"Hyvin" on

pullat valheella uunissa kun "Totudellakin" on ainakin kaksi puolta ja useammin lukematon määrä
eri puolia KUN RIIPPUUU SIITÄ mistä päin, miltä
puolelta jne sitä katsoo.

Mitä tuo kaikki ON EI MUUTA kuin sitä IHMINEN KATSOO
ihmiseen, itseensä MITÄ HÄN VOI ja mitä EI VOI.

Siis NIIN IHMISKESKEISTÄ kuin olla vain voi.

JA JUMALAN TOTUUDESSA KUN EI OLE KYSE OLLENKAAN
SIITÄ MITÄ IHMINEN VOI kun ihminen EI MUUTA VOI
kun KAPINOIDA JUMALAA VASTAAN JA OLLA NÄIN ITSE ITSENSÄ JUMALA.

Todella hienoja hienoilta kuuluvia sepityksiä RIITTÄÄ, MUTTA kun on KYSE JEESUKSEN SANOMASTA niin jo "karvat" nousee pystyy. MIKSI?

Siksi, ETTÄ JEESUKSEN KRISTUKSEN SANOJEN KAUTTA
VOI AINOASTAAN OIKEA JUMALAN SYNNYTTÄMÄ USKO
SAADA ALKUNSA JA LOPPUNSA.

Siksi Jeesuksen sanat OVAT NIITÄ JOITA KARTETAAN
ja hurskaasti puhutaan vain RAAMATUN SANASTA.

Jeesuksen sanomaa valheen herra ei omilleen
tuo vaan vain ihmisopin mukaista tulkintaa
Jumalan sanasta NÄIN IHMISET PYSYVÄT KAUKANA JUMALASTA oman valheellisen uskon varassa TOTUUTTA
TUNTEMATTOMINA vajavaisinä syntisinä armon kerjäläisinä. NIIN KUIN JUMALA EI ARMOAAN TÄSSÄ
AJASSA ANTAISI VAAN, ETTÄ SITÄ PITÄISI ALVARIINSA
VAIN RUIKUTTAA?

Pielessä ollaan ja TODELLA PAHASTI ja vielä kehdataan tuohon samaan synnin saastaiseen lätäkköön KAIKIN MAHDOLLISIN KEINOIN niitäkin
harvoja saada jotka ovat JUMALAN ARMON JEESUKSESSA
KOHDANNEET.

MIETI SIIS JO KOHDALLASI MISSÄ IÄISYYTESI VIETÄT?

Jos täällä JEESUSTA VASTAAN HAROT et tahdo JUMALAN
TOTUUDEN ETEEN TULLA niin vaivaan johtaa silloin tiesi. JA SITÄKÖ EI SAISI SANOA?
SE TULEE SANOA. Ja se sanotaan IHMISTEN TOSI PARHAAKSI.

17

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomarintuoli Armillakin alla

      Totuus tulee sanoa aina rakkauden hengessä,ei
      itseään korottaen.Ei sokea voi sokeaa taluttaa.
      Totuus ei pala tulessakaan,Jeesuksen opetus on
      ja pysyy.Me ihmiset emme.
      Ei ulkokultainen rakkaus tietty mitään,mutta
      jos uhkut aina vihaa,kuin olisit itse yli
      kaiken,mistäs se tulee?
      Meidän tulee suhtautua kunnioittaen vähäisiinkin
      veljiimme.Nuhtelu on paikallaan,
      mutta sävyisyyden Hengessä.
      Meillä uskovilla on paha tapa korottaa itseämme.
      Huomaan sen sekä itsessäni,että monissa toisissa.
      Sellainen täytyy aina kitkeä pois,päivittäin
      "päivittää" tilanne,kasvaa siis.
      Sitäpaitsi,väkisin ei ketään uskoon saada.
      Jumala kutsuu,ketä kutsuu.
      Jos joka kirjoitus on vain kamalaa paatosta,
      ei sekään ole oikein Pyhästä Hengestä.
      "Tutkikaa ja koetelkaa itseänne,
      oletteko uskossa."

      • näet on valhetta.

        Miksi et mennyt itse sanomaan vaan minuun?

        Sillä Totuudella Jumalan Totuudella ei ole monia puolia EI EDES KAHTA vaan YKSI ON TOTUUS niinkuin
        JUMALA SANASSAAN SANOO: YKSI USKO.

        Valheella niitä totuuksia riittää edestä ja takaa ja sivuilta jne. lukematon määrä.

