Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

  1. Lukaisin "päivän lehdet" ja poliiseillekin on lisääntynyt "päivän tehtäviä" liikaa.

    Kuitenkin määrärahoja vähennetään, koska "Suomi pitää saada nousuun" teemalla?

    Mitäs´ja jos pistettäsiin välillä keräys vain poliisien hyväksi. Unohdetaan nuo Punaisenristin, ja Sotaveteraanien, ja mitä niitä nyt olikaan,..keräykset?

    Vetäistään, kuin aikoinaan Niilo Tarvajärvi, joka hankki poliiseille, oliko jopa 100 autoa?

    Mistä löytyisi uusi "Tarvajärvi", joka pistäisi keräyksen pystyyn ja "lyhentemättömä" "toimistokuluilla? Joka €-uro avatulle pankkitilille, ilman välikäsiä.

    Tonni heti napsahtaisi, vaikka en pelkää mitään, tällä hetkellä.
  2. Meillä on niin painajaismainen kokemus ELY-keskuksesta, etten pysty muistelemaan sitä?
    de-meter, niin minullakin, mutta pakko oli sopeutua.

    Olimme kolme sisarusta odotelleet, että veljeni omistamasta kotitilasta jäisi rantatontit lapsenlapsillemme, sitten joskus, kuten oli luvattu, mutta toisin kävi! Siitä tulikin Luonnonsuojelualua ja rannoille ei saanut rakentaa? Sitä ne ei vielä tiedä, että siellä kasvaa se näsiäkin pienessä kallion kupeessa?