Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2895

1. Siis missä?
    Nyt pitäisi Ullamirjami saada esiin, joka jaksaisi katsoa, koska se toinen muna tulee? ullalla taitaa olla kuitenkin suruaika Jerryn kuolemasta?

Itse olen yhden koiran vienyt lopetettavaksi. Yhden "tappoi" ilmeisesti naapurini myrkyllä?

Nyt Ulla Haloo! Katso Merikotkia ja kerro koskas toinen muna tulee?
  2. Mitäs näille kehitysapurahoille tehtäisiin? Annetaanko niitä (valtiolta) vain "saajan" pussiin ja ase kehittelyyn? Enempi täytyisi olla tietoa, sillä nuo keräykset täällä Suomessa, jotka toteutetaan jos´jonkinlaisen shown merkeissä, niin meneekö nekään perille niille tarvitsijoille? Onhan siellä paikan päällä olleita, jotka muutamia ovat tavanneet, mutta kun niitä on niiiiiin paljon?

Entäs tämä Suomen työttömyys, ja kuitenkin pula pienipalkkaisista työntekijöistä? Eihän se tietenkään ole suuri otanta, kun katselen poliisi TV:tä, mutta enempi kuin palstalla kirjoittavien. Kuka ottaisi töihin yhdenkään "örveltäjän", joita poliisit korjailevat joka yö?

Mikä pelasti minut moiselta silloin kansakoulun käytyäni maaseudulla? Tätini järjesti minulle työpaikan Hesasta 7-v pojan kaitsijaksi, kun hän tulee koulusta. Aamupäivisin olin kuitenkin rouvan kutomossa töissä.

Olisiko siinä ideaa, että nämä työllistämisrahat annettaisiin niille nuorille, jotka menisivät auttamaan äitejä kodinhoidossa, tai ulkoiluttamaan vanhuksia ja vauvoja? Siis sellainen kotiapulais systeemi, ilman jotain toimeentulotukea?

Eihän se onnistu, koska se on "paskatyötä"? keksi lisää.