        Miksi siis Totuuden tuominen ärsyttää?

        Miksi se mikä Jumalasta on ärsyttää?

        Sanot Jeesuksen opetus on ja pysyy, fraasina sen sanoit, sillä täällä ei muuta tehdä kuin Jeesuksen sanomaa poletaan alas ja missä hengessä sitä tehdään SITÄ TEHDÄÄN VALTAVAN VIHAN HENGESSÄ
        eikä niin kuin väität toisin vihan Hengessä
        sanomaa.

        Sisimmässäni itken kun näen kaiken tekopyhyyden
        mädännäisyyden saastan ja tiedän mihin se kaikki
        johtaa.


    • Tie olla välittämättä totuudesta, koska siihen on tänä päivänäkin tarjottu useita ohitus vaihtoehtoja:

      Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloikin mieli tekee.
      He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja. 2. Tim 4:3-4

      • TOIVOTTOMALTA näyttää enää niiden jotka ovat johonkin ihmisoppiin juurtuneet siitä enää pois päästä kyllä sitä niin ollaan siinä lujassa kuin täi tervassa. JA TÄMÄ ON JÄRKYTTÄVÄÄ NÄHDÄ.


      • ArmiK kirjoitti:

        TOIVOTTOMALTA näyttää enää niiden jotka ovat johonkin ihmisoppiin juurtuneet siitä enää pois päästä kyllä sitä niin ollaan siinä lujassa kuin täi tervassa. JA TÄMÄ ON JÄRKYTTÄVÄÄ NÄHDÄ.

        Minäkin sen ymmärrän. Ihmiset menevät laulaen, tanssien, hymyissä suin, kohti tuhoa. Se on järkyttävää, se on niin järkyttävää, että sitä ei edes kunnolla pysty tajuamaan. Se on HIRVEÄÄ.


      • Hssu kirjoitti:

        Minäkin sen ymmärrän. Ihmiset menevät laulaen, tanssien, hymyissä suin, kohti tuhoa. Se on järkyttävää, se on niin järkyttävää, että sitä ei edes kunnolla pysty tajuamaan. Se on HIRVEÄÄ.

        HIRVEÄÄ ja kuka siitä iloitsee juuri se joka sanoo
        ONKO JUMALA NIIN SANONUT KUN JEESUS ON SANONUT, kun EI JEESUKSEN SANOMA "RAAMATTUUN"? EDES KUULU NIIN KUIN
        ON VÄITETTY.


    • Aina kun luen Armin viestejä tulee mieleen että hän kirjoittaa itselleen.

      "NIIN KUIN JUMALA EI ARMOAAN TÄSSÄ
      AJASSA ANTAISI VAAN, ETTÄ SITÄ PITÄISI ALVARIINSA
      VAIN RUIKUTTAA?"

      Ehkäpä meillä on erillaiset käsitykset Jumalan Armosta,itse en sitä ruikuta,vaan turvaan Jumalan Armoon,koskapa itse en sitä voi ansaita.


      "MIETI SIIS JO KOHDALLASI MISSÄ IÄISYYTESI VIETÄT?"

      Juuri siihen Jumalan valtavaan ja rakastavaan Armoon turvaten vietän iäisyyteni Taivaassa,Isän kodissa :)

      • Sinä olet ratkaisusi tehnyt Jumalan armon seurauksena Kristuksen lunastuksen puoleen, etkä enää muuta tarvitse. Kiitos Jumalalle!

        Sillä Jumala itse tekee työnsä sinussa, niin että Jeesus ei voi menettää yhtäkään niistä, jotka Isä on Hänelle antanut. Näin lupaa Jumalan Sana ja SE EI VALEHTELE!

        Me pysymme Kristuksen rakkaudessa!


      • valheen isäntäsi sinulle on ladellut. Niin se on
        saatana on MONIEN lukemattomien juonten isä, joten sillä kyllä riittää ajatuksia, niin ettei ihminen vaan lähtisi uskomaan sitä mikä Jumalasta on.

        Tosiasian tulet sinäkin kerran näkemään toivottavasti et liian myöhään.


      • TÖIHIN.
        ArmiK kirjoitti:

        valheen isäntäsi sinulle on ladellut. Niin se on
        saatana on MONIEN lukemattomien juonten isä, joten sillä kyllä riittää ajatuksia, niin ettei ihminen vaan lähtisi uskomaan sitä mikä Jumalasta on.

        Tosiasian tulet sinäkin kerran näkemään toivottavasti et liian myöhään.

