Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
täytyy minunkin tähän pari sanaa sanoa.
kiltti 4SMILE on katsonut korteistaan tuolla tarot-palstalla jo pitkään, ilman vaatimuksia ja paljon aikaansa kuluttaen. auttaakseen ihmisiä, miksi muutenkaan!
jokainen ennustajalle menijä kantaa myös itse vastuuta tekemisistään ja elämästään! ei ole oikein syyttää ennustajaa, jos menee tältä itse tulevaisuudestaan kysymään.
olen itse kokenut tämän monta kertaa. jopa minulle itselleni kerrottiin erittäin epämiellyttäviä asioita kerran lontoossa, kävin tarot-lukijalle. itkin koko kotimatkan ja olin vielä vastuussa kokonaisesta matkaryhmästä!
mutta kuinka oikeassa tämä ihminen olikaan, se selvisi minulle vuotta myöhemmin.
eli teen yhteenvedon: älkää kysykö mitään, jos ette kestä kuulemaanne!
minusta sellainen ennustaja on täysi huijari, joka lupaa maireasti kaikkea hyvää ja vain positiivisia näkymiä. tietenkin on asioita, joista pitää vaieta, mutta ylipäätään kenellekään ei kuulu pelkästään hyvää.
t. Keskiyö
02.04.2013 10:11
Hei
mummosi "elämän yliopisto" on vielä kesken, hänellä on henkisiä vahvuuksia, jotka pitävät häntä elinvoimissa näin pitkään.
älä suotta mieti hetkeä, jolloin hänen tähtensä lähtee pitkälle lennolleen. voit vielä katsella sen värisevää vanhaa viisautta, tuntea sen energian ja oppia siitä..
t. Keskiyö
ps. kenelläkään näkijällä ei ole lupaa puhua kuolemasta
01.04.2013 23:25
Hei
tämä pääsiäinen on sitä latautumisen aikaa ja oman itsen hemmottelua, hyvä että sinäkin otat itsellesi omaa arvokasta aikaasi.
sinusta hohtaa punaista energiaa, missä on teräviäkin piikkejä. tai ehkä enemmänkin ulokkeita.. kuin tontun hattuja..
olen käytettävissäsi jos toivot laajempaa tulkintaa, tietoni löydät tuolta profiilistani.
hyvää pääsiäistä,
t. Keskiyö
29.03.2013 21:11
Hei
voin omasta puolestani sanoa, etten näe numeroita juuri koskaan. en edes aikoja, ennustan tähän tapaan: näinä aikoina, ennen, myöhemmin. jonkinaliseen aikajärjestykseen toki laitan näkemäni, siihen on "tienviittoja".
tunnen erään vanhemman rouvan, joka näki itse unessaan lottonumerot!!! siitä on jo pitkä aika ja hän kertoi, ettei ollut varma viimeisestä numerosta. koko suku ulvoi, jotta mikset tehnyt kahta riviä, kun olit kahden vaiheilla!!! mutta tämä rouva laittoi viimeisen numeron epävarmana, sai kuitenkin kivan summan rahaa palkkiokseen.
eräs ystäväni näki unessa numeroita ja voitti niin paljon, että osti uuden keittiön.
siitä syystä minä uskon, että jokainen voi nähdä unta lottonumeroista, niinkuin mistä vain muustakin.
t. Keskiyö
ps. minä tiedän kyllä omasta tulevaisuudestani, mutta työnnän aina ne ajatukset mahdollisen kauas mielestäni. en missään tapauksessa halua tietää oman perheen asioita - mutta pääpiirteittäin niitä ei voi estää tulemasta. niin tiedän jo esim. tulevia avioerojakin, vaikkeivat kaikki ole edes löytäneet tulevaa kumppaniaan vielä. ennustajan elämä on myös erittäin raskasta, koska on kannettava suuri vastuu!
