Aloitan keskutelun koska aihe on puhuttanut minua jo vuosia, nimittäin kun Raamattua luetaan ja haetaan sieltä vahvistuksia johonkin, niin monesti kiihkomielisyys hämää lukijaa ja silloin olennaiset pikkuseikat jäävät h…
Uni 30.4.2015 aamulla Tulin erään tuttavani ravintolaan vieraaksi ja tiesin että sinne tulisi suuret juhlat. Se ei sijainnut taaskaan missään stadissa, vaan jossain epämääräisellä alueella keskellä Suomea. Tultiin ikään…
Minä kun olin pikkupoika ja isoisäni polvella, hän kertoi minulle että adventisti tarkoittaa Jeesuksen odottamista. Siitä päivästä minä olen odottanut Jeesusta koko sydämestäni. Muistan hyvin vielä -70 luvulla kun adven…
Kumma kun ennen oli jatkuvasti joku naureskelemassa että Ruotsi hyökkää Suomeen ja millon joku Islanti miehittää Suomen jne. me hyökätään Venäjälle... Ei ole enää. Tämä kaikki solvaus on hiljennyt... onko tämä omituista…
Kuinkahan moni täällä ja vaikka omilla sivustoillaan, sekä muuten omissa kristillisissä piireissään miettii ja sanoo jopa ääneen, että "MINÄ olen se Suomen suuri profeetta" tai johtaja tai jotain suurta ja mahtavaa. Kui…
Näin viime yönä sellaista unta että polttoainetta oli tullut erä Suomeen ja siinä jakeluerässä niillä huoltoasemilla, joissa sitä oli tarjolla, oli maahantuojan nimi. Se oli joku yrityksen nimi. Erä oli ikäänkuin huomat…
LASKURIT PYSTYYN NYT HETI KAIKKI USKIKSET: ÄÄRIMMÄISEN LUOTETTAVAN TUNTUISET METEOROLOGIT on tienneet taas hämmästyttäviä asioita, eli SUURI ja MAHTAVA kevät alkaa ihan just heti kohta! Hyvä sentään kun ajaksi on määrät…
HS: "En tiedä ketä vastaan puolustaudumme, mutta Suomesta vihollinen ei varmasti tule", sanoo arktisen prikaatin sopimussotilas Anatoli, 20v. Ei Alakurtti ole maantieteellisesti millään tavalla tärkeä alueena jos sitä a…
Tämä on minun aloituksena sellainen jota en yleensä tee, mutta tuli nyt mieleen johdatuksesta että tee aloitus. Noh, siis kysymys kuuluu, miksi akateeminen yliopisto-opiskelu ei johda kaikkia poikkeuksetta ateismiin? MI…
Profetiassa sanotaan että urheilullinen pääministerimme on ymmällään kun Venäjä tulee rajojemme yli. Hän ei tiedä mitä tehdä, koska hän ei tunne Jumalaa, joka suojeli meitä talvisodassa.
Milloin viimeksi on ollut auringon ja kuun pimennykset samassa kuun kierrossa? Kiitos etukäteen!