kyllästynyt

arvot tallelle

Olen kyllästynyt kriteereihin, pinnallisuuteen, laput silmillä kulkemiseen, kyttäämiseen, katkeruuteen, kateuteen yms. muuhun täysin turhaan.

Olen etsinyt, mutta en vielä löytänyt. Missä mahtaa piileskellä henkilö, joka ymmärtää elävänsä ja antaa muillekin siihen mahdollisuuden.

Mistä löytyy älykkäitä ihmisiä, joille toisen kunnioittaminen ja ystävyyden sponttaanisuus ovat itsestään selviä asioita.

Itse voin paremmin, kun saan tuntemattoman hetkeen tunnetta. Sitä ei voi rahalla ostaa. Rahan perässä juokseminen ei kiinnosta, sillä "ostettu" ystävyys ei maistu miltään. Mielummin juoksen karkuun. Riittää, kun tulee toimeen. Eikä kaikkea onneksi tarvitse omistaa ;)

4

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavallista elämää

Mielestäni olen löytänyt ja oivaltanut tuon jujun elämässäni. Minulla on monia vaatiamttomia ystäviä, joille riittää vain ihan arkinen arki: Jos on eläkkeellä, kotiaskareet, puutarhan hoitoa, lastenlapsia ym.
      Ymmärtääkseni olet nuori ja kaipaat samanhenkistä elämänkumppania.
      No tämä kirjoitaja on kyllä jo iäkkäämpi.

• samasta laulaa

Juutuubista Neil Young heart of gold. Googlen eka ehdotusvideo
      alkaa rullaamaan vasta 1min 40 sek kohdalta kunnolla, kaveri on siinä
      vielä nuoruutensa parhaassa vedossa, paras akustinen esitys koskaan
      taltioituna niiltä ajoilta.

• Kyllähän sitä yksinäisyyden läpi käyneenä ja osittain vielläkin yksinäisenä osaa arvostaa muita ihmisiä erillailla kuin ennen ja arvostaa kaikkea sosiaalista mitä vaan saa. Rahalla ei sitä tunteen onnea tuo

• kysyjä

huomenta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      851
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      35
      806
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      799
    4. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      691
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      684
    6. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      49
      671
    7. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      186
      639
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      626
    9. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      25
      618
    10. Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset

Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv
      Haapavesi
      21
      614
    Aihe