Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
glittergirl
profiilit
glittergirl
glittergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
363
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ei tarttis olla supermies, kuhan olis sopivasti kiva et kemiat kolahtais ja tekis mieli halia. ei vaan viel oo kolahtanut kukaan. huoh
29.12.2011 18:48
Miitin järjestäminen on sangen yksinkertaista. Kuhan saat yhden ihmisen itsesi lisäksi sitoutumaan siihen. Sitten ketju pystyyn jossa todetaan aika ja paikka ja ketä on tulossa. ja ahkerasti päivittelet siihen ketjuun tulijoita.
Kun aika ja paikka on etukäteen määritelty, ei miitin järjestäminen mene häröilyksi ja kaadu siihen. Kannattaa siis pitää niistä kiinni, vaikka osa porukasta kävis toteamassa ettei pääse. Niin käy aina. Kun miitti paikka on julkinen ja suhteellisen helposti löydettävissä, niin kyllä sinne aina muutama ihminen tulee.
Ja miitin jälkeen kandee hehkutella ketjussa kuinka kivaa oli ja sopia et pidetään toistekkin. Näin porukka aktivoituu.
26.12.2011 17:34
Jos mies kertoo profiilissaan tykkäävänsä pitkähiuksista tai aina hameessa ja korkkareissa kulkevista naisista, niin tiedänpä ettei kannata vastata. Kun en ole sitä tyyppiä.
Jos joku tietty ulkonäkötekijä on miehelle must, niin kyllä sen voi profiiliinsa laittaa. Onpahan rehellisesti kerrottu millaista haetaan. Helpompi sitä on vastata sellaiseen ilmoitukseen, jonka hakukohdetta tuntee vastaavansa.
25.12.2011 20:05
Mä vietän osan joulusta vapaaehtoisesti yksin. Tiedän olevani omituinen erakko, mutta yksinolo ei minua ahdista. Eilen istuin porukan jatkona joulupöydässä päivällä, mutta samalla salaa haaveilen että illalla saan olla yksin.
Tänään olen sitten autuaana tuijotellut telkkaria ja lukenut kirjaa. Enkä yhtään ole seuraa kaivannut.
25.12.2011 19:46
Edellinen kirjoittaja on aika tehokkaasti selittänyt sinulle nettideittailun ongelmat. Vikaa ei välttis ole missään, homma ei vaan natsaa.
Edellinen kirjoittaja kuulosti muutenkin fiksulta kaverilta. Useimmat tyyytyvät täällä vaan kitisemään. Mä olen alkanut nähdä jo punaista aiheesta "taso", atm ja ytm. Sillä tasolla kun ei ole mitään merkitystä, jos kemiat ei kohtaa. Nettideittailussa pitää olla hyvä suodatin huijareille, puutteessa oleville junteille ja pettäjille. Sen lisäksi vaaditaan lehmän hermot, koska sen sopivan löytäminen vie aikaa ja paljon energiaa. Välissä ehtii hakata päätä seinään monta kertaa.
Tsemppiä ja hyvä hermoja oikeille deittailijoille.
25.12.2011 09:22
Kummasti se stressi on helpottanut, kun on tajunnut et ei ole pakko siivota joka nurkkaa, leipoa, tehä kaikkia seitsemää sorttia ruokaa itse. ja ostaa ne lahjat ajoissa.
leppoisaa joulua kaikille
23.12.2011 22:00
ei, lapsesi eivät tule sinua ikinä kiittämään. Tekosi satuttaa heitä heidän loppuelämänsä ajan.
23.12.2011 21:34
Monille tuntuu olevan vaikeeta kertoa se, että ei napannut. Eihän kiitos, mut ei kiitos kauheesti vaadi.
23.12.2011 07:52
Noup
22.12.2011 21:02
tai laita yksäriä jollekin yhteisössä.
