Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Laitanhan+sun+vaikken+muuta+kuin+sun+kiusaks.+Tällä+hetkellä+TÄNÄÄN+on+83+eronnut+kirkosta.
  2. Onneksi+mä+en+ole+syntinen,+kurja+ja+erehtyväinen+ihminen.+Sen+verran+mulla+on+itsekunnioitusta+ja+-tuntoa+etten+voisi+noin+pilkata+itseäni+enkä+ketään+muutakaan...paitsi+teitä+hihhuleita.+Olettehan+te+hihhulit+suurempia+ihmisvihaajia+ja+-pilkkaajia.+Ette+siedä+vähemmistölle+yhdenvertaisuuksia+tai+ihmisoikeuksia,+joten+miksi+mä+sietäisin+teidän+kaltaisellenne+vähemmistölle+(uskonnollisille)+yhdenvertaisuuksia+tai+ihmisoikeuksia.+Uskonnolliset+tapahtumat+ja+tilaisuudet+tulisi+lailla+kieltää+tässä+maassa,+kun+ei+siellä+muuta+tehdä+kuin+pilkataan+ja+irvitään+läheisiä,+joita+on+muun+muassa+ne+homoseksuaalitkin+tai+uskonlahkonsa+jättäneet+entiset+uskovat.++En+voi+hyväksyä+sitä+että+vanhemmat+hylkäävät+lapsensa+tämän+uskonnollisesta+kannoista+johtuen+kun+kerran+tärkeintä+on+uskovillekin+rakkaus.+Hyväksyn+tosin+sellaisen+lapsen+joka+hylkää+vanhempansa+kunnei+jaksa+päivästä+toiseen+kuunnella+ja+olla+altis+vanhempiensa+uskonnollisille+saarnoille.+Totta+kai+lapsesta+tulee+sen+jälkeen+välittömästi+seksityöläinen+tai+muu+"pahantapainen"+kun+eroaa+lahkosta...sehän+on+ihan+selvää.+Sen+mukaan+kaikkien+lahkon+ulkopuoliset+uskonnottomat+ihmiset+ovat+rikollisia+ja+pahantapaisia+eivätkä+pärjää+elämässään.+Mä+en+taas+millään+näe+miten+eri+kristinuskoiset+lahkolaiset+pärjää+kunnei+joka+paikkakunnalla+ole+halpahallia.+Pitää+mennä+kauppoihin+joissa+myydään+alkoholia+ja+tupakkaa+ja+kaikissa+tuotteissa+lukee+Pride,+joihin+ei+voi+koskea+tai+muuten+tarttuu+homous!+:D