29.03.2013 18:56
Hei
sinulla on niin paljon kysymyksiä, ettei niihen voi vastata lyhyesti.
jos olet tosissasi suuntaa etsimässä, miksi et ottaisi laajaa tulkintaa ja katsoisi, saisitko sitä kautta hyviä neuvoja?
minä vastaan vielä tulkinnan jälkeenkin uusiin kysymyksiin, olen huomannut että siitä on paljon apua.
t. Keskiyö
17.03.2013 19:13
Hei
ota yhteyttä sähköpostitse ja kirjoita tällä samalla nimimerkillä, ole niin rehellinen ihminen.
sitten keskustellaan siitä ennustuksesta, mistä maksoit. katsotaan sitä ja minä kerron mistä asiat voivat kiikastaa.
okay?
ollaan toki kaksi rehellistä ja rehtiä ihmistä.
t. Keskiyö
16.03.2013 10:10
Hei
ei sinun kannata käydä usein lääkärissäkään samasta vaivasta, vaan ensin on kokeiltava toimiiko lääkkeet. tarkoitan sitä, että kun hoppuilet, lähetät sellaista virtaa ympärillesi.
mitä ennustaja sitten tekee? no, hän lukee tietysti sinua.
sinun elämäsi pitää paikkansa, sillä elämällä sitä sinä itse teet suuret päätöksesi ja vaikutat elämääsi kaikessa muutenkin kaikkein eniten.
kohtalo - tai vaikka ennustaja, joka lukee sinua - näyttää eri kulkureittejä, lukee virtojasi, ohjaa sinua eteenpäin JOS NIIN HALUAT. mutta senkin sinä voit tallata matalaksi ja kääntää kaiken ympäri.
ei edes nostra damus pystynyt kertomaan asioita niin tarkkaan, että niitä voisi lukea kuin tavallista kirjaa. aina jää paljon tulkittavaa, sen voi nähdä monessa eri valossa. suuntaa voi antaa, mutta lopullista ratkaisua ei voi antaa.
ja välillä ajattelen, että vain hullu tekee ilmaistyötä.
siihen kuluttaa voimansa ja tuhlaa unensa, yrittää auttaa ja tukea - mutta kun lukija saa tietoonsa eri asioita kuin alunperin tahtoi, silloin hän muuttuu häijyksi.
sinäkin olet nyt eri ihminen kuin esim. 2v sitten. muutut koko ajan, niinkuin me kaikki teemme. siksi ei ole järkevää hakea ennustuksia jatkuvasti, on tärkeää pitää pitkiäkin pausseja siinä välissä!
niin, mitä saa ilmaiseksi, sillä ei ole mitään arvoa. jos lääkäri olisi ilmainen, kävisitte siellä harvanaan ja arvostelisitte sitten kaikki tyhmät lääkärit, koska eivät osaa mitään. potilaat olisivat pian paljon fiksumpia kuin lääkärit itse.
tuo on minun kokemukseni ja syy, etten enää ennusta ilmaiseksi näillä nettipalstoilla, en kummassakaan maassa.
t. Keskiyö
16.03.2013 10:07
Hei
minä voisin katsoa tuota sinun tilannettasi sähköpostitse, mutta se ei ole ihan ilmaista. auttaisin kuitenkin mielelläni.
t. Keskiyö
15.03.2013 22:16
Hei
kirjottaakseni pitkän tulkinnan minä tarvitsen syntymäajan asiakkaalta.
myös kysymyksistä on apua, silloin tiedän nopeammin mihin suuntaan ollaan menossa sukeltamaan.
mutta kerron katsannoissani toki kaikesta muustakin mitä eteen tulee.
t. Keskiyö
15.03.2013 12:52
Hei
olet aivan oikeassa tuossa kertomassasi.
en koskaan puhu elämänunen loppumisesta - sillä untahan tämä kaikki vain on.
asiat tapahtuvat samanaikaisesti niinkuin cd-levyllä, aika on vain kehitetty siksi, että ihminen osaisi laittaa asiansa aikajärjestykseen - ymmärtääkseen.
ei ole kenellekään lupaa puhua sairastumisesta, poisnukkumisesta, tai muuten pelotella ihmisiä. hyvä ennustaja tutkii energioita ja saadessaan niistä kiinni hän mm. neuvoo asiakastaan hyvään suuntaan asioissa, joilla on tendenssi onnistua. samoin heikommalla virralla tapahtuvista on hyvä varoittaa.
ihminen on kautta aikojen tehnyt omat päätöksensä aivan itse - hän rakastuu ja vihastuu ja kyllästyy ja innostuu. siihen ei voi vaikuttaa äiti, ei isä, ei paras ystävä, eikä ennustaja. mutta suuntaa voi aina näyttää, aina voi ohjata parempaa kohti ja auttaa välttämään hankalia kurveja elämäntiellä.
oikein hyvää viikonloppua kaikille!
t. Keskiyö
15.03.2013 09:45
... tarkoitin siis profiiliani, ei minulla sen kummempaa kotisivua ole....
