Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

Hyvää joulua sinullekin!
    näen sinulle sinistä ja punaista energiaa, punainen on erittäin tunteellista ja vahvaa, mutta tuo sininen viilentää ja rauhoittaa sitä.

sinulla on ailahtelua mielessäsi, olet epävarma tunteittesi kanssa. energiasi ei yletä näinä aikoina kauas, sinun kannattaisi kerätä sitä lisää ja ladata akkujasi aivan tosissaan. olisi aivan hyvä laittaa puhelin pois päältä muutamaksi päiväksi ja keskittyä vain itseensä.

raha on yksi asia, mutta se on liikkeessä koko ajan. sinä saat kyllä lisää rahaa, mutta on opeteltava pitämään siitä kiinni. pienelläkin budjetilla voi syödä terveellisesti, siihen sinun rahasi riittävät aina. näen viirukkaat sukkahousut ja sinut sohvalla istumassa jalat ylhäällä, eli olet nuorekas ja eläväinen ihminen.

käännä kelkka toisin päin, älä odota mitään, vaan anna itse jotakin toiselle, vaikka aikaasi. sitä kautta avautuu uusi ystävyys, mikä rakentaa pohjaa tulevalle. tämä ystävyys on itseäsi vanhemman ihmisen kanssa erikoinen kokemus, jos vain jaksat aluksi kuunnella. näet kirjeen, luottamuksella, voit auttaa häntä tutkimaan sen tarkoituksia. jos autat häntä, te selvitätte yhdessä tärkeän asian.
    tämä ei enää liity mihinkään uskontoon, mutta se oli aikoinaan vakava asia, se vaikuttaa vielä tänäkin päivänä. tätä kautta kohtaat erikoisen piirin ja koet haasteen, missä voit itsekin vaikuttaa.

oikein hyvää joulua ja uutta vuotta!

t. Keskiyö
  2. Hei

voin puhua vain omasta puolestani, eli siitä miten saan toisen ihmisen energioista kiinni. minulle se tapahtuu suureksi osaksi värien näkemisen kautta, jotka tulkitsen energioiksi. värit luovat myös tuntemuksia ja ajatusmalleja, mitkä kehittyvät (keskittymisen kautta) tiedoksi.

saksaksi on vanha sanonta, "ettei voi edes haista toista ihmistä". se tarkoittaa minulle suoraan kemiaa, eli kahden ihmisen kemiat ovat ristiriidassa keskenään.
    tästä tuleekin mieleen se suomalainen sanonta, että kemiat sopivat/eivät sovi yhteen.

joskus en saa helposti kiinni toisesta ihmisestä, silloin voin vain antaa asian levätä ja miettiä sitä sitten muita arki puuhia tehdessä. usein tilanne pamahtaa mieleeni sängyssä tai selviää sitten omaa vauhtiaan.
    minä pyydän aina syntymäajan tulkintaa kirjoittaessani, nimellä ei ole tarkoitusta. en myöskään näe tiliotteesta maksajan nimeä tai osoitetta, en ole ottanut sellaista palvelua käyttööni.
    kuka päättää milloin näkijällä on oikeus päästä toisen ihmisen kenttään, on minun mielestäni kysyjä itse. en tuputa tietoani kenellekään, tieto voi myös olla raskasta, kun se kohdistuu omiin tuttaviin.

niin, jokaisella näkijällä on oma käsityksensä siitä, mistä hän tietonsa saa, mistä se on peräisin. ei mikään vain hyppää tietoisuuteen, uskon että kaikella on alkuperänsä. onhan tällä koko elämälläkin tarkoituksensa ja alkuperänsä, jos sitä halutaan lähteä tutkimaan.
    kuka uskoo evoluutioteoriaan, kuka jumalaan, joku budhaan, meillä on uskonvapaus ja sananvapaus. tulkintaa ottaessa minä kyllä ottaisin ensin selville sen, että mistä se tieto on peräisin.
    auratulkintoihin pyydän aina pari valokuvaa, koska silloin ei ole kysymys vain tämänhetkisistä energioista, vaan ihmisestä kokonaisuutena ja hänen karmastaan.