22.12.2011 20:48
Mulle lähetti yks suomalainen mies iloisen oloisen kohteliaisuuden. Vaikka varmasti ties ettei vastannut mun hakuani. Silti kohteliaana lähetin hänelle kiitoksen ja toivottelin hyvät joulut. Positiivinen asenne rules
21.12.2011 21:11
Baarissa selvinpäin käy muitten känninen örinä tylsäksi. Ja aina lähistölle ilmestyy joku kauheessa juubassa huojumaan joka ei enää järkevää lausetta saa aikaseksi. Senpä takia menen baariin vain hyvässä seurassa ja hyvin harvoin.
21.12.2011 21:05
nettideittailu näyttää olevan pään hakkaamista seinään sekä miehillä että naisilla. Miesten riesana on noi huijarit ja naisten varatut seksin tarjoajat.
21.12.2011 20:51
sulla on ihastuttavan positiivinen lähestymistapa. Joiltakin sivustoilta mä olen löytänyt ystäviä ja ollaan ihan livenäkin sitä. Sekä miehiä että naisia.
sosiaalisena pälättinä löydän kavereita helpostikin, mutta harvasta tulee oikea ystävä. Pinnalliset kaverit ovat itseasiassa aika tylsää seuraa.
Mua aina naurattaa nää jutut "mee baariin ja ota ukko itelles". Kyllä sieltä sitä yhden tai jopa kahden illan seikkailuseuraa saa, mutta oikeeta parisuhdetta ei. Sama tilanne se varmaan on miehilläkin.
17.12.2011 22:33
Google on kyl aika hyvä apuri kun epäilee huijausta. Mitäs noi scam sivustot on? linkkejä kehiin.
17.12.2011 22:20
aikamoista pään seinään hakkaamista tää nettideittailu tuntuu olevan. ne jotka itseäni kiinnostaisivat eivät ole minusta kiinnostuneet ja vice versa.
Joskus sitten osuu kohilleen joka tuntuu paperilla olevan ihan kiinnostava. Mutta livenä ei sitten ole minkäänlaista kipinää.
17.12.2011 16:06
näitä on nähty aikas paljon. lolleroooo
17.12.2011 11:46
Meillä oli vasta mahdollisuus, kenties tulevaisuudessa se suuri rakkaus. Mutta emme päässeet sinne asti, oli väärä aika. Liikaa selvittämättömiä asioita, liian suuri etäisyys. niinpä me haivuimme ystävyyteen ja luovuimme mahdollisuudesta. Siitä irti päästäminen saa haikeaksi.
28.11.2011 18:33
pukukoodi on luotu helpottamaan ihmisten elämää, siitä tietää mitä juhlan järjestäjä odottaa. Jonkin verran niitä yritysten juhlissa harrastetaan. voisi olla useamminkin, kun liian usein suomalaiset alipukeutuvat.
27.11.2011 20:49
Henkisesti epäkypsiä löytyy vielä yli viiskymppisistäkin. Ei ikä sitä korjaa.
Näin 4-kymppisenä sinkkumarkkinoille palanneena olen vaan kokenut tuon poikien puuma innostuksen jotenkin kornina. Varmasti on kyseessä vaan mun omasta asenteesta. Mut olen mä kokeeksi muutamia parikymppisiä jututtanut, jotka ovat väittäneet olevansa aikuisen kypsiä. Heillä elämä on alussa, opiskellaan, bailataan, etsitään itseään. Jutut on niin kaukana mun maailmasta.
3-kymppiset sentään näyttää jo miehiltä mun silmissä. Vähän on jo ryppyjä tullut ja nuoruuden rusotus hävinnyt. Silti jotku heistä elää edelleen biletysvaiheessa ja ovat yhtä lapsellisia kuin 10 vuotta aikaisemmin.
Mut joo, mä en muutenkaan harrasta yhden illan juttuja joten taidan olla väärä ihminen tätät enempää kommentoimaan. Eron jälkeen muutaman kerran kokeilin ja totesin et kiitos ei.
20.11.2011 08:51
16 / 19