Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Siinäs huomaat, että on täällä meillä porukka valistamassa äänestäjiä?

Eräs huutaa suurin kirjaimin Soinia, Väyrystä ja joskus Kekkosta j.n.e.

On tuleva siis vilkas keskustelu ja harmi, tai onneksi lähdet sinne toisaalle kevättä katsomaan, koska täällä ei puheet/kirjoitukset tule olemaan kovinkaan kaksiset.

Niin, jos otaksuisin jotain, kun en tiedä tätä odottavaa ehdokasta.

-Olisiko paikkakunnan ns. "ääniharava" ja saisi äänillään puolueelleen lisäpaikkoja?

-Voisi hänellä olla myös niin hyvä "turvaverkko", että lapsen saanti ei siihen vaikuta, jos itse haluaa osallistua istuntoihin.

Äidillänikin oli niin hyvä turvaverkosto, kun kolme lasta saunassa synnytti, niin Luoja soi, että ne tapahtui iltayöstä, lehmien lypsyn jälkeen ja sodasta palannut isäni katsoi sen aikaa, kun äitini kävi aamulypsyllä. :-))
  2. Joillakin voi onnistua hyvin, mutta minun tyttäreni joutui seksuaalisen häirinnän kohteeksi isännän taholta? Sitä hän ei halunut, toisin, kuin minä nuoruudessani. Tyttäreni lähti heti pois.

Itse olin Englannissa työssä 19 vuotiaana, niin ...en mielestäni ollut typerä, vaikka ystävät moittivatkin,...mutta minä pääsin Johtajan suosikiksi, koska opetin heidän lapselle Suomenkieltä ja osasin paikata vaatteita.

Usein pääsin Johtajan ja tietenkin hänen tyttärensä kanssa kiertämään englannin hienosto hotelleja! Mikä olisi ollut parempaa? Vaimonsa hyväksyi kaiken tämän, koska usein istuimme iltaa heidän asunnossaan.

Olenhan minä miettinyt useinkin, että miltä minun asenteeni silloin näytti "aikuisten" silmin?