Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Vai oli ilkeä sisko? No olihan se silloin, mutta se rakkaus teettää kaikenlaisia, kuten monella muullakin. Onhan näitä murhiakin tapahtunut mustasukkaisuuden vuoksi, mutta onneksi ei meillä. Hyvin sopeudumme puolisoime kanssa, hänellä omansa ja minulla hänen entinen heilansa.

Siskoni kanssa olen erittäin hyvissä väleissä, mitä nyt joskus muistutan häntä näistä tanssien valinnoista, joita en tiennyt etukäteen.
  2. Tämä ilmeisesti menee "Ramoonalle", tuosta pykälästä päätellen, joten kysynkin, miksi ette poikenneet Torronsuolle karpaloita keräämään? No, ei sinne toisetkaan uskaltaudu, koska siellä susi seuraa kulkijoita.

Minä bongailen nyt kyllä lapsenlapseni lomaa, jossa oli ensimmäisenä Krakova? Heti kirjoitin, että et kai mene sinne Auschwitz;iin, johon hän, että totta kai, koska on lukenut siitä niin paljon. No, niin olen minäkin ja hyvä että on jotain lukenut hänkin.!

Seuraavat kohteet ovat minullekin tuttuja kuten Itävalta ja Italia, joissa oli useita laskettelu lomia vaikka taisi tuossa välissä olla jotain muitakin, mutta Milanoon päätyy, jossa onkin sitten äiti ja veli vastassa.

Onhan se eri asia tutustua noihin kohteisiin, kuin hiihto lomalaisilla, jolloin hänkin ole nuorempi, koska eihän me oltu kuin pieniä pyrähdyksiä johonkin toisaalle.

SkillaN, nille terveiset. En ole ikkunoitani pessyt sitten muuttoni jälkeen, koska pidän aina verhoni kiinni nykyisin

Nyt taitaa kone taas "sakata", joten terkkuja kaikille.