- sama -
19.02.2013 09:33
Hei
jos tahdot pitkän vastauksen, ota yhteyttä kotisivuni kautta. mitä tarkemmin kysyt, sitä tarkemmin osaan vastata. mutta voin kertoa muistakin asioista, kuin vain päivän polttavista teemoista.
ajoista en osaa puhua kuin "lähiaikoina" tai "myöhemmin".
t. Keskiyö
19.02.2013 09:31
Hei
minä voisin auttaa sinua, klikkaa tahtoessasi nimimerkkiäni ja katso kotisivuani.
oikein hyvää päivänjatkoa,
t. Keskiyö
19.02.2013 09:28
Hei
kyllä vain!!! minä lähden jo huomenna sauvakävelylle, tänään se jäi väliin. lähdethän sinäkin liikkeelle?
tule sitten samalla nimimerkillä juttelemaan, että voimme kertoa kokemuksista....
käydään kerran viikossa punnituksessa, ei sen useammin. nesteet heittelevät kuitenkin...
minulla kuului naksahdus alaruumissa toista kymmentä vuotta sitten, kun olin imuroimassa. siitä se iskias alkoi. toki raskaana ollessani se vaivasi myös.
sinulle näkyy ainakin onnea miesrintamalla, olisi kaksikin mahdollisuutta. se itsetunto senkuin paranee laihduttamisen myötä! sitten sinä valitset mitä halajat...
aivan kuin toivoisit tukea itkevälle naiselle, vaikka samalla jo tiedätkin, ettei häntä voi auttaa. tuo suru nielee rahaa ja apuvälineitä.
muutos on tulossa kohdallesi. oikein hieno muutos. näen sinulla uuden vyön ja uudet vaatteet.
tulevassa näen sinulle pientä kipua tai vilustumista. ja samalla myös lapseen kohdistuvan erittäin hyvän viestin. jos sinulla ei vielä ole lasta, niin se olisi uutinen tulevasta lapsesta. en voi puhua ajasta enkä iästä, sillä usein näen kysyjän eri-ikäisinä jaksoina, siitä vain yritän hahmotella tätä päivää....
näkeminen ja tulkinta kulkevat käsi kädessä, minä yritän pukea sanoiksi sen, minkä eteeni saan. työn kautta sinä saat rahaa, enemmänkin kuin aikaisemmin. siihen liittyy muutoksia, mitkä ovat positiivisia.
t. Keskiyö
01.01.2013 02:58
Hei
tiedätkös, niitä turhia vuosia ei ole olemassakaan! mennyttäkin vuotta on tarvittu moneen asiaan.
siitä olet taas oppinut monta läksyä, vaikka se laihalta kuulostaakin. mutta tiedät myös, mitä et enää tahdo. ja juuri se oli se oppimisen tärkeys. en halua kuulostaa vanhoilliselta, minullehan on käynyt juuri samalla tavalla. joten ymmärrän ajatustasi.
en osaa puhua ajoista, mutta katson sinulle muuten tästä eteenpäin.
vanhemmalla miehellä on ollut riitaa. ne ovat onneksi menneet ohitse, ne eivät enää jatku. hän on saanut hyvää "postia" ja asiat järjestyvät parempaan suuntaan.
se riita oli luullakseni parisuhteessa, mahdollisesti ero.
sitten näen naisen, jonka odotukset ovat "syöksyneet viemäriin". niin piti käydä, muuten hän olisi lähtenyt täysin väärään suuntaan. sinä tunnet hänet hyvin.
et voi parantaa maailmaa, voit vain kuunnella ja olla hyvä ystävä. se on arvostettu ominaisuus sinussa. onko sinulla rahahuolia?
on ollut asioiden selvittelyä, mutta raha-asioissa sinä osaat pitää pintasi.
