Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Muuta+idiootti+Malmöhön,+niin+saat+pikkuisen+hajua+todellisuudesta.+Ääliö."
Muuta+idiootti+taas+niiden+turvapaikanhakijoiden+tilalle+sinne+niiden+tulomaahansa.+Ääliö!+Ei+kukaan+omasta+kotimaastaan+lähde+kuin+väkisin+tai+kun+on+jokin+pakko.+Luuletko+sä+idiootti,+että+ne+on+muuttanut+Malmöön+omasta+vapaasta+tahdosta+sieltä+kotimaastaan!?
Mikäs+siinä...olen+avarakatseinen+suomalainen+(lukuunottamatta+rasisteja+ja+uskovia),+eikä+ensin+tule+mieleeni+ruotsalaisten+haukkuminen.+Kun+tarkoitit+maahanmuuttajia+niin+niitäkin+täytyy+vain+sietää.+Ilman+kansainvälisyyttä+Suomi+ei+olisi+tänä+päivänä+kovinkaan+vauras!+Moni+malmölainen+tulee+heidän+kanssa+toimeen,+muttei+pidä+taas+mitenkään+suomalaisten+tekemistä+rikoksista+Ruotsissa,+kuten+autojen+polttelusta+(rikollisjengin+pomona+Ruotsiin+muuttanut+suomalainen).+Sen+verran+mitä+olen+malmöläisten+puheista+kuullut.
Sitä+kummastelen,+että+Huhtasaari+on+valmis+muuttamaan+Brysseliin+mamuksi+kun+vastustaa+maahanmuuttoa,+muttei+näe+siinä+mitään+pahaa+kunhan+suomalainen+muuttaa+eri+paikkoihin+muttei+syyrialainen+tai+irakilainen+Suomeen.+Onneksi+päästää+Huhtasaaresta+eroon.+Hyvää+mamuilua+vaan!+Toivottavasti+siellä+Brysselissä+käyttäydytään+häntä+kohtaan+samoin+kun+hän+täällä+vastustaa+maahanmuuttajien+tuloa!
08.05.2019 11:09
Ei+pidä+sun+käyttää+nettiä+eikä+autoa!
08.05.2019 10:53
"Työ+saatte+täällä+maailmassa+melastaa+aivan+vapaasti+ja+tehdä+päätöksiä,+mutta+kun+noutaja+tulee,+asiat+muuttuu."
Säähän+siitä+luulet+tietäväsi!+Luulen+kumminkin+että+sullakin+tietäminen+on+samaa+kuin+usko+eli+täysin+nolla.+sinä+tässä+olet+se+joka+joutuu+pettymään,+paitsi+ettei+kuollut+ihminen+pysty+edes+siihen!+Jos+ihminen+nykyisin+varustaisi+koko+elämänsä+uskolle+niin+huonosti+sen+vain+kävisi,+joten+liekö+sullakin+hieman+ateistisuutta+kumminkin+kun+joissakin+asioissa+kannatat+maallistumista+omiesi+etujesi+takia.+Oravannahka+ei+enää+nykyisin+käy+valuutaksi.+Pitää+olla+euroja!+Aasinrattailla+on+hidasta+kulkea,+pitää+olla+auto.+Savumerkkeihin+ei+saa+vastausta,+pitää+soittaa+puhelimella.+Kaikkea+noita+uskovat+maalistumisen+ja+kehityksen+tuomina+ovat+jyrkästi+vastustaneet.+Jyrkästi+vastustavat+homoavioliittoja,+mutta+liekö++jonakin+päivänä+uskovainen+vihkiydy+lopulta+homopuolisonsa+kanssa.+Kauan+kälynikin+äänesti+kristillisdemokraatteja+ja+oli+"harras+kristitty",+mutta+avioituikin+pari+vuotta+kaikkien+yllätyksenä+naisen+kanssa.+Entinen+aviomies+(ateisti)+meni+kanssa+uudelleen+naimisiin+tosin+toisen+naisen+kanssa.
