Olen tulossa vanhaksi.

Kössönöm

Kävimme kaupungilla ja piti mennä jokirantaan, mutta aitaa oli joka puolella, kun siellä oli Down by the Laituri festarit.

Pääsi sinne jonnekin sentään kävelemään, mutta jokilaivat olivat tupaten täynnä ja kaiken näköistä kirjavaa nuorisoa hoippuroi vastaan tiukoissa t-paidoissa ja lötköfarkuissa.

Söin yhdestä kojusta kolmen euron hodarin ja sitten söimme jätskit ja sitten sanoin, että mennään kotiin. Ei sitä menoa jaksa edes katsoa. huh.

Nyt menen laulamaan karaokea. Laulan Iitin Tiltun tai jotain muuta vanhukselle sopivaa.

Joku nyt tietysti sanoo, että ei tämä kuulu ateistipalstalle, mutta en välitä siitä, koska en ole sitä kommenttia lukemassa.

14

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää karaoke iltaa Kössönöm!!
      Ja kyllähä se vanhuus meidät jokaisen saavuttaa.Tosin ikääntyminen on ainut tapa pysyä elossa,(en muista kenen "kuolematon" kommentti tuo oli).

      • Kössönöm

        mutta menen taas kohta. On helppoa, kun on kuppila sadan metrin päässä.

        Siellä oli joku nuori juippi karaokevetäjänä. Veti jotain kummallista musiikkia taukomusiikkina. Ei ollut edes laulajia. Menin pojalle sanomaan, että laitas jotain vanhaa tanssimusiikkia. Löysin sitten sieltä Se jokin sinulla on ja kohta oli tanssilattia täynnä.

        Kuppilan keski-ikä huitelee jotain viittäkymppiä, niin ei siihen oikein Dingot sovi jos tanssijalkaa vipattaa.

        Hyvä aforismi. Entä tämä Matti Nykäsen kuolematon mietelause: "Elämä on ihmisen parasta aikaa." Se on minun suosikkini.


      • Kössönöm kirjoitti:

        mutta menen taas kohta. On helppoa, kun on kuppila sadan metrin päässä.

        Siellä oli joku nuori juippi karaokevetäjänä. Veti jotain kummallista musiikkia taukomusiikkina. Ei ollut edes laulajia. Menin pojalle sanomaan, että laitas jotain vanhaa tanssimusiikkia. Löysin sitten sieltä Se jokin sinulla on ja kohta oli tanssilattia täynnä.

        Kuppilan keski-ikä huitelee jotain viittäkymppiä, niin ei siihen oikein Dingot sovi jos tanssijalkaa vipattaa.

        Hyvä aforismi. Entä tämä Matti Nykäsen kuolematon mietelause: "Elämä on ihmisen parasta aikaa." Se on minun suosikkini.

        Sinänsä jännä juttu kun mainitsit kissoista,tuossa alakuillasta käytiin vaimon kanssa ruokkimassa naapurin(on matkoilla)3 kisulia ja pijettiin vähä seuraa niille kisuleille,kovin olivat seurankipeitä :)

        Ja oikiassa oot musa pitää olla seuran mukaan.
        Ja toi Matin lohkasu on kyllä kans ihan huippu.
        Olenkin miettiny, että pitäisi joskus hommata pari tuollaista aforismikirjaa jostakin,varmaankin oisi hyvää lukemista :)


      • Kössönöm
        juhani1965 kirjoitti:

        Sinänsä jännä juttu kun mainitsit kissoista,tuossa alakuillasta käytiin vaimon kanssa ruokkimassa naapurin(on matkoilla)3 kisulia ja pijettiin vähä seuraa niille kisuleille,kovin olivat seurankipeitä :)

        Ja oikiassa oot musa pitää olla seuran mukaan.
        Ja toi Matin lohkasu on kyllä kans ihan huippu.
        Olenkin miettiny, että pitäisi joskus hommata pari tuollaista aforismikirjaa jostakin,varmaankin oisi hyvää lukemista :)

        hyviä aforismisivustoja. Tässä yksi.

        http://users.tkk.fi/~smkoski2/suomeksi/linkit/aforismeja.html



    • vaikka on paikka housussa...niinhän siinä sanotaan...renki sanoo... =)

      • Kössönöm

      • Sit ei

    • vanha ystävä

      kiva huomata, että sama tahti jatkuu puuhissasi:))

      Oikein mukavaa loppukesää sinulle ja terveisiä Karkille:)))))))))

      • Kössönöm

        Kyllä tuntemattomienkin tervehdykset mieltä lämmittävät:)


      • vanha ystävä
        Kössönöm kirjoitti:

        Kyllä tuntemattomienkin tervehdykset mieltä lämmittävät:)

        eihän tästä ole kuukauttakaan, kun runoja kirjoiteltiin, laitoit minulla kauniin omatekemäsi laulun sanatkin, tallessa ovat:)))))

        En häiritse sinua enempää, vointeja:))))))


      • Kössönöm
        vanha ystävä kirjoitti:

        eihän tästä ole kuukauttakaan, kun runoja kirjoiteltiin, laitoit minulla kauniin omatekemäsi laulun sanatkin, tallessa ovat:)))))

        En häiritse sinua enempää, vointeja:))))))

        joo, muistan. Miksi niitä nikkejä pitää koko ajan vaihtaa, ei tällainen vanha enää kaikkea muista!

        Piti lähteä Naantaliin syömään, mutta nyt täytyy odotella, kun sieltä tuprutti ihan mustaa sauhua ja paloautoja piippasi menemään vaikka kuinka monta. Uutisista luin, että joku rengasvarasto paloi.

        Muuten, ei ne laulun sanat siinä kokonaisuudessaan olleet. Voin joskus ne antaa, kun tutustutaan lähemmin;)


      • vanha ystävä
        Kössönöm kirjoitti:

        joo, muistan. Miksi niitä nikkejä pitää koko ajan vaihtaa, ei tällainen vanha enää kaikkea muista!

        Piti lähteä Naantaliin syömään, mutta nyt täytyy odotella, kun sieltä tuprutti ihan mustaa sauhua ja paloautoja piippasi menemään vaikka kuinka monta. Uutisista luin, että joku rengasvarasto paloi.

        Muuten, ei ne laulun sanat siinä kokonaisuudessaan olleet. Voin joskus ne antaa, kun tutustutaan lähemmin;)

        enää käynyt, löysin ns. vertaistani seuraa eli höpötystasoa;))))))))))))

        Tulin vaan kurkkaamaan mitä tänne kuuluu ja sama touhu tuntuu jutuissa jatkuvan:)
        Ei siinä mitään, mutta ilmeisesti ei sovi mulle, olen liian rento ja tyhmä jatkuviin vakaviin pohdintoihin:((((

        On mulla nyt uusi pysyvä nikki, sillä kirjoittelen tuolla toisella palstalla, jutut on samaa soopaa kuin täälläkin oli:)))))

        Enkä mä voi sitä sulle kertoa, kun heti keksit missä mä oon:)))))

        Kerro terkkuja Meikulle jos tapaat, tai mikä hiton porocus se nyt on:))))

        Perkules, ne laulun sanat olis kyllä kiva saada:(((((((

        Vointeja sulle, olet kiva kaveri, heitän vielä lentopusun perään:))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe