Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kaik+sillä+ole+väliä+millä+palstasekopää+ihaileee.+Se+on+24/7+sekopää+ja+niin+kauan+palsta+on+myös+sekopäiden+palsta+ku+se+täällä+on.+Ylläpidolla+ei+ole+keinoja+selvittää+mobiiliverkkojen+takaa+juuri+mitään+jolla+voi+pysäyttää+ja+bannata.
21.04.2017 15:40
Siis+musta+tuntuu+siltä+että+me+ollaan+IR:n+kanssa+hiukan+liian+vahoja+ymmärtään+tätä+shittiä,+joka+on+lähteny+jo+niin+lapasesta+että+on+ku+kattois+jotain+teinien+itsensä+ohjaamaa+ja+tuottamaa+tosi-tv+ohjelmaa+juutuubista.
21.04.2017 15:10
Anteeks+nyt+en+ymmärrä+tota+hollantia...+enkä+osaa+kääntää+suomeksi.+Toivottavasti+toi+ei+ollu+mitään+tärkeetä.
20.04.2017 19:41
Olen+miettiny+mitä+tässä+pitäs+sanoa+ja+olen+tullut+siihen+tulokseen+että+sanon+mitä+tahansa,+niin+se+ei+johda+mihinkään.+Kaikki+on+niin+sumeeta+koko+palstalla+että+vaikee+on+enää+mitään+keksiä.
20.04.2017 19:01
Psyykkiset+sairaudetkin+näköjään+osaavat+jo+muuntua+ja+ilmeisesti+ovat+myös+luoneet+kelpo+vastustuskyvyn+kaikelle+vähänkään+järjeltä+muistuttavalle+valolle.+Saas+nähdä+koska+pimenee+koko+palsta.
20.04.2017 18:47
Mun+käsitys+näistä+hevososta+on+selkeä+jatko+edelliseen,+elikkä+kirjakäärön+avaamiseen.+Kun+Jeesus+nousi+ylös+Taivaaseen+helatortaina+n.+2000+vuotta+sitten,+niin+siihen+saakka+ilmestyskirjan+luvussa+ei+ollut+ketään+joka+olisi+ollut+arvollinen+avaanmaan+maailman+lunastuskirjan+lausekkeita,+jotka+ovat+näiden+sinettien+alla.+Mutta+kun+Juudan+karitsa+tuli,+niin+tämä+oli+myös+ottava+ja+lunastava+maailman+itselleen.+Se+vaan+vaatisi+ihimisiltä+vielä+ponnisteluja+ottaa+evankeliumi+vastaan+ja+siksi+nämä+hevoset+lähtivät+viestin+viejänä+pitkälle+matkalle+läpi+kahden+vuosituhannen.
Elikkä+hevoset+1-4+avattiin+2000+vuotta+sitten!
Täytyy+ottaa+huomioon+se+olennaisen+tärkeä+seikka,+KUKA+KUTSUI+HEVOSET+SANOILLA+TULE!?
Nelikasvoinen+olento+kutsui+nuo+hevoset,+elikkä+Jumalan+7+henkeä.
1.+hevonen+on+Jeesus,+joka+lähti+voittajana+voittamaan+=+armo
2.+hevonen+on+se+sanoma+minkä+Jeesus+sanoi,+en+suinkaan+ole+tullut+tuomaan+rauhaa+vaan+miekan
3.+hevonen+on+laki+jolla+kaikki+ne+punnitaan,+jotka+antavat+itsensä+punnita+tekojensa+kautta
4.+hevonen+on+kuolema+jota+tuonela+seuraa,+elikkä+kaikkia+kohtaa+kuolema+mutta+vain+ne+menee+tuonelaan,+jotka+eivät+ottaneet+armoa+vastaan
Viiden+sinetti+on+vielä+avaamatta,+eikä+sitä+kukaan+kutsu+erikseen,+vaan+se+alkaa+sanoilla+käskyhuuto,+leikkaa+maa+sillä+sen+sato+on+kypsynyt.+Se+on+ylösotto+jossa+Kristuksessa+kuolleet+saavat+valkeiset+vaipat,+elikkä+taivasruumiin.
Kuudes+sinetti+on+taas+lopunaikojen+alun+julistus
Seitsemäs+sinetti+on+taas+Israelin+kansan+tuomion+sinetti
18.04.2017 15:39
Ketä+kiinnostaa+raivohullun+katiivisyyttäjän+tekstit!?
15.04.2017 13:45
Valitettavasti!
15.04.2017 13:44
Nii,+se+vielä+kysymys.+No+ilman+muuta+ateistien+kanssa+on+aina+mukava+keskuetella+kun+se+pysyy+hyvässä+yhteisymmärryksessä.+Mutta+mieluummin+keskustelen+vittumaisen+ateistinkin+kanssa+kuin+näinden++jotka+tuossa+edellä+mainitsit.+Hehän+ovat+tehneet+itsestään+täysiä+narreja.+Eihän+heihin+ole+mitään+trollia+vakavampaa+suhdetta,+eikä+voii+kehittyäkään.
