Jumalan ohjauksessa on hyvä olla:)

Sirkka-Iita

8. "Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa; minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee".

Ps.32:8

8

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zeka_melska

      Saamme kulkea käsi kädessä Jeesuksen kanssa ja se on paras ja turvallisin tie.

      Sitten kaksi jaetta,jotka muistan ulkoa,mutten muista missä ne on.

      "Minä johdatan heitä,kun he kulkevat rukoillen"
      -Vanha käännös

      "Herra pitää huolen omiensa jokaisesta päivästä"
      -Uusi käännös

      :)

      • Näin se on, niinkuin sinäkin totesit. Minä sain joskus sellaisen ihanan julisteen johon oli painettu juuri tuo raamatun lause ja se on ollut minulle aivan kuin johtoto tähtenä elämässä.

        Jumala siunatkoon ja parantakoon sinun läheisesi, sitä minä tahdon rukoilla!

        (Kerroit vähän aikaa sitten täällä, mutta valitettavasti en silloin ehtinyt vastata.)

        Ilman Jumalaa emme voi auttaa itseämmekään, saati muita, mutta Hänen väkevään käteensä turvaten VOIMME KAIKEN!

        Kiitos rakas Taivaallinen Isämme, että saamme turvata SINUUN Poikasi Jeesuksen kautta, sillä Hän on KANTANUT meidän sairautemmekin ja "Hänen haavoissaan me olemme paratut!"

        Jumala on kuullut jo huokauksesi, asiasi ovat HÄNEN KÄDESSÄÄN:) Siunausta siskolle!


      • zeka_melska
        Sirkka-Iita kirjoitti:

        Näin se on, niinkuin sinäkin totesit. Minä sain joskus sellaisen ihanan julisteen johon oli painettu juuri tuo raamatun lause ja se on ollut minulle aivan kuin johtoto tähtenä elämässä.

        Jumala siunatkoon ja parantakoon sinun läheisesi, sitä minä tahdon rukoilla!

        (Kerroit vähän aikaa sitten täällä, mutta valitettavasti en silloin ehtinyt vastata.)

        Ilman Jumalaa emme voi auttaa itseämmekään, saati muita, mutta Hänen väkevään käteensä turvaten VOIMME KAIKEN!

        Kiitos rakas Taivaallinen Isämme, että saamme turvata SINUUN Poikasi Jeesuksen kautta, sillä Hän on KANTANUT meidän sairautemmekin ja "Hänen haavoissaan me olemme paratut!"

        Jumala on kuullut jo huokauksesi, asiasi ovat HÄNEN KÄDESSÄÄN:) Siunausta siskolle!

        Kiitos Sirkkia-Iita sinulle kirjoituksestasi!
        Lämpimin terveisin Sinikka :)


      • Maruanne*
        zeka_melska kirjoitti:

        Kiitos Sirkkia-Iita sinulle kirjoituksestasi!
        Lämpimin terveisin Sinikka :)

        molemmille Sinikalle ja Sirkka-Iitalle lämmin ajatushalaus! Olette sisariani Herrassa Jeesuksessa.

        Sinikan kanssa tunnemmekin ja kaikkea hyvää toivon teidän suloiselle pienelle perheellenne! Tassuterapeutille terveisiä meidän tassuterapeutilta:)


    • Valtava jae ja totuus Jumalan ohjauksesta ja huolenpidosta.Jumalan huolenpidossa on hyvä olla.Tulen aina muistamaan kun olen murehtimiseen (melankoolikkona) taipuvainen ja taas kerran murehdin tulevaa,niin eräs sisko sanoi että "elä hyvä veli murehi tulevaa,Jumala on jo siellä odottomassa sinua"..kuinka valtavaa..:)

      Ja siunausta ja "haliset" siskoille..ootte tärkeitä mulle :)

      • Maru-anne

        huomannut minäkin, kun olen murehtinut jotain etukäteen, että 'Jeesushan olikin siellä jo minua vastassa'. Mutta me ollaan vaan heikkoja ihmisiä.

        Eilen illalla itkin ja ajattelin sisareni kohtaloa ja oli omiakin murheita. Itkin ja rukoilin. Yhtäkkiä tuli rauha minun sisimpääni ja varmuus, turvallinen olo. Niinpä menin ja pesin olohuoneen ikkunat:)


      • Maru-anne kirjoitti:

        huomannut minäkin, kun olen murehtinut jotain etukäteen, että 'Jeesushan olikin siellä jo minua vastassa'. Mutta me ollaan vaan heikkoja ihmisiä.

        Eilen illalla itkin ja ajattelin sisareni kohtaloa ja oli omiakin murheita. Itkin ja rukoilin. Yhtäkkiä tuli rauha minun sisimpääni ja varmuus, turvallinen olo. Niinpä menin ja pesin olohuoneen ikkunat:)

        Kun on kirkkaat ikkunat, näyttää kaikki niin kauniillta ja puhtaalta. Samoin on sydämen ikkunan laita, kun Jeesus saa pestä sen puhtaaksi, niin on kuin olisi aina aamu ja kasteenraikkaus ympärillä. On niin hyvä olla siskojen ja veljien seurassa täällä, kaikilla sama päämäämäärä Taivaskoti Isän luona, Jeesuksen meille lunastama. Rakkaus rakentaa ja eheyttää, mutta viha saa aikaan vain tuhoa ja hävitystä.

        Se oli yksi syy, minkävuoksi en enää jaksanut kauemmin olla raamattupalstalla. Siellä ei ollut rakkatta vaan ainaista toistensa syyttelyä ja ilkeitä sanoja. Sen tunsi siitä ilmapiiristä että mistä lähteestä se uho nousi.

        Kiitos sinulle Maru-anne siitä valtavasta työstä, mitä sinä teet, tuomalla tänne hengen ravintoa myöskin hyvien musiikki fideoiden kautta. Jumala palkitkoon sinua sisko rakas ja suokoon siskosikin tervehtyä.

        Jumalalle ovat rakkaita myöskin eläimet, joten:)ihania "kissan päiviä" myöskin "Tassuterapeutillesi!"

        Kiitos ja ylistys Jeesukselle, että saamme päivä päivältä kasvaa lapsinasi, kirkkaudesta kirkkauteen ja kerran sitten kohdata luonasi taivas kodissa kasvoista kasvoihin.


      • >>>"elä hyvä veli murehi tulevaa,Jumala on jo siellä odottomassa sinua".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe