Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23

Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                36 aloitusta · 2900 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Onneksi sinä SkillaN teit taas aloituksen, vaikka sinut on kuolleeksi julistettu, kuten minutkin joskus. Onneksi olemme vielä toistaiseksi elossa.

Jotenkin alkoi "tökkiä" nuo kuolinilmoitukset, kuten myös "perheonnet", joilla on lapsia, lapsenlapsia ja vielä lapsenlapsen lapsia. Silloinko vain voi olla onnellinen?

Minulla on vain kaksi lasta ja toisella kaksi lasta, mutta toinen asuu Tanskassa, joten harvoin tapaamme, kun minusta ei ole sinne enää lähtijäksi.

Toivottavasti minun lapsenlapseni ei käy " hetikohta" perustamaan perhettä, joten minä tuskin näen lapsenlapsen lapsia.

Kyllähän tuo sähköverokin on puheenaihe, kuten kiinteistöveron korotus, mutta maksan, mitä eteen tulee.

Maksoin minäkin ns. kesämökistäni Kiteellä sähköt, koska jos sen olisi sanonut irti, niin seuraavalle olisi tullut kohtuuton liittyminen. Onneksi sain sen sopuhintaan myytyä.

Näin se vain vanhuus edistyy, koska luovuin autosta ja ajokortista Täytänhän pian 80-v-. Rollaattorin avulla kävin tänään kaupassa, koska oli piimät, maidot ja muita ostoksia liikaa kannettavaksi. Toki tyttäreni tulee tarvittaessa avuksi, mutta mikäs mummo se on, joka ei vain viitsi itse lähteä kauppaan, vaan löhöilee vain kirjoja lukien.
                                                  05.08.2023 18:45
                                                • "en pidä epärehellisestä ihmisistä,"??`?

En minäkään, kuten en valheellisen viestin kirjoittajasta. että "SkillaN" on kuollut!

Eilen oli elossa, mutta kuka tietää huomisen, kuten ei meistä kukaan?

Minä pidin "pienimuotoisen" hautajaisen, kun autoni vietiin romuttamolle. Olihan se palvellut jo noin 30-vuotta.
                                                  02.08.2023 18:48
                                                • Millainen piha sinulla itselläsi on? Voisitko kertoa meille uteliaille? Kerro edes se, oletko käynyt tässä "savitonttu, muovikaluste ja lautaterassi" pihassa koskaan? Jos et, niin kuinka se sinua häiritsee? Minusta ne ovat ihania.

Jotenkin vaikuttaa, että haluat vain loukata/herjata erästä hyvän kirjoittajan kuvauksia omista harrastuksistaan ja minä luen niitä mielelläni.

Mistä nämä moittijat tulevat tänne, arvostelemaan toisten pihoja ja vaatteita?

On minullakin kunnalta vuokrattu rivitalo asunto 270,.€/kk, jossa kaikki hoituu "kunnan piikkiin", joten minulla ei ole huolta siitä.

Tietenkin omistan edelleen sen Espoon (kuolinpesän) kiinteistön, josta maksan kaikki kulut ja lasten kanssa on sovittu syksyn maksuista.
                                                  Espoon kiinteistön kulkutien piha on "valitettavasti" laatoitettu jollain laatoituksella, joka toimii hyvin.

Sitä-vastoin tuo 3000 nel. t.ontti on kyllä' aika "luonnon varainen" hirvitys enkä kaikille, paitsi ei meille. Kyllä me pärjätään kiinteisrtö veron, kotivakuutuksen ja tulevan öljylaskun suhteen.

Ainoa hyvä oivallus oli minulta, että luovuin autosta, enkä uusi ajokortiani. Sainhan00000000000n sn????
                                                  Kävi. kuin korppiksen viestekjenlr
                                                  30.07.2023 16:17
                                                • "Violetti, keltainen, punainen yhdistelmä ja kömpelöt kuviot!!"

Miksi tulet tänne arvosteleman juuri "Paloman" kirjoituksia ja lisäsit siihen vielä kömpelöt kuviot?

Kertoisit itse omat mielivärisi ja muutakin itsestäsi, koska tuollaiset heitot toisista tuhoaa palstan.

