Kristiina23

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia36 aloitusta · 2900 kommenttia
- sini-sirkku
Ainoa, minkä muistan kirjoittaneeni sinun ruokailusta on ne lohet, millä herkuttelet, samoin kuin ne toisetkin, jotka soppaa niistä laittoivat, joten aloin aina pitää lohipaloja kotona, että ei tule kamala mieliteko niihin. Koskaan en ole noteerannut sinun leivoskafeestasi, kosa en edes muista sinun käyneen sellaisilla. - Samase, jos kysellään soitoissa "ummet ja lammet", koska minä en vastaa edes niihin lainkaan vastateksina. Puhelu loppuu aika lyhyeen, etä suljen nyt puhelimeni.
Onhan tuo s-posti yksi ongelma, johon tulvii josjonkunlaista peniksen pidennysta minulle, nainen!
Onneksi senkin olen osannut ohjata, että viesti tulee spämmiin ja sieltä voin valkata, onko jotain minulle ja sitten vain yksi painallus ja kaiki on pois. - Sanomatta muuta sini- sirkku, koska enhän voi tietää mitä ihmeen härpäkkeitä toiset käyttää, koska minulla on vain tätämä ns."pönttökone".
Onhan noita lastenlapsiltakin tarj0000000000000000000000000laista
Nyt tuli kirjoituksiini vain nollia, joten anti olla tämä Suomi 24- uusistus.t - Lisään edelliseen. Kaikki ohjeeni oli vääriä koska kesken kirjoituksen painelin sitä mainitseemaani oikean puoleista palkkia ja mikään eikadonnut.
Ainoa oikea oli se, että olen saanut (joskus) kirjoitukseni esiin, sen kadottua, kun painelen sitä "liidokkia.
Kuten nytkin, koska painalsin sitä saaperin nostajaa. - Oletko kokeillut sitä palautusta, kun viestisi häipyy, niin alalaidassa on se "kommentoi aloitusta" ja siitä kun painallat sitä liidokkia, niin ainakin minä saan tekstini esiin useimmiten.
Tosin olen huomannut, että jos kesken kirjoituksen kosken siihen oikeanpuoleiseen "ylös/alas" nostajaan, niin silloin ainakin minulla usein kirjoitus häipyy, mutta löytyy sieltä mainitsemastani "kommentoi aloitusta". No, ei aina.
Ompahan moisilla murheet, kun ei saisi roskapussien vienneistä kirjoittaa ja minä kun useinkin kirjoittelen, kuten saunassa käynnistäkin. Mitäpä ne meikäläisen jutut olisivatkaan muuta, kuin näitä kotoisia arkipäivän askareita.
Vaan kerromapa aivan uhalla, että nyt on taas roskat viemättä, koska auto on korjaamolla ja sitten loukkasin jalkani nilkasta, kaatuessani tasapainohäiriön vuoksi aivan kotini ovella, joten en pysty kävelemään, tai pystyn ja pystyn, koska en viitsi mennä kuvauttamaan sitä, että onko joku murtunut, koska kyllä se murtuma parantuu sieltä aikanaan, mikäli siellä sellainen on.
Mitäpä tässä hätiä, koska pystyn liikkumaan vessaan ja jääkaapille ja kirjojen lukukin hoituu niin hyvällä mielellä verukkeella, koska en voi kävellä mihinkään.D
Onneksi on tuota ruokaakin nyt varattu sitä ennen, kun vein tuon autoni korjattavaksi, mutta lapseltani odotan pullantuontia/croisantteja, koska hän saa niitä aina työpäivänsä lopuksi ja nyt on mukamas pakastin täynnä.
Missähän se "pullakuski" luuraa? - Mikäs kummajainen sinä olet, joka laitat heti vihaviestiä "pertsalle", mikäli tarkoitat tätä Pertikkiä.
Minusta hän on oikein asiallinen "savolainen", kuten asian on itse ilmaissut, muusta en tiedä.
No, tuo loppu kirjoituksesi jo osoittaa, kuinka olet asian ymmärtänyt. Eikö sinun aluspöksyjäsi ole kukaan huolinut? Harmi, että tämä Frederitkin lopetti esiintymisesnä. Olisithan voinnut sinne heitellä omasi, koska se noin ottaa koville.
Ja, mistä sinä tiedät kaikki, kenelle mitkäkin kuvat ja pähkinät tulee viestin lähettämiseen, koska itse ounastelen, että eri koneissa ja selaimissakin on omat kommerverkkinsä. - Sinäpä sen sanoit! Hyvä! Minulla on aina ruokaa, joten en ole kaivannut noita "evästeitä", koska ne on niin salaperäisiä eväitä, joita en tohdi syödäD
- Sinäpä sen sanoit! Hyvä! Minulla on aina ruokaa, joten en ole kaivannut noita "evästeitä", koska ne on niin salaperäisiä eväitä, joita en tohdi syödäD
- Minä en koskaan hyväksy näitä "evästeitä" ja on tietenkin muitakin omituisia "liitännäisiä", joita en hyväksy, vaikka ohjeetkin lukisin.
Ja hitsi, jos haluaa riviä ylöspäin kesken viestinsä ja painaa tuolta laitimaisesta oikealta, niin sinnehän livahtaa teksi, mutta palautuu kun painaa sitä saaperin liidokkia, joka on ilmeisesti joku isompi nuoli. - Hyvinhän tuossa kävi, koska viesti lähti, eikä yhtään kuva-arvoitusta edes tullut. Miksi se ei siis toisillakin onnistuisi?
Hetken jo oletin tuosta jutustasi, että täytyykö kaikkien anonyymienkin olla rekattuja, mutta ilmeisesti ei, koska onhan sinullakin voimassa oleva rekattu nimmari.
Se on vielläkin arvoitus, jos ei ole ollenkaan rekattu nimmari, niin tuleeko heille joku "herja"? - "Lopeta sinäkin Kristiina !"
En lopeta, koska en ole ketään tappanutkaan. Tuon jutun, jonka kirjoitin täsät e-lä-mää nimimerkistä, jota toiset sekoittavat hänet jatkuvasti ruunemaniin, joka asuu Raisiossa, mutta tämä ko. heppu asuu kyllä Ruotsissa.
Hurskainenkin taivastelee moista, vaikka aivan eri nimen hänkin on tuolla toisaalla ilmoittanu itselleen. Vai mitä Topi? - Sinä entinen e-lä-mää.
Tulet tänne kirjoittelemaan aina noista kamelian kukinnoista, kun toisaalla herjaat aina meitä suomalaisia apinoihin. Onko se sinun todellinen mielipide, koska tuolla kirjoitit myös, että olet entinen "punikin poika", jonka uskon hyvinkin.
Voisitko kirjoittaa tuosta ajasta "punikin poika" jonkun tiivistelmän, miksi lähdit Ruotsiin? Ilmeisesti tietenkin, että siellä oli työtä tarjolla, mutta miksi juuri sinä? Eikö olisi ollut parempi mennä sinne punikkien valtakuntaan, siis Neuvostoliittoon?
Edelleen ihmetelen suurta vihaasi meitä suomalaisia kohtaan joita vertaat usein apinoihin?
Tosi ärsyttävää sikäli, että tänne tulet vain kirjoittelemaan jostai kamelian kukista ja toisaalta suorastaan "oksennat" meidän päälle mielipiteilläsi.
No, nyt hyvän kirjan pariin, kun sain purkaa mielipiteeni tämän e-lä-män suhteen. - Joku on avuliaasti kopsannut Wikistä tuon hullunlehmän taudin alkuperäisen syyn, joten kysyisin nyt, että mitä minun tulisi tietää enemmän, mitä tiedemiehet ovat todenneet.
Kirjoitukseni pointsihan oli se, että eläimille alettiin syöttämään lihaperäistä ruokaa, josta seuraukset oli kammottavia.
Olenhan minä ilmeisen "yksinkertainen", mutta koska itse olet viisaampi, niin tuskin miua haluat opettaa viisauteesi.
Olisin kuitenkin iloinen, jos hieman edes valaisisit minun tyhmyyttäni sinun viisauteesi, niin ehkä oppisin jotain, tai sitten en. - " Vaikka Mannerheim olikin valittu presidentiksi poikkeusvaiheen ajaksi, hän ei halunnut erota heti kevään 1945 eduskuntavaalien jälkeen"
- "on sääntöjen mukaista niin ymmärtääkseni se pitäisi perustaa 80 plus osioon."
Ei pitäisi, koska täällä on suurinosa kirjoittajista alle 80-v, kuten minäkin.
Rauhallista päivää sinullekin "opastaja". - Kyllä muista tuonkin ajan, siis sen teitittelyn, koska oma äitinikin teititteli äitään viellä kuoleman jälkeen puhuessaan hänestä.
Sitten joskus 1962 menin töihin oikein patavanhoolliseen ruotsalais firmaan, jossa tämä teitittely oli yleistä. Samoin naiset eivät saaneet esiintyä pitkissä housuissa, vaan oli hamepakko.
Vaan aika muuttui, alettiin jopa sinuttelemaan työkavereita ja jopa esimieheni teki "juhlallisen" sinuttelu sopimuksen eräällä ruotsinristeilyllä.
Pian tulikin näitä nuoria, jotka käyttivät näitä inhottuja pitkiä housuja, siis naisetkin ja siitä seurasi nämä minihameet, jotka ilmeisesti oli vanhalle Kauppaneuvokselle hirvitys, ..vai oliko sittenkään, koska miehethän on aina miehiä!D
Sivistyny puhetapa säilyi edelleen, josta olen kiitollinen, sillä se periytyi lapsillenikin, sillä koskaan en kuullut heidän puhuvan jotain "ukko ja akka" vaan kaikki oli setiä ja tätejä, kuten isä ja äiti muuttuivat hieman, mami ja papi muotoon.
Syntymä kuntani painatti joskus näitä rinta nappeja, ei suinkaan sellaisia, että v...haisee hyvälle, vaan "saa sinutella", jota nappia itsekkin pidin hetken. - Juuri kommentoin aloitusta pitkällä kirjoituksella se katosi, kuin "pieru saharaan", eikä palautunut, kun painelin tuota alapalkissa olevaa nuolta, joka on liidokki mielestäni.
Kirjoitin hullunlehmän taudista, jossa nämä älyköt yritti opettaa naudat syömään lihaa ja jauhoivat teurasjätteet eläinten rehuksi! Käyköhän meille ihmisille samoin, että pelkkien rehujen syönnistä saammekin jonkun aivojen rappeuman?
Nyt on viiemeinen mahdollisuus nauttia kunnon voista, maidosta ja piimästä, kuten juustoistakin, jotka on jalostettu lehmän maidosta. Tuleva sukupolvi syö sitten näitä "korvikkeita" voin sijasta joitain öljyjä.......j.n.e - Se on sinun mielipide, joten olkoon. Minä luen mielelläni matkakertomuksia.
En ole lähettänyt Joulukortteja 13-vuoteen, mutta kyllä toiset saa niitä lähetellä, enkä aijo kieltää sitä heiltä. - Kirjoittakaa viestine tuone sarakkeeseen "kommentoi aloitusta", koska nyt tulee minulle noita hah haa viestejä.
Mikäli sitten viesti katoaa, niin sen saa takaisin siitä isosta "liidokista", joka on siellä samaisessa sarakkeessa.
Viesti katoaa, jos välillä painaltaa sieltä sivun oikeassa laidassa olevaa "nostajaa", ainakin minulta. - Nythän minulle myrkynlykkäsi tuon auton kanssa. Ajossa huomasin, että tuulilasinpyyhkijät eivät jaksaneet toimia kuin etanavauhtia, mutta seuraavaksi bensamittari valahti nollille, vaikka tankki on melkein täynä.
Itse ounastelin, että laturin hihna on poikki, mutta varatessani aikaa korjaamolle, niin sieltä vakuutettiin että ei vika voi sellainen olla ja laturinvalon pitäisi palaa, mutta ei siellä mitään ylimääräisiä valoja palanut, muistaakseni!
Seuraava ongelma tulikin siitä, että nyt on muutettu nuo katsastusajat, joten katsastus olisi pitänyt suorittaa 11.10 ja ajan sain korjaamolle vasta 4.11, joten se siitä. Hoitakoon korjaamo tuonkin homman, sillä heillä on kyllä tuo katsastuspalvelu, siis käyttävät katsastuksessa.
Nyt on sitten roskat viemättä, koska en uskalla ajaa tuolla autolla, sillä en tiedä, mikä siellä räjähtää seuraavaksi, mutta korjaamolle hiissaan sen kyllä jokupäivä.