Vapaa kuvaus

Satunnaista kirjoittelua harrastuksista. Vapaa-aikanani: Hiihtoa, pyöräilyä (maastossa ja maantiellä) muuta pientä ulkoilua Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

241

1. Matalampien paineiden takia uudet renkaat on 57-559 ja 60-559. Uteliaisuutta olisi kokeilla sisärenkaatonta vaihtoehtoa, jos vaikka ehtisi askarteleen litkujen kanssa. Tiedä sitten mitä lähikaupassa tietää vanteiden tubeless-muunnossarjoista, vai tilaanko netistä.

Mun maastopyörä on jäykkäperäinen ja sen takia ostin niin isot päälirenkaat kuin mahtuu. Ulkohalkaisija on lähes sama kuin toisessa pyörässä 622 vanteilla :)
  2. Aikataulut tuntuu paukkuvan Hyvinkään AD:llä. Luvataan että saa tuoda melko pian, mutta nyt kaikilla kolmella kerralla ekana päivänä ei ole tapahtunnu mitään. Tämä kolmas kerta sisältää sellaista mitä toisaalla tehtiin yhden huollon yhteydessä. Täällä ei tehty vaikka sanoin. Ei siinä etteikö kiireen takia voisi jotain unohtua, mutta... Selityksiä yllätyksistä on eli tulee huollossa jotain odottamatonta vastaan. Varmaan tulee, mutta kuinka usein sitä jaksaa uskoa.

Kattoo nyt miten tällä kertaan melko perusasian huolto etenee. Jotain sähellystä täytyy olla taustalla, kun venyy ja venyy joka kerta. Sijainti olisi ollut kätevä, mutta parempi mennä ensi kerralla toisaalle Hyvinkäällä. Aikaisemmin olen huollattanut muualla pääkaupunkiseudulla ja ne aikataulut on pitäny kohtuudella.