Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

  1. Voi+sentään,+minusta+menet+nyt+yli+Raamatun,+olet+niin+sanotusti+yliviivaillut+kohtia.+Raamattua+lukiessa+ei+pidä+mennä+yli+eikä+ali.+Raamattua+voi+lukea+yliviivaten+tai+alleviivaten.+Ensinnäkin+kyseinen+Paavalin+kirjoittama+kohta+tarkoittaa+kaikkia+syntiä+tekeviä+ihmisiä+eli+ihmisiä+ylipäätään.+Ja+kuten+Raamattu+itse+ilmoittaa+"synnin+palkka+on+kuolema".+Tämän+kuoleman+voi+nähdä+tässä+yhteydessä+hengellisenä.+Syntiä+tekevä+ihminen+on+"hengellisesti+kuollut"+eli+erossa+Jumalasta.+Onneksemme+Jeesus+voitti+kuoleman+ja+avasi+sovitustyöllään+ihmiselle+pelastuksen+oven.Ei+tässä+Paavali+sen+enempää+kuin+Räsänenkään+vaadi+homoseksuaaleille+kuolemaa.