Farkkujesi koko, sekä pituutessi ja painosi

33/32, 185/87

Kyse tuumakoosta farkuissa, senteistä pituudessa ja kiloista painossa

21

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En omista enää farkkuja. Inhottavat pitää jalassa. Pituutta riittävästi ja painoa vähän liikaa. :) Joo kyllä centeissä ja kiloissa.

      • ; ))))

        hikoaako pilde farkuissa?


      • ; )))) kirjoitti:

        hikoaako pilde farkuissa?

        Ei sen enempää, kuin muissakaan housuissa. Farkut vaan ei tunnu hyvältä päällä. Yleensä jäykät ja tönköt. Monesti vielä puntit on hirven jalkaan mitattu eli liian pitkiä.


      • ; ))))
        voopotin kirjoitti:

        Ei sen enempää, kuin muissakaan housuissa. Farkut vaan ei tunnu hyvältä päällä. Yleensä jäykät ja tönköt. Monesti vielä puntit on hirven jalkaan mitattu eli liian pitkiä.

        Piditkö teininä tiukkoja farkkuja?


      • lökäpöxy
        ; )))) kirjoitti:

        Piditkö teininä tiukkoja farkkuja?

        Varmaan löysiä.


      • ; )))) kirjoitti:

        Piditkö teininä tiukkoja farkkuja?

        Pidin aika tiukkoja joo. Mulle oli nuorempana muutenkin vaatteilla enemmän merkitystä, mimmosia ne on ja miltä ne näyttää. Vois sanoa et olin enemmän muodin uhri ja tälläytyjä.


      • herkku<3
        voopotin kirjoitti:

        Pidin aika tiukkoja joo. Mulle oli nuorempana muutenkin vaatteilla enemmän merkitystä, mimmosia ne on ja miltä ne näyttää. Vois sanoa et olin enemmän muodin uhri ja tälläytyjä.

        Olit varsinainen herkku


    • En koskaan muista tuumakokoja, mutta olisko 29/31? vai 31/29, luulen, että toi eka.
      Pituus on 166-167 ja paino joku 57-59.

    • Kyöstix

      33/32 ja 186/90 näillä mitoilla mennään :)

    • deft

      Riippuu farkuista, mulla kun on erimallisia ja erilaisiin tarkoituksiin.
      Yleisesti kuitenkin:
      32/34
      Ja kriittiset mitat miltei millilleen/grammoilleen: 182/73

      • --------------------

        182/73 = laiha

        Hanki 10 kiloa lisää elopainoa


      • deft
        -------------------- kirjoitti:

        182/73 = laiha

        Hanki 10 kiloa lisää elopainoa

        En mä laihaksi menisi sanomaan. Viimetteeksi kun oon laiha ollut olin joko intissä tai ylä-asteaikana kun pelasin junnujoukkueessa koripalloa. Silloin sen kropan koon huomasi suhteessa lihaksikkaisiin karpaaseihin.
        Jos jalkoja katsoo, niin ne on kuin antiloopilla...muuten taas...meh...iän myötä pientä kessiä ja olemattomia hartioita narukäsillä.


      • ,.-,.-,.-,.-,.-,.-,.
        -------------------- kirjoitti:

        182/73 = laiha

        Hanki 10 kiloa lisää elopainoa

        Voi elämä... Siinä taas nykyajan läskejä ihannoiva trendi nostaa päätään -.- Popsikaa ihrapallerot sitä läskiä ja hankkikaa kaiken maailman sairauksia joita ylipaino aiheuttaa. Älkää kuitenkaan ruikuttako terveille ja tervepainoisille ihmisille. Vai kateudestako on kyse?


    • d.

      Farkut jäi pois, housukoko on 36, pituus 165cm ja paino 52kg.

    • varmaan joku 29/30 tai 30/30 olis sopiva, ehkä, en oo aikoihin ostanu tuumakoon farkkuja..
      tuota lahjepituutta 30 vaan on niin vaikia löytää, et yleensä olen ostanut farkut lahjepituudella 32 ja lyhentänyt itse.

      160cm on pituus edelleenkin ja suunnilleen se 58kg paino,

      mur

      • entäs Taru

        pyllykkäsi muoto?


    • Mä en itseasias tiiä, pitäs varmaan kokeilla töissä. Mut villi veikkaus et 29-31. Lahje tietty 34.

      180cm/68-70kg

      Tää oli kyl muuten vähän vanha kysely.

    • eräs kunnon mies

      32/30 169cm 60kg eikä ole kropassa liikaa rasvaa.

    • 30/32 175cm/75kg

    • 176 cm / 97kg Ylipainoa on eivätkä tämän hetkiset farkut sovi jalkaani. Tähtäimessä olisi saada painoa pois.

    • nainen43

      Farkut 27/32 mitat 170/59

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe