Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2891

1. mitärikkautta25.11.2017+15:39"Jotkut+ei+maksa+veroja,+ei+tee+töitä,+silti+kaikki+tulee+ilmaiseksi.+Tämäkä+on+sitä+rikkautta+?"Mikäli+asenteesi+on+tuo,+niin+mitäpä+minä+siihen+lisäämään,+ainakaan+muuttamaan+mielipidettäsi,+koska+mainitsit+myös+verot,+joita+"nyhdetään"mielestäsi,+mutta+muistatko+sellaista+kertomusta,+kuka+määräsi,+että+koko+maa+on+verolle+pantava?Olihan+vallalla+sellainenkin+politiikka,+että+kenellekkään+ei+saa+antaa+mitään+ilmaiseksi,+koska+kansa+laiskistuu+ja+niinhän+siinä+kävi,+kun+alettiin+jakamaan+sitä+vastiikketonta+rahaa,+niin+loppua+ei+näy+köyhistä.Näitä+tuli+mieleeni,+kun+googlasin+"nälkävuodet",+koska+luin+juuri+sellaista+kirjaa+ja+en+itsekkään+ollut+varma,+kuinka+se+Suomeakin+koetteli,+mutta+niin+paljon+toisiakin.+Harmi,+että+siellä+(Wikissä)+ei+ollut+Leningraadin+piirityksestä+mitään,+sillä+olen+lukenut+myös+kirjan+Leningraadin+900+pv,+joten+ei+meillä+vielä+ole+"hätiämitiä",+kun+on+nuo+kuuluisat"+leipäjonot"!DItse+ajattelen,+että+nykyisin+on+hyvin,+kun+on+tuo+perusturva+lakisääteinen,+sillä+muistelen+vanhempieni+elin+aikaa,+vaikka+meillä+ruokaa+oli,+niin+silti+olisi+tarvinnut+joskus+rahaa+kahviin,+suolaan+ja+sokeriin+ym+hankintaan+ja+joskus+sitä+ei+vain+ollut,+koska+ei+ollut+enää+tapana+mennä+"kana+kainalossa"+vaihtamaan+kahvipakettiin!DMinä+en+ole+kateellinen+rikkaille,+koska+se+toisi+katkeran+mielen+minulle+ja+huomaan,+että+sinulle+se+on+tuonnutkin?+Vai?
  2. "Älä+kerro+asioita,joita+et+halua+kommentoitavan,Piste"Pyydän+anteeksi,+jos+olen+ollut+sinua+kohtaan+hyökkäävä+ja+tunnet+jääväsi+jotenkin+huomiotta,+siis+oliko+se+jalkoihini?+Et+todellakaan+ole,+sillä+olet+kai+huomannut,+että+ei+täältä+paperi+lopu,+joten+olet+saanut+vapaasti+kirjoitella+omat+kuulumisesi+ja+hyvin+koskettavasti+koin+myös+koirasi+kuoleman,+jonka+itsekkin+olen+kokenut+neljä+kertaa+ja+se+viimeinen+jäi+kaihertamaan,+koska+oletan+edelleen,+että+naapuri+sen+myrkytti.Minä+en+ole+monica,+joka+kirjoitteli+näitä+laihdutus+ohjeita+ja+oli+kovinkin+kärkäs,+jos+joku+epäili(sain+minäkin+häneltä+ojennusta),+että+tee+ja+korppu+ei+ole+ikäisillemme+ihmisille+riittävä+ravinnon+saanti+ja+mikäli+minä+käsitin,+tämä+monika+oli+itse+joku+"laiheliini"+ja+vartioi+aina+jonkun+2-3+kg+painoa.Tuo+viittaus,+tuosta;"Älä+kerro+asioita,joita+et+halua+kommentoitavan,Piste"Saahan+siitä+kommentoida+aivan+vapaasti+ja+minäkin+siitä+vitsailen,+koska+tämä+juttu+meni+täällä+niin,+että+ensin+rohmuan+köyhien+edestä+ruokaa(ne+mainitsemani+fileet+yhden+keran)+ja+sitten+se+muuttui+että+köyhien+lasten+edestä+varastan+ruokaa,+joten+täällä+ne+"hovissa"+muuttuu+nuo+syytöksetkin++jopa+linna+tuomioksi!+Jotenkin+naurettavaa,+että+tuollainenkin+asia+paisui+täällä+jopa+varkaudeksi,+jolle+en+voi+muuta+kuin+naureskella.Tosiasiassa+meitä+on+noin+kymmenkunta,+jotka+käymme+siellä+ruokajaossa+ja+siellä+on+paljon+jaettavaa,+joten+tämän+Kierrätyskeskuksen+pakastinkin+on+aina+täynnä,+josta+voi+hakea+kaikkina+arkipäivinä+näitä+ruokia,+paitsi+tietenkin+maitotuotteet+ei+sovi+pakastettavaksi,+mutta+niitäkin+on+sitten+kylmäkaapeissa.Yritetään+nyt+pärjätä+täällä+ja+lupaan,+että+en+koskaan+puutu+kirjoituksiisi(edes+sala+nikillä)+mitenkään,+joten+ole+siitä+huoletta.Anteeksi+vielä+kerran,+pyydän+ja+Hyvää+Joulun+odotusta+sinulle.
