Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
On täällä toinenkin Seppo Jokisen kirjoista innostunut ja kaipaisin kovasti Tampereen kaupunki karttaa, missä "sori" sijaitsee, kuten Hervanta? No, löytyyhän ne ilmeisesti netistä, kuten lukiessani Kalle Päätaloa.

Nyt olen mieltynyt Camilla Läckbergin kirjoihin ja niistäkin pitäisi googlata näitä paikkoja, mutta olkoon, sillä näkyy tuossa olevan pari Timo Sandbergin kirjaakin.

Eilinen "Poirot" elokuva meni taas lopun nukkumiseen, mutta muistelin kuitenkin sen lopun, koska olin lukenut kirjan, että se "donna" oli surmannut rakastajansa? Vai oliko? Joku aseen piilotus siinä kuitenkin oli?

Wau! Olen antanut itselleni rajan, että aamupäivällä voin olla netissä, lukea lehdet ja seurata palstoja, mutta sitten kone kiinni, joten palataan asiaan .....
Lainaus: "Olla rehellinen on aivan muuta kuin vittuilla toisille."???

Voisitko vielä kerran selittää kirjoituksesi, jonka aivan selvästi osoitit Pirrelle, kuinka jotkut täällä kuljettelevat zombie ukkojaan,...tai jotain sinnepäin, mutta se mielestäni täytti törkeyden, jos ei aivan huippua, niin ainakin likellä.

No, siitä tuli miinus, mutta plussiakin sataa.

Ensin ajattelin kehua siiliä, no kehun edelleen, mutta en nyt jaksanut hakea hänen juttuaan, koska löysin kirjoituksesi "siivooja parasta" ja olen varppina samaa mieltä siitä, että hän suorastaan jahtaa Palomaa! Uskomatonta! Miksi?

Mielipiteet voivat vaihtua ja eikös se olekkin palstan tarkoitus, että kerromme vastakkaisen näkemyksen ja sitten arvioidaan uudestaan asia. Nyt voikin mieli muuttua. Tänään se muuttui minulla puolelta/toiselle ja nyt en enää tiedä, kummalla puolella vaakakuppi on?

Eilen se oli niin helvetin jyrkkä , ei näitä tummia, lukiessani sinun kirjoituksen (13-v tyttö j.n.e.) ja sen jälkeen vasta uutisen. Nyt en uskalla edes tänne kirjoittaa, mitä silloin tapahtuu, jos minun lapsenlastani joku lähestyy tuollaisin aikein. Miehelläni on edelleen kiikarikivääri ja hirviammunta koe suoritettu!

Sen uskallan kertoa ajasta, kun tyttäremme oli (melkein teini-ikäisiä) ja meillä nyt oli aina avoimet ovet, kun synnyin-kylästä tuli porukkaa pääkaupunkiseudulle juhlimaan.

Mutta se oli virhe eräälle, joka meni lähentelemään lastani, kun hän oli suihkussa. Siitä hän (lapseni) kertoi minulle myöhemmin ja sen jälkeen tällä kaverilla ei ollut asiaa meille.

Oli myös itseniäkin miettittänyt asia tuolla paikallislehden "Lyhyissä".

Missä me olisimme nyt, jos nämä, meidän veteraani kansa, miehet ja naiset (lapsia tosin evakuoitiin) emme olisi pysyneet viimeiseen saakka "asemissa", puolustamassa maatamme.???
Kelpaako tämä?