Jokaisessa miehessä on joku vika

maaliskuutar

Liian lihava, liian ujo, liian juoppo, liian työtön, liian pienet lapset, liian reissuhommissa, liian lyhyt, liian tuore ero, liian pelimies, liian ruma, liian maalainen taikka liian huono puhetyyli... Ja nämä olen oikeasti saanut todeta tässä menneenä vuotena.

Missä normaalit miehet luuraa???

204

4704

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku ei ylettynyt yläkaappiin, etkä omista jakkaroita?

      • Kiipeili sitten tiskitöydälle? Vai oliko hän myös liian lihava, mikä teki kiipeämisestä turhankin hupaisaa katsottavaa?


    • 20

      Listasi on hyvä. Omassa luettelossani ykkönen olisi kuitenkin "liian huono hygienia" (jos mies haisee, en halua tietää hänestä mitään) ja seuraavana "liian varattu".

      Laatumiehet ovat menneet jo nuorina "kaupaksi". Ne harvat heistä, jotka tulevat uudelleen markkinoille, ovat vapautumisvaiheessa jo varattu " tiskin alta".

      • R-a-u-h-a

        "Laatumiehet ovat menneet jo nuorina "kaupaksi". Ne harvat heistä, jotka tulevat uudelleen markkinoille, ovat vapautumisvaiheessa jo varattu " tiskin alta"."

        Tuopa ei pidä paikkaansa. Minua yritettiin jo 16 vuotta sitten teininä ja esiteininä iskeä helvetin useasti. Vielä tänä päivänäkään kukaan ei ole saanut minua itselleen, edes hetkeksikään. Kauniit naiset kimpaantuu ja kävelee nopeasti pois. Helposti suuttuvat, kun ei nainenkaan aina saa jokaista miestä, vaikka nainen olisi miten kaunis, sitten näköjään kilahdetaan. Voivoi. Se on vain niin, että en vain tarvitse naista mihinkään. Elän rauhallisuudessa ja omassa rauhassa. Kyllä noita silti riittää. Vältänkin tilanteita ja paikkoja, joissa naisia liikkuu. Ihmiset menevät "kaupaksi" jos suostuvat ostettaviksi, hih.


      • mökin muori

        Ja lista vain paranee, olen aivan samaa mieltä kanssasi. voisin vielä lisätä listaan kuorsaajat, viinan kanssa läträäjät ja tupakoivat.


      • Bradin veli
        mökin muori kirjoitti:

        Ja lista vain paranee, olen aivan samaa mieltä kanssasi. voisin vielä lisätä listaan kuorsaajat, viinan kanssa läträäjät ja tupakoivat.

        Entä jos sinulle treffeillä selviäisi, että Brad Pitt vetää silloin tällöin tupakan ja kuorsaakin selällään nukkuessaan...

        Joustaiskos yhtään?


      • mökin-ukkonen
        mökin muori kirjoitti:

        Ja lista vain paranee, olen aivan samaa mieltä kanssasi. voisin vielä lisätä listaan kuorsaajat, viinan kanssa läträäjät ja tupakoivat.

        oletko huomannu et sama lista pätee myös naisiin


      • uteliias
        R-a-u-h-a kirjoitti:

        "Laatumiehet ovat menneet jo nuorina "kaupaksi". Ne harvat heistä, jotka tulevat uudelleen markkinoille, ovat vapautumisvaiheessa jo varattu " tiskin alta"."

        Tuopa ei pidä paikkaansa. Minua yritettiin jo 16 vuotta sitten teininä ja esiteininä iskeä helvetin useasti. Vielä tänä päivänäkään kukaan ei ole saanut minua itselleen, edes hetkeksikään. Kauniit naiset kimpaantuu ja kävelee nopeasti pois. Helposti suuttuvat, kun ei nainenkaan aina saa jokaista miestä, vaikka nainen olisi miten kaunis, sitten näköjään kilahdetaan. Voivoi. Se on vain niin, että en vain tarvitse naista mihinkään. Elän rauhallisuudessa ja omassa rauhassa. Kyllä noita silti riittää. Vältänkin tilanteita ja paikkoja, joissa naisia liikkuu. Ihmiset menevät "kaupaksi" jos suostuvat ostettaviksi, hih.

        Oletko omasta mielestäsi laatumies?


      • tiedän.......
        mökin-ukkonen kirjoitti:

        oletko huomannu et sama lista pätee myös naisiin

        Ei päde.


      • Leenukka L.
        mökin muori kirjoitti:

        Ja lista vain paranee, olen aivan samaa mieltä kanssasi. voisin vielä lisätä listaan kuorsaajat, viinan kanssa läträäjät ja tupakoivat.

        Sitten on ihan liian paljon sellaisia miehiä, jotka eivät halua tai jotka eivät pysty ilmaisemaan itseään tai näyttämään tunteitaan, puhumaan asioista avoimesti ja rehellisesti. Jos tulee ongelmia parisuhteessa he yleensä pakenevat niitä tai ottavat auton alle ja lähtevät vieraisiin naisiin. Mitä muuta tahansa he voivat tehdä muuta, mutta he eivät halua puhua ongelmistaan tai käsitellä niitä tai hakeutua hoitoon tai ammattiauttajalle. He eivät lähde "kallonkutistajalle", kuten eräskin mies asian ilmaisi.
        Minusta avioliitto on ikuinen ja ajattelen, että kaikki asiat voitetaan yhtessä. Ei ole mitään asioita, joista ei voida puhua tai joihin ei ole olemassa apua. Näin ei ajatellut ex-mieheni, vain minä yksin niin ajattelin. Enää en ole koskaan miehen kanssa, joka ei kykene puhumaan asioistaan ja ongelmistaan tai näyttämään tunteitaan. Tämä on suurin puute mikä miehellä voi koskaan olla!


      • mökin muori
        Bradin veli kirjoitti:

        Entä jos sinulle treffeillä selviäisi, että Brad Pitt vetää silloin tällöin tupakan ja kuorsaakin selällään nukkuessaan...

        Joustaiskos yhtään?

        Yhtä pahalle se tupakka haisee Brad Pittilläkin ja samallalailla häiritsee nukkumista kuorsaaminen jos on pakko olla mies on sen oltava ainakin kotimaan tuotosta!


      • Kummastelija
        R-a-u-h-a kirjoitti:

        "Laatumiehet ovat menneet jo nuorina "kaupaksi". Ne harvat heistä, jotka tulevat uudelleen markkinoille, ovat vapautumisvaiheessa jo varattu " tiskin alta"."

        Tuopa ei pidä paikkaansa. Minua yritettiin jo 16 vuotta sitten teininä ja esiteininä iskeä helvetin useasti. Vielä tänä päivänäkään kukaan ei ole saanut minua itselleen, edes hetkeksikään. Kauniit naiset kimpaantuu ja kävelee nopeasti pois. Helposti suuttuvat, kun ei nainenkaan aina saa jokaista miestä, vaikka nainen olisi miten kaunis, sitten näköjään kilahdetaan. Voivoi. Se on vain niin, että en vain tarvitse naista mihinkään. Elän rauhallisuudessa ja omassa rauhassa. Kyllä noita silti riittää. Vältänkin tilanteita ja paikkoja, joissa naisia liikkuu. Ihmiset menevät "kaupaksi" jos suostuvat ostettaviksi, hih.

        Tuo on muuten totta. Naisen saa kyllä oikein vihaiseksi vain jättämällä huomiotta hänen lähentymisyrityksensä. Enkä nyt tarkoita että siihen sisältyisi tippaakaan loukkaavaa käytöstä tai epäkohteliaan sanan puolitastakaan, vaan ihan peruskohteliasta käytöstä ihan hymyllä tai ilman.

        Tämän olen havainnut useaan otteeseen, kun baarissa, harrastusten yhteydessä tao muussa paikassa on tultu iskemään naisten toimesta. Olen kohtelias, tervehdin, vilautan ehkä nopean hymynkin, mutta jos ei henkilö kiinnosta, tai olin muuten keskittynyt johonkin aivan muuhun, niin en myöskään jaksa näytellä kiinnostunutta ventovieraalle, vaan monesti pyrin jatkamaan sitä mitä olin tekemässä ennen keskeytystä.

        Sama on monesti jos olen sivusilmällä huomannut että joku harraste/ kaveripiirissä vilkuilee suuntaani, mutta jos ei tyyppi kiinnosta, niin en kiinnitä siihen kummempaa huomita. Keskustelen tarvittaessa sujuvasti enkä välttele tyyppiä mitenkään, mutta en myöskään tietentahtoen flirttaile, ettei jäisi ainakaan väärää käsitystä.

        Tämä on aiheuttanut mm. suoraa vittuilua, mulkoilua tai välien viilenemistä siihen pisteeseen ettei tervehditä, vaikka itse niin tekisinkin, ja pyrin kohtelemaan kaikkia kavereita ja ventovieraita samaan tyyliin, sukupuolesta riippumatta. Kyllä sopivassa tilanteessa vaikka aukaisen oven myös miehelle, siinä kuin naiselle.

        Johtuu todennäköisesti siitä, että yleensä naiset eivät ole tottuneet samanlaiseen käytökseen kuin miehet, jotka voivat saada hyvinkin kylmää kyytiä tutustumisyrityksissään. Siinä on joko pakko karaistua ja oppia selviämään torjutuksi tulemisesta tai sitten jäädä kotiin itkemään ja murjottamaan tai alkaa vihata muita. Naiset taas joutuvat harvemmin kohtaamaan torjutuksi tulemisen, koska yleensä he ovat torjujia ja he harvemmin tekevät lähestymisyrityksiä. He ovat yleensä niitä halun kohteita.


      • tiedän minäkin
        tiedän....... kirjoitti:

        Ei päde.

        Pätee kyllä, on ylipainoinen sohvaperuna, osaa kuorsata ja piereskellä kuin aikamies ja haisee välillä pahalle.

        Tämä ei ole yleistys, eihän tuollaisia asioita voi yleistää, eihän...


      • pakkoselibaatissa
        Leenukka L. kirjoitti:

        Sitten on ihan liian paljon sellaisia miehiä, jotka eivät halua tai jotka eivät pysty ilmaisemaan itseään tai näyttämään tunteitaan, puhumaan asioista avoimesti ja rehellisesti. Jos tulee ongelmia parisuhteessa he yleensä pakenevat niitä tai ottavat auton alle ja lähtevät vieraisiin naisiin. Mitä muuta tahansa he voivat tehdä muuta, mutta he eivät halua puhua ongelmistaan tai käsitellä niitä tai hakeutua hoitoon tai ammattiauttajalle. He eivät lähde "kallonkutistajalle", kuten eräskin mies asian ilmaisi.
        Minusta avioliitto on ikuinen ja ajattelen, että kaikki asiat voitetaan yhtessä. Ei ole mitään asioita, joista ei voida puhua tai joihin ei ole olemassa apua. Näin ei ajatellut ex-mieheni, vain minä yksin niin ajattelin. Enää en ole koskaan miehen kanssa, joka ei kykene puhumaan asioistaan ja ongelmistaan tai näyttämään tunteitaan. Tämä on suurin puute mikä miehellä voi koskaan olla!

        Kyllä kyllä

        Näytin tunteitani ==> olen siis nössö
        Puhuin parisuhdeterapiasta ==> "mene vaan ihan keskenäs, kun sun virheet korjataan, kaikki on taas kunnossa"
        Pyysin ottamaan huomioon muitakin ==> olen siis itsekäs
        Yritin keskustella ==> vain seinät vastasivat minulla, vaimo ei

        Älä Leenukka hyvä yleistä, tilastollinen otantasi on kovin pieni

        Minäkään en yleistä, puhun vain yhdestä oikeasti olemassa olevasta henkilöstä.

        Kyllä, voisin jo mennä vieraisiinkin.


      • yks lysti
        tiedän minäkin kirjoitti:

        Pätee kyllä, on ylipainoinen sohvaperuna, osaa kuorsata ja piereskellä kuin aikamies ja haisee välillä pahalle.

        Tämä ei ole yleistys, eihän tuollaisia asioita voi yleistää, eihän...

        En ole ylipainoinen, pituus 162cm, paino 50kg. Liikun riittävästi, en kuorsaa ja piereskelen vain yksinollessa. Silloin voin haistakin pahalle mutta ei miehenkään pieru ruusulle tuoksu.
        PLUSSAA myös se että elätän itseni eli käyn töissä. Miestä en tarvitse elättäjäksi.


