Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kamuttaja
profiilit
kamuttaja
kamuttaja
Vapaa kuvaus
Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu
Aloituksia
163
Kommenttia
5291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ranskis+on+todella+hieno+perhekoira,+erikoisesti+luonteensa+puolesta.
Sopii+myös+lapsiperheisiin.
22.09.2019 21:39
Kyllä+on+mahtavaa+koiratietoutesi,+mutta+ikävä+kyllä+täysin+pielessä.
22.09.2019 21:36
Et+taida+kuulua+minun+tuttaviini.
Jatka+vain+etsintääsi.
22.09.2019 21:34
Koiraihmisenä+otan+kantaa.
Jos+on+pörrökarvainen+iso+valkea+koira,+niin+kyse+on+Etelävenäjänpaimenkoirasta.
Se+on+herkkä+hyökkäämään+vartioidessaan+jotain,+ja+hyökätessään+on+hyvin+vaarallinen.
Pärjää+myös+sudelle.
Ravistelu+ei+ole+mureuttamista,+vaan+vaistonvarainen+lopullinen+"saaliin"+tappaminen.
Suuri+ja+vahva+Kangalinkoira+on+varmasti+top+3+joukossa+sutta+vastaa.
Se+ei+pelkää+mitään,+ja+on+todella+tehokas+taistelija.
20.09.2019 23:06
Juuri+näin+minäkin+asian+näen,+että+tavattu+on+monta+kertaa,+ja+varmaan+keskusteltukin,+mutta+harmaissa+aivosoluissa+onniin+paljon+muistoja,+ettei+sieltä+millään+nouse+kaikki+joita+on+tavannut.
Se+on+minullakin+varma+juttu,+että+vaikka+joskus+hoksaisin+kuka+olet,+niin+se+tieto+jäisi++vain+minun+tiedoksi.
Minä+en+tunne+enää+ketään+tehtaan+työntekijöitä,+ovat+jo+menneet+maan+rakoon.
Nuo+yhteiset+asiat+ja+työpaikat,+ovat+olleet+täysi+yllätys+minulle.
Kyllä+minustakin+löytyy+paljon+tietoa+kymmenistä+keskusteluketjuista,+joten+niiden+perusteella+voi+helposti+tunnistaa,+jos+minut+on+joskus+tuntenut.
Taitaa+kuitenkin+suurin+osa+olla+jo+muuttanut+"tuonilimasiin".
Kaikki+tiedot+mitä+olen+itsestäni+kertonut+ovat+oikeita.
20.09.2019 22:59
Varmaan+tarkoitit+jonkinlaiseksi+huumoriksi+juttusi,+tai+sitten+koiratietämyksesi+on+hieman+vajaa.
20.09.2019 22:42
Ei+taida++missään+olla+järjestöjä+missä+olisi+kouluttajia.
Jos+löydät+sellaisen+ihmisen,+joka+on+kouluttanut+oman+tai+toisen+henkilön+noutajan,+tai+vielä+mieluummin+vesikoiran,+niin+hän+varmaan+huomaa,+onko+sinun+koiralla+riistaviettiä.
Riistavietti+helpottaa,+ja+noutamistaipumus+on+ehdoton+edellytys.
Monilla+nykyvillakoirilla+ne+ovat+kadonneet+ulkomuotojalostuksen+vuoksi,+mutta+jos+niitä+löytyy,+niin+tällainen+henkilö+voi+saada+helposti+koulutettua+koirastasi+metsästyskoiran.
Itse+luotan+kovasti+villakoiran+kykyihin+siinnä+asiassa.
20.09.2019 22:40
Hyvin+huonosti+löytyy,+mutta+noutavaksi+sen+saa+aika+helposti+koulutettua.
Monista+saa+koulutettua+metsästävänkin,+sillä+ainakin+isolla+ei+metsästysvietti+ole+kovin+syvällä+piilossa.
Jotkut+ovat+kouluttaneet,+mutta+siinnä+on+toimittava+hieman+eri+tavalla+kuin+varsinaisten+metsästysrotujen.
Liian+vaikea+selitettäväksi+täällä.
18.09.2019 22:34
Sama+"Taalini"+suunnitteli+Jatkosodankin+aikana.
