juha260

Suosikkibändit/artistit: Paramore
Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator
Vapaa-aikanani: lenkkeily
Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural
Kotieläimet: koira
En pidä: valehtelu
Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan
Ruoka & juoma: Omatekoiset
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: Fazerilla
Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri
Siviilisääty: Sinkku
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 506 kommenttia
- Puhutteko te perheen kesken muistakaan asioista?
- Surullinen tarina:( kenenkään ei pitäisi kokea tuollaista. Oma tarinani oli samantyyppinen mutta minua ei syrjitty noin paljon. En ole mikään asiantuntija mutta olen huomannut että naisten maailma on paljon raaempi kuin miesten koska jos tyttö on erillainen kuin muut esim ei puhu niin paljon häntä aletaan haukkumaan ja kiusaamaan. Onko se kateutta vai jotain muuta?
- Älä missään nimessä koske lääkkeisiin vaan tee sellaisia asiota mistä pidit ennen masennuksen oireita
- Vaikuttaa siltä että mies ei rakasta sinua. Jos rakastaisi niin hän hyväksyisi sinu päätöksesi ja tukisi sinua
- Eihän tuossa ole mitään suurta vahinkoa tapahtunut vuosi sinne tai tänne. Omalla kohdallani koska olen jäänyt kerran luokalle josta johtui se että olin vuoden vanhempi kuin muut ja he kyllä huomauttelivat siitä. Jostain syystä tuosta iästä tehdään koulussa niin iso juttu esim jos joku on vanhempi kuin muut niin nuoremmat ovat kateellisia kun se vanhempi pystyy ostamaan jotain mitä he eivät. Vähän huono esimerkki:(. Suosittelen että kerrot totuuden niin sen valehtelun taakka putoaa harteiltasi ja henkinen pahaolo helpottaa äläkä välitä los jotkut sanovat jotain pahaa se on vaan esitystä;)
- Treffeille mars. Kyllä te löydätte jonkun aiheen josta voi puhua eikä se hetken hiljausuuskaan pahaksi ole
- Ainoa toimiva hoito yksinäisyyteen on toisten yksinäisten tapaaminen ja toivottavasti heidän kanssaan ystävystyminen
- Aloittaja
Älä hauku itseäsi surkeaksi. Toivotaan että joku pohjanmaalainen samassa tilanteessa oleva näki viestisi ja ottaa yhteyttä;) - Lääkkeistä ei ole muuta kuin harmia
- Hei
Surullista että lapsesi isä oli kusipää:(. Oikea mies ei hylkäisi omaa lastaan vaikka mikä tulisi tielle mutta sinun kannattaa muistaa että oma lapsesi on nyt tärkeämpi kuin mies. Eihän sitä tiedä vaikka se oikea tulisi vaikka huomenna vastaan;) - Pois tuollaiset ajatukset että olet turha tai itsekäs. Olet varmasti hyvä jossain;)
- Äläs nyt syytä ittees. Mitä väärää olet muka tehnyt?
- Hyvä;))
- Niin. Sitä ratkaisua ei kannata hakea alkoholista koska se vaan parantaa sosiaalisuutta hetkellisesti. Pitää vaan hyväksyä itsensä sellaisena kuin on
- Nyt tuli oikeit viestei%) hopi hopi;)
- Jup;)
- Sosiaalisten taitojen opettelu kannattaa aloittaa kuuntelulla. Siinä oppii mistä muut ihmiset yleensä puhuu
- Haiskahtaa siltä että voitte tulla hyvin juttuun;))
- Ah nyt on profiili luotu. Olen varma että täältä löytyy samanhenkistä seuraa;)
- Älä ole itsellesi liian ankara älä pelkää tutustua muihin ihmisiin. Suomessa on paljon nuoria jotka ovat samanlaisessa tilanteessa kuin sinä