      • Eronnut Nainen
        pakkoselibaatissa kirjoitti:

        Kyllä kyllä

        Näytin tunteitani ==> olen siis nössö
        Puhuin parisuhdeterapiasta ==> "mene vaan ihan keskenäs, kun sun virheet korjataan, kaikki on taas kunnossa"
        Pyysin ottamaan huomioon muitakin ==> olen siis itsekäs
        Yritin keskustella ==> vain seinät vastasivat minulla, vaimo ei

        Älä Leenukka hyvä yleistä, tilastollinen otantasi on kovin pieni

        Minäkään en yleistä, puhun vain yhdestä oikeasti olemassa olevasta henkilöstä.

        Kyllä, voisin jo mennä vieraisiinkin.

        Kuulostaa siltä, että elät "tyhjässä" ja tunnekylmässä suhteessa. Olen kokenut saman tunnepuolella, seksiä meillä oli kyllä loppuun asti. Olen eronnut. Vaikka päätös oli vaikea, olen nyt onnellisempi. Silloin oli yksinäinen, nyt en.

        Tilanne kuulostaa siltä, että kumppanisi on varsin itsekäs tai sitten vain puolustautuu. Oletko antanut hänelle aikaa miettiä asiaa rauhassa ja sitten palannut asiaan, tai vaikka kokeillut kirjettä. Tiedän, kyllä ettei se auta jos toinen ei halua kuunnella. Mutta ainakin itse tietää yrittäneensä. Pitkän parisuhdeterapian läpikäyneenä tiedän, että suhteen seksittömyys johtuu yleensä muista asioista eli naisen halut menee jos ei tunne itseään hyväksytyksi, kuuluksi, kärsii hellyydenpuutteesta tai on kovin stressaantunut vaikka suhteen ulkopuolisista asioista. Kun käsittelette ongelmaa, kannattaa puhua mahdollisimman paljon omista tunteista ja tarpeista, ja unohtaa kaikki toisen moittiminen (tai mitä voisi kuvitella moitteeksi).

        Parisuhdeterapiaan voi mennä yksinkin. Moni hyötyy jo itsensä takia, kävi suhteelle miten vaan. Yleensä suhteen korjaaminen yksin on aika toivotonta hommaa, mutta joskus muuttamalla omaa käytöstä saa toisen muuttamaan omaansa. Yleensä näissä tapauksissa, se fiksummin käyttäytyvä on juuri se osapuoli, joka saa positiivisen kierteen aikaan. Ja loppujen lopuksi, jos tulos on hyvä ei reitillä ole niin merkitystä!

        Stemppiä!


    • Normaali mies

      Käytät nyt erheellisesti ilmausta normaali mies, kun tarkoitat kysyä: Missä YTM:t luuraa?

      Vastaus kysymykseesi: YTM:istä käydään naisten kesken ankaraa kilpailua. Vain kaikkein kauneimmilla, kokkaustaitoisimmilla ja palveluhenkisimmillä naisilla on mahdollisuus saada oma YTM. Jos et kuulu tuohon joukkoon, sinulla ei valitettavasti ole mahdollisuutta kilpailussa YTM:istä.

      • Palvelugeenitön ;)

        Minulta puuttuvat nuo kaksi jälkimmäistä "taitoa".

        Olen korvannut ne älykkyydellä, nokkeluudella, hauskuudella, oikeudenmukaisuudella, leikkisyydellä ja spontaaniudella. Hyväsydämisyyttä, vapauden ja tilan antamista ja toisen kunnioittamista unohtamatta. Vapauspykälään ei luonnollisesti kuulu muita naisia.

        Kun en osaa/halua kokata yksin, kokataan yhdessä tai mies vie meidät fine dining -ravintolaan. Hyvin olen YTM:ien kanssa seurustelusuhteeseen kelvannut. :P


      • Et oikeasti
        Palvelugeenitön ;) kirjoitti:

        Minulta puuttuvat nuo kaksi jälkimmäistä "taitoa".

        Olen korvannut ne älykkyydellä, nokkeluudella, hauskuudella, oikeudenmukaisuudella, leikkisyydellä ja spontaaniudella. Hyväsydämisyyttä, vapauden ja tilan antamista ja toisen kunnioittamista unohtamatta. Vapauspykälään ei luonnollisesti kuulu muita naisia.

        Kun en osaa/halua kokata yksin, kokataan yhdessä tai mies vie meidät fine dining -ravintolaan. Hyvin olen YTM:ien kanssa seurustelusuhteeseen kelvannut. :P

        ole kelvannut YT-miehille parisuhteesen. Sinun tasoasi on KT tai AT mies.


      • Palvelugeenitön ;)
        Et oikeasti kirjoitti:

        ole kelvannut YT-miehille parisuhteesen. Sinun tasoasi on KT tai AT mies.

        Usko, mitä haluat. :)

        Niin hämmentävää kuin se sinusta voikin olla, on olemassa tavoiteltuja miehiä, jotka hakevat hyvää, tasaveroista parisuhdetta - eivät kotitalouskonetta ja orjatarta.

        Eikä senkään pitäisi olla ihmeellistä, että jokainen parisuhde ei päädy avioliittoon saakka ja kestä kiikkustuoli-vaiheeseen.


      • voi voi
        Palvelugeenitön ;) kirjoitti:

        Usko, mitä haluat. :)

        Niin hämmentävää kuin se sinusta voikin olla, on olemassa tavoiteltuja miehiä, jotka hakevat hyvää, tasaveroista parisuhdetta - eivät kotitalouskonetta ja orjatarta.

        Eikä senkään pitäisi olla ihmeellistä, että jokainen parisuhde ei päädy avioliittoon saakka ja kestä kiikkustuoli-vaiheeseen.

        Noihnan olet halunnut tuon kelpaamattomuutesi itsellesi selittää.


    • Kaikissa on vikoja, ja ne itse asiassa tekee meistä persoonallisia ja hauskojakin välillä ;) Jotkut viat vaan näkee päällepäin kun toiset voi piilottaa (joksikin aikaa), harmittavasti vaan joku pikkuvika voi teilata yhden onnellisen suhteen toteutumisen mahdollisuuden kun piilevä iso vika voi aiheuttaa katastrofaalisen suhteen syntymisen.

      Ehkä naiset tosiaan nettideiteistä löytää seuraa kuin karkkikaupasta karkkia ja tulee nirsoksi, itse yritän ottaa selvää naisesta kuin naisesta (no, melkein) vaikkei aluksi nappaisikaan... koska mahdollisuuksia tulee harvemmin siihen on varaa, oh yes.

      Ehkä siinä mun pointti - jos on liikaa miehiä joista valita, niin vikoja näkee myös jokaisessa paljon enemmän. Joten aloittajan kokemus on täysin suhteellinen ja kysymykseen "missä normaalit miehet luuraa?" täytyy vastata: normaalia ei ole olemassakaan, kaikki on suhteellista/subjektiivista miten asian koet.

      (Olipas tylsää pohdintaa minulta, sori, taidanpa suuntaa kotiin ottamaan yhden kaljan)

    • Löytyy naisistakin

      Pahimmat viat naisessa: ikä > 19 v, paino > 60 kg, käyttöaste > 0.

      • -:-:-

        Pitkittyneen pahanolon taltuttamiseksi.
        Mikä vaan käy.


    • maaliskuutar

      Unohtui listasta... liian väkivaltainen, liian pihi ja liian pienivehkeinen.

      • p

        Noihan ne lyhöpill,ut yrittää mainostaa.


      • tutkintaaaaa

        Onhan tää kyllä tottakin ukkokullat. Muutaman vuoden kokemus etsinnästä on itselläkin. Ja tuo lista kyllä pitää paikkansa pitkälle.
        Noh on tietysti sairaan mustasukkainen, hygianistaan huolehtimaton, risat hampaat, pikkupampulat pöksyssä tai ei edes nekään seiso jne. Varatut hakee vierasta naista kun kuvittelee että se korjaa heidän seisokin jne.
        On toki naisissakin varmaan vikansa en puolusta, mutta itseni ainakin tunnen :)

        Ei naiset saa treffipalstoilta miehiä, kun ei sellasia ole jotka uskaltais suhteeseen tai edes treffeille. Varattuja toki saisi pilvinpimein jos huolisi.


    • Eikö voisi olla niin,että "normaalit" miehet (ja samalla normaalit naiset,uskallan
      sanoa)ovat juust ne joita luettelit? *_*On nimittäin hyvää etsiskella ihannekumppaania:jokainen tyttö haaveilee satujen prinssistänsä,jokainen
      poika odottelee pikku Tuhkimoa (*_*) ....mutta tuo kipinä täytyy löytää
      tavallisissa henkilöissä,joita tapaamme päivittäin...muuten tuloksena on jonkinlainen tyytymätön ylimielisyys ja lopulta kyyninen yksinäisyys... ^_^
      PS Pyydän anteeks mahdollisesti tehnyistä kielivirheistäni,oon Milanosta kotoisin...

      • Samaa olen itsekin usein miettinyt. Käytetään termiä "normaali mies" ja silti kaikkien kriteerien jälkeen vain pieni osa suomalaisista miehistä jää jäljelle.

        Kuulostaa enemmänkin siltä, että käytetään termiä kun kaikki muutkin käyttävät tai jopa ettei haluta myöntää itselle etsivänsä "vähän parempaa" seuraa.

        Hienointahan tässä on se kun asiasta huomauttaa toiselle niin alkaa sen päiväinen selitys ja perustelu tulva. ;)


      • muutanko sinne?

        Onkos niiden Italian tyttärien vaatimuslista yhtä kattava kuin Pohjolan neitojen?

        Täällä kotona ainakin tavallinen mies on kuin eilinen lehti -- periaatteessa hyvä muttei lainkaan kiinnostava.


      • muuta vaan
        muutanko sinne? kirjoitti:

        Onkos niiden Italian tyttärien vaatimuslista yhtä kattava kuin Pohjolan neitojen?

        Täällä kotona ainakin tavallinen mies on kuin eilinen lehti -- periaatteessa hyvä muttei lainkaan kiinnostava.

        ei ole ihmekään kun luet irtonumeroita


      • äly-hoi-älä-jätä
        walski kirjoitti:

        Samaa olen itsekin usein miettinyt. Käytetään termiä "normaali mies" ja silti kaikkien kriteerien jälkeen vain pieni osa suomalaisista miehistä jää jäljelle.

        Kuulostaa enemmänkin siltä, että käytetään termiä kun kaikki muutkin käyttävät tai jopa ettei haluta myöntää itselle etsivänsä "vähän parempaa" seuraa.

        Hienointahan tässä on se kun asiasta huomauttaa toiselle niin alkaa sen päiväinen selitys ja perustelu tulva. ;)

        uskokaa tai älkää, erilaisuus on normaalia...

        jokaisessa on huonot puolensa, niin miehissä kuin naisissakin, sekin on normaalia.

        Jos löydät jonkun kenessä ei ole MITÄÄN vikaa, vertaat ehkä jossakin vaiheessa itseäsi häneen... ja mitäs sitten..? LIIAN TÄYDELLINEN?!? Niin, no... Omasta mielestä täydellisessä kumppanissa on myös niitä "vikoja" joita kaikissa meissä on...

        Se onkin eri asia kuinka vakava vika on kyseessä...


      • muutanko sinne? kirjoitti:

        Onkos niiden Italian tyttärien vaatimuslista yhtä kattava kuin Pohjolan neitojen?

        Täällä kotona ainakin tavallinen mies on kuin eilinen lehti -- periaatteessa hyvä muttei lainkaan kiinnostava.

        Valitettavasti se on näin..Varsinkin täällä Milanossa flikat ovat hyvin keikaroivia
        ja heidän vaatimuslista on ääretön.
        Sen sijaan Etelä-Italiassa,varsinkin Sisiliassa,ne ovat spontaanimpia,vaatimattomia ja kauniimpiakin (^_^) (useimmiten heillä on
        syvän mustat hiukset ja virheän siniset silmät ) *_*


    • .............

      ei aina ole laatumies jos on jo varattu, sillä vaimo ei aina tiedä, että mies pettää, pettää, pettäää....