18.09.2019 22:27
En+ole+kuullut+tuon+nimisestä,+mutta+aikoinaan+oli+erittäin+tunnettu+Dynamiitti+Laine.
18.09.2019 22:23
Jotenkin+ymmärsin,+että+yrität+viestittää+jotain+minulle,+mutta+minun+kielitaitoni+ei+riitä+avaamaan+viestisi+syvintä+olemusta.
18.09.2019 22:21
Silloin+oli+tielle+levitettävän+asfaltin+lämpö++oltava+++180+C.
Pihoihin+sallittiin+160+asteista.
Monta+kuormaa+joutui+käännyttämään+takaisin+jos+lämpö+ei+ollut+rajojen+sisällä+175+-+185,+nuo+liian+kuumat+kylläkin+odotteli+sivussa+jäähtymistä.
Jyrät+joka+jyräsi+oli+suuria,+etummaisen+painoa+en+muista+enää,+kuitenkin+paljon+kevyempi+kuin+takajyrä,+mutta+ratkaisevin+takajyrä+oli+12+tn.
18.09.2019 22:18
Se+öljysora+Viekiin+laitettiin+muistaakseni+1961+ja+seuraavana+kesänä+Joensuun+välille,+ensin+osittain.
18.09.2019 22:12
No+näin+on,+ja+varmaan+on+muutenkin+nähty+aikoinaan+kylällä.
Niistä+asfalttikoneen+perämiehistä+muistan+Kauko+"Väinö"+K:n.
Olethan+sinäkin+siinnä+silloin+ollut,+mutta+vanhat+sahajauhot+taitaa+olla+homeessa,+kun+ei+palaudu+mieleen.
"Puujalkatehtaalta"+muistan+hahmon+kun+kävelit+siellä,+mutta+en+muista+kasvoja.
Tukkilaisissa+olin+aika+näkyvässä+hommassa,+vastaamassa+yleisön+"hyvinvoinnista"+kisojen+aikana.
18.09.2019 22:09
Aika+outoja+löytöjä+joista+en+osaa+sanoa+mitään.
Uskon+Piiroisen+aseiden+olevan+syvällä+luolastossa,+joten+nämä+viittaava+joihinkin+myöhempiin+louhoksissa+majailleisiin.
Aika+yllättäviä+löytöjä.
18.09.2019 21:53
Venäjän+valloitushalu+aiheutti+viime+sodat+Suomessa.
17.09.2019 23:06
Nuo+asfaltointityöt+yhdistää+minua+ja+Wanhaa.
Siellä+on+tavattu,+mutta+en+vain+jaksa+muistaa,+enkä+silloin+tunnistanut+sitä+"Puujalkatehtaan"+veneenrakentajaa.
Kävin+kyllä+rupattelemassa+niiden+koneen+"perämiesten"+kanssa+joitain+kertoja.
Minun+työni+oli+siinnä+kaukana+ryhmän+takana,+otin+näytteitä+ja+katsoin+sileyttä+sekä+tasaisuutta.
Muutaman+kerran+piti+huomauttaa+liian+hyvin+tehdystä+työstä,+luit+oikein,+he+tekivät+parempaa+työtä+kuin+oli+sopimuksessa.
Eihän+se+ollut+haitaksi,+mutta+huomautus+oli+annettava+liian+hyvästäkin+työstä.
17.09.2019 22:57
Kun+näet+seuraavan+kerran,+niin+käväse+kysymässä,+mitä+porukkaa+ovat,+ja+mistä.
17.09.2019 21:31
Hurtista+muistan+vain+yhden+pelaajan,+Eero+Vänskä.
Itse+en+ole+pelannut+koskaan+kiekkoa.
17.09.2019 21:29
Niin+minäkin+muistelen+kertoneeni+siitä,+ja+olen+varma,+että+tuon+sivuston+porukasta+ei+kukaan+ole+nähnyt+tapahtumaa,+vaan+lainasi+se+täältä.
Minä+näin+sen+tapahtuman+omin+silmin+alusta+loppuun.
Minua+se+ei+haittaa+lainaaminen+yhtään,+kyllä+minun+kirjoituksia+näitä+saa+lainata,+eikä+tarvitse+ilmoittaa+lähdettä,+saa+kyllä+ilmoittaa.
17.09.2019 21:26
24 / 265