... naiset ovat niin paljon kiinnostavampia kuin vapaat. Olen nyt ollut neljä kuukautta sinkkuna, eikä yksikään sinkkunainen ole vielä aiheuttanut minussa minkäänlaista kiinnostumisreaktiota. Sen sijaan olen ihastunut kahteen varattuun naiseen. Toinen on työkaverini ja toinen on ulkomaalainen, joka käy käy harvoin Suomessa.
Miksi en kykene kokemaan sinkkunaisia yhtä kiinnostavaksi.
Miksi varatut ...
13
134
Vastaukset
- suomihuora=15nussima
Koska mitä paremman näköinen ja nuorempi nainen on, sitä enemmän vientiä.
Mitä nuorempi sitä puhtaampi ja kauniimpi.
Mitä vanhempi sitä nussitumpi ja rumempi. - periaatteen miäs
Nussimavittuinen nainen on aina mehukkaampi kuin hikipilluinen teinineitsyt. Mitä mehukkaammat nussimapillut, niin sitä herkullisemmat vittumehut.
No eiko oikeesti muilla oo vastaavia kokemuksia kuin mulla, periaatteen miehellä ja mies 32:lla??? Naisetkin saa vastata. Miksi ihmeessä varatut miehet ovat kiinnostavia. Ai eo oo vai? No on! Varattuna ollesani, mitä olen ollut 23v elämästäni, tulee houkutuksia takavasemmalta ja etuoikeelta, mutta sitten näin sinkkuna houkutukset on taas ihan väärällä suunnalla :/
- Bud Bundy
Lopeta niiden naisten asiakaspalvelu niin saat olla rauhassa?
Heh ja autsh! Taisit osua asian ytimeen :o Miks lopettaisin, jos se on kivaa, näin pienellä panoksella? No musta on mukavaa tuntea olevansa elossa kaikesta huolimatta. Tunnen ja elän. Nuo kaksi naista ovat molemmat aivan ihania ihmisiä.Moemmat ovat jollain tavalla unelmanaisíani, mutta ehkä tilanne luo turvaa: Saaa ihastua, koskettaa henkisesti, mutta ei sitten kuitenkaan oikeesti. MÄ OON VITUN NÖSSÖ!
- vapaitakiitos
minulla taas on sellainen ongelma,että vedän varattuja naisia puoleeni kuin raato kärpäsiä.Ennen kyllä käytin tilaisuudet hyvällä prosentilla hyväkseni,mutta kun olen jo kasvanut kohtalaisen vastuuliseksi aikuiseksi,niin koen asian kovin kiusalliseksi.Pitääkö tässä vielä palata pelimies hommiin?
- 8+6
Mites kanasutra?
- ???
Varatut ovat rennompia ja aidompia miesten seurassa, koska ovat jo varattuja. Sinkuilla naisilla on aina liikaa yritystä.
- Delight*
Tässä on perää, ja pätee myös miehiinkin. Harva sinkkumies osaa olla luonteva, etenkään jos sen on treffeille asti saanut houkuteltua. Ja myönnän itsekin jännittäväni mahdollisten kumppaniehdokkaiden seurassa, joten mahdan antaa jäykän vaikutelman.
Tuo on totta, en halua kimppuuni käyvää hirvikärpästä, vaan haluan kohdata ihmisen ja näissä kahdessa tapauksessa niin on käynyt, ilman mitään tarkoitusta. Sinkkujen kanssa on aina pelissä arviointi, joten sellaista tunteiden tilaa ei jäää. Ai Kanasutra?? No hän on tosi positiivinen ja sexy nuori nainen. Iskisin isosti kii, jos olisin 20v nuorempi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1752207- 1211941
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581612Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791492- 1611419
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1791405- 521248
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761203- 591178
- 1201088