*kanasutra haluaa kertoa henkilökohtaisista asioistaan palstalaisille, mutta haluammeko me kuunnella?*
Aforismi
14
130
Vastaukset
Mun 7v poika sai tänään kirjeen presidentiltä, mut ei teitä kiinnosta sekään
No ei kyllä myönnettävästi mielenkiintoinen aihe. Ainoa mikä siinä kiinnostaa on se, että kiinnostiko se poikaa itteään?
hahmotelma kirjoitti:
No ei kyllä myönnettävästi mielenkiintoinen aihe. Ainoa mikä siinä kiinnostaa on se, että kiinnostiko se poikaa itteään?
kiinnosti kovastikkin kun oli alunperin itte kirjottanut Presidentille.
- marijari
Vonko poikasi syrjäytyny?8D
Ei kannata kysellä, jos ei tahdo kuulla! :D Tai jos ei oo kysynyt, niin ei kannata lukea ;)
Tieto lisää mukavasti tuskaa... jos on masokisti ja jos ei ole, niin sitten se vaan lisää tuskaa.
hahmotelma kirjoitti:
Tieto lisää mukavasti tuskaa... jos on masokisti ja jos ei ole, niin sitten se vaan lisää tuskaa.
Joo, no mä ainakin oon masokisti. Onhan se tässäkin jo todisteltu, kun itteeni pistän likoon juttuihin ja tämmöstä paskaa vaa suolletaan tännekin. :D
Mut onneksi mulla on sentään jotain mistä puhua, niin ei tarvitse muista kirjoitella.kanasutra kirjoitti:
Joo, no mä ainakin oon masokisti. Onhan se tässäkin jo todisteltu, kun itteeni pistän likoon juttuihin ja tämmöstä paskaa vaa suolletaan tännekin. :D
Mut onneksi mulla on sentään jotain mistä puhua, niin ei tarvitse muista kirjoitella.No näyttää riittävän :D
hahmotelma kirjoitti:
No näyttää riittävän :D
Siis jos nää palstaihmiset tuntisi mut, niin olisin hirressä ensimmäisen 20 minuutin jälkeen aamusta.
kanasutra kirjoitti:
Siis jos nää palstaihmiset tuntisi mut, niin olisin hirressä ensimmäisen 20 minuutin jälkeen aamusta.
No en tiedä mikä meidät saisi sua hirttämään...
hahmotelma kirjoitti:
No en tiedä mikä meidät saisi sua hirttämään...
Se, että mun suu ei hiljene ja hihitän ja nauraa räkätän paljon. :D
EI. Oon mä joskus vakavakin ja pysyn hiljaa. Mut ei täällä siihen kyllä kykene.
- 2. kukkomiesfeikki
Itsehän sinä feikki kukkomies kanasutraa estraadille vedät oman elämän puutteesasi
- Costas Nachos
Jos Kukkomies. tekee aloituksen S24:lle, eikä sitä kukaan lue, onko aloitusta tehty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483