09.04.2017 23:42
Seurailen+aina+välillä+ja+iloitsen+teistä+jotka+ymmärtää+totuuden+päälle,+eikä+anna+kaikenmaailman+henkien+viedä+ku+litran+mittaa.+Kyllä+mä+tän+jaksan+mitä+täällä+mesotaan+mutta+jos+omat+lyö,+niin+se+sattuu+:(
09.04.2017 23:36
Saanen+olla+eri+mieltä.+Mutta+ääliöille+en+näytä+dokumettia.+Vastaus+oli+todella+pitkä+ja+perusteellinen.
06.04.2017 14:57
Minä+voin+kertoa+yhden+seikan,+joka+on+varsin+yksinkertainen.+Mikäli+videossa+halutaan+tuoda+esille+vakuuttavuutta,+niin+katsokaa,+jokaisessa+videossa+on+käytetty+taustaa,+pukuja,+henkilön+dramatulkista+elehdintää+ja+muuta+rekvisiittaa,+jolla+saadaan+uskottavuutta.
Jumalan+san+on+uskottavaa,+jos+sitä+aitoudessaan+annetaan+julki.+Se+on+ihan+sama+mitä+tekee,+jos+ja++mikäli+joku+puhuu+asiaa+herrassa+Jeesuksessa+vaikka+kalsarit+jallassa+savonmurteella+tönkkösuomella,+ärrä-+ja+ässävialla+ilman+HD+kameraa+ja+takkatulta+ja+kirjahyllyä+taustalla.
06.04.2017 14:38
Vastaus+siis+tuli+vasta+Allerilta,+elikkä+S24+ei+ole+toimintakykyinen+yksikkö.
06.04.2017 14:17
Minä+en+kutsu+itseäni+miksikään,+muistakaa+se...+jos+pääsen+Jeesuksen+luo+vaikka+viimeisessä+tupakkavaunun+takan+olevassa+välikössä,+niin+se+rittää+mulle.
03.04.2017 20:09
Siksi+kun+sinä+itse+tässä+todistat+kuin+valtavan+kiinnostunut+asiasta+olet.
03.04.2017 20:07
Tässä+ateisteille:
Jumala-ongelma+-+ikuisuusongelma!
Koska+maailma+on+paha+mutta+sanotaan+että+sen+on+kuitenkin+Jumalan+luoma,+niin+onko+vastuu+Jumalalla?+Vai+tekeekö+maailman+pahuus+Jumalasta+olemattoman,+koska+se+ei+kyennyt+tekemään+maailmasta+hyvää+paikkaa?+Vai+mistä+on+oikein+kyse?
Vastaan+aluksi+kysymyksellä,+kuinka+pieni+ihminen+on+maailmankaikkeudessa?+Todella+pieni,+vai+mitä.+No+sitten+siinä+että+kun+ajatellaan+kaikkea+luomistyötä+Jumalan+luomana,+niin+miksi+Jumala+loisi+maailmankaikkeuden+täyteen+galakseja,+jotka+nekin+olisivat+tällaisia+virheellisiä.+Kaikenhuipuksi+tiede+on+jo+lähes+varma+että+maailman+kaltaisia+planeettoja+on+ja+niitä+on+runsaasti,+jopa+miljardeja+samanlaisia.
No+niin,+nyt+lähtökohta+muuttuu+hieman+objektiivisemmaksi+tästä+omasta+suppeasta+näkökulmasta+nuppineulan+pään+kokoisesta+kivenmurikasta+maapallo,+jossa+nämä+surkeat+olennot+tallustavat.
Täydellisellä+luomuksella+ja+epätäydellisellä+on+hienon+hieno+ero.+Nimittäin+emme+koskaan+voisi+kutsua+itseämme+täydelliseksi+luomukseksi+ilman+ettei+meillä+olisi+vapaata+tahtoa.+Eikös+vaan?+Mehän+olisimme+edelleen+kauko-ohjattavia+tavalla+tai+toisella+ja+jos+Jumala+olisi+luonut+meidän+päättelykykymme+oman+tahtonsa+mukaisiksi+"aina+ehdoton+oikeamielisyys"+emme+edelleenkään+olisi+yhtään+sen+kummempia.+Olisimme+sitten+vain+ennalta+ohjelmoituja,+joten+vajavuudessa+vasta+olisimme+täydellisiä+luomuksia.
Tämä+asia+sai+alkunsa+Edenin+puutarhassa,+jossa+ihminen+halusi+tulla+rikkomalla+Jumalan+auktoriteetin,+omin+käsin+yhtä+ymmärtäväiseksi+kuin+Jumala+on.+Syntiinlankeemuksen+kautta.
