Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Emme+lopulta+saapuneetkaan+Noroon,+vaan+ihan+siedettävän+näköiseen,+valoisahkoon+joskin+savuiseen,+pöytien+sisällöstä+päätellen+syömäkelpoista+ruokaakin+tarjoavaan+juottolaan.+Lisäksi+nainen+irrottaa+kädestäni+ja+kävelee+edellä,+joten+oletan+asiakkaiston+olevan+suhteellisen+hyvin+käyttäytyvää.+Muutoinhan+hän+korostaisi+olevansa+seurassani.
Kävelen+naisen+perässä+miettien,+onko+kaikki+muukin+hänen+myymänsä+kusetusta,+vai+toimiiko+Noro+vain+ylimääräisenä+rahoittajana.+Sekä+tietysti,+mitä+he+sanoisivat,+jos+tietäisivät+hänen+ohjanneen+minut+kilpailevaan+kapakkaan.+Laittaisivat+varmaan+niihin+toisiin+töihin....
25.11.2018 20:11
Mielessäni+lyön+jo+vetoa,+että+kaupustelija+tarkoittaa+edelleen+Noron+baaria.+Mutta+hän+vaikuttaa+olevan+pulassa.+Ja+tarjouskin+on+paranemaan+päin.+Kunhan+vain+en+syö+mitään....
"Kai+minulta+hiukkasen+rahaa+liikenee,"+sanon.+"Kunhan+nyt+ensin+kerrot+mikä+vakuutus+on."
Jatkan+kävelyä+vihjatakseni,+että+kapakkaan+olisi+hyvä+päästä+äkkiä.
24.11.2018 17:11
Vastaus+poistaa+viimeisetkin+ostohalut.+Viski+on+varmasti+yksinään+halvempaa+kuin+vakuutus.+Lisäksi+epäilen,+että+minulle+vittuillaan.+Syystä+kenties+toki,+kuten+itselleni+huomautan.
"Anteeksi,+mutta+en+ole+kiinnostunut+ostamaan,"+totean+ja+jatkan+matkaa.+Kävely+sujuu+jälleen.
23.11.2018 22:53
Parin+seuraavan+askeleen+aikana+alan+taas+tottua+heilumattomaan+alustaan,+mutta+minun,+kuten+muittenkin+maihinnousijoitten+kulkua+saapuu+häiritsemään+kaupustelijoitten,+ilotyttöjen+ja+taskuvarkaitten+parvi.+Muutama+ilopoikakin+näkyy+olevan.+Yritän+livistää+sivuun+melkein+törmäten+johonkuhun,+joka+ilmeisesti+puhuu+minulle.
Tämä+suttuisen+ja+epätoivoisen+näköinen+nainen+yrittää+myydä+minulle+jonkinlaista....+Loitsua?+Vakuutus+nimeltään.+Suojaa+liukastumisilta+kai.+Vilkaisen+hänen+rintamustaan,+mutta+vain+kohteliaan+pikaisesti.+Moneen+kertaan.+Toinen+vakuutus+"kattaa+tautien+hoidot".+Ehkei+se+olekaan+loitsu.+Kuulostaa+epäkätevältä.
Pohdin,+kysyäkö+mikä+on+vakuutus+vai+paljonko+ruoka-annos+yleensä+maksaa.+Ajatuksissani+tuijotan+hieman+liian+pitkään+liian+alas.
"Kattaako+vakuutus+myös+huonon+kaupanpäällisen+ruokatavaran?"+kysyn+jotain+sanoakseni,+vaikken+ihan+tiedäkään,+mitä+kattaminen+tarkoittaa.
"Ja+kuuluuko+ateriaan+juoma?"
22.11.2018 22:23
Astuessani+kuivalle,+kiinteälle+maalle,+tuntuu+kaikki+hetken+heiluvan+jälleen.+Haistan+kauppa-alueen+tuoksun,+niin+kuin+sitä+kutsutaan.+Itse+kutsuisin+lemuksi,+mutta+on+se+siedettävä.+Ihmisiä+tosin+on+liikaa+ja+päätä+särkee+hieman.+Olihan+sitä+vähän+juotava+eilen,+juuri+oikeaan+aikaan+aloitettu+vastakkaissuuntainen+kännihuojuminen+kun+neutraloi+aaltojen+vaikutuksen.
Toisella+askeleella+lähes+kaadun.+Kolmannen+joudun+ottamaan+varsin+pikaisesti+väistääkseni+kurelomivankkuria.
Seisahdun+tarkkailemaan+satamaa+mitään+sen+kummemmin+etsimättä.+Hieman+harmittaa,+että+en+tuonut+mitään+myytävää.+Tahi+tarpeeksi+rahaa+kunnon+ostoksiin+tai+edes+ryyppyputkeen.+Aika+käynee+pitkäksi.