    • Late-L

      Liian laiha, liian puhelias, liian köyhä, liian kova työmies, ihan raitis, ei lähde ulkomaille edes lainarahoilla, liian isot lapset naisella elätettävänä, liian kalju, ei pane tarpeeksi,
      ei lähde oopperaan, eikä karaokeen, ei lähde kissanäyttelyyn, hinkkaa vain toista reunaa..
      Täällä ne kunnon miehet on edelleen..

    • yäk en syö

      Siltä kuullostaa. Ole rauhassa vaan.

    • Mynttinen

      Omasta mielestäni en ole:lihava, ujo, juoppo, työtön, reissuhommissa, lyhyt, eronnut, pelimies, ruma, maalainen, huono puhetyylinen, varattu, väkivaltainen ja pihi. Minulla ei ole lapsia ja enkä haise sekä muna on normaalia pidempi.

      No niin ja nyt kun on saatu se vikalista niin olis kiva saada tietää mikä on se kunnonmieslista vai onko sellaista olemassakaan? Helppoa on laittaa ne negatiiviset asiat, mutta mites ne positiiviset/hyvät asiat?

      • ATM=Paskakasa

        Miehistä on niin pirun vaikea löytää hyviä puolia. Siinä ongelma.


      • ninnannonnan
        ATM=Paskakasa kirjoitti:

        Miehistä on niin pirun vaikea löytää hyviä puolia. Siinä ongelma.

        Ota nainen jos mies ei kelpaa.


      • Mynttinen
        ATM=Paskakasa kirjoitti:

        Miehistä on niin pirun vaikea löytää hyviä puolia. Siinä ongelma.

        Naisista on myös vaikea löytää se oma "helmi". Itselleni sopivaa oman ikäistä naista en ole löytänyt, paitsi varattuja ja narsistisia sekä valehtelijoita. Löytämisen mahdollisuus on varmaankin promillen luokkaa ja veikkaan, että aika loppuu jos jään etsimään. Ainoaksi vaihtoehdoksi on jäänyt nuoremmat naiset ja sopivia on näköpiirissä.


      • oihiohiuhiuf
        ATM=Paskakasa kirjoitti:

        Miehistä on niin pirun vaikea löytää hyviä puolia. Siinä ongelma.

        kiitos...


    • Totuuden Torvi

      Mitähän vikaa sinussa on?

    • Jorma¨

      Tota. Josko alat katselemaan jatkossa enempi tyttöjen perään, eiks je.

    • Totta. Vähintään umpisuoli ja viisaudenhampaat, jos ei muuta.

      Toki kaikilla on oikeus olla niin vaativia kuin haluavat mutta vaistamatta listasi kuulostaa suurelta osin hyvin pinnalliselta.

    • kriteerit täyttyy eh

      1. paino normaali
      2. en ole, juttelen joka päivä monien ihmisten kans niitä näitä
      3. en ole, jos kaks kertaa kuukaudessa ottaa ja ei ees känniä
      4. työttömänä ollut 90 luvulla armeijan jälkeen pari kk
      5. mikä on liian pienet ? toinen koulussa ja toinen eskarissa.
      6. en tee reissuhommia
      7. yli 180 cm, kuinka pitkä pitäs olla ?
      8. erosta yli 4 v aikaa
      9. tietääkseni en ole pelimies, etin vakavampaa juttua. en kumminkaan selibaatissa ole sen takia.
      10. komeaksi kehuttu.
      11. koko ikänä asunut kaupungissa
      12. ehkä joskus tulee tekstiä turhan nopeasti mut kyl olen pärjänny.
      13. olen rauhallisuuden perikuva, en joudu tappeluun koskaan ja en naista löis ellei se yrittäis esim puukottaa.
      14. en ole pihi, kaikki rahat on kyl menny mitä on tullu.
      15. taitaa olla yli suomalaisten miesten keskiarvon.


      niin et täällä mie olen oottelemassa sinua, katotaan millainen itse olet

      • ap.

        Lapset on nou nou.


      • fhjzha
        ap. kirjoitti:

        Lapset on nou nou.

        nii ei ne mun luona asu kuiten.


      • ed.
        fhjzha kirjoitti:

        nii ei ne mun luona asu kuiten.

        Vielä pahempi nou nou.


      • oajfa
        ed. kirjoitti:

        Vielä pahempi nou nou.

        sulle kaikki on nou nou, jatkoja vaan yksinäisyyteen


      • ed.
        oajfa kirjoitti:

        sulle kaikki on nou nou, jatkoja vaan yksinäisyyteen

        Parempi yksin kuin paskassa suhteessa.


      • hstj
        ed. kirjoitti:

        Parempi yksin kuin paskassa suhteessa.

        nou nou


    • ....................

      Et etsi "normaalia" miestä vaan virheetöntä miestä, jollaisia ei olekaan. Tuskin itsekään olet virheetön.

    • maaliskuutar

      Virheitähän saa olla, kuten liian paljon rahaa, liian iso vehje, liian hyvä verbaliikka.... siis liian hyvä ollakseen totta :)

      Ei minusta ole liikaa vaadittu, että mies käy töissä ja vielä lähistöllä, voin katsoa häntä ylöspäin, osaa sosiaaliset taidot, peseytyy päivittäin, liikkuu sen verran ettei vaatekokoa tarvitse isojenmiesten osastolta hakea, tarjoaa ravintolassa ruoat kerran kuussa...

      ... luonteenpiirteethän ovat sitten asia erikseen.

      • Totuuden Toriv

        Taidat olla tylsää seuraa, sulla ainostaan ainoastaan tarjota reikää ja sekin taitaa olla keskinkertainen.


      • äähpuuh

        "tarjoaa ravintolassa ruoat kerran kuussa..."

        No eipä näytä sinussakaan kehumista olevan.


    • maaliskuutar

      Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ;)

      Saa ottaa selvää, jos uskaltaa!

      • w46thjryt

        Jos sinua haukkuu lutkaksi ja sinä suutut niin kalikka kalahtaaa? :)

        Kottaraisen virheetöntä logiikkaa.


      • .....ja emäntä niin makaa,kuin itse petaa..... ^^_^^


    • ATMaster

      Aivan kuten jokaisessa naisessa on joku vika. Nämä viat vahvistavat persoonaamme/identtiteettiämme ja muokkaavat meistä kaikista erilaisia. Olisi elämä kyllä varsin tylsää, jos kaikki olisimme samanlaisia kaikki voipaisia ihmejantereita ja tylleröitä.

      "Missä normaalit miehet luuraa??? "
      Jos tarkoitat tällä miehiä, joilla ei ole mitään vikoja, niin voin vain sanoa että sellaisia ei ole olemassa ja samalla kysyn, että missä ihmeen kuplassa olet elänyt kaikki vuotesi, kun et ole vielä ymmärtänyt sitä tosiasiaa ettei täydellistä ihmistä ole olemassakaan?
      Muuten normaalit miehet normaalinne vikoineen löytyvät suurin piirtein mistä vain, koska he kuuluvat taviksiin, joita maailma on pullollaan.

    • maaliskuutar

      Voiko persoonaa vahvistavaksi asiaksi sanoa vaikkapa pelimiehiyden? Ehkäpä juu mutta en sellaista itselleni huolisi. En minä missään vaiheessa ole täydellisyyttä sanonutkaan hakevani mutta kriteerejä on ja hyvä niin :)

      Itsessäni on huonoja puolia varmaan monia monia... en kaikkien kriteereihin mahdukaan...

      • Penazzzzzzzzzzzzzz

        Mikä sinussa on niin erinomaista että vaatimuksesi täyttävä mies haluaisi olla juuri sinun kanssasi. Hänellähän on varmasti aika paljon valinnanvaraa.


    • dlkfgjldfkkl

      Miehistä, joilla on paljon naisia kiinnostavia ominaisuuksia, valtaosa on varattuja tai pelimiehiä. Ei ole helppoa sullakaan.

    • valtava siemenlinko

      Nyt järki käteen ja ostoksille.

      • toinen maaliskuutar

        Alkup. kirjoittajalle: Niin missä ne hyvät luuraa?? Minun kokemuksen pohjalta, niitä EI OLE. Koska parhaimmat ovat varattuja. Ja ne ketä on jäänyt jäljelle niissä on jotain vikaa ja pahasti!!! Useinmiten ketä tuolla baareissa liikkuu on Playereita tai senhenkisiä miehiä, häntäheikkejä sun muita..Ja jos ne ei ole sellaisia. Niiden ulkonäkö ei miellytä, pukeutuvat hunosti, ovat työttömiä, alkoholi/huume ongelmaisia. Tai sitten ovat liian ujoja. sisäänpäinkääntyneitä,outoja. Huhuh tulipahan lista. Mutta toivon meille parempaa onnea metsästykselle ensvuodelle, ja onnea tässä tarvitaankin kun tosta joukosta yrittää helmeä etsiä :D


      • joulukuumies
        toinen maaliskuutar kirjoitti:

        Alkup. kirjoittajalle: Niin missä ne hyvät luuraa?? Minun kokemuksen pohjalta, niitä EI OLE. Koska parhaimmat ovat varattuja. Ja ne ketä on jäänyt jäljelle niissä on jotain vikaa ja pahasti!!! Useinmiten ketä tuolla baareissa liikkuu on Playereita tai senhenkisiä miehiä, häntäheikkejä sun muita..Ja jos ne ei ole sellaisia. Niiden ulkonäkö ei miellytä, pukeutuvat hunosti, ovat työttömiä, alkoholi/huume ongelmaisia. Tai sitten ovat liian ujoja. sisäänpäinkääntyneitä,outoja. Huhuh tulipahan lista. Mutta toivon meille parempaa onnea metsästykselle ensvuodelle, ja onnea tässä tarvitaankin kun tosta joukosta yrittää helmeä etsiä :D

        Naisia sen sijaan liikkuu vapaana pelkkiä laatuyksilöitä.


      • toinen maaliskuutar
        joulukuumies kirjoitti:

        Naisia sen sijaan liikkuu vapaana pelkkiä laatuyksilöitä.

        Ei, naisia on myös joka lähtöön. Mutta miehiä hyviä sellasia on prosentuaalisesti paaaaljooon vähemmän! Ja kaikki jotka nirsoksi haukkuvat ovay oikeassa. Totta H**vetissä pitää olla nirso jos etsii elämänkumppania! suurempi virhe olisi ettei olisi ollenkanan nirso!!


      • afgah
        toinen maaliskuutar kirjoitti:

        Ei, naisia on myös joka lähtöön. Mutta miehiä hyviä sellasia on prosentuaalisesti paaaaljooon vähemmän! Ja kaikki jotka nirsoksi haukkuvat ovay oikeassa. Totta H**vetissä pitää olla nirso jos etsii elämänkumppania! suurempi virhe olisi ettei olisi ollenkanan nirso!!

        ja itse olet ruma, läski paskakasa joka ei kelpaa kelleen, kyl nää jotku sitten luulee et heissä ei ole mitään vikaa.


      • toinen maaliskuutar kirjoitti:

        Ei, naisia on myös joka lähtöön. Mutta miehiä hyviä sellasia on prosentuaalisesti paaaaljooon vähemmän! Ja kaikki jotka nirsoksi haukkuvat ovay oikeassa. Totta H**vetissä pitää olla nirso jos etsii elämänkumppania! suurempi virhe olisi ettei olisi ollenkanan nirso!!

        Tuntuu siltä,että elämänkumppanin valintaa ei pidä perustua rakkauteen,vaan
        hyvänlatuisimman tuotteen vottoisaan metsästykseen....
        Voin hyvinkin olla pahasti väärässä,mutta havaitsen paljon kyynisyyttä... *_*


      • Teuvo Tulijo
        toinen maaliskuutar kirjoitti:

        Ei, naisia on myös joka lähtöön. Mutta miehiä hyviä sellasia on prosentuaalisesti paaaaljooon vähemmän! Ja kaikki jotka nirsoksi haukkuvat ovay oikeassa. Totta H**vetissä pitää olla nirso jos etsii elämänkumppania! suurempi virhe olisi ettei olisi ollenkanan nirso!!

        "Mutta miehiä hyviä sellasia on prosentuaalisesti paaaaljooon vähemmän! "

        Jaksaa kyllä huvittaa tämä miten miesten mielestä miespuolisia laatuyksilöitä on paljon vapaana, samoin naisten mielestä naispuolisia. Asioissa on monia puolia, mutta vaikea uskoa noita läppiä ihan sellaisenaan.


    • vcxvxvvvvv

      Varmaan niiden normaalien naisten kanssa.

      • toinen maaliskuutar

        Paljonki löytyy vikoja, en oo varmaa muuta väittänyt. haha! vai oonko. Mutta ei tarvi itseensä ottaa koska en ketään henk.koht. ole haukkunut.:) Jokasella on kuitenki oma makunsa miesten ja naisten suhteen. Kyllä voi ruman paskakasankin ottaa jos särmää löytyy!


      • vxcvcxvx
        toinen maaliskuutar kirjoitti:

        Paljonki löytyy vikoja, en oo varmaa muuta väittänyt. haha! vai oonko. Mutta ei tarvi itseensä ottaa koska en ketään henk.koht. ole haukkunut.:) Jokasella on kuitenki oma makunsa miesten ja naisten suhteen. Kyllä voi ruman paskakasankin ottaa jos särmää löytyy!

        Jos vikoja etsimällä etsii, niitä varmasti löytää. Et koskaan löydä täydellistä kumppania ja toisen virheet tulee hyväksyä jos haluaa elää parisuhteessa.


      • turhaa jorinaa
        vxcvcxvx kirjoitti:

        Jos vikoja etsimällä etsii, niitä varmasti löytää. Et koskaan löydä täydellistä kumppania ja toisen virheet tulee hyväksyä jos haluaa elää parisuhteessa.

        Paskapuhetta. Mitään ei tarvitse hyväksyä jos ei halua. Jos täydellistä ei löydy on parempi olla yksin.


      • vcxvxcvvv
        turhaa jorinaa kirjoitti:

        Paskapuhetta. Mitään ei tarvitse hyväksyä jos ei halua. Jos täydellistä ei löydy on parempi olla yksin.

        Ei tarvitse hyväksyä, mutta silloin ei myöskään parisuhteeseen päädy. Tämä on faktaa, koska täydellistä kumppania ei ole olemassa. Riittävän hyvän kumppanin voi tietenkin löytää ja sellainen kannattaa etsiä jos parisuhteeseen haluaa.


      • Lempi Vaan
        vcxvxcvvv kirjoitti:

        Ei tarvitse hyväksyä, mutta silloin ei myöskään parisuhteeseen päädy. Tämä on faktaa, koska täydellistä kumppania ei ole olemassa. Riittävän hyvän kumppanin voi tietenkin löytää ja sellainen kannattaa etsiä jos parisuhteeseen haluaa.

        Parisuhde ei ole mikään onnen tae. Viertestä nähneenä olen tullut siihen tulokseen että parempi yksin.


      • 9 + 4
        toinen maaliskuutar kirjoitti:

        Paljonki löytyy vikoja, en oo varmaa muuta väittänyt. haha! vai oonko. Mutta ei tarvi itseensä ottaa koska en ketään henk.koht. ole haukkunut.:) Jokasella on kuitenki oma makunsa miesten ja naisten suhteen. Kyllä voi ruman paskakasankin ottaa jos särmää löytyy!

        "kyllä voi ruman paskakasankin ottaa"
        oletko varma että ruma paskakasa ottaisi sinut ? voin kuvitella millasta painajaista elämä olis tollasen kanssa päivästä toiseen... hrr oikee ajatuski puistattaa


    • Hojo hojo

      Aloittajalla sen verran kirjoitusvirheitä että ei taida olla niitä penaalin pyyhkimisvoimaisimpia pyyhekumeja.

      • Hojo hojo

        Eiku se huono kumi onkin tuo "toinen maaliskuutar". Ei näitä kaikkia kottaraisia erota toisistaan.


    • Aloita rakkaustarina

      Nämä virheettömiä miehiä etsivät ilmeisesti itsekin virheettömät naiset muistuttavat niitä bakteerikammoisia ihmisiä jotka eivät suostu uskomaan että niitä bakteereja kuhisee oma elimistökin täynnä ja niitä ovenkahvoja voi sillä desifiointiaineella puunata vaikka lopun elämänsä mutta ei se siltikään bakteereja sun elämästäsi poista. Eräänlainen neuroosi siis kyseessä.

    • maaliskuutar

      En minä virheetöntä miestä etsi, ei sellaisen kanssa pystyisi elämään... se olisi liian täydellinen.

      Nuorempiko se sitten pitää katsella itselle, siitähän saisi kouluttamalla normaalin ;)

      • ulkopuolinen*

        Älä ainankaan kovin montaa vuotta nuorempaa ota. Kyllä niillä on ihan eri jutut mielessä. Katso siis rauhassa, kyllä sieltä joku hyväkin vielä vastaan tulee.


      • Isoisäsi ikäinen

        Turha kuvitella, että ketään koulutat. Ota sellainen joka kelpaa sellaisenaan. Koulutusyrityksesi epäonnistuu takuuvarmasti, menetät miehen ja kukaan muukaan ei sinua huoli koska olet asennevammainen.


    • Taitaa näissä "maaliskuutareissa" olla myös vikaa. Toinen jo myönsi olevansa sunnuntaikappale, ja toinen ei näemmä osaa vastata edes oikeisiin viesteihin. En ole vakuuttunut, ja jos naisia haukkuisi samalla tavalla, niin siitä tulisi taas melkoinen ryöppy negatiivisia kommentteja (vrt. "Jokaisessa naisessa on joku vika").

      • oikea ja väärä

        tai sitten ei kiinnosta vastata :D


    • maaliskuutar

      Kyllähän minustakin vikoja löytyy, jos nyt jollekin normaalille kelpais kuitenkin :) Kun vaan jostain sen normaalin löytäis...

      • Tässä voisi olla kyse siitä että tasot eivät kohtaa. Voit olla vaikkapa joku alemman keskitason nainen, mutta haluat monta pykälää korkeammalla olevia miehiä, vähintään ylemmän keskitason miehiä, tai jopa ylemmän tason miehiä. Alenna vaatimustasoa. Tai sitten saatat elää jollakin paikkakunnalla, jossa ei ole paljon mitään tarjolla.

        Ainakin maistereita löytyy miehistä paljon Helsingissä - ilmeisesti useimmat ovat keskitason miehiä. Eivät useinkaan kelpaa maisterinaisille, jotka ovat samantasoisia.

        Joku diplomi-insinöörimieskin joka tienasi 4000 €/kk kirjoitteli näillä palstoilla, ja sanoi että nettideiteissä löytyi vain lihavia/rumia pakkeloituja naisia, jotka suostuivat treffeille hänen kanssaan. Eli häntä alemmantasoisia naisia. Kun pakkelikerros oli poissa, ruma ankanpoikanen niinsanotusti paljastui, eli alemman tason nainen siinä oli =)


      • Tuolla asenteella et uskalla tai pysty tekemään myönteisiä ratkaisuja, vaan etsit ikuisesti ja ne arvokkaat suhdekanditaatit kävelevät muihin maisemiin, koska eivät jouda odottamaan myönteistä ratkaisuasi. Pakenet myös mahdollista vuorovaikutussuhdetta keinotekoisten syiden taakse, siihenhän sinulla on oikeus, mutta myönnä se itsellesi, äläkä mollaa miehiä, jos etes olet nainen.

        Sinunlaisiasi on kuitenkin naisissa vaikka kuinka paljon, eli kuvaamasi laisia virheiden tai puutteiden perustelijoita. Muista, parisuhteen rakentaminen, ei ole sama asia, kuin supermarketista makkarapaketin ostaminen. Parisuhteen rakentamiseen tarvitaan kaksi ihmistä puutteineen ja vahvuuksineen. Jos vetoketjusta puuttuu se toinen puoli, ei sitä kyllä saa kiinni, vaikka kuinka yrittäisi.
        Onko se sitten lihava tai työtön vetoketju, yks lysti.


    • Ei kai niitä vikoja pelkästään miehissä ole?
      Mä oon ainakin todennut, että kyllä niitä vikoja on varmastikin ihan kaikissa, kai ne viatkin osittain tekee ihmisistä persoonallisempia.
      Ei keneltäkään voi vaatia täydellisyyttä

      • supermies etsii vert

        jo on maaliskuutar, oisko sulla myös näitä naisen hyviä vikoja, kun vaadit niin paljon miehellekkin.

        1. liian isot rinnat d ..
        2. liian hoikka
        3. liian nätti
        4. hymyilee liikaa
        5. pukeutuu liian seksikkäästi


      • gyhawr4y

        Silloin, kun ajattelee hyvillä mielin toisen pieniä vikoja, tietää, että on rakastunut. Harvoin käytetty termi täällä ps-teorioiden mekassa.


    • ei tarttis olla supermies, kuhan olis sopivasti kiva et kemiat kolahtais ja tekis mieli halia. ei vaan viel oo kolahtanut kukaan. huoh

    • maaliskuutar

      Mulla ei ole isoja rintoja. Sellaiset kouraan sopivat, ei ne edes roiku. Käyn kokopäiväisesti töissä, elätän siis itseni. En ole hoikka, vaan normaali. Kuntoilen päivittäin tavalla taikka toisella. Tykkään laittaa ruokaa. Nauttisin jos saisin sille normaalille elämäni miehelle tuoda kylmän oluen jos toisenkin. Mutta en suostuisi sitä alasti tuomaan kuitenkaan ;) En ole siis feministikään. Hymy irtoaa herkästi. Jos jotain minussa on liikaa niin rakastan seksiä paljon!

      • kerhokalevi ukkonen

        niin minäkin, sais vaan useammin


      • Katelliset ATM:t

        Sait miinusta sen takia näiltä reppanoilta kun mainitsin että rakastat seksiä paljon:D Nää aivokuolleet ameebat ei kestä sitä että joku mies saa sut vielä ja harrastaa sun kans paljon seksiä:)


      • kelpaisi......

        En tiedä mistä nämä tissijutut on tullut, mutta annatko sähköpostiosotteesi niin kirjoitellaan, kiitos.


      • Suuri Isä

        Nainen, joka pitää seksistä on halpa lutka ilman ihmisarvoa.


    • ....................

      Tarkoititko siis ettet itse ole inhimillinen ihminen, vaan täydellinen superolento, joita tapaa lähinnä sarjakuvista ja elokuvista?

      • maaliskuutar

        Jos minusta superolennon nuilla asioilla saa, joita mainitsin niin mielelläni otan tittelin vastaan. Kiittää ja niiaa :)


    • Hämärän rajoilta

      Olipa kerran nainen, jonka takinlieve tarttui pyöränsatulaan hänen laskeutuessaan ajopelin selästä ja hän meni pyörineen mukkelismakkelis tantereeseen. Vauhtia ei ollut nimeksikään, eikä onnettomuus näyttänyt pahalta. (Isosetävainaa kertoi. Hän näki koko jutun eikä ollut silloin vielä vainaa eikä vielä kertoessaankaan, jälkeenpäin vasta. Uudet moniteholasitkin oli ja kirkas päivä.) Uhri nousi maasta jaloilleen ja kopisteli pölyt vaatteistaan.

      Pyyhkäistessään otsaansa kädellä nainen kuitenkin tunsi yhtäkkiä kovaa kipua. Hän säikähti - kävikö sittenkin pahasti? - ja ryhtyi tarkemmin tunnustelemaan kehoaan vammojen varalta. Hän painoi rintakehäänsä ja kipu iski taas. Hän kuljetti kättään alaspäin vatsalleen painellen sormellaan kevyesti - nyt joka painallus tuotti tuskaa. Jo silminnähden kauhun vallassa ollut naishenkilö siirtyi vielä alemmas ja tunnusteli nivusiaan. Sekin teki hirmuisen kipeää. Vähäpätöisen näköinen kompastelu olikin murskannut naisen kehosta jokaikisen osan!

      ...tai sitten hänen sormensa vain oli murtunut.

      Tällä tarinalla ei ollut opetusta, eikä se liioin liittynyt mitenkään ketjun aiheeseen. Tuli vain mieleen.

    • Siinä vaiheessa, kun sinä ymmärrät mistä syystä parisuhteessa ollaan onnellisia, tai tiedostat minkä takia kaksi ihmistä viihtyvät yhdessä..
      Siinä vaiheessa kun sinä huomaat, että se aluksi sinua toisessa häirinnyt pottunenä alkaakin näyttämään hyvältä ja se alkuun ärsyttävä tyyli haroa tukkaa onkin piirre josta pidät..
      Siinä vaiheessa kun sinä et enää vaadi tai mieti täysin turhista asioista sen suhteen, miksi toista ei voisi rakastaa, tai voisi rakastaa..