        Oletteko te sunilaiset kaikki yhteiskunnan elättejä. Kenen valtuudella sinäkin tuomitset ihmisiä, elät yhteiskunnan varoilla ja palkaksi haukut vielä rahoittajiasi.


      • ArmiK kirjoitti:

        valheen isäntäsi sinulle on ladellut. Niin se on
        saatana on MONIEN lukemattomien juonten isä, joten sillä kyllä riittää ajatuksia, niin ettei ihminen vaan lähtisi uskomaan sitä mikä Jumalasta on.

        Tosiasian tulet sinäkin kerran näkemään toivottavasti et liian myöhään.

        Älä rakas ystävä horjuta toisen uskoa ja luottamusta Jumalaan!

        Juhanilla ON turva Jumalassa, sen uskon kautta, jonka Kristus itse hänessä vaikuttaa.

        Ainoastaan Jeesus saa lausua tuomion sanoja toiselle, koska vain hän näkee KAIKEN, myöskin sydämen ajatukset, salatuimpaan saakka.

        Ei kukaan ihminen ole oikeutettu kadotustuomiota toiselle lausumaan.

        Saatana on tuhanten juonten mestari ja yrittää saada epäuskoon ja pois Kristuksesta jo valitutkin.

        Miksi TUOMITSET Armi ja horjutat uskoa Jumalan armoon ja rakkauteen?

        Jumala ITSE vaikuttaa sen kaiken hyvän ja oikeamielisyyden uskovissaan, niin ettei paha henki saa enää hänestä otetta.

        Ei ihminen omilla voimillaan pärjää, vaan ainoastaan Jumalan armosta saadulla Kristus voimalla, jonka Jumala hänessä vaikuttaa, OMAN TAHTONSA MUKAAN. Ja se on Jumalan lahja, ettei KUKAAN KERSKAISI.

        Hyvää lomaa sinullekin, lähimäiseni! Terv. Sirkka-Iita.


      • Sirkka-Iita kirjoitti:

        Älä rakas ystävä horjuta toisen uskoa ja luottamusta Jumalaan!

        Juhanilla ON turva Jumalassa, sen uskon kautta, jonka Kristus itse hänessä vaikuttaa.

        Ainoastaan Jeesus saa lausua tuomion sanoja toiselle, koska vain hän näkee KAIKEN, myöskin sydämen ajatukset, salatuimpaan saakka.

        Ei kukaan ihminen ole oikeutettu kadotustuomiota toiselle lausumaan.

        Saatana on tuhanten juonten mestari ja yrittää saada epäuskoon ja pois Kristuksesta jo valitutkin.

        Miksi TUOMITSET Armi ja horjutat uskoa Jumalan armoon ja rakkauteen?

        Jumala ITSE vaikuttaa sen kaiken hyvän ja oikeamielisyyden uskovissaan, niin ettei paha henki saa enää hänestä otetta.

        Ei ihminen omilla voimillaan pärjää, vaan ainoastaan Jumalan armosta saadulla Kristus voimalla, jonka Jumala hänessä vaikuttaa, OMAN TAHTONSA MUKAAN. Ja se on Jumalan lahja, ettei KUKAAN KERSKAISI.

        Hyvää lomaa sinullekin, lähimäiseni! Terv. Sirkka-Iita.

        en nyt muuta sano,sillä sokeutesi on todella suuri,et näe siitä mistä minua tuomitset itse sitä teet.


      • ArmiK kirjoitti:

        valheen isäntäsi sinulle on ladellut. Niin se on
        saatana on MONIEN lukemattomien juonten isä, joten sillä kyllä riittää ajatuksia, niin ettei ihminen vaan lähtisi uskomaan sitä mikä Jumalasta on.

        Tosiasian tulet sinäkin kerran näkemään toivottavasti et liian myöhään.

        Ihan Raamtusta tuon löydän että: en omin teoin enkä voimin voi pelastustani lunastaa,vaan Jeesukseen ja Hänen sovitukseen ja Armoon turvaamalla voin sen omistaa.
        Jos tämä Raamatun sanoma on sinulle valhetta Armi,niin sillehän minä en voi mitään että niin ajattelet.Surullista se toki on..:/


      • Sirkka-Iita kirjoitti:

        Sinä olet ratkaisusi tehnyt Jumalan armon seurauksena Kristuksen lunastuksen puoleen, etkä enää muuta tarvitse. Kiitos Jumalalle!