et sinä voi yksin muuttaa asioiden kulkua. näen työn, mihin on suunnattu kovasti odotuksia. on mahdollista, ettei se tule jatkumaan samalla tavalla. mutta jatkuu kuitenkin.
et ole onnellinen, koska pelkäät. siinä on sinun avaimesi, mihin sinun on tartuttava! suhteessasi sinä toivot asioita, jotka eivät välttämättä toteudu. koti näkyy minulle kokonaisena ja arvokkaana, vaikka jotain puuttuukin. se on sieltä kodin sisältä. näen siellä pariskunnan, sinun odotuksesi ovat kyllä toisenlaiset.
etkö voi pukea ajatuksiasi sanoiksi? miksette puhu?
älä ole pikkutyttö, astu ulos kengistäsi ja maalaa seinälle se kuva, mitä oikeasti haluat elämältäsi. puhu siitä ääneen ja katso, saatko muita mukaan unelmaasi. et ole vielä ollut niin rohkea, nyt olisi korkein aika puhua ääneen.
raha ja kirjat eivät ole kaikki kaikessa. puhun ehkä kuvainnollisesti. mutta sinun on laitettava itsellesi säännöt, nimenomaan säännöt, tulet olemaan niistä ylpeä.
tee päivärytmi, ohjelma, missä on myös omat vapaat hetkesi. se tukee sinua unelmasi rakentamisessa.
toisen mieltä et voi muuttaa, mutta voit näyttää että olet jämäkkä itsesi kanssa.
en näe eroa, vaan onnellisen pariskunnan.
t. Keskiyö
01.01.2013 02:44
Hei
ja hyvää uutta vuotta sinnekin!
koti on keskeinen asia elämässäsi. muistutan heti alkuun, etten osaa puhua ajoista.
koti ja sen askareet, voisit olla rankempi poikasi suhteen, hänenkin on opittava talouden hoitoa. ihan totta. et ole huono äiti, vaikka vaatisitkin enemmän.
terveytesi reistailee silloin, kun olet väsynyt. laita viikko-ohjelmaasi omat lepohetkesi punaisella, niistä ei tingitä! vaikka valehtelet, että on kokous. mutta mene silloin luontoon ja pura itseäsi ja hengitä syvään. sen sinä saat tehdä. vaikka torstaisin iltapäivällä....
miehesi taitaa olla rauhallisempaa sorttia, kuin sinä. mutta teillä on onni talossanne, kaikki kunnossa. kotiin on tulossa muutakin uutta, olette ehkä suunnitelleet remonttia tai uusia kalusteita. tulevassa on niiden aika, ihan selvästi.
siellä työpaikallasi on nuorempi nainen, jolla on paljon pyrkimyksiä.
sinä olet viisas ja kokenut ihminen, älä anna hyppiä silmillesi. osaat olla diplomaatti, jos niin vaaditaan. ja kyllä sinua kuunnellaan.
kotonasi on rahaa, se riittää menoihin. sitä voi tulla lisääkin hyvän naisihmisen vaikutuksesta. voit saada lisätunteja, jos vain jaksat. muista ne lepohetket, niin jaksat!
ihmissuhteisiisi linkittäisin myös tuon rahan. kukaan ei tee mitään ilmaiseksi, eikä mene minnekään ilmaiseksi. ikävä juttu.
terveytesi puolesta pysyt pystyssä, jokainen ihminen väsyy iän myötä ja tarvitsee latautumista akuilleen. luonto on sinulle se paras paikka, parempi kuin sohva tai kirjoituspöytä.
olet ehkä käynyt lääkärissä ja sinulle on annettu "kemiaa". se ei ole välttämätöntä, voit hoitaa itse itsesi kuntoon. vitamiinit ja ulkoilua, oli keli mikä olikin. onhan sinulla lämpöiset vaatteet.
etkö sinäkin lähtisi minun kanssani tähän uuden vuoden tempaukseen? aion laihduttaa muutaman kilon ja saada issiaksen (miten se sanotaan suomeksi?) omin avuin kuntoon.
ilkeiltä tuntuvat rahamenot saatte kuriin, kun laitatte asiat tärkeysjärjestykseen. uskoisin, ettei luonto ole vielä kukassa, kun te jo huokailette autuaasti.
