pirkkohie

Viiskytkahdeksan marraskuuss, syntyi pieni tyttö uus, kasvoi keskellä maaseudun, itsenäiseksi varttuen. Sanat löytää paikkansa, tienaa kyllä palkkansa, asuu kanssa perheen oman. Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Lea Laven, Katri Helena, Kari Tapio, Veikko Lavi, Irwin Goodman Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Täällä pohjan tähden alla Vapaa-aikanani: Hoidan puutarhaani Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Rekkakuskit jäällä, Hollywoodin eläinpoliisit, Animal-planet, Uutiset Kotieläimet: Kissat ja koira Ruoka & juoma: makaronilaatikko, perunamuussilaatikko, Jauhelihakeitto, lihakeitto, kalakeitto, silakkalaatikko, kinkkukiusaus, lihapullat Linkit: http://www.venetpalo.net, http://www.unicef.fi/kala-_ja_pyhajokilaakso, http://www.kemi.fi/madetoja/ Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: Vakuutusedustaja,atk-kouluttaja,myyntineuvottelija,kirjanpitäjä,webtukihenkilö Yhdistykset/kerhot: Venetpalon kylätoimikunta,Unicef Kala- ja Pyhäjokilaakso,Madetojan sukuseura Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Skype: pirkkopiisami Messenger: [email protected] Email: [email protected]
Aloituksia
257
Kommenttia
319
Pieni laulu ihmisestä
Ihminen tarvitsee ihmistä ollakseen ihminen ihmiselle, ollakseen itse ihminen. Lämpimin peitto on toisen iho, toisen ilo1110718 vuotias kissa
makaa saunanlauteiden alla.. eikä pääse mihinkään.. syö kyllä kun sille vie nenän eteen ruoan.. näyttäisi että takajalat161069Hymiöt
Mikä tarkoitus monissa kirjoituksissa tälläkin 50 palstalla on hymiöillä? Eikö sen saman voisi kirjoittaa.. ja sanoa mi40997Tuletko pariksi päiväksi kaveriksi
mulle, laitettaisi tuo perunamaa kuntoon.. Mieheni halvaantui viime syksynä, ja tarvisin näin ollen apua ao. hommaan..1972Kuinka paljon kärsimystä
voi toinen ihminen toiselle aiheuttaa.. miten paljon.. milloin toinen ihminen oppii pyytämään toiselta anteeksi.. milloi15967puutarhahommia ym.
hei, tuletko mulle kaveriksi tekemään puutarhatöitä? muutamaksi päiväksi.. mieheni on halvaantunut ei ole vielä siinä ku3945Hyvää ystävänpäivää !
Jokaisella ystävyydellä on oma ainutlaatuinen dynamiikkansa. On ystäviä, joita näe kuukausiin tai vuosiin, mutta kun yst14944- 10923
Haen töitä
Hei, haen myyntineuvottelijan, vakuutusedustajan (myyntiä sekin) työtä.. Ota minuun yhteyttä niin sovitaan jatkosta..7898- 11888
HAETAAN TÖITÄ
Haen atk-kouluttajan sekä vakuutusalan töitä.. kokemusta ao. aloilta löytyy.. Ota yhteyttä.. jos juuri sinulla on tarjo2885Pääsiäinen, ajatelma sinulle
Tän ajatelman sulle pääsiäiseks tein, kevät koittaa, aurinkokin paistaa. Pajukissat valkoiset, ne työntyy esille. Kanan4883Ehdotus asumistukeen
eli jos perheessä on aviopari, josta toinen on sairauden takia laitoshoidossa ja toinen kotona (siis yhteisessä kodissa9881Teille kaikille.. seksi on vain yksi osa
ihmisen elämää.. se ei ole koko elämä.. vain yksi osa.. toki tärkeä osa ihmisen elämästä on seksualisuus.. mutta elämään26871Mikä on Selänne?
Näilläkin palstoilla olen huomannut sellaisen kun Selänne.. voisitteko ystävät rakkaat hieman valaista minua mikä tuo Se8862sitäkö halusit
sinä jota luulin ystäväksi.. sitäkö halusit.. sitä.. että se ns. kilpailijaksi kutsumasi kuolisi pois.. että sinun olisi3843Elämää
Ihmettelen, miten niin monet ihmiset pärjäävät elämässään ilman rakkautta. Tuntuu kuin rakkaus olisi kuin happi, jota on19833- 1820
- 6808
Minkä takia tällä palstalla
haukutaan kanssa kirjoittajia.. Mikä siinä on tarkoituksensa.. Ja miksi täällä sallitaan sellaisten ihmisten kirjoittami62761