Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Jos minä ajatteln asiaa, niin ei ainakaan paha, koska Jumalan sanaa levitetään enkä koskaan ole kuullut Adventtikirkon jumalanpalveluksissa antikristillistä sanomaa, joka kieltäisi Jeesuksen Kristuksen, päin vastoin.
    Sen sijaan hyvä olisi ehkä paras arvio, koska minusta Adventtikirkon lastenkasvatuopit ovat vertaansa vailla koko maailmassa. Omat lapsenikin laitoin jo 7 vuotiaana Kallioniemeen ja teinileireiltä ne molemmat tulivat takaisin tähän maailmaan. Kaikki siinä välillä opittu oli ERITYISEN tärkeää koska adventismi on lakihenkistä, joka kuuluu siihen ikään kun lapsesta tulee aikuinen. Ja kun molemmat lapseni tulivat tiettyyn ikään ja he alkoivat kysellä asioita, minun oli helppo korjata tilanne. Älkää lapset Rakkaat uskoko ihan kaikkea mitä adventismi teille kertoi. Pankaa puntariinne ja miettikää aisoita itse. Näin molemma Rakkaat lapseni kavoivat yli adventismin, oikeiksi Jeesuksen Kristuksen ruumiin jäseniksi, vaikka heidät kastettiin Kallioniemessä, eka 2002 ja toinen 2006
  2. ...ja näin se menee AP
  3. www.pelastussanoma.fi
  4. Kirjoitan vielä lisää loogisesta Jumalasta, joka ei tee mitään perusteettomasti eikä kirjoita sitä Raamattuu perusteitta. Eräs tällainen on Hanok ja Elia.
    Onko kenelläkään mitään käsitystä siitä miksi Hanoka ja Elia pääsivät muiden edeltä pois? Verrataan tätä esimerkiksi Jobiin tai Abrahamiin, jotka selvästi osoittivat kaikella tavalla olleensa nuhteettomia. Ei Hanok eikä Elia kumpikaan olleet nuhteettomia, kuten eivät varmaan Job ja Abrahamkaan, koska oli vain yksi nuhteeton, Jeesus ja tässä tulee se suuri mutta. Jos rikot yhdenkään käskyn, olet rikkonut ne kaikki. Näin ollen maailmassa ei ole KOSKAAN ollut ainoatakaan ihmistä, paitsi Jeesus itse, joka olisi pitänyt yhtäkään käskyistä. Tämä on raamatullinen fakta.
    No nyt sitten ihmetellään miksi Hanok lähti ja miksi Elia lähti. Ensin pitää katsoa miten he lähtivät.
    No Hanokhan lähti näin: 1. Mooses 5:23-24 Niin oli Hanokin koko elinaika kolmesataa kuusikymmentä viisi vuotta. Ja kun Hanok oli vaeltanut Jumalan yhteydessä, ei häntä enää ollut, sillä Jumala oli ottanut hänet pois.
    Ja Elia näin: 2. Kun. 2:11 Kun he niin kulkivat ja puhelivat, niin katso, äkkiä ilmestyivät tuliset vaunut ja tuliset hevoset, ja ne erottivat heidät toisistansa, ja Elia nousi tuulispäässä taivaaseen.
    Hanok lähti varkain ja Elia lähti siten että Elisa oli sitä todistamassa. No tätä peilaten, haluan esittää mistä olemme puhuneet. Morsian lähtee kuin varas yöllä ja kuin Hanok aikanaan. Elia sen sijaan lähtee toisen todistaessa, kuin 5 viisasta ja viisi tyhmää neitsyttä. Se ei tarkoita etteikö Elisa olisi vähempiarvoinen, sillä Raamattu sanoo että tämä joukko kokonaisuudessaan on yhtä pyhiä kaikki.
  5. Loogosen Jumalan perustelut jatkuu. Raamatussa ei ole mitään turhaa, se ei ole Jumalan sana, jos hän itsekin sanoo ettei sano yhtään turhaa sanaa.
    Roomalaiskirje 11:13-27 Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa, sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisiani, ja pelastaakseni edes muutamia heistä. Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista? Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat. Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta, niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua. Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin". Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta. Älä ole ylpeä, vaan pelkää. Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia, ei hän ole säästävä sinuakaan. Katso siis Jumalan hyvyyttä ja ankaruutta: Jumalan ankaruutta langenneita kohtaan, mutta hänen hyvyyttänsä sinua kohtaan, jos hänen hyvyydessänsä pysyt; muutoin sinutkin hakataan pois. Mutta nuo toisetkin, jos eivät jää epäuskoonsa, tulevat oksastettaviksi, sillä Jumala on voimallinen oksastamaan ne jälleen. Sillä jos sinä olet leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat tulevat oksastettaviksi omaan öljypuuhunsa! Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista. Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."
    Siinä koko oksastamisen aiheen jakeet. Eli aluksi, mikä on uutisleipä, ellei morsian? ...ja jos uutisleipä on pyhä, niin mitä sitten se loppu taikina on? ...ja lopuksi vielä jumalaton meno Jaakobista poistuu vasta kun pakanakansojen täyis luku on sisälle tullut. Miksi siis kutsua TÄYSI LUKU termillä, jos ei ole kuin yksi ryhmä? Minne tämä tulee sisälle, ellei Taivaaseen? ...ja silti Jaakobista poistuu jumalattomuus vasta sen jälkeen. Ei siis ole mitään mahdollisuuksia kuin että on KOLME TAPAA:
    1. morsiamen ylösotto
    ...ja kuluu 1290 päivää (ehdistuksen ajat)
    2. pakanakansojen koko loppu luku tulee sisälle
    ...ja kuluu toiset 1290 päivää (Jumalan vihan aika)
    3. Jeesus tulee näkyvällä tavalla
    ...ja siitä +45 päivää =1335 päivää (Matteus 24:15-20) hävityksen kauhistuksesta, tuhatvuotinen valtakunta perustetaan maan päälle. Tarkemmin: Sakarja 14, Hesekiel 47 ja Jesaja 65