Kyse tuumakoosta farkuissa, senteistä pituudessa ja kiloista painossa
Farkkujesi koko, sekä pituutessi ja painosi
21
169
Vastaukset
- En omista enää farkkuja. Inhottavat pitää jalassa. Pituutta riittävästi ja painoa vähän liikaa. :) Joo kyllä centeissä ja kiloissa. - ; ))))hikoaako pilde farkuissa? 
- ; )))) kirjoitti:- hikoaako pilde farkuissa? - Ei sen enempää, kuin muissakaan housuissa. Farkut vaan ei tunnu hyvältä päällä. Yleensä jäykät ja tönköt. Monesti vielä puntit on hirven jalkaan mitattu eli liian pitkiä. 
- ; ))))voopotin kirjoitti:Ei sen enempää, kuin muissakaan housuissa. Farkut vaan ei tunnu hyvältä päällä. Yleensä jäykät ja tönköt. Monesti vielä puntit on hirven jalkaan mitattu eli liian pitkiä. Piditkö teininä tiukkoja farkkuja? 
- lökäpöxy; )))) kirjoitti:Piditkö teininä tiukkoja farkkuja? Varmaan löysiä. 
- ; )))) kirjoitti:- Piditkö teininä tiukkoja farkkuja? - Pidin aika tiukkoja joo. Mulle oli nuorempana muutenkin vaatteilla enemmän merkitystä, mimmosia ne on ja miltä ne näyttää. Vois sanoa et olin enemmän muodin uhri ja tälläytyjä. 
- herkku<3voopotin kirjoitti:Pidin aika tiukkoja joo. Mulle oli nuorempana muutenkin vaatteilla enemmän merkitystä, mimmosia ne on ja miltä ne näyttää. Vois sanoa et olin enemmän muodin uhri ja tälläytyjä. Olit varsinainen herkku 

- En koskaan muista tuumakokoja, mutta olisko 29/31? vai 31/29, luulen, että toi eka. 
 Pituus on 166-167 ja paino joku 57-59.
- Kyöstix33/32 ja 186/90 näillä mitoilla mennään :) 
- deftRiippuu farkuista, mulla kun on erimallisia ja erilaisiin tarkoituksiin. 
 Yleisesti kuitenkin:
 32/34
 Ja kriittiset mitat miltei millilleen/grammoilleen: 182/73- --------------------182/73 = laiha 
 Hanki 10 kiloa lisää elopainoa
- deft-------------------- kirjoitti:182/73 = laiha 
 Hanki 10 kiloa lisää elopainoaEn mä laihaksi menisi sanomaan. Viimetteeksi kun oon laiha ollut olin joko intissä tai ylä-asteaikana kun pelasin junnujoukkueessa koripalloa. Silloin sen kropan koon huomasi suhteessa lihaksikkaisiin karpaaseihin. 
 Jos jalkoja katsoo, niin ne on kuin antiloopilla...muuten taas...meh...iän myötä pientä kessiä ja olemattomia hartioita narukäsillä.
- ,.-,.-,.-,.-,.-,.-,.-------------------- kirjoitti:182/73 = laiha 
 Hanki 10 kiloa lisää elopainoaVoi elämä... Siinä taas nykyajan läskejä ihannoiva trendi nostaa päätään -.- Popsikaa ihrapallerot sitä läskiä ja hankkikaa kaiken maailman sairauksia joita ylipaino aiheuttaa. Älkää kuitenkaan ruikuttako terveille ja tervepainoisille ihmisille. Vai kateudestako on kyse? 

- d.Farkut jäi pois, housukoko on 36, pituus 165cm ja paino 52kg. 
- varmaan joku 29/30 tai 30/30 olis sopiva, ehkä, en oo aikoihin ostanu tuumakoon farkkuja.. 
 tuota lahjepituutta 30 vaan on niin vaikia löytää, et yleensä olen ostanut farkut lahjepituudella 32 ja lyhentänyt itse.
 160cm on pituus edelleenkin ja suunnilleen se 58kg paino,
 mur- entäs Tarupyllykkäsi muoto? 

- Mä en itseasias tiiä, pitäs varmaan kokeilla töissä. Mut villi veikkaus et 29-31. Lahje tietty 34. 
 180cm/68-70kg
 Tää oli kyl muuten vähän vanha kysely.
- eräs kunnon mies32/30 169cm 60kg eikä ole kropassa liikaa rasvaa. 
- 30/32 175cm/75kg 
- 176 cm / 97kg Ylipainoa on eivätkä tämän hetkiset farkut sovi jalkaani. Tähtäimessä olisi saada painoa pois. 
- nainen43Farkut 27/32 mitat 170/59 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424915
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521321