Joten+väitän+että+muut+miljardit+Jumalan+luomukset+eivät+halua+käydä+tämän+esimerkkipallon+tapahtumia+läpi,+oppiakseen+hyvän+ja+pahan+tiedon,+nähtyään+tätä+touhua+livenä+nämä+6000+vuotta.
Luomistyö+siis+saadaan+päätökseen+vasta+lepopäivän+jälkeen,+elikkä+tuhatvuotisen+valtakauden+jälkeen.+Silloin+ihmisen+ongelmat+ovat+saaneet+päätöksensä,+meillä+on+vapaa+tahtomme+ja+olemme+saaneet+noudattaa+sitä+vajavuudestamme+huolimatta,+Isän+Jumalan+itkiessä+luomansa+olennon+omaa+tahtoa.+Jumala+ei+puuttunut+muuta+kuin+suojellen+kaikkein+pahimmalta+ja+pitäen+pakettia+edes+jotenkin+koossa+typerältä+ihmiseltä,+jolla+on+vapaa+tahto,+eikä+edes+kunnioita+luojaansa.
03.04.2017 19:31
Homouden+ympärille+on+kertynyt+valtava+kupla,+joka+kohta+kyllä+puhkeaa.+Homous+ei+nimittäin+ole+sellaista+alkuunkaan+millaiseksi+media+sen+on+etunenässä+tahtonut+luoda.+Minulla+on+itseni+ikäinen+mieshenkilö,+joka+on+tullut+uskoon+ja+tervehtynyt+homoudesta+ja+toivoo+jonain+päivänä+vielä+saavansa+vaimon.+Hän+on+käynyt+läpi+tuon+kaiken+kymmenien+vuosien+ajan+ja+nähnyt+miten+valheellinen+kuori+homous+on.
Hän+itse+sanoo+ettei+ole+olemassakaan+homoseksuaalisuutta,+vaan+himoseksuaalisuutta.+Homoliitot+eivät+kestä+juuri+koskaan.+Ne+ovat+väkivaltaisimpia+liittoja+ja+herkimmin+mustasukkaisuutta+aiheuttavia,+koska+he+tuntevat+itsensä,+kuinka+helposti+heitä+himo+vie.+He+tietävät+miksi+toinenkin+on+niin+herkkä+pettämään.
Kupla+kuulkaa+puhkeaa+ja+paljastuu+vielä+että+homoudella+on+välitön+tarve+raiskata+hetero+ja+viaton+poikalapsi.+Se+on+heillä+kaikilla+tunnustamaton+fantasia.+Katsokaapa+vaikka+homokuvia,+esim.+Tom+of+Finland+niin+huomaatte+tämän+tosiasian.
31.03.2017 16:16
Olet+juuri+oikeassa.+Näin+sen+pitää+mennä.+Olen+nykyään+niin+vähän+enää+täällä+juuri+tuosta+syystä.
Laitoin+virallisen+ilmoituksen+Alleriin+ja+katsotaan+muutama+päivä,+mikäli+ei+ala+tapahtumaan+mitään+näiden+asioiden+edistämiseksi,+niin+täytyy+astua+isommasta+ovesta+isompaa+oikeusturvaa+hakien.
31.03.2017 16:08
Kun+puhutaan+kymmenpäisestä+pedosta,+niin+minä+näen+sen+Islamina.+Ja+yksi+sen+päistä+oli+sai+kuolinhaavan+ja+virkosi.+Sen+uskon+olevan+ISIS+ja+nuo+muut+päät+olisivat+näitä+AlQaidaa,+Hamasia,+Fatahia,+Hizbullah...+jne.+joista+kolme+kunigasta+kaatuu+tämän+ISIS+pedon+noustessa+kuolleista+ja+se+peto+oli+jo+nyt+ylen+hirmuinen.
Lisäksi+miten+peto+saa+kaikissa+maissa+vallan.+Valtava+maailmanlaajuinen+pakolistulva+joka+aiheuttaa+kaaosta.+Se+saa+lopulta+kaikkialla+vallan.+Katsokaa+jo+nyt+Ranskaa+ja+Englantia+jne.+maita.+Saksassakin+on+jo+5+miljoonaa+muslimipakolaista+aina+sieltä+-90+luvulta+saakka+tulleita,+kuten+meilläkin+osa.
Eikä+tämä+ole+tuulesta+temmattu+juttu+ollenkaan.
31.03.2017 15:59
No+just!+En+kyl+oo+seurannu+muuta+ku+tiedän+että+paljon+on...+ja+aina+ku+käyn+kurkkaa+täällä,+niin+takuulla+on+muutama+taululla+heti+möllöttämässä.
31.03.2017 15:51
9 / 121