      Tai mitäpä sitä paskaa. Sitä vaihetta sinulle ei taida tulla koskaan.

    • Poksuko

      Puhuu keskiverto (?) suomalainen nainen, joka pitää itseään täydellisenä ? No, ei ihme, ettei miehet ole kiinnostuneita. Juuri mainitsemastasi syystä lopetin nettideittailun kokonaan. Netissä tuntuu olevan kaikista ronkeleimmat tapaukset, jotka eivät löydä kanssaihmisistä muuta kuin vikoja. Jos kohdalle sattuisi osumaan täydellinen ihminen, sekään ei olisi tietysti hyvä juttu, koska silloin mies ei tuntuisi "miltään".

      Ensimmäinen uudenvuoden lupaus vuodelle 2012: Pysyn poissa nettideiteistä.

    • Eeeeeeva

      Kukaan ihminen ei ole täydellinen. Kun antaa luvan rakastua, niin ihminen muuttuu täydelliseksi ja juuri minulle sopivaksi kaikkine vikoineenkin. Rakkaus ja toisen arvostaminen tekee täydelliseksi.

    • Mies nyt ja aina

      Ei oo totta, että jotkut jaksaa !!!

      En ole mitenkään pyrkinyt mainostaa tai korostaa, mutta mutta...aina joku vika.
      Eli ei ne naisihmisetkään ole niitä niin täydellisiä kuin luullaan.
      Voi kun löytyisi edes kerran puolitäydellinen nainen....mutta ei, sula mahdottomuus näitten kanssa , koska nykynaiset hakee sitä outoa taruolentoa... ?? Siihen muottiin en edes halua koskea, mies on mies.
      En kyllä kiellä, etteikö minussa olisi vikoja itsessään, on niitä minussakin.
      Mutta kaikkia vikoja ei tarvitse nostaa esille aina, koska kaksi ihmistä jotka löytää toisensa niin ne täydentää toisensa.
      "mitä löytyy sisältä kauneimmankin naisen kun oikein pengotaan, pas.aaaa"

    • Olisiko.

      Nyt,peiliin katsomisen paikka? Jos sieltä kurkistaa takaisin pyryharakannäköinen ilmestys,etkä muutenkaan ole se penaalin terävin kynä,niin silloin miesvalikoimakin on tasoa tavis. Fakta on se,että ensivaikutelma ratkaisee yli 90%,jolloin ne fiksut ja komeat miehet kiertävät kaukaa. P.s sellaista se elämä vaan nyt on;D

    • Mun ratkaisu

      Ota rakastaja, niin asiat selviää sit ajan kans, niin tein minäkin ja mistä tietää, jos meistä tulee sit jotain vakavampaa ajan saatossa...

    • naisten vikoja

      1. läski leveä perse
      2. riippuvat laarditissit
      3. selluliittia kilokaupalla
      4. perse nilkoissa (sen kuuluisi olla hieman ylempänä)
      5. ovat helvetin rumia yleisesti
      6. piereskelevät
      7. syljeskelevät
      8. kuvittelevat olevan jotain a-luokan kaunottaria (katsokaa itseänne peilistä arvon
      lehmättäret)
      9. huumorintajuttomia
      10. ovat olevinaan niin jätkää
      11. hyviä puolia ei vain yksinkertaisesti löydy
      12. ainoa vaihtoehto on valita ulkolainen nainen ( silloin edellämainittuja
      kohtia ei tarvitse naisestasi löydy).

    • onhan naisetkin

      täydellisiä. He ovat täydellisen läskejä, täydellisen rumia, täydellisen
      persjalkaisia, täydellisiä siiderilehmiä eli täydellisiä suomilehmiä joihin
      en koske 5 metrin kepilläkään.

      • niin mikä

        Mikä on siiderilehmä? Tuleeko siltä tisseistä siideriä vai??


    • luurannut

      Noh, onneksi teitä viattomia naisia on olemassa riittämiin, toinen toistaan parempia tehosekoittimia.
      Normaalit miehet on varmaankin yhdessä "normaalien" naisten kanssa.
      Me ylijäämät olemme täällä tai lähiöräkälässä esittämässä jotain muuta, kuin olemme.

    • Ihan sama

      Ronkelit runkkaa...

    • ...

      No siksi on aina joku vika, että ei voi vakiintua, eli siis tytöt on vaan munan perässä ja on kiva että ei tarvii samaa munaa kahta kertaa pimpassa uittaa, vaihtelu virkistää!

    • Perheen keskellä

      Normaalit miehet ovat jo varattu ajat siten ja ne normaalit miehet pysyvät avioliitossa, koska ovat niin normaaleja että asettavat perheensä etusijalle, eivätkä eroa. Sellaisesta miehesät vaimotkin pitävät kiinni ja puolin ja toisin tehdään työtä sen liiton onnistumiseksi. Sekä hyväksytään puolin ja toisin toisen omituisuudet ja annataan tehdä myös omia juttuja hoitaa työasiat myös mutta osallistutaan yhdessä lasten asioihin ja kasvatukseen. Ja hoidetaan kotihommat sovitusti yhdessä. Niin yksinkertaista se on. Pitää vain olla ajoissa liikkeellä eikä venyttää sitä pariutumista siihen 40:een ikävuoteen, jolloin alkaa olla myöhäistä perustaa perhe.

    • samaa myös naisista

      Samaa vaan naistelta: Ei juo, Ei polta, Ei kotieläimiä(kissa, koira jne), Ei ole Yh-äippä, Ei ole läski, osaa myöskin kotihommia, Eikä ole ruma kuin petolinnun perse vastatuuleen ja on hyvin toimeentuleva... kun itselläni on vastaavat vaatimukset kohdallaan niin vaadin samaa myös naisilta ja eipä oo noita vaatimuset täyttäviä naisia tullut vastaan. Yleisin vika on että leikkivät sinkkua vaikka ovatkin YH-äippiä, lapset joko isällä hoidossa tai mummolassa kun äippä etsii uutta iskää. Olen todennut, että sikkumieheneä on parempi olla kuin mitä tahansa vastaantulevaa "kotkaa" huolia ja yleensä ovatkin sitten jostain syystä katkeria kun en huoli, yleensä naisilla on ainosaan miehen lompsa mielessä kun huomaavat ettei rahat pisaa entisistä suhteista syntyneiden lasten elättämiseen... ja nyt sitten epätoivoisesti haetaan laskuille maksajaa, ehkä voisi miettiä ennakkoon kenelle Urpolle niitä lapsia tekee, koska ko. Urpo on häipynyt jo siementämään uutta tulevaa YH-äippää.... samat sanat, jokaisessa naisessa on joku vika..

    • ruusunpiikki

      Jos olis täydellinen olis varmaan kaltaisesi NAINEN

    • yksin aina ? :D

      Herätys tähän päivään, nuo ovat juuri mainitsemiasi normaaleja miehiä.

      Et tule koskaan löytämään ridge forrester look a likea joka ratsastaa valkoisella ratsulla alasti lihaksiaan pullistellen kuuden metrin kulli tanassa luoksesi ranskaa romanttisesti pälpättäen suoraan omistamansa öljy-yhtiön kokouksessa jossa hänen täytyy käydä vuosittain vain kerran allekirjoittamassa paperi ja muu aika meneekin sitten huvijahdilla sinun kanssasi lempien ja turpeita pakaroitasi hieroskellen.

      Heitä ne harlekiinikirjat roskiin, kytke televisio irti ja unohda ridge.

      Et sinäkään ole mitään muuta kuin tavallinen tiina jostain näppykylästä.

      Laihduta 20kg, ala huolehtimaan itsestäsi niin saattaa joku muukin kuin listasi tavallisista herroista kiinnostua.

      Tai, lopeta olemasta liian ronkeli.

      • paksukainen 50 kg?

        Olisiko siis 30 kiloa naiselle sopiva paino?


    • jeppppp

      Hei pahvit. Tää on yksinkertaista.

      Suomalaiselle naiselle ei kelpaa kukaan, paitsi oma peilikuvansa, ja sekin on liian köyhä.
      Naiset hakee elättäjää.

      Hakekaa vaimo idästä, lähempää tai kauempaa. Ei ruikutusta, pääkipuja tms.
      Mitä näitä kiukkuisia persjalkaisia kotimaisia haalimaan.

      • naisasianainen

        "Suomalaiselle naiselle ei kelpaa kukaan, paitsi oma peilikuvansa, ja sekin on liian köyhä.

        Naiset hakee elättäjää.

        Hakekaa vaimo idästä, lähempää tai kauempaa. Ei ruikutusta, pääkipuja tms.
        Mitä näitä kiukkuisia persjalkaisia kotimaisia haalimaan."

        Idän naiset eivät siis mielestäsi ilmeisesti eivät hae elättäjää? Uskallan olla eri mieltä.

        Ovatko naiset missään niin itsenäisiä ja omillaan toimeentulevia kuin juuri Suomessa? Tuskin. Suomalainen yhteiskunta lienee yksi maailman tasa-arvoisimmista.


      • kannattaa harkita

        Niin tosiaan. Ottakaa niitä idänihmeitä tänne avuttomina hellan ja nyrkin väliin elämään ilman rahaa tai kielitaitoa.
        Siihen ne kaikkein reppanimmatkin pystyy naissuhteissaan. Kai suomalainen nainen lienee liian tasa-arvoinen jo monelle.


    • Solakka

      Miehellä suuri MAHA,kuin odottaisi lasta, minua yököttää....

      • ,,,

        Niin ja mahan alla yleensä lihaksettomat rimppakintut.


    • Komea mies.

      Onhan sitä naisissakin vikoja. Suurimmalla osasta naisista esim. on niin pienet tissit ettei pidempi suhde kiinnosta. Yhdeksi yöksi tietty voin uhrautua.
      Muutenkin on nalkuttajia ja tyhmiä jne. paljon.

    • urncr74

      Minulla ei ole miehenä ollut lainkaan vaikeata tavata täydellisiä kumppaneita.
      Olen tavannut todella fiksuja, kauniita ja kaikin puolin tavoiteltavia puolisoehdokkaita. Sanalla sanoen toivenaisiani.
      Olen tavannut heitä työpaikalla, harrastusten parissa ja baareissakin.

      Pienen ongelman on muodostanut se, että nämä ihanat olennot eivät kiinnostu minusta :(

      • Tutkailija

        Hei! Taatusti löydät sopivan tuolla positiivisella asenteellasi. Pidän peukkuja! Sitten kun sitä vähiten odottaa... ilman mitään odotuksia ja paineita, klassisesti, sydämessä sanoo KLIK. Tsemppiä sulle, olet jo hyvällä tiellä. Jokaiselle on just se toinen puolisko olemassa, usko pois vaan. Jos ei toinen kiinnostu sinun toivomallasi tavalla, hän ei ole sitten sinua varten tässä maailmassa, so simple. Tarvii jatkaa etsintöjä ja oman sielun tutkailua. Jossain sinun oma kultasi on, terkuin naisromantikko - silloin viimeistään löytää myös itsensä...


    • happilymarried

      Mikä sinussa on vikana kun olet vielä sinkku ?

    • liian hyvä Mies

      Yleisin vika miehissä: Liian hyvä sinulle.

      • liian hyvä nainen?

        Hmmmmm... itse olen naisena kokenut montakertaa, että olen liian hyvä miehelle ja varsinkin kun on älykäs, niin ei sekään liene plussaa..
        Moni mies hakee kanamaista ja perushankalaa, nalkuttavaa ja pihtaavaa.... jotta saa sit taas olla epätoivoinen ja onneton.
        Esim. sisareni on aina hakenut juoppoja, että viihtyy hankalassa elämässään vissiinkin :) Hän ei varmaan osaisi elää raittiin ja fiksun miehen kanssa.
        Enkä sano tätä ilkeyksissäni vaan se on ihan faktaa.

        Mulla myös se vika että pidän seksistä, on isot tissit, en nalkuta, ryyppää, polta, en käy kapakoissa, osaan laittaa ruokaa, pärjään omillani ja ihan mukiinmenevän näköinenkin, ei roiku lapset enää kotona tms. Mutta löydäppäs omalta tuntuva miehenköriläs... se on vaikeampi kun lottovoitto!!

