hunter308
Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Puutyöt, Eräopas Ase tai siviilipalvelus: HelItR, Hyrylä Yhdistykset/kerhot: Autoliitto, Ylitornion Reserviläiset, Suomen Partiolaiset Email: [email protected]
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia2 aloitusta · 18 kommenttia
- Mä taas tykkään alistaa, pitäsköhän meän joskus kokeilla yhessä?
- Näin sanoo laki (ampuma-aseasetus) "Ampuma-aselain 45 §:n 4 momentissa tarkoitettua ampumaurheilua ja –harrastusta pidetään aktiivisena, jos luvanhakijalla on luvan hakemista edeltäneiden kahden vuoden aikana ollut vähintään kymmenen harrastuskertaa pistoolilla, pienoispistoolilla, revolverilla, pienoisrevolverilla tai ilmapistoolilla." ammut jonkun kanssa ilmapistoolilla tai lainaat .22 pistoolia (hänen läsnäollessaan), pidätte päiväkirjaa amunnoista, laukausmäärät, ym. Kaverisi todistaa päiväkirjan allekirjoituksellaan oikeaksi. Johonkin seuraan olisi hyvä kuulua, esim reserviläisiin, siellä on ampuma-asekouluttajat, jotka saavat todistuksia kirjoitella ja heidän todistuksensa painavat vaakakupissa enemmän kuin pelkkä päiväkirja.
- saanko mä tulla nuolemaan sua kun tuun e-suomeen 21-25.11 ?
- 21.11.2013 Saavun e-Suomeen vajaaksi viikoksi, otahan yhteyttä, hunter308(at)suomi24.fi
- Mulla meni aina ennen naisten/tyttöjen kanssa senat sakasin ja sydän hakkas 1.000 krt/min kun ois pitäny jotain järkevää yrittää sanoa. Eli Olin pahemman sortin ujo. Kunnes tutustuin nyk vaimooni, huomasin jälkeenpäin etten ollut missään vaiheessa ujo (paitsi ehkä silloin kun tyttö piti tuoda ekaa kertaa vanhemmille kylään).
Ohjeeksi annan: älä painosta, mutta koita vähän ohjailla. Elä vaan rupea pirttihirmuksi ;) - Mie voin auttaa ;)
- Mie kerron hiukan omasta elämästäni: Minuu kiusattiin KOKO peruskouluaika (9v). Olin aina huonoin, syntipukki, hitain, kukaan ei ois halunnu olla mun pari parityöskentelyssä jne. Se oli sillon 80-luvun alussa, jollon koulukiusaamis-sanaa ei ollut käytännössä olemassa, joten piti vaan sinnitellä jotenki. Kävin lukiota vuoden, joka tuntu juhlalta; vanhat "kaveri-klikit" oli hajonneet ja vaikka vanhoja luokkakavereita olikin monta samalla luokalla, kukaan ei kiusannut. Sittemmin ovat taas alottaneet facessa. Olen klikkaillut "kavereita" pois, jopa estänyt. Riippuen mitä ovat tehneet.
Eiväthän kiusaajat koskaan tiedosta tekemisiään. "ei me mitään olla tehty" on yleisin vastaus käsittääkseni. - jos olet lapista, annan mie ensiapua. Saan sitä itekin samalla ;)
- menet lääkäriin ja pyydät reippaasti reseptiä. piste.
- Kun saa naisen laittaa rautoihin tai sitoa ja panna sitte vaik ihan luvalla
- Eipä ole pyydetty lopettamaan, aikaahan siinä menee ja naama kastuu mutta mitäs tosta!
Nuolentapalvelu toimii :P - Käytä jotain tyylikästä kulta, hopea, teräs, tms. Muuten sulla on kohta nikkeliallergia :)
- Mulla oli joskus tyttöystävä, joka oli kiireestä kantapäähän tatuoitu, lävistyksiä silmäkulmissa, nenässä, navassa, ym useita. Tosi KUUMA pakkaus! Vieläkin kaiholla muistelen, anna palaa vaan! Älä välitä miesten kommenteista! Tahtoisin omalle naisellenikin napalävärin, muttei se koskaan käytä Nalle Puh -paitaa :(
- kato profiilista oikee osote...sen viestit tulee kännyyn
- Tän viikon pk-seudulla, suuseksin saralla maisterin paperit. Perjantaina palaan Tornionjokilaaksoon. [email protected]
olen hoikka, kalju, tatskattu, 38vee mies. - Mie oon torniojokilaaksosta! Voin tulla nuoleskelemaan:)
- Jonkin ajan kuluttua, ehdota naisellesi posliiniksi ajelua. MUTTA sitä ennen: ajele omat karvasi pois ja pidä ne poissa. Osta vaikka märkä- ja kuiva-ajoon tarkoitettu ladyshave (maksaa n.25e). Mikään ei ole inhottavampaa, kuin posliinia vasten kauhea pöheikkö.
Itse aloin pitää poslaria, kun vaimo ei suostunut ajamaan posliiniksi, väittäen että se on hankala pitää lyhyenä.. Kun olin n. vuoden pitänyt poslarin poslarina, vaimokin päätti ajella;) - Kielimies 37v Tornionjokilaaksosta etsii nuorempaa naista nuoltavaksi ja sänkyyn?