Sama toivomus minulla, kuten "palomalla<", että olisi jokaisella oma "nimmari" alla, vaikka ei halua rekisterissä, kun voi olla anonyyminä sitten herjata toista kirjoittajaa.

ps. minulla on tyttäreni tuomia Bolivian vaateita ja on muitakin vanhaa.
                                                  29.07.2023 18:15
                                                • "Lähiruokaa vanhassa navetassa
                                                  Mustikkakukko ja savustetut muikut"

"Kopio lapsenlapseni kesä duunista/työstö. Ei mukamas tule enää sieltä pois, koska on niin ihana paikka
                                                  Avoinna 1.6 – 27.8:

Ti-la 11-18 (keittiö 11-17)
                                                  Sunnuntaisin 12-15 (saavuthan viimeistään 14.30)
                                                  Sunnuntai 23.7 kaikki pöydät varattu kello 12.00. Suosittelemme saapumaan paikalle kello yhden-puoli kahden aikoihin. Pöytää saattaa joutua jonottamaan pienen hetken. Tervetuloa!
                                                  Maanantaisin suljettu.

Puumalan Niinisaaressa sijaitseva Ravintola Niinipuu tarjoaa suomalaista, maittavaa lähiruokaa."

"Pertikkiä" jo aikaisemmin kehotin käymään siellä toiveenaja opettamaan tyttö 18-v kalastamaan, koska isoisoisä oli ammattikalastaja, eikä miehenikään jäänyt huonommaksi, mutta vain lomilla.

Sitä paitsi poika 17-v oli jo saanut kaksi kuhaa verkoilla, joita jo himoitsin, mutta heti olivat itse ne iskän kanssa syöneet. "Skillanin" tapaan minäkin nautin kyllä ahventen ongintaa.

Lapsuuden kodissani oli oikea matkustajalaiva laituri, jossa kävimme ongella, kunnet itse uskalsimme veneellä lähteä ja teineinähän oli jo "poikaystävät" jotka vei lähisaariin "kalastamaan", no "toinperään, kyllä me vain kalasteltiin, ei mitään tuhmia, koska meitä oli aikamoinen porukka mukana.
                                                  23.07.2023 20:28
                                                • Kiitos Makriina ,että tekevälle sattuu koska ilman tytärtäni en olisi selvinnyt tuossa Henkilökortin haussa ja sen jälkeen pankki tilini avauksesta.

Itse en olisi saanut postista omaa Henkilökorttia, koska minulla ei ollut voimassa olevaa passia, saati sitä "pirullista" Henkilökorttia!

Kuinka menetit FB, si "hakkerille? Kuinka se tapahtui?

Minähän poistin oman selaushistoriani ja silloin kaikki salasanani ja niitäkö sitten muistin?

No, oppia ikä kaikki ,vaikka taitaa tuo ikä loppua, kunnes se oppi on mielletty.
                                                  21.07.2023 17:15
                                                • Sanos muuta Makriina. Minä olen taas saanut kaikki toimintoni, kuten Facen, s-postini, Instagamrin ja tietenkin oman pankkini sulkuun.

Sieltäkö sitten "riemurepesi" , kun henkilökortti olisi pitänyt olla ja minullahan ei sitä ollut. Vain vanha passi ja voimassa oleva ajokortti, jotka ei kelpaa mihinkään .

Lähin poliisilaitos oli suljettu lomien vuoksi, joten siinähän odottelin, koska Hämeenlinnaan ja Riihimäellekin oli matkaa, tietenkin nekin ajanvarauksella

Vihdoin pääsin tyttäreni avulla passikuvaan, joka onneksi lähetettiin suoraan poliisille ja tänään pääsimme aika pian täyttämään hakemusta henkilökortista, mutta siihenkin täytyi olla valtakirja, kuka sen noutaa, koska minulla ei ollut valtuuksia siihen. Onneksi oli tytär mukana, jolle valtakirja tehtiin..

Yllättäviä oli myös tiedot isästä, äidistä, sisaruksista ja lapsista, jotka onneksi muistin vielä.

Sanoisinpa vain, että vaikeaksi on tehty mummojen ja vaarien asema, jos ei ole sitä "pirullista " henkilökorttia ja tuttavaa, joka saa sen lunastettua voimassa olevalla passilla tai henkilökortilla.

Onneksi maksuni on suurimmalta osalta suoraveloituksena e-laskuina.
                                                  20.07.2023 16:24
                                                • "Skillan", oli mukava nähdä/kuulla ja kirjoitinkin sinulle pitkän viestin, mutta niin katosi, kuin "kuunkave".

Rituliiastakin, alias "amasta" oli hyviä kuulumisia, kuten sinustakin.

Miksi ystävät ei osallistu keskusteluun kanssasi?
                                                  20.07.2023 13:13
                                                • Toivottavasti pääset sinne sairaalaan katsomaa "potilasta" ja ei mitään vakavaa ole tiedossa, vaikka mistä sen tietää näissä lukemissa?