        Ihan tavallinen keskiluokka kelpaisi, en kysele koulutodistuksia, enkä huoli nipottavaa hienostelijaa.


    • naiset ovat

      täydellisiä, ei heissä mitään vikaa ole..............

      • Lu1kur1

        Oot varmaa lesbo.


    • Turha viesti

      Entäs sitten kun neiti täydellinen löytäisikin jonkun, joka hänelle kelpaa? Entäs sitten jos hän muuttaa tämän kanssa yhteen? Menee avioon tai ei. Ehkäpä tekee lapsia.

      Ihmisillä vain on tapana ajan kanssa muuttua. Se täydellisyyskin vuosien saatossa ja joskus nopeamminkin muuttuu. Elämäntilanteet ja olosuhteet muuttuu.

      Naisellako oikeus sitten muuttumisen takia rangaista vaikka jättämällä? Muutos on laki. Harva asia pysyy samana ikuisesti. Katselkoon ympärilleen vaativat ihmiset. Usein ronkelit ei myönnä olevana ronkeleita. Yleensäkään monikaan jolla on joku vika hallitsevana ei myönnä sitä. Henkilö joka on juoppo ei aina edes myönnä sitä vaikka sen kaikki muut näkevätkin.

      Toisinsanoen jos nyt mies on suhteen alussa työllistetty ja rahaa tulee. Myöhemmin hänestä riippumattomasta syystä hän joutuu työttömäksi jätätkö hänet? Jätätkö hänet jos hän sairastuisi tai vammautuisi ja se rajottaisi rahan tuloa? En sano, että kaikki on aina noin kärjistettyä. Sanon sitä, että mikä tahansa hyvä puoli voi muuttua ja jos ollaankin objektin kanssa eikä ihmisen mitä siitä tulee?

    • takametsien mies

      Totta se on. Jokaisessa miehessa on joku vika. Jokaisessa normaalissa miehessä on vikoja.
      Mitä asian suhteen voi sitten tehdä?
      Jos etsii viatonta, niin satuja lukemalla saa vastauksen ongelmaan, jos tarkoitus on löytää kumppani elämään jota itse elää, niin vikojen hyväksyminen taitaa olla ainoa vaihtoehto.
      Tietenkin voi elää myös yksin, siinä on se hyvä puoli, että omia ja kumppanin vikoja ei tarvitse nähdä juuri ollenkaan.
      Mutta tekstistä tulee kyllä sellainen vaikutelma, että aloittaja etsii sellaista jota ei ole olemassa.
      Eli tiedoksenne teille täydellistä normaalia etsivät naiset: joulupukkia ei ole olemassa, satujen prinssiä ei ole olemassa, normaalia ei ole olemassa.
      Jos tarkoitus on löytää rakkautta, niin etsitte sitä väärästä paikasta, tai paremminkin sanoen, etsitte sellaista joka ei oikeastaan kuulu rakkauden maailmaan.

    • Turha ja idioottimainen aihe...

      Mutta onnea vaa tollaisen "unelman" löytöön...
      Kuten jo aikaisemmista löytyy jo mainittuna: EI KUKAAN OLE VIRHEETÖN!

      Mutta sen lisäksi että turha ja idioottimainen, myöskin ylen hauska aihe ja todiste kaltaistesi ajattelutavoista ja vaatimuksista-

    • parapsyko

      Naisilla tuntuu olevan niin korkea rima nykyään,että,ei heille kelpaa mikään.Paitsi hyvän ystävättären mies..Siinä ilmeisesti on jotain vallan maukasta,ja jos siihen päästään koskemaan,niin ehdottomasti julkituoda ystävättärelle tiedoksi..Itse olen 53v hyväkuntoinen sinkku-mies.Kun katselen jollain senssi-palstalla vastaavan ikäisiä naisia,jotka poikkeuksetta etsivät itseään muutaman vuoden nuorenpaa miestä,huvitun tavattomasti.Nämä Mammat ovat 75%:ti ylipainoisia mauttomasti pukeutuneita,iso-äitejä,kyllästynyt ilme kasvoilla.Ja vieressä heidän "toivelistalla" pitkä,seikkaperäinen selostus,mitä kaikkea ihannemiehellä kuuluu olla ja mitä ei..Siellä etsitään sporttista,KILTTIÄ,raitista,savutonta,mielettömän hyvin toimeentulevaa vapaata,reilua,komeaa nuorekasta,vähintäin palatsissa asuvaa,lapsetonta adonista.Joka suositeltavaa olisi,veisi näitä munkinpopsija-mammoja lomille maailman ääriin monta kertaa vuodessa..Tuommoisia lukee muutaman,niin tulee mieleeni että itse en menisi moisen lehmän kanssa sänkyyn rahastakaan,ellei sitä olisi TOSI PALJON!

      • EPÄTOIVOISET

        Kun näkee, miten paljon on 50-65-vuotiaita miehiä, jotka etsivät 20-35-vuotiasta naista, niin alkaa oikeesti oksettaa...Vanhenevat äijät, jotka yrittävät epätoivoisesti todistaa itselleen olevansa vielä nuoria ja luulevat nuoren naisen olevan se taikasana.

        Ei sitten tule mieleen, että minkä takia 25-35 vuotta nuorempi nainen haluaisi niin paljon vanhemman miehen. Jos nuori nainen alkaa seurustella keski-ikäisen miehen kanssa, hän usein etsii todellisuudessa isähahmoa. Tai hän metsästää rahaa ja hyvää taloudellista asemaa välittämättä siitä, millainen möhömaha se mies on. Tai sitten siinä miehessä viehättää aluksi elämänkokemus ja herrasmiehen elkeet, joita nuoremmat miehet eivät enää nykyisin osaa.

        Nämä miehet haluavat vielä lapsen, mikä on aivan törkeää itsekkyyttä, koska ne lapset tulevat menettämään isänsä jo aivan pieninä tai tosi nuorina. Siitä nämä itsekkäät epätoivoiset elämään takertujat eivät välitä pätkääkään. Ensin on "ihanaa" saada se lapsi eikä se mies huomaa, miten surkuhupaisaa touhua se on ja häntä luullaan oman lapsensa ukiksi.... Eikä hän huomaa, miten hänelle nauretaan ja miten lasta säälitään.

        Ei kestä kauaa ennen kuin mies ei jaksakaan pienen lapsen yöitkuja, uhmaikää yms. Ja nainen huomaa, ettei se ukonrahjus pysy mukana nuoren naisen vauhdissa eikä jaksa mitään. Jos oikein huonosti käy, nuoresta naisesta tulee sen miehensä omaishoitaja, kun miehelle tulee infarkti, dementia, alzheimer tai muu vakava sairaus tai jää nuorena leskeksi ja lapsi liian aikaisin isättömäksi.

        Että tämä on keski-ikäisten miesten tätä päivää. Lipponenhan sen aloitti - 30 vuotta nuorempi vaimo ja lapsia, itse 6-kymppinen...Surkeeta touhua ja keski-ikäiset miehet ovat niin epätoivoisia, etteivät lainkaan näe tätä tilannetta...

        Samalla tavalla jotkut keski-ikäiset naiset saattavat haikailla nuorempaa miestä. Monella onkin nuori rakastaja. No, se saattaa kestää niin kauan kuin mies on ollut naisen opissa riittävän kauan ja/tai löytää oman ikäisensä naisen, jonka kanssa haluaa vakavan suhteen.

        Kun ihmiset eivät pysty hyväksymään normaalia vanhenemista ja omaa ikäänsä - pelkäävät kuolemaa - touhu on kuin parikymppisillä. On jäänyt elämä elämättä ja yritetään vielä ehtiä ottaa vahinko takaisin...

        Jos ei jaksa jokapäiväistä elämää toisen kanssa ja näkee toisessa vain vikoja, onhan aina se mahdollisuus, että kumpikin asuu omassa kodissaan ja tavataan, kun jaksetaan, niin ei tarvitse kummankaan yrittää olla täydellinen eikä täyttää toisen epärealistisia vaatimuksia. Ei tule niin helposti riitaa, kyllästymistä ja turtumista arkeen. Tämä koskee siis kypsemmässä iässä olevia ihmisiä. Onko se muka pakko asua yhdessä. Jokainen suhde on erilainen. Miksi pitäisi noudattaa samaa kaavaa. Eikö ole parempi löytää sellainen elämisen tapa, joka sopii molemmille.


      • parapsykolle kysymys

        Aika harmillista jos noin koet. Saattaahan siinä perääkin olla ja varmaan onkin. Monet naiset on eronneet ja päättäneet löytää sen prinssin.

        Mutta on sellasia juttuja oikeasti mitä toinen ei elämässään halua. Itse esim. en voisi alkaa kulkemaan kapakoissa ja polttamaan. En pidä kortinpeluusta enkä halua karaokelaitteita kotiin. Enkä mitään ukko tai akkakööriä örisemään.
        Monet "munkinpopsijamummot" on tehneet lapsia, elättäneet ja kasvattaneet päivät ja yöt. Kuinka moni läski mies on synnyttänyt lapsia?
        Jossain asioissa toki pitääkin katsoa peiliin ja jossakin taas joustaa.

        Jotenkin tuntuu tuo sinunkin luettelosi aika ehdottomalta. Olisikin kiva saada listaus millaisen naisen 53v mies toivoo löytävänsä?


    • mies kommentoi

      Hauskinta hommassa....

      Olen mies jossa ei ole erityisempää vikaa. On koulutusta, hyvä työpaikka, aika paljon saavutuksiakin. Varallisuuttakin kertyy näiden mukana.

      Jännää miten naiset onnistuvat kaivamaan esiin jonkin vian, kun sitä ei ole niin se keksitään. Kun arvostan perhe-elämää ja omia lapsia niin se muutetaan heti pedofiliaksi. Jos on liian kiinnostunut tai liian vähän kiinnostunut niin kumpikin on paha, nainen ei itse viitsi evää heilauttaa.

      En toki minäkään alkaisi yksinhuoltajan kanssa seurustelemaan mutta kertoisin sen nätisti.

      • older man

        Hyvin voit noita vaatimuksiasi vielä sen verran viilata, että yksinhuoltajakin käy.
        Ja tee se viilaus ajoissa ennenkuin aika loppuu.


      • mies kommentoi
        older man kirjoitti:

        Hyvin voit noita vaatimuksiasi vielä sen verran viilata, että yksinhuoltajakin käy.
        Ja tee se viilaus ajoissa ennenkuin aika loppuu.

        Oma heikkouteni on se että pidän lapsista ja haluan huolehtia niistä.

        Tarvitsee pitää kova linja. Vähän kuin alkoholisteilla tai tupakoitsijoilla.

        Onneksi aika loppuu miehellä varsin myöhään, 30 vuotta nuorempaakin naista voi treffailla.


      • older man
        mies kommentoi kirjoitti:

        Oma heikkouteni on se että pidän lapsista ja haluan huolehtia niistä.

        Tarvitsee pitää kova linja. Vähän kuin alkoholisteilla tai tupakoitsijoilla.

        Onneksi aika loppuu miehellä varsin myöhään, 30 vuotta nuorempaakin naista voi treffailla.

        Jokainen normaali ihminen pitää omista lapsistaan. Mutta laajasydämisyys punnitaan siinä, pystyykö pitämään ja huolehtimaan tasapuolisesti myös vaimon edellisestä suhteesta sikinneistä lapsista.

        Rupea ihannemieheksi! Sellaiseksi joka huolehtii muistakin kuin omista siitoksistaan.

        Niin ja vielä: Se mikä onnistuu Saulille, ei onnistu sinulle eikä minulle.


      • Miehelle :)

        No oletpa sinäkin törmännyt kummallisiin naisiin. Se on tämä nykyaika, kun kaikesta on tullut kertakäyttötavaraa - niin ihmissuhteista kuin kotieläinsuhteistakin. Molempiin pätee valitettavan monella se, että kun tulee ensimmäinen vaikeus, niin pois vaan ja uusi tilalle. Etsitään parempaa ja sitä ei tule, kun ei itse olla valmiita tekemään työtä sen kumppanin tai esim. koiran kanssa.

        Jokaisella on oikeus viettää aikaa oman perheensä kanssa - siis lasten ja lastenlasten. Kukaan nainen tai mies ei ole sen arvoinen, että hänen takiaan kannattaisi luopua tästä. Jos joku ei sitä hyväksy, se on itsekästä omistushalua eikä sellaisen ihmisen kanssa jaksa, se on ahdistavaa elämää.