        Sillä Jumala itse tekee työnsä sinussa, niin että Jeesus ei voi menettää yhtäkään niistä, jotka Isä on Hänelle antanut. Näin lupaa Jumalan Sana ja SE EI VALEHTELE!

        Me pysymme Kristuksen rakkaudessa!

        Jeesuksen rakkaudessa ja kasvatuksessa onkin paras paikka pysyä ja ehetyä :)

        Siunausta sinulle rakas siskoni :)


      • juhani1965 kirjoitti:

        Ihan Raamtusta tuon löydän että: en omin teoin enkä voimin voi pelastustani lunastaa,vaan Jeesukseen ja Hänen sovitukseen ja Armoon turvaamalla voin sen omistaa.
        Jos tämä Raamatun sanoma on sinulle valhetta Armi,niin sillehän minä en voi mitään että niin ajattelet.Surullista se toki on..:/

        Ole väittänytkään, että omin teoin voi pelastua. Armahduksenkin tekee Jumala, sitäkään ei voi itse ottaa tai tehdä.

        Hän sanoo Moosekselle: Minä armahdan kenet tahdon ja osoitan laupeutta kenelle tahdon.
        RATKAISEVAA EI SIIS OLE, MITÄ IHMINEN TAHTOO TAI EHTII, VAAN SE, ETTÄ JUMALA ARMAHTAA.

        Kirjoituksissa sanotaan faraolle: Sen vuoksi minä korotin sinut, että sinun kohtalossasi osoittaisin voimani ja että minun nimeäni julistettaisiin koko maailmassa.
        JUMALA SIIS ARMAHTAA KENET TAHTOO JA PAADUTTAA KENET TAHTOO. Room 9: 15-18

        Armokin otetaan ITSE, vedetään se syntisen sydämen päälle ITSE. Ei etsitä sitä joka sen TODELLISEN armahduksen tekee, puhdistaa ENSIN sen syntisen sydämen pahoista hengistä, synnistä ja jää sitten asumaan puhdistettuun sydämeen.

        Ei uutta viiniä lasketa vanhoihin leileihin. Silloin nahka halkeaa, viini valuu maahan ja leilit ovat pihalla. Ei uusi viini lasketaan uusiin leileihin. Silloin molemmat säilyvät.
        Matt. 9:17

        Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja JÄÄMME hänen luokseen asumaan.
        Joh. 14:23


      • Hssu kirjoitti:

        Ole väittänytkään, että omin teoin voi pelastua. Armahduksenkin tekee Jumala, sitäkään ei voi itse ottaa tai tehdä.

        Hän sanoo Moosekselle: Minä armahdan kenet tahdon ja osoitan laupeutta kenelle tahdon.
        RATKAISEVAA EI SIIS OLE, MITÄ IHMINEN TAHTOO TAI EHTII, VAAN SE, ETTÄ JUMALA ARMAHTAA.

        Kirjoituksissa sanotaan faraolle: Sen vuoksi minä korotin sinut, että sinun kohtalossasi osoittaisin voimani ja että minun nimeäni julistettaisiin koko maailmassa.
        JUMALA SIIS ARMAHTAA KENET TAHTOO JA PAADUTTAA KENET TAHTOO. Room 9: 15-18

        Armokin otetaan ITSE, vedetään se syntisen sydämen päälle ITSE. Ei etsitä sitä joka sen TODELLISEN armahduksen tekee, puhdistaa ENSIN sen syntisen sydämen pahoista hengistä, synnistä ja jää sitten asumaan puhdistettuun sydämeen.

        Ei uutta viiniä lasketa vanhoihin leileihin. Silloin nahka halkeaa, viini valuu maahan ja leilit ovat pihalla. Ei uusi viini lasketaan uusiin leileihin. Silloin molemmat säilyvät.
        Matt. 9:17

        Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja JÄÄMME hänen luokseen asumaan.
        Joh. 14:23

        Alkuperäinen viesti koski Jumalan Armoa ja siihen turvaamista.Armi puhui Armon ruikuttamisesta,itse koen Armon eri tavalla.Voin siihen Jumalan Armoon turvata tänäkin päivänä..siitä kiitos Jeesukselle Kristukselle ..Aamen!!


    • Coocq

      Voisitko tehdä niin että kun seuraavan kerran kirjoitat tänne,et kirjoittaisi koko ajan vaihtelevasti isoilla kirjaimilla ja pienillä.En tiedä mikä vaivaa,mutta on vaikea saada selvää kaikesta mitä kirjoitat.Saattaa minullakin olla varmaan jonkinasteinen lukihäiriö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe