kyllästynyt

arvot tallelle

Olen kyllästynyt kriteereihin, pinnallisuuteen, laput silmillä kulkemiseen, kyttäämiseen, katkeruuteen, kateuteen yms. muuhun täysin turhaan.

Olen etsinyt, mutta en vielä löytänyt. Missä mahtaa piileskellä henkilö, joka ymmärtää elävänsä ja antaa muillekin siihen mahdollisuuden.

Mistä löytyy älykkäitä ihmisiä, joille toisen kunnioittaminen ja ystävyyden sponttaanisuus ovat itsestään selviä asioita.

Itse voin paremmin, kun saan tuntemattoman hetkeen tunnetta. Sitä ei voi rahalla ostaa. Rahan perässä juokseminen ei kiinnosta, sillä "ostettu" ystävyys ei maistu miltään. Mielummin juoksen karkuun. Riittää, kun tulee toimeen. Eikä kaikkea onneksi tarvitse omistaa ;)

4

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavallista elämää

Mielestäni olen löytänyt ja oivaltanut tuon jujun elämässäni. Minulla on monia vaatiamttomia ystäviä, joille riittää vain ihan arkinen arki: Jos on eläkkeellä, kotiaskareet, puutarhan hoitoa, lastenlapsia ym.
      Ymmärtääkseni olet nuori ja kaipaat samanhenkistä elämänkumppania.
      No tämä kirjoitaja on kyllä jo iäkkäämpi.

• samasta laulaa

Juutuubista Neil Young heart of gold. Googlen eka ehdotusvideo
      alkaa rullaamaan vasta 1min 40 sek kohdalta kunnolla, kaveri on siinä
      vielä nuoruutensa parhaassa vedossa, paras akustinen esitys koskaan
      taltioituna niiltä ajoilta.

• Kyllähän sitä yksinäisyyden läpi käyneenä ja osittain vielläkin yksinäisenä osaa arvostaa muita ihmisiä erillailla kuin ennen ja arvostaa kaikkea sosiaalista mitä vaan saa. Rahalla ei sitä tunteen onnea tuo

• kysyjä

huomenta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      66
      4157
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      83
      3754
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3235
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2578
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2437
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2246
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2085
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1798
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36