t. Keskiyö
01.01.2013 02:25
Hei
sinä ikuinen nuori! hyvää uutta vuotta sinne koto-suomeen! täällä paukkuu niin vimmatusti...
kas, kun en ole vieläkään oppinut näkemään aikoja. voin vain vihjailla :-)
hyvä vuosi, ehdottomasti. alkaen ehkä lähiaikoina pienellä matkalla. siis, ajasta en mene takuuseen, mutta uskoisin.
ei mennytkään vuosi sinulle huono ollut, kotonasikin on ollut kaikenlaista hyvää.
sinulla on ihailijakin, et vain vielä tiedä haluatko.
sitten on tämä muualta tullut katala nainen, joka haluaa tehdä tuttavuuttta. olehan varovainen. kodissasi sinulla on kaikki niin hyvin, että kateilen tuota kiiltävyyttä!
mitä olet tehnyt?
miessukulaisille tuotat päänvaivaa. kahdelle kappaleelle.
etkö toimi heidän oppien mukaan, vai mikä on vikana? oletko liian omatahtoinen heidän muottiinsa? ainakin toinen heistä on sinua reilusti vanhempi.
voi kun kiva että olet taas hyvissä voimissa.
sinulle suku on tärkeä kuitenkin. hääkutsukin on tulemassa.
onnellisen tyttösen näen vierelläsi, hän on hyvästä talosta.
t. Keskiyö
01.01.2013 02:05
Hei
mitäs, jos laihduttaisimme yhdessä?
olen jo saanut joulun tuomat kilot pois, ärsyttävän sisukkaalla sauvakävelyllä. lähdetkö mukaan kipittämään?
tuo laihtuminen saa sinut aivan uudeksi ihmiseksi. sitä kautta saat naisellisuutesi kukoistamaan, vanhat vaatteet mahtumaan päällesi, saat uuttakin kunhan olet sitkeä.
kohdallesi tulee kyllä mies, jolla on murheita. hän haluaisi muutakin, kuin vain sympatiaa. ole hänen kanssaan varovainen.
jos ja kun lähdet kanssani laihduttamaan, sitä kautta avautuu monta uutta ovea. sitä kautta saamme energiaa vaikka mihin!
ajoista en osaa puhua. sinulla on hyvä vuosi tulossa, onni on lähelläsi jo tällä hetkellä. miehelläsi on harmeja mielessään, hänen tekisi mieli mennä jollekin reissulle. mutta sinäkin pääset pienelle reissulle, älähän hätäile.
eli alatko kanssani pudottamaan kiloja? millä nimimerkillä löydän sinut?
työtä sinä löydät, mutta se ei ole aivan oven takana. mahdollisesti saat aivan vakituisen paikan.
t. Keskiyö
01.01.2013 01:55
Hei
edelleen, järjestä rauhalliset mukavat puitteet, vaikka sen kahdenkeskisen iltapalan ja kynttilän, näytä hänelle että olet kypsä nainen. mitä menetät?
sitten vaikka kaavitte lopuksi jäätelöä kupeista ja otat rauhallisesti asian esiin. kerrot että välität hänestä, mutta että sinun sydämesi on raskas.
kuulostaa läyhältä, mutta olisiko se sen arvoista?
sitä ne rakastajatkin elokuvissa tekee. leikki leikkinä, minä tarkoitin tuota ihan tosissani. annat ensin huomiota, sitten on hyvä aika puhua asioista.
lopulta tiedät ainakin että missä mennään. et voi syyttää itseäsi, jos olet yrittänyt. niin minä tekisin. ensin positiiviset puolet esiin, sitten on ongelmien aika.
teillä on molemmilla vastuu, joten kyllä kannattaa vielä yrittää. toivon että teillä on aito juttuhetki!
t. Keskiyö
01.01.2013 01:45
Hei
voi, kuinka ihana tina! mutta päättelyni menee ihan arvailuksi.
maalaisjärjellä varmaan sanoisin, että menet tulevana vuotena new yorkiin.
tuo tinanvalaminen on ihana perinne, harmi kun olin unohtanut sen kokonaan.
hyvää uutta vuotta sinulle ja perheellesi!
t. Keskiyö
01.01.2013 01:39
25 / 123