Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
glittergirl
profiilit
glittergirl
glittergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
363
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten onkin niin vaikeata löytää ihminen jonka kanssa olisi oikeasti hyvä olla? Jonka kanssa voisi olla kunnolla yhdessä, saisi lämpöä ja läheisyyttä.
En minäkään baareissa en viihdy, työkavereissa ei edes sopivia miehiä ole, nettitreffeillä hukkuu kuraan. Sinkkuristeilyjä en ole kokeillut. Eurosinkkujen tapahtumissa olen käynyt. Sielä on mukavaa porukkaa, mutta ei ainakaan vielä ole sopivaa miestä sieltäkään löytynyt.
23.09.2012 12:03
Kattelin perjantai iltana Milliklubilla nuoria naisia ja miehiä. Naisilla oli kaikilla hyvin seksikkäät mekot ja tissit tyrkyllä, vimpan päälle meikit ja tukat. Kuin eläviä barbeja. Ei ihme että miehiä pelottaa lähestyä heitä ja epäilyttää löytyykö kunnon naisia.
Todennäköisesti ne luonnollisemman näköiset kiltit naiset eivät käy Milliklubin kaltaisissa yökerhoissa.
Nämä barbitytöt olivat kyllä järkyttyneitä kun klubilla oli paljon vanhempia "puumanaisia". Ei me heille paljastettu ettemme nuoria miehiä olleet metsästämässä. :))
23.09.2012 11:56
Mä olen ollut kohta 3 vuotta sinkkuna piitkän liiton jälkeen. Mä en juurikaan käy baareissa enkä harrasta mitään sellasta missä miehiä tapais. Nettideiteiltä ei vaan ole ketään sopivaa löytynyt. Et ei siinä sen kummempaa syytä ole
23.09.2012 10:00
Kohtelias mies herättääkin positiivisesti huomiota aina. :)
23.09.2012 09:49
eilen
22.09.2012 22:03
voihan sitä olla friends with benefits vapaankin miehen kanssa. Sittenpä ei ole niitä moraaliongelmia. deittipalstoilla tätä on tarjolla paljonkin
22.09.2012 18:43
jep
22.09.2012 15:27
nettitreffailu on kyl ihan omalajinsa. Sieltä tuntuu olevan tosi vaikea löytää oikeesti kiinnostavaa ihmistä. Paljon tulee seksitarjouksia, tai yhden rivin mitään sanomattomuuksia. Ja oikean kiinnostuksen herättäminen tuntuu olevan tosi vaikeeta. Pinnallista höpöttelyä joka ei johda mihinkään.
Itse kavahdan extreme urheilijoita, eksoottisia matkailijoita, erityisen kultturelleja tai akateemisia.
Nyt pidän taukoa deittailusta koska en vaan jaksa.
22.09.2012 12:46
ihan tavallinen nainen joka tykkää höpötellä täällä kirjoitetuista aiheista.
22.09.2012 12:30
vaikka en ulkomaalaisista miehistä ole kiinnostunut parisuhde mielessä tai edes rakastajana, en silti pidä rasistisista miehistä. Enkä halua rasistisia naisiakaan ystävikseni. liian suppea maailman katsomus.
22.09.2012 12:28
kiitos kun jaoit unelmasi.
Asumisen läheisyydestä ei voi tietäää. Liikunta ja tanssiminen on heikommalla. Kävin tosin kesällä kokeilemassa kaupunkitansseja. ja mul on lyhyt tukka, siihen olen nyt tykästynyt. Joskus ollut pitkähkö.
Ihan en taida olla unelmasi, :(
22.09.2012 01:29
no ehottomasti, jos mä olisinkin sun ihanne naises. :)
21.09.2012 14:15
Niin kuka unohti? Mun ei ainaskaan ole
21.09.2012 11:46
Kokonaista miestä on vaikea kuvailla, sit menis jo niin suppeeks et ei sellasta oliskaan. Jokainen mies on persoonana kuitenkin erilainen. Mut joo, pitäis olla perusluonteeltaan positiivinen, avarakatseinen ja innostuvainen.
Kun kuvailen ihannemiestä enkä laatinut deitti-ilmotusta niin iteseni kuvailun jätin pois.
Miehellä saa tosiaan olla omaa elämää ja harrastuksia, eikä niitä tarvitse jatkuvasti sovittaa mun pään mukaan. Mutta jos mies on oikeesti halukas seurustelemaan, hänen aikataulunsa joustaa jotta sitä yhteistä aikaa löytyy. Jos ei löydy kuin tunti yhteistä aikaa viikossa, niin eipä siitä kummosta suhdetta tule.
Painavat tavarat ja työkalujutut taitaa kuvata mun omituista huumorintajua. Osaan kyllä vaihtaa kaapin oveen saranatkin, mutta en tykkää sitä tehdä.
21.09.2012 06:50
ei taida väri tehdä eroa miellyttämiseen.
20.09.2012 17:10
loistavaa, olet oppinut just sen oleellisen tossa kohtaa. :)
20.09.2012 06:49
Vaikka et rakentaisi elämääsi toisen ihmisen varaan, eikö silti ero satuttaisi?
Kun olen deittimarkkinoilla törmännyt useampaankin mieheen jolla on pitkänkin ajan jälkeen entisen suhteen haavat auki, niin olen hämmästynyt että useimmat vastaajista ovat eivät pidä tunteiden purkamista niin tärkäenä.
19.09.2012 06:40
paljon on netissä tarjolla miehiä jotka etsii sitä hetken hupia. Että oikeesti osuis kohalle mies jonka kanssa kemiat ja toiveet osius yksiin tuntuu just nyt taas utopialta. masentaa
18.09.2012 18:56
kiinnosti kovastikkin kun oli alunperin itte kirjottanut Presidentille.
18.09.2012 17:01
jaa-a ehkä jotkus naiset tekevät niinkin. hahmotelmahan jo tarjos tätä miesten selviytymiskeinoksi.
Seksi tuntemattoman kans ei lohduta mua yhtään kun en ymmärrä muutenkaan yhdenyön juttujen päälle mitään. Mut joo, mä olen vanhanaikainen
18.09.2012 16:59
3 / 19