juha260

Suosikkibändit/artistit: Paramore
Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator
Vapaa-aikanani: lenkkeily
Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural
Kotieläimet: koira
En pidä: valehtelu
Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan
Ruoka & juoma: Omatekoiset
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: Fazerilla
Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri
Siviilisääty: Sinkku
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 506 kommenttia
- Vaikkei tämä treffi palsta olekkaan mutta voisitko kertoa enemmän minkä ikäinen olet ja millainen olet?
- Kanarian saarilla 90%saksalaisia 5%prosenttia paikallisia ja loput muita
- Hei
Itsekkin tässä yksinäisenä olleena ylä asteesta lähtien tiedän miltä sinusta tuntuu kun ihmiset tavallaan tökkivät sinua syrjään mutta silti pitää jaksaa vaan yrittää niin kyllä se kaveri/puoliso löytyy jos taas ei tee mitään niin asiat pysyvät samoina kuin nyt.
Olen itsekkin etsiskellyt kavereita netistä jo pari vuotta eikä ole ainakaan viellä löytynyt vaikka olen lähettänyt sähköpostia heille jotka kaveria etsivätkin mutta eivät ole vastanneet jotkut ovat mutta hekin katoavat johonkin jossainvaiheessa. Uskon että he kuitenkin haluasivat muutosta mutta eivät uskalla tai luulevat olevansa huonoa seuraa mikä ei ole totta. Kun ihminen on kauan ollut yksin ja hänelle ei ole tapahtunut niitä tyypillisiä baari/kommelluksia niin eihän hänellä ole sen takia paljoa tarinoita kerrottavanaan ja jännityskin todennäköisesti vaivaa alkuun. Itse ukson siihen että seura tekee ainakin osittain kaltaisekseen kunhan jaksaa pyöriä yhdessä eri paikoissa se luo sen ystävyyden/kemian.
Tuo työpaikka haukkuminen on ihan normaalia koska ihmisillä on tapana yrittää päästä hyvään valoon pomon silmissä ja sen takia haukkuvat muita silloin kun tämä haukun kohde ei ole paikalla mutta kun on niin sitten ei uskalletakaan haukkua
Jokatapauksessa jatka yrittämistä suomessa on yli 5 miljoonaa ihmistä niin eiköhän joku ole valmis muuttumaan ja tulemaan kaveriksesi:) - kiitos vastauksesta
Tuota miettimistä olen yrittänyt itsekkin mutta silti tulee ajatukset päähän että pitää keksiä jotain
eiköhän ne tässä ajan kanssa poistu kunhan jaksaa tavata muita yksinäisiä - Kun käy yksinäisyyden läpi oppii kyllä arvostamaan ihmisiä yksilöinä kunhan vaan haluaa, mutta ihmisiä jotka ymmärtävät mistä yksinäisyys ja vähäpuheisuus johtuu tuntuu olevan aika vähän
- Kyllähän sitä yksinäisyyden läpi käyneenä ja osittain vielläkin yksinäisenä osaa arvostaa muita ihmisiä erillailla kuin ennen ja arvostaa kaikkea sosiaalista mitä vaan saa. Rahalla ei sitä tunteen onnea tuo
- Saanen kysyä että onko teillä ollut tapaamisillanne paljon hiljaisia hetkiä ja mistä puhutte kun puhutte?
Minä kun nyt olen yrittänyt eroon yksinäisyydestä tulee välillä päähän etten osaa keskustella - suosittelisin vaihtamaan puhelinnumeroa ja laittamaan välit poikki
- niin tuon profiilin luominen on hyvä idea täällä suomi24:a kun on paljon erillaisia ihmisä jospa sieltä löytyisi kaveri sinulle
- Siitä se lähtee;)
- Jos kerran vihaat naisia miksi haikailet sitten seksin perään?
- Kyllä se oikea löytyy;)
- Sellaisia ei olekkaan kuin Ö-luokan naisia jokainen on omalla tavallaan kaunis:)
- Ainakin aluksi yritä häätää nuo negatiiviset ajatukset pois päästäsi ja olemalla sellainen kuin oikeasti olet
Tiedän että se on vaikeaa yksin(olen kokenut sen) mutta kyllä se siitä vähitellen kunhan uskaltaa ottaa kontaktia mielestään samanlaisiin ihmisiin;) - Äläs nyt tuollaisella asenteella lähde ettet voisi löytää opiskeluista kavereita enään.
Ikinä ei ole myöhäistä löytää kavereita sellaisista paikoista joista luulee ettei niitä sieltä löydä:) - Muistelisin että täällä on aika paljon tuolta tampereen läheltä porukkaa:). voisitkos kertoa noista mielenkiinnonkohteista mitkä mainitsit tuossa aloitusviestissä?
- Monet äidit ovat saaneet ystäviä juuri muista äideistä
Tsemppii;) - Saanen kysyä että mitä muuta haluaisit tehdä noiden baari, shoppailu ja konserttejen lisäksi?
Lohdutukseksi voin sanoa ettei tuo tilanteesi toivoton ole jotkut imiset eivät vaan tykkää olla suuressa porukassa ja olet saanut kaverin toisesta yksinäisestä;).
Suosittelisin että teet tänne Suomi24:n koska täällä on jonkun verran muitakin yksinäisiä ehkäpä heistä saat kavereita:) - Äitisi on todennäköisesti oikeassa;)
- Alkoholi tuo vaan senhetkisen helpotuksen ja voi huonontaa tulevaisuutta