Suuntaan+neljännen+askeleen+poispäin+mereltä.
21.11.2018 22:28
Lähinnä+tuolla+asenteella+ei+opi+ruotsia.+Itsekin+kieltäydyin+sitä+oppimasta+ja+hyvin+silti+muissa+aineissa+pärjäsin.
19.11.2018 21:46
Monesti+olen+termin+'muminaräppi'+kuullut,+mutta+en+vieläkään+tiedä,+mihin+sillä+viitataan.
En+kauheasti+räppiä+kuuntele,+mutta+kun+kuuntelen,+en+niitä+radiossa+soivia.+Edorfista+tykkään+erityisen+paljon,+ja+Konnaa+ja+Julma+Henrin+alkutuotantoa+tulee+joskus+kuunneltua.+Kieltämättä+nuo+aika+pitkälti+sanojen+perusteella+ovat+valikoituneet,+vaikka+kyllä+etenkin+Edorfilla+myös+musiikki+on+varsin+hienoa.
En+muminaa+kuitenkaan+viitsi+dissata,+kun+itse+kuuntelen+mm.+örinää+ja+runonlausuntaa....
15.11.2018 20:59
Nimi:+Kivi+
Paikallaolon+syy:+Oli+laivan+kyydissä+matkalla+kotiin.+Laiva+pysähtyi+muutamaksi+päiväksi+arvokkaaseen+kauppapaikkaan.
Luonne:+Auttavainen+ja+kunniakas,+mutta+kuten+useimmat+pohjoisesta+saapuvat,+erehtyy+helposti+juopottelemaan+ja+tällöin+suuttuu+käytännössä+tyhjästä.+Rohkea+ja+vähään+tyytyvä.+Rasisti.
Kyvyt:+Loistava+lyömäase-+ja+nyrkkitaistelija.+Kuuluu+shamaanisukuun,+joten+"osaa"+matkata+henkimaailmassa,+mutta+harjoittelun+puutteen+vuoksi+ei+juurikaan+hallitse+kykyään.
14.11.2018 18:50
Ongelmaiset+on+leimattu.+Sympatian+hakeminen+on+vääryyttä.+Asioista+puhuminen+on+pahaa.
Onnea+matkaan.
13.11.2018 21:39
Paitsi+että+useilla+se+ei+auta.
13.11.2018 21:33
Selviämisen+yritykseen+sitten.+Hieno+asenne.
13.11.2018 13:10
Onnea+yritykseen.
13.11.2018 08:50
Minua+häiritsevät+stalkkaajat+ja+kiusaajat.+Kaikenlaiset+ilkeämieliset+ihmiset.+Etenkin+anonyymit.+Toivon+aidosti+kuolemaasi+ja+harkitsen+palstalta+lähtemistä.
03.11.2018 09:08
Sinä+taas?+Vaanimassa.
02.11.2018 22:28
Esseevastaus:+millaisesta+musiikista+pidät?
02.11.2018 17:05
Miksi+haluat,+että+sinulta+kysellään?
Miksi+kerroit+etukäteen+juuri+iän,+sukupuolen+ja+diagnoosin?
Onko+se+diagnoosi?
02.11.2018 14:58
Mitä+varten+ihminen+työskentelee,+ellei+voidakseen+tehdä+jotakin+kivaa?+Pitäisikö+kaikessa+olla+kyse+vain+eloonjäämisestä?+Vai+pyrimmekö+keräämään+rahaa,+ja+jos,+miksi?+Rahan+käyttäminen+mihinkään+kivaan+kun+ei+"hyödytä".+Vai+tulisiko+meidän+sittenkin+olla+avuksi+muille?+Ei,+sillä+lopputuloksena+niillä+muilla+on+kivaa,+eikä+se+hyödytä+ketään....
02.11.2018 14:56
Toverit,+yhtykää!+Valta+kansalle!+Me+vaadimme+mehua+ja+kakkua!+Klink+klonk!
Aivot+ovat+kuulemma+suurin+sukuelin,+joten+mindfuckit+tulille.
31.10.2018 22:16
On+helppoa+uskotella+olevansa+itse+se+fiksumpi.
Mutta+kieltämättä+olemme+kiinnostuneempia+netistä+nyt,+kuin+silloin,+kun+sitä+ei+ollut.
29.10.2018 21:56
Huomauttaisin+lauseenvastikkeen+todellisen+arvon+vaativan+sen+sillointällöistä+poissaoloa.+Mikäli+olet+eri+mieltä,+voinet+aloittaa+kanssani+oikean+väittelyn+sen+sijaan,+että+vain+vainoat+ja+nettikiusaat+ihmisiä+heidän+kirjoitustyyliensä+vuoksi.
26.10.2018 15:12
6 / 171