Teille+pitäisi+yksi+laki+tehdä+Suomeen,+nimittäin+kieltää+kaikki+uskonnollinen+hapatus.+Se+aiheuttaa+itse+uskovalle+hankaluuksia+sopeutua+nykyisyyteen++sekä+aiheuttaa+kaikenlaisia+oireita+ympärillä+oleviin+ihmisiin+ja+yhteiskuntaankin.+Uskontojen+pillin+mukaan+tämä+maailma+ei+vain+tule+kulkea+ja+sinunkin+tulee+se+aikanaan+vielä+niellä!+Maailma+on+maallistunut+sen+verran+ettei+takaisin+ihannoimaasi+uskonlähtöiseen+maailmaan+ole+enää+varaa+tai+tarvetta.+Siihen+uskonnolliseen+elämään+uskovatkaan+eivät+tyydy+sillä+kaikkea+tekevät+vastoin+raamattua+ja+uskontoaan+ja+tekopyhänä+sitten+pyytävät+jumalaltaan+armoa+kun+tekevät+vastoin+raamattua,+johon+ei+saa+kumminkaan+kunnollista+vastausta+sillä+se+vastaus+ja+anteeksi+anto+tapahtuu+uskovan+oman+pään+sisällä.
08.05.2019 10:50
Älä+pilkkaa+patologeja+sillä+ne+tietää+enemmän+ihmiskehosta+kuin+sun+mielikuvituksellinen+mitään+tietämätön+jumalasi!+Sen+jumalan+on+luonut+ihminen+eikä+yksikään+jumala+ole+luonut+ihmistä!
08.05.2019 10:34
Ei+tarvitse+sitä+mulle+selittää+koska+sellaista+ei+ole+ja+sen+sä+ilmaiset+osuvasti+viestissäsi.+Olemattomuutta+on+vaikea+selittää+ja+sitä+sä+et+pysty+täällä+myöntämään.
Usko+olisi+ihmisillä+riippumattomista+syistä+ja+kun+sitä+ei+ole+niin+se+on+tällöin+hyvin+vaikea.+Eli+jos+jumala+olisi+olemassa+niin+ihmisellä+se+olisi+ilman+hänen+tarvetta+uskoa+siihen.+Mitään+sellaista+ei+voi+olla+olemassa+johon+liittyy+sana+usko!+Tieteeseen+liittyy+näyttö,+johon+ei+liitykään+mikään+usko+vaikka+sitä+uskovainen+pakkaa+joksikin+uskoksi+jatkuvasti+muuttamaan.
Uskonto+on+kyetty+poissulkemaan+tieteellä+riippumatta+siitä+onko+kysymyksessä+uskova+vai+ei!+Uskonto+on+yhtä+aukkoinen+kuin+emmental-juuston+palanen+ja+kaikkein+ristiriitaisin+aihe+mitä+maailmassa+on.+On+kummallista+miten+uskova+saa+siitä+aikaan+esimerkiksi+jonkun+"luomistarinan"+tai+sen+julmuudesta+jonkun+rakkauden!
08.05.2019 10:31
Ei+tarvitse+käydä+uskonlahkon+kokouksissa+tietäen+mistä+siellä+jo+puhutaan.+Kertoo+sen+nimikin!+Tuskin+päivän+säästä+kumminkaan+vaan+jostakin+vielä+turhemmasta+"päivän+sanasta",+joka+ei+päivää+siitä+muuksi+muuta.+Ne+päivän+sanatkin+on+keksinyt+ihminen.+Päivän+säähän+ihminen+ei+ole+pystynyt+vaikuttamaan+tai+sellainen+mielikuvituksen+tuoma+taho+jonka+uskovainen+uskoo+vaikuttavan+säähän.+Itte+toivon+niihin+uskovaisten+telttakokouksiin+kumminkin+hyvin+myrskyisää+säätä+että+telttakankaat+lähtevät+lentoon.+Liekö+siitä+uskovat+syyttää+silloin+jotakin+mielikuvitusolentoa+kun+just+heidän+teltastaan+lensi+kankaat+irti,+muttei+ruisrokissa+teltassa+nussineilta!+:D
08.05.2019 10:18
Mitä+nyt+sanoin+tuossa+yllä+ettei+ihmiset+kaipaa+tänne+raamattujorinoitanne!?
08.05.2019 10:12
Mä+taas+luulen+että+Rinne+saa+paljon+hyvääkin+aikaan,+muttei+rikkaille.+Rikkailta+on+varaakin+ottaa.+Eivät+osallistuneet+"Sipilän+talkoisiin"+pahemmin+viimekaudella+joten+sitä+rahaa+jäin+niiltä+osin+jemmaan!
