yurki1000js

![]()
Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/
Aloituksia
150
Kommenttia
14002
Miksei saa valistaa?
Ikäväkseni olen joutunut havaitsemaan, ettei todellisuus kelpaa suomalaisille. Tämäkin aloittamani ketju poistettiin. Ol43728Miksei Mark5 käänny?
Jo vuosikausia ovat ateistit yrittäneet käännyttää Mk5:ttä. Turhaan. Kysynkin käännyttäjiltä. Voisiko vika piillä metode50713Paavi, Arafat, PLO, SMP, katolilaisuus
Aloitin ketjut adventismi- ja helluntaipalstoilla. Huomasin, että aihe koskee enemmän katolilaisuutta. Siksi aloitan ket33705Mistä massiiviset fossiililöydöt kertovat?
Arvioikaa CMI:n todisteet ja esittäkää omat mahdolliset vastineenne. Tämähän on silkkaa tiedettä. Tiedehän on sitä, että116667Syntisen ihmisen ongelma...
... on YLPEYS. Siksi palstan ateistit jatkavat itsepetostaan. He eivät voi hyväksyä, että joku on heitä korkeampi. Henki110639Olemmeko jo lopunajassa?
Tahdon pitää asiaa esillä, koska monet Jumalan kieltäjät ovat kiinnostuneita. Miksi he muuten tulisivat palstalle? Liitä88596Ateistit ahtaalla
Osuin arkaan paikkaan. Paljastin ateismin todellisen luonteen. Arvatenkin avaukseni poistui pikapikaa. Nää on henkimaail35532Mitä mieltä olette Juhani Gladen "yhteydestä"?
Samuel Korhonen (Aasi) viestittää: > Shalom! Aasi luki Ristin Voiton nettisivulta 10.5.2016 julkaistun uutisen otsikoll8529Ettei totuus unohtuisi
Maailma vihaa Jumalan silmäterää. Tiedottaminen on sen mukaista. ICEJ paljastaa todellisuuden. http://vimeo.com/1229086965515Paha evoluutio?
Loiko evoluutio Islamin, kommunismin ja natsismin? https://www.youtube.com/watch?v=wFNAWcCb-9g Valitettavasti ateistit o108508Mikä on Israel?
Onko Israel Jaakob vai jotain muuta? Minua on kritisoitu, koska olen kehoittanut lukijoitani siunaamaan Jaakobin/Israeli73475Vielä kerran. Olemme lopunajassa.
Paha aikamme on vaihtumaisillaan 1000-vuotiseksi rauhaksi. Käteinen vaihtuu kaikenkattavaksi asiointivälineeksi. https:49467Ateistit. Aika loppuu.
Suotta välttelette Raamattua. Paha aikamme on vaihtumassa 1000-vuotiseksi maailmanrauhaksi. https://www.google.fi/#q=en53441Mikä on palstalaisten tulevaisuuskuva?
Mihin tulevaisuuskäsityksenne perustuu? Sanotaan nyt vaikka tästä 50 vuotta eteenpäin.110425Miksi sensuuri?
Miksi täällä sensuroidaan? Demokratiaan kuuluu REIPAS mielipiteiden vaihto. Hiljattain sensuroitiin kokonainen ketju. h23422Nosto: Jukka Rokka
> Voi Herra , mitä tämä näky tarkoittaa...? tuskailin vapisevin äänin. Tähän hätääni Herra sanoi: "Varoita kansaasi, sil12417Miten ihme määritetään?
Pannaan asiat mittoihinsa. Siis. ISO ihme on luomakunnan luominen ja PIENI ihme on ihmisen korjaaminen:) http://www.koi35410Pohtikaamme elämän perusteita.
Minua haastettiin keskusteluun attepalstalla. Valitettavasti siellä keskustelu on katkonaista. Kutsuin keskustelijan tän25408Luominen sisältää toivon
Luominen = Pahuus lakkaa. Evoluutio = Pahuus jatkuu. Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu tuli Suomeen kauan22405Miksi ateisti valehtelee?
Olen jo jonkun aikaa ihmetellyt ateistien itsepetosvimmaa. He väittävät/valehtelevat, että evoluutio on totta. Miksi he147391