Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Ihminen saa pelastuksen armosta, ottamalla Jeesuksen vastaan. Samalla syntyy usko ja saa lahjaksi Pyhän Hengen.
    Armo korostaa sitä että teot eivät ihmistä pelasta. Usein ne teot seuraa sitä uskoa koska haluat tehdä niitä vapaaehtoisesti.
    Tekohenkisyys,lakihenkisyys ei ole Jeesuksen antama malli, se on ihmiskeskeisyyttä ja oman lihan tyydyttämistä eli omanvanhurskauden tuottamista.
    Verta olen luovuttanut,kymmenyksiä en ole maksanut,kokouksissa käyneissä saatta olla pitkäkin tauko,ketään en ole (pakko)-käännyttänyt,yhdenkään lahkonjohtahjan talutusnuorassa en ole...ja silti edelleen pidän itseäni Raamatun Sanan mukaan uskovaisena,lisäksi minulla on sydämessä Jeesuksen antama pelastusvarmuus.

Raamatun viittauksesi kohdasta en ole varma, mutta luulisin sen viittavan siihen että Jeesus kehoittaa käyttämään "talentteja" Jumalan antamia armolahjoja ja kykyjä voimien ja luonteen mukaan.