
        Kas kun en vieläkään ymmärrä mitä pyhhiä naisessa on.
        Tai mitä vikaa oli elokuvissani, niissä kun oli kaikenlaista, romantiikasta eteenpäin.....

• tulisilla kirjoitti:

Anteeks nyt nöyrimmäisesti, siis saisinko suomennoksen.
        Kas kun en vieläkään ymmärrä mitä pyhhiä naisessa on.
        Tai mitä vikaa oli elokuvissani, niissä kun oli kaikenlaista, romantiikasta eteenpäin.....

"tulisilla"

Pyh: iä naisessa on paljon, huomioi oikeinkirjoitus...
        Pyhää heissä on paljon, ainakin miehet ovat kivoja kuvia niistä maalanneet.
        Huomioi termi: Niistä...

Kaikki asiat vaikuttavat ihmisen sisimpään, iästä riippuen.
        Naisilla on se ongelma että 60 :kin he ottavat kaiken vastaan kuin 17 .

H.

• Kaiken sen katupölyn nielemisen jälkeen kun lukee aloituksia niin sitä toivoo jotain koskaan toteutumatonta.
      Siksi yks puhtain ja kaunein satuelokuva aikuisille on Prettty woman uskomattoman kirkasotsainen hyvään uskova tarina.
      Tykkään katella kun mailma johtaa 6-0.
      Viimeks kattelin hiljaisuuren ,olin sen jälkeen pitkään mietteissäni.
      Vahvoja suosikkeja on japsien samurai kuvat,mustavalkosena tietty,pienet mustat miekkamiehet ärisevät ja murahtelevat ensin sitten paloitellaan pahikset.

• L*

En kyllä useinkaan ole ällöttävämpää elokuvaa katsellut nurkkasilmälläni, kuin nyt näkyvää Wrong Turn 2: Dead End-leffaa.

Ovatko tekijät järjissään? Kuka haluaa katsella moista pas*aa?
      Itse en katso, mutta puoliso jossain hulluuspuuskassaan katselee.
      Miksi tehdään pahuutta, kieroutta, kateutta, kataluutta, iljettävyyttä täynnä olevia elokuvia?
      Antavatko ne joille kuille nautintoa`?

Ovatko ne ihmisen tekemiä?

• Moniruokainen leffojen sihteen, mutta kuten aloittaja, pidän elokuvista joissa on kunnon manus tai storyline.
      Ekaks tulee mieleen Kurosawan iki-ihana Dersu Uzala. Näin sen eka kertaa joskus seitskytluvulla ja siinä on kohtia jotka jäivät mieleen loppuelämäksi.

• Paloma.se.co kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=tLnSD8tIqWc
        Tässä trailer elokuvasta jos joku ei sattuisi muistamaan.

http://www.youtube.com/watch?v=85OVJ28pZqc

tässä se unohtumaton kohta filmistä

• riku
    • kulento

Muistuu mieleen 40-vuoden takaa tanskalaiset "Pukki Paratiisissa" ja jatko-osat hämyisessä teatterissa iltapäivänäytökset miesvoittoiselle yleisölle.
      Hiljaista ähkettä ja muuta ääntelyä takarivistä.

• Yli 1000 nähny.

Suurimman vaikutuksen minuun on
      tehnyt: Pekka ja Pätkä neekereinä.

• En myöskään pidä räiskintäelokuvista. Jos leffaan menee, se on aika usein suomalainen, harvemmin tulee käytyä.
      DVD:ltä katottiin vkonloppuna 'Napapiirin sankarit', en ollu aiemmin sitä nähnyt, oli aika tragikoominen.. pidin.

Jotain itsestäänselviä hyviä, tulee mieleen näin pikaisesti, Forrest Gump, Papillon tietty..
      No, bretty woman, saman näyttelijättären vähemmän tunnettu, vihollinen vuoteessani, Julia Roberts.

Taisin jäädä koukkuun sunnuntaisin tulevaan Kosto -sarjaan, olikohan kolmosella.. sen tyyppiset on hyviä.. arvaamatttomat..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5384
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1401
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      827
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      799
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      798
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      782
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      777
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      766
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      755
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      744
    Aihe