  3. No+mutta+hurskainen.+Olisimpa+minäkin+tehnyt+noin?"Hä+hää.+Ostin+uuden+akun+takapenkin+väliin.+Vaihdan+sen+jos+virta+6+vuotta+vanhassa+ei+enää+riittäisi.+Toinen+keino+on+jättää+auto+katokseen+latautumaan+verkkovirralla+yöksi."Minäkin+jo+ostin+uuden+akun+ja+menin+sitä+hakemaan,+mutta+sieltä+kehoitettiin,+että+ei+sitä+kannata+autossa+pitää,+joten+tule+se+sitten+laitattamaan+ja+sehän+tietenkin+jäi,+kuten+jäi+latauttaminenkin+lapseni+luona,+joten+auto+simahti.+Onneksi+vävyni+tuli+aamulla+ja+antoi+virtaa+ja+naureskeli,+että+sehän+lähti,+kuin+peura+valoista+ja+ajoin+heille+lataukseen,+joka+kesti+5+tuntia!!!Onneksi+otin+kirjani+mukaan+ja+lueskelin+vain+sitä,+vaikka+vävylleni+olin+jo+sanonut,+että+paidat+ei+sility,+jos+et+tule+minua+auttamaan.+No,+tyttäreni+nukkui+myös+ja+kun+sitten+heräsi+lapsiaan+hakemaan+koulusta,+niin+naureskeli,+että+mitäs+täällä+on+tehty,+johon+tietenkin+sanoin,+että+samaa+kuin+sinäkin.+Ei+mummin+aina+tarvitse+olla+työntyngässä+kiinni,+jonka+hän+hyvin+ymmärtää.Nyt+vain+täytyy+tarkkailla+säätä+ja+varata+se+aika+akun+vaihtoon,koska+liukaalla+ja+lumisateella+en+ajele.+Siihen+meni+sekin+eilinen+myräkkä,+kun+lupailtiin+30+cm+lunta+ja+täällä+ei+tullut+hiventäkään.ja+entäs+tämä+hurskainen:"Uskon+että+ensikuussa+20+vuotta+automobiili+on+yritettävä+käynnistää."Minun+Nissani+täyttää+jo+30-vuotta,+joten+ei+mikään+teini+enää+ja+toivon,+että+se+minun+elinaikani+kestääkin,+koska+en+voi+sitä+myydä,+sillä+olen+vain+haltija,+en+siis+omistaja.
  4. "Käteen+jäävä+eläketulo+alle+15000.oo+verotuksen+jälkeen+kk:ssa.+-+paljonko+noilla+tuloilla+pystyy+ostamaan+yhtään+mtään+palveluita+nykyisisllä+hinnoilla+miltään+firmoilta"No,+jos+noilla+tuloilla+ei+pärjää,+niin+millä+sitten?+On+paljon+eläkeläisiä,+jotka+ei+saa+eden+tonnia/kk,+ja+sinä+valitat+15.000,-€/kk+tuloistasi.