Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

294

  1. Jos+mä+satutan+niitä,jotka+mua+käyttivät+hyväkseen??Niin+sen+he+ovat+ansainneet??Mun+itsekeskeisyys?+No+en+kirjoita+nimellä,en+usko+kenenkään+tietävän+ketä+tarkoitan,että+minkä+nimiset+hoitajat+teki+nää+asiat!!
  2. iduttant;)+kiduttanut:)
  3. Mikä+lie+heidän+onnistumisprosenttinsa+töissä?+Minä+itse,mulla+ei+edes+ollut+enää+mitään+mahiksia+osastohoidon+jälkeen.I+was+so+gone,long+gone.Ihan+aluksi+mut+pakotettiin+kertomaan+mun+ydinperheelle+eli+äidille+,isälle,siskolle,että+mut+oli+raiskattu+17+vuotiaana.Siitä+sitten+kaikki+saivat+alibin,että+tämä+on+syy+mun+sairastumiseen+tämä+raiskaus,että+perhe+ei+ole+mitään+tehnyt+tai+tässä+tapauksessa+jättänyt+tekemättä...Mä+menin+jo+silloin+niin+pahaan+psykoosiin,että+muisti+on+mennyt+ja+jo+siltä+ekalta+kierrokselta+on+muistikuvia,joissa+hoitajat+sanovat+epäasianmukaisuuksia+ja+aika+pahoja.Viimeinen+reissu+sairaalassakuitenkin+oli+sillä+tapaa+pahin,että+mut+eristettiin+sekä+potilaista+että+omaisista.Vanhemmat+saivat+tulla+katsomaan+vasta+parin+viikon+kuluttua+ja+mies+3+päivän+päästä.Itse+olin+sidottu+kiinni+ja+pelkäsin+ihan+hulluna+ja+läkkeitä+vaihdeltiin+vaikka+olin+just+kotona+aloittanut+yhden+neuroleptin.Mä+en+tajua.Normaalisti+tollain+ei+voi+tehdä.+Oikeasti+jonkun+FBI+n+ois+pitäny+juosta+paikalle,että+FBI,+You+re+safe.ja+ottaa+kii+noi+sairaat+kiinni+sitojat...Mä+vaan+pelkäsin+niin,että+menin+hulluksi+pelosta.Sitten+mun+pelko+meni+tylpemmäksi,kun+mun+mies+vihdoin+pääsi+katsomaan.Mä+en+enää+luottanut+kehenkään+ja+epäilin+aivan+kaikkea.Nytkin+olen+kotona+ja+tuntuu,että+en+ikinä+toivu+kunnolla.Mä+tosiaan+poltin+käteeni+sanan+skitsofrenia.Siksi+vaan+koska+alkoholi+ja+viha+.Mulle+on+aivan+sama+onko+mulla+skitsofrenia,mutta+seksuaalisesti+mua+ei+saa+hyväksikäyttää+vaikka+olisinkin+joskus+muinoin+provosoinut.I+remember.Ja+sun+lasta+en+todellakaan+halunnut+tyhmä+ruma+ryppyinen+paskaläjä!!Mieti+sitä.
  4. Torstaina noin neljän aikoihin pyysin naistenpolilla naislääkäriä,mutta myös mieslääkäri tuli tutkimaan ja he naureskelivat yhdessä,että eivät he näe kunnolla.Päättivät,että hoitaja laittaa metotrexaattipiikin ja sen jälkeen kotiin.Menin aikaisin nukkumaan väsyneenä ja seuraavana päivänä,kun vihdoinkin heräsin Ketipinor/Opamox unesta niin kerkesin käymään vessassa isolla paskalla ja meinasin keittää kahvia,mutta sitten tunsin,että nyt on kuolema lähellä ja menin takaisin sänkyyn ja soitin naisten polille ja sen jälkeen miehelleni,joka tuli kotiin.Yritettiin lähteä ensiapuun,mutta kaaduin aina kun yritin nousta.Mun mies soitti ambulanssin ja ne aluksi meinas viedä mut Poriin,kun mun verenpaineet oli laskenut niin matalaksi,mutta siinä maatessa ne nousi niin veivät Raumalle.Siellä sitten kärrättiin munatorvi revenneenä ensiapuun yksin odottamaan ja tultiin hakemaan,että tulepas pyörätuoliin niin viedään sut tuonne niastenpolille.Pysyin tiukkana,että en voi nousta sängyltä,mutta naistenpolilla pakotti nousemaan...Sitten se Anna -lääkäri vielä sanoi mulle,että miksi soitit nyt ambulanssin ja sanoin,että mies sen soitti.Ja Anna sanoi vielä,että jos,JOS, sinut leikataan niin kai sinä ymmärrät,että siitä jää arpi..
    Mun munatorvi oli revennyt ja vatsaontelosta poistettiin verta leikkauksessa 1,3 litraa.Tää Anna ja trolli miesmaskottilääkäri saa hävetä omaa dementiaa,kun ei tajua.He kirjasivat vaan,että ei satu ja potilaalla on skitsofrenia.No ei mulla ole mitään skitsofreniaa,ihan on varmasti voimassa mun alkuperäinen diagnoosi eli psykoottinen masennustila eli ...