        Vaikutat fiksulta mieheltä, toivottavasti löydät arvoisesi naisen :)


      • nainen kommentoi
        mies kommentoi kirjoitti:

        Oma heikkouteni on se että pidän lapsista ja haluan huolehtia niistä.

        Tarvitsee pitää kova linja. Vähän kuin alkoholisteilla tai tupakoitsijoilla.

        Onneksi aika loppuu miehellä varsin myöhään, 30 vuotta nuorempaakin naista voi treffailla.

        No justiinsa! Tuosta just kirjoitin - luepa: epätoivoset keski-ikäiset miehet - surkuhupaisaa touhua :(((


    • ............

      Mies on ihan laadukas, vaikka makoilee sohvalla illat, kunhan käy työssä ja tekee osan kotitöistä tai siis yhdessä hoitaa esm.kaupassa käynnit.

      Ei tarvii puhua, jos ei aihetta, mutta jos ei ole tyytyväinen parisuhteeseen, silloin pitää puhua, eikä mennä vieraisiin ja juomaan, se tuo vaan lisää pahaa oloa.

    • pok pok

      JA SINÄ OLET PELKKÄ REIKÄ EIKÄ SINUSSA OLE TODELLAKAAN MITÄÄN VIKAA.

    • Naiset_viattomia?

      Minun edellinen tyttöystäväni oli liian arka, liian masentunut ja ajatuksissaan liian harhaileva. Olin hänen kanssaan silti viisi vuotta. Nykyinen vaimoni on hieman ylipainoinen, liian äksy, liian siivousintoilija, liian vähän seksikkyyteen panostava, liian sohvaperuna ja liian puhumaton. Olen ollut hänen kanssaan tähän saakka 11 vuotta...

      Vikoja löytyy jos niitä tahtoo etsiä

      • ei viaton

        Olisi ihan kiva jos vaimosi luettelisi sinunkin vikasi tuohon jatkoksi.


      • Naiset_viattomia?
        ei viaton kirjoitti:

        Olisi ihan kiva jos vaimosi luettelisi sinunkin vikasi tuohon jatkoksi.

        Kyllähän minussakin on vikoja. Joitakin isojakin. Mutta pointtihan ei ollutkaan se, mitä vikoja toisesta löydän vaan se, että siitä huolimatta olen hänen kanssaan.


    • ksicjf

      joo ja naisissa vain se vika et päällä ei pysy,takaanta ei ylety, ja alle ei uskalla mennä!!!!!

    • dsggsgs

      katso vain peiliin.

      Meissä kaikissa on joku vika. Ja ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella...vai onko

    • 22

      naisissa ei ole kuin yksi vika : hulluh lehmän tauti

    • Iso Sika.

      Täydellisestä naisesta vain tuntuu siltä, että kaikissa miehissä on joku vika. Täydellinen nainen huomaa vain oman täydellisyytensä ja miesten viat, ei sen kummempaa ole

    • iiiiiiiiiiiiiiik*

      Minä olen alkanut kyllä itse katsoa peiliin - vaikka tunnistan kyllä luettelostasi kohtaamani miesten "puutteet", niin se suurin vika taidan olla minä - olen ihan vääränlainen nainen! En kyllä haluaisi vielä olla loppuelämääni yksin, mutta ei kai muu auta...

      • karavaani kulkee

        Se yksinolokin on ihan hyvä vaihtoehto, koska silloin voi olla juuri niin kuin itse parhaaksi näkee eikä tarvitse ainakaan kuulla valituksia niistä tai näistä vioista.
        Kuka sitäkin nakumista kauaa viitsii kuunnella ja kestää kunnes toteaa saaneensa nk. mirristä ihan tarpeeksensa.

        Yhdessähän kannattaa vasta sitten olla kun kumpikin pystyy sen toisen hyväksymään sellaisenaan/ omana itsenään.

        Nimimerkillä "iiik" taitaa kyllä olla jutussaan ns. koira haudattuna.

        Olet näköjään paljon enemmän elämältä oppinut kuin monet muut. Ihminenhän sietää heikoimmin toisissa sitä mitä ei siedä itsessään eli nämä vikaluettelot, joita tämänkin jutun yhteydessä on lueteltu ehkä parhaiten kuvaavat luottelon tekijää itseään. Mitä pidempi valituslista toisten suhteen on, niin sitä enemmän lienee syytä katsoa peiliin.

        Tässä asiassa kylläkin eräät muut "kunnostautuivat" paljon paremmin näköjään sitä itse ymmärtämättä.


    • Ups & HerrasMIES 52v

      Provoja vai aivokuolleita?

    • Hehheh

      Kannattaa katsoa peiliin.Sieltä syy löytyy.

    • suominainen on

      ruma oksettava ylipainoinen lehmä, jolta puuttuu käytöstavat.

      • Minna P

        Kaikki ATMiehet voisi lopettaa, koska niillä ei tee mitään.


    • kovaa puhetta

      Suurin osa naisista edustaa AT-luokkaa, joten ollaanpas
      pirkot nyt kunnolla. Teuraalle saisi suomilehmät raijata.

    • sdfre

      Listastasi puuttuu "liian raitis"

    • Guy69-

      Jokaisessa naisessa on joku vika

      Liian lihava, liian ujo, liian juoppo, liian työtön, liian pienet lapset, liian reissuhommissa, liian lyhyt, liian tuore ero, liian ruma, liian maalainen taikka liian huono puhetyyli...

    • Kaikissa meissä naisissa ja miehissä on jokin vika, koska olemme vain ihmisiä. siksi puolison on tehtävä kompromisseja, millaisten vikojen kanssa pystyy elämään.

    • suosittelen

      Osta idiootti menolippu syvimpään afrikan viidakkoon ja pysykin pois ihmisten ilmoilta!!!!! Katso peiliin ja tutki päätäs,löytyykö sieltä kontakti häiriöitä?!?!

    • tiedetään tiedetään

      Koska käsittelet omia vikojasi ominaisuuksina ja toisten ominaisuuksia vikoina.

      Jos normaali on peilikuvasi, turhaan etsit. Kyllästyisit siihenkin (vrt etusivun päivän sarjakuva).

    • gehenvo

      Itte ainakin haen sellaista, kenen kanssa minun viat sopivat yhteen miehen vikojen kanssa. Minun viat vaan tuppaa olemaan vähän hankalia. Esimerkiksi sillä tavalla viallista miestä, ketä ei itseni tavoin myöskään kiinnostaisi alkoholinjuonti, on ollut jokseenkin ylivoimaista löytää.

      • noniinjoo

        Eli naisen pitäskin olla tupakoitseva ja alkoholiinmenevä, itsestäänhuolehtimaton ja siivoilematon. Eihän sillon ruokakaan maistuis joten olisi ihanan laihakin ja kun vielä olisi niin miesten perään kun viron sutturat ja pukeutuisi jokapäivä pitsiin ja minihameeseen niin menisi kaupaksi.

        Tietty se ongelma tässä on että kun me suomalaiset naiset ollaan tehty tänne suomeen näitä suomalaisia lapsukaisia, niin se muuttaa toki ulkonäköä. Että ei tämäkään sitten toimi. Huoh.


      • gehenvo
        noniinjoo kirjoitti:

        Eli naisen pitäskin olla tupakoitseva ja alkoholiinmenevä, itsestäänhuolehtimaton ja siivoilematon. Eihän sillon ruokakaan maistuis joten olisi ihanan laihakin ja kun vielä olisi niin miesten perään kun viron sutturat ja pukeutuisi jokapäivä pitsiin ja minihameeseen niin menisi kaupaksi.

        Tietty se ongelma tässä on että kun me suomalaiset naiset ollaan tehty tänne suomeen näitä suomalaisia lapsukaisia, niin se muuttaa toki ulkonäköä. Että ei tämäkään sitten toimi. Huoh.

        Jaahas jaahas... ja minkähän takia luit sanan "yhteensopiva" että "samanlainen"? No okei, alkoholinkäytössä se nyt on aika selvää, ettei raitis viihdy juopon kanssa, eli sinänsä tuo esimerkkini ei ollut kokonaisuutta kovin hyvin kuvaava.

        Mutta jos mietit kaikkia mahdollisia ominaisuuksia, joita hitsataan parisuhteessa yhteen, niin eihän se nyt jumankekka niin mene, että pitäisi löytää identtinen kaksonen, jotta suhde toimisi. Toinen voi olla esimerkiksi taiteellisempi kuin toinen ilman, että se millään tavalla suhdetta rassaa.


      • Kokemusta on
        gehenvo kirjoitti:

        Jaahas jaahas... ja minkähän takia luit sanan "yhteensopiva" että "samanlainen"? No okei, alkoholinkäytössä se nyt on aika selvää, ettei raitis viihdy juopon kanssa, eli sinänsä tuo esimerkkini ei ollut kokonaisuutta kovin hyvin kuvaava.

        Mutta jos mietit kaikkia mahdollisia ominaisuuksia, joita hitsataan parisuhteessa yhteen, niin eihän se nyt jumankekka niin mene, että pitäisi löytää identtinen kaksonen, jotta suhde toimisi. Toinen voi olla esimerkiksi taiteellisempi kuin toinen ilman, että se millään tavalla suhdetta rassaa.

        Ja kaksi juoppoa ei mahdu saman katon alle.


    • Jake_46

      Ehkä sinä itse olet liian idioot..., se tästä kysymyksestä tulee mieleen.Herra sitä auttakoon joka sutkin nurkkiinsa kerää.

    • järki käteen

      Niin miksi myös jokaisessa naisessa on joku vika? Miksi ylipäänsä jokaisessa ihmisessä on joku vika, tai paremminkin vikoja?
      Täydellisiä kun ei ole.

    • kunnollinenM*

      Aloittaja tuntuu varsin pinnalliselta ihmiseltä. Toivottavasti en koskaan joutuisi parisuhteeseen tälläisen ihmisen kanssa, joka etsii vikoja muista ihmisistä, sen sijaan että etsisi hyviä puolia. Tälläisen ihmisen kanssa eläminen olisi luultavasti melko kolkkoa, muille ihmisille näyttelemistä ja vailla aitoja tunteita.

    • lokakuumies

      rakas vaimo,
      jatkakaamme tätä keskustelua illalla, kun lapset nukkuvat, jookos

      älä kirjoita tänne julksille palstoille, mukavampaa ratkoa minun puutteellista miehuuttani ihan vain kahdestaanm jookos

    • olet rasisti

      neiti tai rouva täydellisyys puhuu itsestään.

    • hahhahhahhahhhhh

      Onpa hauska provo.

      Ihan vaan siksi että tässä maailman ainoa täydellinen ihminen (joka on tietenkin nainen) on asialla.

    • n33.

      Näinhän se tuntuu menevän. Kaipa he luuraa työpaikoillaan ja autoissaan. Siinä se elämä sitten meneekin ohi, kun kukaan ei löydä ketään.

    • Nimimerkitönkö

      Luetteletko seuraavaksi omat vikasi kiitos.

      Kukaanhan ei ole täydellinen, et sitä voi muiltakaan odottaa, koska et itsekään ole. Noinkin lyhyelä avausviestilläsi saa selville oman luonteesi. Ja luulen että moni muukin sen huomaa, moni muu myöskään ei sitä kestä.

      Ehkä olet yksin juuri sen takia kun et osaa hyväksyä ihmistä?

    • Hauska absurdi viesti maaliskuuttareelta.
      En lukenut kuin aloituksen joten anteeksi jos jäi jotain välistä.
      Ajattelin vain että nuo "pienet" epätäydellisyydet tekevät miehestä/naisesta normaalin tai sitten kannattaa ostaa robotti.
      Ymmärrän tietysti vakavemmat ongelmat kuten esim. alkoholismi, mustasukkaisuus, väkivaltaisuus ymv ja silloin kannattaa nostaa kytkintä.

      Maaliskuutar, et löydä täydellistä ihmistä ainakaan tältä planeetalta.

    • normaali mies

      Ei ne luuraa missään, vaan ovat normaaleiden naisten kanssa.

    • Liian kauan kun valitsee jää lusa kouraan.

