Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

  1. Sinänsä jännä juttu kun mainitsit kissoista,tuossa alakuillasta käytiin vaimon kanssa ruokkimassa naapurin(on matkoilla)3 kisulia ja pijettiin vähä seuraa niille kisuleille,kovin olivat seurankipeitä :)

    Ja oikiassa oot musa pitää olla seuran mukaan.
    Ja toi Matin lohkasu on kyllä kans ihan huippu.
    Olenkin miettiny, että pitäisi joskus hommata pari tuollaista aforismikirjaa jostakin,varmaankin oisi hyvää lukemista :)