t. Keskiyö
  3. Hei

tämä keskustelu kuuluisi tietysi tuonne uskonnot-palstalle.
    miksi vastasin näin? siksi, että se on minun totuus, sitähän tuolla kysyttiin ja vastasin. toki arvostan jokaisen omaa totuutta, siihen jokaisella on oikeutensa.

minä ainakin voin väittää, ettei paholaista ole. on vain pahoja ihmisiä. eläimetkään eivät ole pahoja, ne käyttäytyvät vain ja ainoastaan viettiensä mukaan.
    olen omalla tavallani himouskovainen, vaikken raamattua luekaan. olen yrittänyt paljastaa tottuuttani kirjoittaen jo monta kertaa, kelaa kauemmaksi ja löydät viestejäni.
    pihalla en tunne olevani alkuunkaan, olen täysillä elämässä mukana, kannan vastuuni ja autan ihmisiä.

Jumalaa ei voi voittaa KUKAAN. olen myös eronnut kirkosta, jos vuosia sitten, mutta kirkkohan on ihmisen rakentama instituutio, ei Jumalan rakentama. kirkko (niin muutkin pyhät yhteisöt) keräävät rahaa myös köyhiltä ihmisiltä, se on minusta niin väärin! ensin maksetaan PAKOLLINEN kirkollisvero, sitten kehdataan vielä kerätä kolehtia. suomessakin kirkko on yksi suurimpia firmoja ja maan -sekä kiinteistöjen omistajia. enpä ole nähnyt kirkon kustantamia taloja yksinhuoltajille, vanhuksille, tai muuten huonotuloisille. mutta eihän tuolla ole Jumalan kanssa mitään tekemistä.

minä löysin Jumalan sen jälkeen, kun olin eronnut kirkosta!
    moni ihminen hukkaa itsensä, ei Jumalaa. hän on aina läsnä, muttei sotke väliin, jos häntä ei pyydetä.

Jumala antaa varmasti vastauksia, kun häneen oikeasti uskoo ja kun häneltä vastauksia pyytää.
    ei ole toista Jumalaa, on vain yksi suuri voima ja rakkaus. häntä kutsutaan eri nimillä eri kansakunnissa, mutta samasta ihmeestä on kysymys.

ihminen on niin tyhmä, että sotii Jumalan nimeen - ja että ylipäätään sotii. siinähän on vain ihmisen mahdista kysymys, Jumala on niistä sodista hyvin kaukana. pyhä sota muslimimaailmassa on siitä hyvä esimerkki.

ristiretketkin käytiin Jumalan nimeen, kristityt pakottivat afrikkalaisia ja monia muita kääntymään, eivät antaneet vaihtoehtoa, muuten irtosi pää. sitten on näitä pääjehuja, jotka kutsuvat itseään Jumalan yhdysmieheksi maan päällä.
    ihminen antaa ihmiselle synnit anteeksi, siinä minulta loppui ymmärtämyt jo kauan sitten! ei ihminen voi käyttäytyä kuin Jumala, se on pilkkaamista.

israelilaiset pitävät itseään parhaana kansana ja pitävät palestiinalaisilta ottamaansa maata omanaan. heitä kyllä kohdeltiin pahasti toisen maailman sodan aikana, mutta mitä he nyt tekevät itse? kohtelevat palestiinalaisia huonosti, eivät muista omasta historiastaan sitä minkä itse joutuivat kärsimään.

yhteenvetoni on se,että ihminen on paha, ei Jumala.

t. Keskiyö
  4. Hei

ajoista en pysty puhumaan, ei ole sellaista kykyä.
    työasia on liikuttanut sinua aikaisemminkin, näen sen jaloissasi.

kannat murhetta muistakin ihmisistä, et vain itsestäsi. en kyllä saa mistään alasta erityisesti kiinni, kysymys on liian tarkka. näyttää siltä, että ihmisvyyhti vie sinulta paljon energiaa.

avaimet ovat omassa kädessäsi, ensin on keksittävä mitä haluaisit tehdä. saan vain sillä tavalla kiinni, että karsi madottomat mielestäsi ja katso mitä jää jäljelle, siis niitä työaloja. niitä sitten katsot mahdollisuuksien mukaan. tämä nyt ei ollut kummoinen ennustus, mutta en valitettavasti saa enempää kiinni.

t. Keskiyö