Tehdään eräs henkimaailmaa koskeva tieteellinen koe!?
Täällä on monesti turhauttavaa sanoa mitään koska saa pelkästään epäkohteliasta ja syyttävää vastausta ja kun teen tämän aloituksenki, niin siihen vastaan että aloita itsestäsi jne. eikä kukaan suostu aloittamaan mitään…
Rauhaa kaikille! Tein elämäni ensimmäisen ja varmasti myös viimeisen puhevideon. Syy videoon on siinä että täällä varsinkin on ihmisillä jonkilaisia ennakkokuvitelmia minkälainen höyrypää se Jarmo oikeen on tms. joten v…
Täällä kirjoittelee jatkuvasti sellainen tyyppi, joka tekee jatkuvia tyhjänpäiväisiä aloituksia, joissa on yksi ainoa viesti joka vihjaa aina samaan asiaan, pimeiden henkivaltojen riivaajiin ja eksyttäjiin. Kuitenkaan t…
Joku on kaiketi ottanut käyttöön nimimerkkini "Jarmo_EiKirj" ja kirjoittanut minun nimissäni muka jotan soopaa, luultavasti ruokotonta tekstiä, joka sittemmin ylläpito on poistanut. Joka tapauksessa nyt on jo viikon ver…
Koen tässä hieman painetta sanoa kaikille, jotka saavat profetioita ja tuovat niitä tavalla tai toisella julkisuuteen, etteivät ne ole meidän omaisuutta, vaan Jumalan. Nämä ovat Jumalan ilmoitusta meille kaikille ja sik…
Kesäkuun 13 on Omerin laskennan pääte tänä vuonna. Se on ylösoton merkkipäivä ja monella tavalla profetoitu.
Niille, jotka odottavat palavasti Jeesusta ja uskovat vakaasti näihin pariin jakeeseen: Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koet…
Kaikki Sinetti, Ninni, TuulaH, Seurailija ja kaikki muutkin Pertsa, SamiA ja Westsider, Filadelf ym. kaikki Piho, Veijonen ja niin edes päin. Koko uskovien joukko... anteeksi jos en muista loppuja nimiä mainita. Rukoilk…
Siteeraan Paavalia sanoilla että käyttäytykää säädyllisesti ja kielenne on merkkinä uskosta. Tätä kaikkea käyttää mielellään meistä hyväkseen ateistity jotka ovat heti vetoamassa ns. uskovan kovaan kielenkäyttöön sanoma…
Maanantaina 26.1.2009 oli Meri Lapin Mission seurakunnassa kokous, jossa vieraita oli pastorit vaimoineen Rukajärveltä ja Vuokkiniemestä sekä sisko Aleksandra Pietarista. Rukoillessaan pastoreiden puolesta tuli seuraava…
Raamatun mukaan Tish'a B'Av määrittelee ahdistuksen ajan alun päivämäärät, jotka ovat vuosittain laskettavissa, kuten omerkin ja toteutuessaan vasta se oikea: - Sat, 25.7.2015 auringonlaskun (10. Av, 5775) SAPATTIONGELM…
Tällä palstalla on jo usean päivän ajan joku pikkusieluinen koiranoksennus kirjoitellut useita provosoivia aloituksia, joiden otsikkona on aina jonkun nimimerkki tai nimi ja perässä sana "vuoro". Nämä ketjut ovat yhden …
Hyvää Joulua! Tämä on osoitettu kaikille ateisteille ja kelle vaan... Gävlen olkipukki paloi, joka hieman kierolla tavalla profetoi sanan Gävle kautta pahuuteen mutta myös Vaasan kirkkoon, eli luterilaisuuteen. Sitten o…
On lähes sanomattakin selvää että melkein kaikki ovat itsestään sitä mieltä että ovat mielipiteineen aina oikeassa. Se on luonnollista ja sitä "vanhaa Aatamia", minä olen oikeassa, piste. Moni on tässä sokeudessa kuiten…
Syyttäjä etsii yötä päivää kierouksiaan, ei nuku eikä lepää, eikä jätä palstaa hetkeksikään. Syyttäjähenki käskee alati vaania ja avata taas uuden syyttävän sormen julistaakseen kuin itse piru Raamatun avulla tuomioitaa…
Sain Jumalalta sanan vuonna 2006 joka minulle annettiin useiden näkyjen ja unien kautta parin kuukauden aikana. Näky tarkentui hitaasti eteeni täydelliseksi viikko viikolta erilaisin pienin ihmein. Tämä sanoma kertoo va…
Osuvasti profetoitu vieläpä Kemissä johon se koko homma eskaloitui: Makarioksen välittämiä profeetallisia viestejä 1.2.2009 Maanantaina 26.1.2009 oli Meri Lapin Mission seurakunnassa kokous, jossa vieraita oli pastorit …
2. tessalonikkalaiskirje 2:1-2 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet, ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä …
Muhammad siis syntyi vuoden 570 tienoilla Mekassa, nykyisen Saudi-Arabian alueella, jossa sijaitsee edelleen kuuluisa Kaaban temppeli. Koraanin mukaan Kaaban rakensivat Ibrahim (Abraham) ja hänen poikansa Ismael, eli Ab…