Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Voisitteko noin tiivistetysti kertoa, mikä on kirjan sisältö, koska siitä niin usein kirjoitatte ja vaikealukuiseksi miellätte? Itse tuskin jaksan sivun pituisia lauseita edes mieltää, saati omaksua lukemaani.

Siis pieni essee kirjasta, kiitos.
  2. Lainaus: "Olla rehellinen on aivan muuta kuin vittuilla toisille."???

Voisitko vielä kerran selittää kirjoituksesi, jonka aivan selvästi osoitit Pirrelle, kuinka jotkut täällä kuljettelevat zombie ukkojaan,...tai jotain sinnepäin, mutta se mielestäni täytti törkeyden, jos ei aivan huippua, niin ainakin likellä.

No, siitä tuli miinus, mutta plussiakin sataa.

Ensin ajattelin kehua siiliä, no kehun edelleen, mutta en nyt jaksanut hakea hänen juttuaan, koska löysin kirjoituksesi "siivooja parasta" ja olen varppina samaa mieltä siitä, että hän suorastaan jahtaa Palomaa! Uskomatonta! Miksi?

Mielipiteet voivat vaihtua ja eikös se olekkin palstan tarkoitus, että kerromme vastakkaisen näkemyksen ja sitten arvioidaan uudestaan asia. Nyt voikin mieli muuttua. Tänään se muuttui minulla puolelta/toiselle ja nyt en enää tiedä, kummalla puolella vaakakuppi on?

Eilen se oli niin helvetin jyrkkä , ei näitä tummia, lukiessani sinun kirjoituksen (13-v tyttö j.n.e.) ja sen jälkeen vasta uutisen. Nyt en uskalla edes tänne kirjoittaa, mitä silloin tapahtuu, jos minun lapsenlastani joku lähestyy tuollaisin aikein. Miehelläni on edelleen kiikarikivääri ja hirviammunta koe suoritettu!

Sen uskallan kertoa ajasta, kun tyttäremme oli (melkein teini-ikäisiä) ja meillä nyt oli aina avoimet ovet, kun synnyin-kylästä tuli porukkaa pääkaupunkiseudulle juhlimaan.

Mutta se oli virhe eräälle, joka meni lähentelemään lastani, kun hän oli suihkussa. Siitä hän (lapseni) kertoi minulle myöhemmin ja sen jälkeen tällä kaverilla ei ollut asiaa meille.

Oli myös itseniäkin miettittänyt asia tuolla paikallislehden "Lyhyissä".

Missä me olisimme nyt, jos nämä, meidän veteraani kansa, miehet ja naiset (lapsia tosin evakuoitiin) emme olisi pysyneet viimeiseen saakka "asemissa", puolustamassa maatamme.???
  3. Voi olla, että toisin käy tuon "kananlennon", koska nyky media junailee aika hyvin kansalaisten mielipiteitä mielestäni hieman puolueellisesti, korostaen milloin´mitäkin aate suuntaansa ja kansa uskoo, vai uskooko?

Minua ärsyttää nuo kirjoitukset Soinin "takinkääntämisellä", sillä kai jokaisen pitäisi(ainakin) ymmärtää, mitä vaalipuheet on ja kuinka jatkossa menetellään?

Oliko jonkun muun puolueen lupauksissa "mannaa" meille? Miksi ei niitä arvostella hyväksi tai huonoksi? Lupasivatko jotain, mitä ei saatukaan? Soiniko oli nyt kaikkeen syyllinen??
  4. Kelpaako tämä?