    • mk

      Ihan sma huttu naisissakin on vikoja mutta jos haluaa olla parisuhteessa meis tai nainen niin toisen viat vain on hyväksyttävä ja oltava omana itsenään koska taydellista puolisoa ei olekaan ja hyvä kompromissikin on parempi kuin viettää koko elämänsa sinkkuna ha tyytdyttää seksuaaliset tarpeet irotnumeroilla ja sekään ei ole kivaa koksa ihmiset halauvat pysyvyyttä.

    • Kummastelija

      Yksi asia mikä noita kaikkia viallisia miehiä yhdistää olet ainakin sinä. Jos näyttää siltä että kaikki kohtaamasi tyypit ovat järjestään viallisia, niin kannattanee varmistaa peilin kautta (enkä puhu ulkonäöstä), että näkyykö siellä vain täydellisyyttä?

      Itsekään en ole tähän päivään mennessä kohdannut täydellistä ihmistä, miestä tai naista, enkä itsekään kuulu siihen kategoriaan. Toiset yhdistelmät toki toimivat keskenään yhteen paremmin kuin toiset. Toki jos pitää riman tarpeeksi korkealla, niin eipähän tarvitse muista murehtia, voihan sekin toimia ihan hyvin.

      • Hormonit?

        Voisiko naisisten kuukautiskieto vaikuttaa siihen, että mihet ovat naisten mielestä raivostattuvia.

        Amikkalaisten huippuyliopistojen tutkimuksen mukaan naisten kuukautiskierrolla on suora yhteys naisten aivoihin, joka saattaa selittää miksi nainen muuttuu raivostutttavaksi tiikeriksi kerran kuukaudessa.

        Myö PMS oireyhtymä,endometrioosi, hormonaallinen ehkäisy saattavat sekoittaa sekä naisen ylä-, että alapään.

        Tutustu tutkimukseen, jossa on myös aivokuvauksia, joita on tehty ennen kuukautisia ja kuukautisten jälkeen.

        http://veteraaniurheilija.blogspot.com/2005/10/kissimirrist-tiikeriksi-kerran.html
        ----


    • täydellinen A1

      Tiijätkö kuule sitä, että tässä maailmassa ei ole täydellistä ihmistä olemassakaan.
      ja jos on ,niin ei meitä oo monta.

      • mies

        Jokaisessa miehessä on eräiden naisten mielestä se vika, että hän on mies. Mies nyt ei vaan voi olla mitenkään täysin tyydyttävä, koska ei ole kuten nainen.


    • gghjkk

      Tyhmät miehet uskovat tyhmän miehen kirjoittamaan provoon..

    • jälkiviisasus...

      jos minun jo nyt ex-mies olis ymmärtänyt silloin, et kerran kuussa saan siivousvimman ja siksi olin hermostunut, johtui hormoneista.
      Mutta, miespä raivosti ja laitto minut hiljasek, uhkailemalla ja kiinni käymällä.

      Oli pakko lähteä pois, ettei olis käyny pahemmin.

      Miehille, pitäs kertoa, sillä he ei tiedä yhtään mitään naisesta lopulta. Eivät ottas itseensä kun nainen on kerran kuussa hermona.

    • Huhuu?

      Minä olen huomannut saman ongelman naisten kanssa!
      Missä ovat täydelliset naiset?

    • elämäntutkijat

      >Liian lihava, liian ujo, liian juoppo, liian työtön, liian pienet lapset, liian reissuhommissa, liian lyhyt, liian tuore ero, liian pelimies, liian ruma, liian maalainen taikka liian huono puhetyyli... Ja nämä olen oikeasti saanut todeta tässä menneenä vuotena.

      Tuollaisen listan kerränneenä voikin jo sanoa että olet jo itsekin liian vanha...

    • athlon4000

      Onneksi nuo ovat vain vikoja...viat voi aina korjata., mutta jos ne sattuvatkin olemaan ominaisuuksia, niin niillepä ei mahdakaan sitten mitään... :)

    • yksjukkis

      Yks lysti onko vikaa vai ei, naisilla se suurin vika on jalkojen välissä, haava ei umpeudu koskaan, jaa niin ikivanhatpiiat,heh en oo päässyt edes tikulla kokeileen.
      Vaikka olis kaikki releet kunnossa ei naisille siis kotimaisille kelpaa, näin on näppylät. hahahah kaunismies=homo! ite oon aika pitkä eikä läski, en polta enkä juuri alkoa ota, harrastan ylipitkiä matkoja, siis ei autolla. jne, jaa niin pierupuoli ja kuorsaus ne osaan. Hyvää uuttavuotta vaan kaikille Suomen naisille!

    • kapellikyytiä

      Eihän kaksi lihavaa voi olla samassa keittiössä...

    • Kelpaisko

      Kelpaiskohan vielä tämmönen mies, joka äsken vapautu avioliitosta,,,,,
      Olen siiti, peseydyn säänölleen ja tuoksun varmaan aivan raikkaalle, ajan parta ja piden hiukseni kunnossa, huollan hampaani enkä piereskele seurassa!
      Osaan kokata ja olla kohtelias, väkivaltaa en hyväksy keneltäkään, toisen koskemattomuus on ehdoton.Tykkään puhua ja pussat, halia ja helliä. Viinan kanssa en läträä ja tupakka maistuu suussani pahalle, siksipä en polta. Pidän jotakuinkin itsestäni muutenkin huolta, niin fyysisesti kuin henkisestikin.
      Olisko vielä daamia, joka mukaansa elämäänsä huolisi?

    • minä

      vai satutko itse olemaan liian nirso?

    • maaliskuutar

      Täällähän on vilske käynyt... minusta on tehty pinnallinen ja täydellisyyttä hakeva liian vanha ja lihava nainen. Jos se yhtään teitä lohduttaa niin kerron. Olen kyllä yli 30v, liian vanha, ja pari kiloa liian lihavakin, täydellinen en ole en enkä edes liian epätäydellinen. Pintaa minulla riittää ihan suurimmaksi elimeksi asti.

      Minulle ei vain kelpaa mies kuin mies, kriteerit ovat ja pysyvät. Fyysiset kriteerit siksi, että tuntisin vetovoimaa, sitä ei liian isolla kaljamahalla, liian rumalla naamalla ja lyhyydellä saavuteta. Liian rumakin voi valitettavasti olla. Kuinkahan moni teistä olisi valmis suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei miellytä silmää tai miellyttää liian vähän? Ei kukaan.

      • Totuuden Torvi

        Komeat eivät mitään lässähtynyttä naista ota ja tämän tiedät itsekkin. Ei muuta kuin koirien/kissojen hankkimiseen ja tämän jälkeen voit laittaa yhden kriteerin lisää.


      • 195 pitkä

        Tässä maalismirri osui naulan kantaan, vastapuolen täytyy miellyttää silmää, ainakin jos etsitään normaalia parisuhdetta.
        Vaikka vastapuoli kirjoittaisi kuinka mukavia, ja kirjoituksen perusteella luulisi löytäneensä oikean helmen, niin todellisuus voikin olla ihan toinen.Yleensä on käynyt niin että minä kelpaan mutta se vastapuoli ei. Suurimmassa osassa ihmisiä on jokin aika ikävä piirre, ja tarkkanäköisenä se kuultaa läpi heti treffeillä sen kuuluisan kemian lisäksi.

        Hankalaa on myös kun on vähän liian miehiset harrastukset ja omaakin aikaa pitäisi olla, eikä jaksa enää päälle nelikymppisenä alata pikkulasten hoitosuhteeseen.


      • sinun isukki tääl

        entäpä jos rakastut johonki ja sillä on lapsi jonku toisen kans entisestä suhteesta. jätätkö homman siihen


    • xgsmkds

      No sellanen "hyvännäköinen" mies ei varmasti halua katella mitään lievästi pyöreetä 30 risat muijaa, jos on mahdollista saada joku parikymppinen likka. Itsekkin voi vaikka alkaa kuntoilemaan niin voit huomata, että kyllä ne miehet kattelee, jos jotain miellyttävää näkee. Samahan se on naisilla, jos saat komeen nuoren miehen nii miksi tyytyä johonki kaljamahaseen tynnyriin? Kyllä niitä kunnon miehiä tapaa, jos osaa jostain muualta ettiä kun kapakoista. Alappa vaikka käymään salilla, siellä vois ainakin olla jotain sellasta matskua, mikä neidille kelpais.
      Ei ne kunnon miehet vaan kävele eteen, pitää tehäkki jotain sen eteen. Nainen saa monesti just sitä mitä itse ansaitsee, jos on ite epäaktiivinen pullamursu niin ei voi oikee sen parempaa miestäkään odottaa

    • maaliskuutar

      En minä liian komeaakaan ottais, liian itserakkaita sellaiset ovat. Kuka väitti, että ihan pullamursu olisin? En minä edes pullasta tykkää. Taisi tehdä jokin vihastus sisälläsi moisen luokittelun minusta. Painoindeksi on normaali, se riittää mulle. Ei tarvi kaikille miehille riittää. Kuntoilen päivittäin. Jopa toisinaan siellä salilla :) Tänään en tosin ehtinyt, kun piti olla monta monituista tuntia alennusmyynneissä.

    • fghrghfghtry

      Jos jokaisessa miehessä on joku vika, eikö silloin ole aika sama kenen kanssa on?

      • dfgurtyu

        Niin siis keski-ikään mennessähän ihmiset yleensä älyävät ettei se vaihtamalla oikeasti parane, parasta vaan sietää jotain tai sitten olla vaan ihan suosiolla itekseen.


    • upea mies

      Mielenkiintoista:)). En ole mitään noista, hygienia on kunnossa, en tupakoi, alkoholia käytän kohtuudella. Enkä ole varattu.

      Mutta miten on Sinun kanssasi? Ylipainoinen, tavanomainen?

    • Eipä osunut

      Sinussa on joku vika.

      Miten sairasta voi olla ajatella että jossakin miehessä on "vikaa"?

      Toivottavasti kaikki "normaalit" miehet osaavat välttää sinua.
      Itse teen ainakin parhaani.

    • miesten vessana

      Huhhuh mun mielestä jokainen nainen maailmassa on miesten vessa!

    • huono mies

      Hei, sinäkin olet viallinen. Naisilla on tosi älytön käsitys jostain omasta erinomaisuudestaan. Kaikille naisille pitäisi muka olla hyvä mies. :D Jos olet yli 25 ja et ole pitkässä suhteessa hyvän miehen kanssa, et ole hyvä nainen. Yksinkertaista matikkaa...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      91
      1869
    2. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      398
      1332
    3. Nainen, varmaan järkyttyisit jos saisit tietää tunteeni

      että vieläkin olen sinuun ihan hulluna, niin että tunnen olevani jatkuvasti sekaisin. On hajamielisyyttä, unohtelua ja s
      Ikävä
      48
      1265
    4. ''Jokainen,joka antaa luottamuksensa Rydmanille,antaa hyväksyntänsä tälle toiminnalle!''

      https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010507069.html Onko ala-ikäisten tyttöjen lähentely sekä alkoholin tuputtaminen he
      Perussuomalaiset
      126
      1217
    5. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      105
      1154
    6. Jo 2-vuotiailta joudutaan poistamaan hampaita

      Huolestuttavaa, ei ole ruokailutavat kunnossa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010491761.html Huolestuttava ilmiö leviä
      Maailman menoa
      50
      1123
    7. Onko välillämme tunteiden telepatiaa

      Nainen, sano mitä tämä on? Tunnen välillä sinut niin elävästi, tunnen yhteyden, tunnen rakkauden ja hyväksynnän. Olisi h
      Ikävä
      43
      985
    8. Teen aloitukset minkälaisia te sinkku miehet ovat? Ja naiset saavat kommentoida?

      Minusta oli hausta tämä Rosa Tanin miehet on hänen mukaan haluavat vain alle 30 vuotiaita ja sitten varsinkin haluavat 2
      Sinkut
      129
      933
    9. Jos molemmat tykkää

      niin miksi se on niin vaikea sanoa suoraan? Kumpikaan ei pysty, vaikka tunteita on. Onko jotenkin helpompi ilmaista se y
      Ikävä
      33
      808
    10. Tulta ja tulikiveä, sarvia ja häntiä

      Koska kristilliset ääriainekset pelottelevat tavallisia ihmisiä, on välttämätöntä puhua tästä aiheesta. Siis helvetistä
      Hindulaisuus
      383
      766
    Aihe