Vapaa kuvaus

Viiskytkahdeksan marraskuuss, syntyi pieni tyttö uus, kasvoi keskellä maaseudun, itsenäiseksi varttuen. Sanat löytää paikkansa, tienaa kyllä palkkansa, asuu kanssa perheen oman. Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Lea Laven, Katri Helena, Kari Tapio, Veikko Lavi, Irwin Goodman Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Täällä pohjan tähden alla Vapaa-aikanani: Hoidan puutarhaani Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Rekkakuskit jäällä, Hollywoodin eläinpoliisit, Animal-planet, Uutiset Kotieläimet: Kissat ja koira Ruoka & juoma: makaronilaatikko, perunamuussilaatikko, Jauhelihakeitto, lihakeitto, kalakeitto, silakkalaatikko, kinkkukiusaus, lihapullat Linkit: http://www.venetpalo.net, http://www.unicef.fi/kala-_ja_pyhajokilaakso, http://www.kemi.fi/madetoja/ Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: Vakuutusedustaja,atk-kouluttaja,myyntineuvottelija,kirjanpitäjä,webtukihenkilö Yhdistykset/kerhot: Venetpalon kylätoimikunta,Unicef Kala- ja Pyhäjokilaakso,Madetojan sukuseura Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Skype: pirkkopiisami Messenger: [email protected] Email: [email protected]

Aloituksia

257

Kommenttia

319

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. rakkaus on ainoa tie jonka avulla maailmasta lama saadaan pois.. se ei lähde ennen. Tuostakin yhdestä viestistä näkee sen, kun se kysyy että onko aika pitkä..... Ehkä on ehkä ei, jos ei olis pakkasta.. olisin mennyt ties minne.. eihän nämä asiat mun vika olekkaan.. vaan muiden ihmisten.... Jotka näe asioiden todellisia taustoja vaan uskovat vain sitä mitä kuulevat.. Kun näkee asiat niin kuin ne on.. se on paljon parempi kun se, että uskoo jonkun puheita jotka ei voi edes pitää paikkaansa.. Miksi pyysin soittamaan.. oikea ihminen kyllä löytää mun yhteystiedot ja voi soittaa.. jos haluaa.. Tuokin vanha asia. josta monet täällä viittaa.. se kuuden kohta seitsemän vuoden takainen asia.. Miten me voitas sen firmaa pyörittää... kun sillä ei sitäenää edes ole.. siis ei mitenkään.. Jos mä kerroin sille että se on hyvä isä.. ja se alkoi vaimonsa tekeen lapsia.. ja muut seuras peräss'ä,.. niin eikait sekään oo mun vika..mikä pakko oli isäksi ruveta siltikään.. Ja mikä pakko oli firma lopettaa.. olis hakenut työllistämistukia valtiolta... eipä hakenut vaan ajoi yrityksen konkurssiin.. Tiedän nuo asiat.. turha minua syyttää sen itsensä tekemisistä.. Tässä täm'ä julkinen tiedote asialle. Mua on ihan turha syyttää kaikkien maailman ihmisten tekoista.. Nuo ihmiset vastaa itse omista tekemisistään,kuten tekemisten tekemättä jättä'misestäkin... se on vain näin.. ja tulee olemaan.. jos tuolla joku haukkuu.. se on hänen omavikansa ei minun vaan hänen itsensä vika.. ja siitä mun ei tarvitse ottaa paineita. Rakasta ja rakasta itseäsi ja läheisiäsi sekä kanssa ihmisiä.. mutta elä hyvä ihminen hauku toista ihmistä omilla teoillasi.. vaan mieti ja pyydä anteeksi..
  2. ehdotus.. järjestäkää näille ikä ihmisille kimppakyyti vaikka joka toinen viikko jonnekkin.. he voisi niissä kokoontumisissa juoda kahvia, rupatella niitä näitä.. Noissa kokoontumisissa voisi käydä eri tahojen edustajia juttelemassa ikä ihmisten asioista.. Siellä voisi olla myös toimintaa.. pelejä.. esimerkiksi.. mahdollisuudet on rajattomat.. Pitää vain löytyä ihmisiä, joista osa ajaa taksia.. osa keittää kahvia.. osa ohjaa muuta yhteistoimintaa..