Minäkin mukamas varatuin ruokien puolesta hyvin, mutta kuinka p000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000M

0000000000000000000000000YVÄ MINÄ'V

Hvä minä. Koneeni on sekaision
                                                  24.06.2023 14:55
                                                • Kiitos kysymyksestä ja onhan minulla kaksi lapseni lasta, jo teinejä, eikä "varppina" enää ole tavattavissa Juhannuksena. Toinen on jossain Puumalassa kesätöissä ja toisesta en tiedä, koska se on poika ja niiden asiat ei kuulu mummille.

Vanhin lapsistani tulee Tanskasta 6 pv7, siis heinäkuuta ja kai minun täytyy käydä siellä "perikunnan" asunnossakin, jossain vaiheessa.

Vaan mitäpä minä kertoilemaan enempää, koska ole huomannut, että toiset täällä tietää asiani paremmin, joten jätän
                                                  asian heille.

Toivottavasti kysyjä et ollut "ketunhäntä kainalossa"?

No. väliäkö siitä.
                                                  21.06.2023 10:58
                                                • Nyt onkin viimeinen hetki nauttia pisimmästä valoisasta öistä, koska minuutti kerrallaan se alkaa hupenemaan. Siksi haluan valvoa yöllä, kun näkee siilejä ja jäniksiä ja sitten aamulla lintujen heräämisen.

Muistelen, niitä entisiä aikoja, no en "toinperään" kauan, mutta kyllähän ne tulee väistämättä mieleen seuratessa illan pimentymistä ja aamuauringon nousua.

Jotenkuten olen saanut pidettyä asuntoni siedettävänä lämmöstä, sillä tuuletin puhaltaa ja sitten on kosteat pyyhkeet edessä ja siihen vielä "kylmäkallet" viilentämään.

Kyllä se tästä, ukkostakin on jo luvattu ja toivottavasti sataa myös reilusti, että saisiko jonkun mustikan maistiaisiksi.
                                                  Tyttäreni lähti Espooseen ja kehaisi sisällä lämpöä vain 22 astetta, (tiili talossa) joten sopii tulla ,. mutta odottelen, kun toinen tytär tulee Tanskasta, että mitä keksitään. Loimulohta ei kuitenkaan tehdä, eikä ulko tulia laiteta.
                                                  20.06.2023 16:34
                                                • Tänään hain kirjastoautolta 10 kirjaa sattumanvaraisia, mitenkään valikoimatta, koska onhan sitä tutustuttava "kaikenmaailman" kirjoittajiin.

Eniten minua häiritsee, kun kirjailija sekoittaa nimet, kun ei muista ketä tarkoitti.

Nyt tuli kylläkin uusi ongelma, koska kuvattu tapahtuma oli kuitenkin suomesta, jossa rekipelillä oltiin liikkeellä, mutta naapuri tarjosi auraa hevosen eteen, koska oli niin kamala lumipyry.

Minulle ei todellakaan selviä, miten aura liitetään talvikelillä hevosen eteen, joka vetää rekeä?
                                                  19.06.2023 15:33
                                                • Aivan upeeta. Kiitos sinulle. Taas on uusi mielitietty kirjain merkeissäni.19.06.2023 12:43
                                                • Eihän se kuoleman toivominen ole todellakaan absurdi (järjenvastainen) ja sitten kun se tulee yllättäin, toivomatta ja tapaturmaisesti, kuten veljelleni autokolarissa ja miehelleni tulipalossa.

Rohkeasti sinäkin kirjoitit lohduttavat sanat; "Joutipa jo pois kuleksimasta", joten se siitä sinunkin empatiasta.

Vaan asiasta viidenteen. Kaikesta huolimatta pidän kirjoituksistasi, ja samoin Paloman.
                                                  08.06.2023 16:49
                                                • Nyt o n pakko lisätä, kun kurkkasin tuota saiman pesää, niin siellähän on jo "joku", joka odottaa puolisoaan.15.04.2023 15:13
                                                • Mikä Seilin kameraa vaivaa, kun kuvaa ei tule, vai eikö sääkset tule, kun kolme varista jo keväällä päivysti siellä, silloin kun kuva vielä toimi.15.04.2023 15:11
                                                • Mitä tässä nyt pystyisi/haluaisikaan ajatelemaan pitkäjännitteisiti, ainakaan kohdallani, koska en minä haveile mistään.

No, tietenkin tulee joskus mieleen, että auttava lapseni kuolee ennen minua, mutta onhan sitten vielä toinen ja aikuiset lapsenlapset.