08.05.2019 10:11
Persuja+äänestää+ihminen+joka+on+tyhmä+ja+muuten+nukkuva+eikä+tiedä+politiikasta+hevon+vittuakaan,+joten+miksi+nyt+pitäisi+uudet+vaalit?!+Se+on+oikein+että+persut+laitetaan+istumaan+oikeaan+paikkaan+heidän+arvojensa+pohjalta,+joka+on+äärioikeisto.+Sitä+en+ole+koskaan+ymmärtänyt+miten+RKP+istuu+siellä+missä+istumajärjestys+ei+kerro+sen+arvopohjaa.+RKP:n+kansanedustajat+eivät+ole+vuosikymmeniin+tarvinnut+tulkkia,+joka+voisi+selittää+sen+viime+kauden+ja+sitä+edeltävien+kausien+istumapaikan.++RKP+ei+ole+äärioikeisto+vaan+liberaali+ja+kuuluu+istumaan+keskemmälle+-miltein+SDP:n+viereen+ennen+keskustaa.
08.05.2019 10:09
Älä+katso+naista+himoiten.+Niin+mä+olen+naimisissa,+joten+mä+saan+katsoa+himoiten+naista!?
07.05.2019 14:17
Minua+ei+koske+synti..en+usko+jumalaan+tai+jeesukseen!
07.05.2019 14:16
Kielletään+koska+sellaista+ei+siellä+lue.+Kaikki+on+sallittua+joka+siellä+mainitaan,+mutta+kiellettyä+jota+ei+siellä+mainita!
07.05.2019 14:14
Eikä+fasisteja!
04.05.2019 17:23
Lääkärit+ei+sano+sellaisia+vaan+toimittaa+kaltaisesi+pikaisesti+hoitoon,+eikä+silloin+auta+mikään+uskonvapaus+tai+puheet+sana-+ja+mielipiteenvapaudesta+ja+ihmisoikeuksiahan+teillä+ei+myöskään+omien+puheidenne+mukaan+ole+tai+ette+niitä+tarvii!
04.05.2019 17:16
"Internet+on+päinvastoin+voimakkaassa+käytössä+ihan+globaalisti+evankeliumin+välittämisessä+kaikille+kansoille."
Tyytykää+te+vain+savumerkkeihin.
04.05.2019 17:12
Minä+en+lähde+minkään+satuolennon+ottamisilla!+Ottakaa+vaan+ittenne+täältä+maailmasta+pois+kun+vaikuttaisitte+omien+puheidenne+mukaan+olla+onnellisempia+siellä+kuvittelemassanne+taivaassanne+ettekä+täällä!+Petytte+pahemman+kerran+sillä+mihinkään+taivaaseen+ette+pääse...tai+eihän+kuollut+voi+edes+pettyä!
04.05.2019 17:11
Ei+mikään+satuolento+ihmisiä+ota+pois!
04.05.2019 17:08
Persut+kuuluu+istumaan+puhemiehestä+katsottuna+oikeaan+laitaan+sillä+he+ovat+äärioikeisto+ja+oikeisto+tarkoittaa+"oikeaa".+Miksi+RKP+pitäisi+istua+siellä+"nurkassa",+joka+on+ennemminkin+liberaali+puolue.
"Tietäkää+että+ei+me+olla+mikään+vahingossa+saaneet+39+kansanedustajaa+Arkadianmäelle."+
Kyllä+ne+nyt+vain+sai+kun+nukkuvat+heräsivät+ja+nehän+eivät+järkeään+käytä+sen+eempää+kuin+ei+uskovatkaan!
"Tietäkää+että+itse+Taivaallisen+Isän+hyvä+käsi+on+ollut+Suomen+ja+meidän+kanssamme.+Teitä+vastaan.+"
Pidätkö+Hitlerin+seuraajia+hyvänä!?+Taitaa+tässäkin+olla+hieman+hihhulin+käänteismoraalia.+Paha+on+hyvä!
04.05.2019 17:06
Kääntele+sä+totuutta+omien+etujesi+mukaisestii+päinvastaiseksi,+mutta+lopeta+ainakin+valehtelu+ja+teeskentely!
04.05.2019 16:59
Käskyjen+noudattamista...hah...sanoo+hihhuli+joka+ei+ittekään+noudata+yhtäkään+käskyä+mitä+raamatussa+lukee!+Esimerkkinä+on+se+miten+uskova+saa+käyttää+nettiä,+vaikka+uskovien+mukaan+se+on+ollut+aiemmin+syntiä+kun+netti+keksittiin,+samoin+autokin!?
04.05.2019 16:56
42 / 815