mr-groove

mr-groove profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

"Lähes kaikki ongelmamme johtuvat siitä, kun omat harhakuvelmamme ja todellisuus kohtaavat toisensa." -- Anthony de Mello

Liittynyt 14v sitten
28 aloitusta · 607 kommenttia
Mulle ei ole ongelma, jos nainen on minua parempituloinen, kunhan on jotakuinkin samalla viivalla. Edellisellä sinkkukaudella nettideittaillessani tutustuin kahteen huomattavan rikkaaseen naiseen. Toinen oli ison firman markkinointijohtaja ja toisella oli oma yritys. Molemmat, varsinkin se yrittäjä, olivat hyvin kiinnostavia naisia, mutta minun oli tunnustettava egoni pienuus ja vihelsin pelin poikki. En olisi millään voinut vastata heidän elintasoonsa, olisin tuntenut olevani toy-boy. Haluan kuitenkin tuntea olevani mies naiselleni, myös makuuhuoneen ulkopuolella

Parisuhdepohdiskeluusi voisin vastata kokemuksen syvällä rintaäänellä, että nykyajan parisuhteesta tulee helposti kilpailu- ja taistelukenttä. Perinteisiä roolimalleja ei enää ole, joten parisuhde menee helposti pätemiseksi ihan kaikessa. Siihen leikkiin en enää lähde. Olen mies talossani ja jos se ei naiselle käy, niin sitten olen mieluummin sinkku. Jostakin kumman syystä, minulla on nyt sata kertaa enemmän aikaa lapselleni ja kaikelle muullekin kuin taisteluavioliitossani.