Luen paljon kirjoja ja kotihommat viellä sujuvat kohtuullisesti, paitsi ,että "kohelsin" kahvimukini näppäimistölle, joten oli "kirjoituslakko", mutta harvoin olen kirjoitellutkaan, sillä politiikka ei kiinosta minua.

Sitävastoin olisi mielenkiintoista havaita tuttavien nimmareita, että mitä heille kuuluu?
                                                  08.04.2023 17:26
                                                • No, näin pääsi käymään, että sanoin mielipiteeni,joten lopetan tämän kirjoitteluni tähän.
                                                  Hyvää päivänjatkoa vain sinullekin.
                                                  16.02.2023 10:56
                                                • Miksi noin pessimistinen mielipide, koska eihän tänne tarvitse kuin muutama positiivinen kirjoitus näiltä melkein 80+ kirjoittajilta ja tietenkin tämän korkean iän ylittäneiltä.

Huomasin heti SkillaN viestin, mutta en rohjennut mitään kirjoittamaan, koska heti oli joltain "lupaus", että tänne mahtuu, niin kuin sitä jokainen ei tietäisi.

No, mitäpä minä puuhailen? Sitä samaa, mitä ennenkin, siis en oikeastaan mitään, kunhan lueskelen päivisin. Aamulla toki luen uutisotsikot, katselen hirviä porkkana laatikolla suurten heinäpaalien äärellä. Sitten on tietenkin nuo linnut ja Levin rinteet, joita kaiholla katselen, että niin minäkin ennen.

Nyt taas teki puhelimeni stopin latauksessa, joten on siinäkin ongelmansa, kuinka sen ratkaisen, koska maksut pankista vaatii sen puhelimeen saapuvan viestin. Onneksi useimmat maksut menevät e-laskuina, mutta joskus ilmaantuu näitä ylimääräisiä menoja.
                                                  16.02.2023 10:09
                                                • Minulla ei ole mielipidettä tuohon 1918 sotaan, mutta talvi ja jatkosotaan olisi sitäkin enemmän.

Olen lukenut kirjan "Leningraadin 900 pv", joka kertoo tuosta Leningraadin piirityksestä, joka oli todella kammottava, mutta siinä kirjassa kyllä kerrottiin, että Suomeen oli väylä avoin Laatokalla ruokien kuljetuksiin, eikä Mannerhein hyväksynyt, että Suomi hyökkäisi Saksalaisten kanssa.

Oli miten oli silloin, mutta nyt ihmettelen tuota Putinin ulostuloa, että Suomikin on viellä velkaa heille?

Eikös me jouduttu luovuttamaan maitamme ja maksamaan hulppeat sotakorvaukset heille, jotka tietämäni mukaan myös maksettiin kaikki.

Onko niin, että Putin vaatii meiltä viellä lisää? Olemmeko joku "lypsävä lehmä", jota Putin aikoo lypsää edelleen?

Voihan se olla, että saamme viellä sodan kokea, mutta millaisen?
                                                  25.01.2023 19:04
                                                Edellinen
                                                Sivu 10 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Suomi24:n uudistuksia 202626

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

• Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiin5

Nico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…

• Jymy-yllätys: Elämäni biisi -sarjassa historialliset hetket - Nyt jysähti uutinen tv-katsojille0

Elämäni biisi ei jätä kylmäksi. Elämäni biisi naulitsee vankan joukon suomalaisia tv-ruudun äärelle katsomaan suoraa lähetystä lauantaisin. Nyt tiedossa on isoja uutisia ohjelman suhteen. Lue lisää: https://www.suomi24.…

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen194

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta - Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaan0

Ellinoora on yksi Tanssii Tähtien Kanssa -kauden kisaajista. Hänen opettajanaan on toinen oululainen, koreografi-tanssinopettaja Marko Keränen. TTK:ssa matka voi olla pomppuista, ja pari on saanut kokea onnistumisia ja …

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.

Stara

• Ex-prinssi Andrew voitti oikeuskiistan – Epstein-tutkinta jatkuu siltiBritannian kuningas Charlesin veli Andrew Mountbatten-Windsor on voittanut poliisia vastaan
                                                • Kylmä vesi voi yllättää myös kokeneen – vesillä tapahtuu onnettomuudet eivät lopu kesäänTurvallisuudesta on syytä huolehtia vesillä ja veden äärellä paitsi kesällä,
                                                • Grammy-gaalassa artistiboikotti – Drake ja BTS jättävät palkintokisan väliinMaailman tunnetuimpiin musiikkipalkintoihin kuuluva Grammy-gaala on joutunut kiistan keskelle. Räppäri

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia