Olen raitis, savuton, komea, hyvävartaloinen nelikyppinen mies ja vaadin autoltani urheilullisuutta ja uutuutta.
Minulle ei kelpaa jakopää levällään joka saatanan tollon kanssa tien päällä olleet autot - ei todellakaan.
Olen arvoni tietävä mies ja vaadin itselleni uuden neitseellisen auton.
Osto-ilmoitukseeni on tullut vastauksia käytetyiltä autoilta joilla on omistajia taikka vuokrasuhteita takana-vaikka olen juuri heiltä kieltänyt yhteyden otot.
Jos ilmoituksessa lukee; ei asuntovaunua tai peräkärryä vetäneet, vuokrakäytössä olleet, tai muuten vaan omistajaa/ kuljettajaa vaihtaneet - uskokaa että se on teille EI!
Haluan oikeasti neitseellisen ja tehdasuuden urheiluauton, jonka istuimella kukaan läsliperse ei ole istunut. Eihän se ole mun ongelma, jos ne eivät tänne käytettyjen rotiskojen palstalle eksy - ei todellakaan. Haluan ostaa neitseellisen Ferrarini yhdellä eurolla ja juuri täältä. Ja tämä on tosi!
Vain parasta minulle
15
167
Vastaukset
- hahhahhaaahhaa :D
Ei kukaan sinua huoli, koskaan!
Ei vanha rupsahtamaan päin oleva kuori kenellekään kelpaa, kun sen sisälläkin on pelkkää sontaa = sinä. - 1810
Mikä sinussa mahtaa olla vikana kun et vielä nelikymppisenäkään ole saanut haluamaasi?
Aattelin heittää vähän ironista vitsiä. mutta ei taida kannattaa täällä tämä :/
- sori vaan mut..
..tekstissäsi ei ollut yhtään ironiaa eikä vitsikkyyttä.
sori vaan mut.. kirjoitti:
..tekstissäsi ei ollut yhtään ironiaa eikä vitsikkyyttä.
Tää on tosikkojen koti.
- werwerwer
mr-groove kirjoitti:
Tää on tosikkojen koti.
Ironia ja sarkasmi ovat taitolaji. Niitä ei kannata harrastaa, jos ei todellakin hallitse niitä.
Edellisten lisäksi ne vaativat älykkyyttä myös lukijaltaan.
Valitettavasti tällä kertaa toinen näistä ei toteutunut.
Tällä palstalla on aivan liikaa kuraa, että kannattaisi edes yrittää noin riskaabelia muuvia. - voimahali :)
mr-groove kirjoitti:
Tää on tosikkojen koti.
Vitsisi voisivat olla parempia, jos näkisit niissä kehittämisen varaa, etkä vain syyttäisi vastapuolta ymmärtämättömyydestä ja tosikkomaisuudesta.
Huumorintajua löytyy, mutta pitää ensin olla sitä huumoria mille nauraa!
- yx11
Tänään onkin oikein vitsiniekkojen päivä, joten aina on tilaa yhdelle.
- 3+20
Kyllähän tässä oli ironiaa ja vitsiä etenkin jos on yhtään viime aikoina seurannut tätä palstaa. Itse ainakin nauroin. Mutta onhan se jo muuten pitkään tunnettu, että tämä palsta ei ihan hirveän huumorintajuista porukkaa pidä sisällään. Aika vakavaa ja tiukkapipoista tuntuu olevan enimmäkseen.
- klommoposki
:D kaikki taitaa olla niin kypsää kauraa "selkeää tämä"- nimimerkin aloituksille, että ovat tainneet lukea vain otsikon :D
Täällä kun tuppaa näitä lukihäiriötä liikkumaan jotka eivät ihan oikeasti tunnu ymmärtävän lukemaansa.
Toi oli hyvä veto Groove- hahhahhahaa
Yritys oli kyllä ihan hyvä - mut ei tossa ollut oikein mitään hauskaa. Ensi kerralla parempi onni ;)
- Häh ?
hahhahhahaa kirjoitti:
Yritys oli kyllä ihan hyvä - mut ei tossa ollut oikein mitään hauskaa. Ensi kerralla parempi onni ;)
Vai ei ollut hauskaa, mutta nauroit kuitenkin.
- naurettavaa ;D
Häh ? kirjoitti:
Vai ei ollut hauskaa, mutta nauroit kuitenkin.
Teksti itsessään ei naurattanut, tekstin kirjoittaja teki itsestään naurettavan :D
- juntti-diskotar
Komppaan mr-groovea! Ei paha ollenkaan ja tämä nainen nauroi...:D Tavtaab sit joskusn tannsilattilla ja kerrob sulle sellaisen kivan jutun..
- selvästi kännissä
Eiks kännissä nauratakin kaikki junttimaisuus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136