mr-groove
Vapaa kuvaus
"Lähes kaikki ongelmamme johtuvat siitä, kun omat harhakuvelmamme ja todellisuus kohtaavat toisensa." -- Anthony de Mello
Aloituksia
28
Kommenttia
588
En jksa enää kiinnostua ...
... naisista ... siis silleen vakavammin. Vaikka ensinäkemältä kiinnostaa, niin sitten tulee "sama paska taas eri paketi1135Sinkkujen seksielämä koronakaranteenissa
Moi, Mites muiden sinkkujen seksielämä sujuu korona-aikoina. Itselläni on ollut täysin nolla monta viikkoa. En tiedä me4134Miksi varatut ...
... naiset ovat niin paljon kiinnostavampia kuin vapaat. Olen nyt ollut neljä kuukautta sinkkuna, eikä yksikään sinkkuna13134Ihanat suominaiset
Täällä ain mollataan suominaisia, joten ajattelin pienen näpäytyksen olevan paikallaan. Olen sinkkuiilut vajaan vuoden t6114Aika mielenkiintoinen ilta ...
Olin eräällä paikallisella festarilla lähes pyhiinvaellusmatkalla kuuntelemassa bäbdiä, johon liittyy paljon ihania ja m0112Miksi sinkkuus on huono juttu?
Minusta tuntuu, että en vaan ole parisuhdemies. Olen kaikkeni yrittänyt, mutta ei se vaan ole toiminut pidemmällä aikajä29110Kelpaanko enää...
... tälle palstalle, kun tanssin lauantain mustan miehen kanssa Zorbasta? Kaveri tarvitsi vähän apuja tehdäkseen vaikutu380Mahdollinen ylennys ATM:ksi
Tuli tuossa pyyntö alkaa ATM:ski työpaikallanii. En oikein tiedä mitä muuta se tarkoittaa, kuin naisista kieltäytymistä,165