Vapaa kuvaus

Suomen kansalainen. Mies. Kristitty. [email protected]

Aloituksia

10

Kommenttia

116

1. Hei !

Jos olet kiinnostunut tutkimaan sukutaustaasi DNA:n kautta, niin parempi sivusto on
    https://www.familytreedna.com/

Sillä on suurin tietokanta, siis ihmisistä jotka ovat tutkituttaneet oman DNA-perimänsä, tämän yrityksen avulla. Itse asiasa vain vain pienen osan siitä, mutta riittävästi suvun juurien vaiheiden tutkimiseen.

Itse tilasin ensimmäisen testin vuonna 2005 elokuussa. Sittemmin olen laajentanut perimäni tutkimista jatkotilausten kautta.

Tässä on linkki sivuston testisivulle, jossa voi valita haluamansa testin/testit.

https://www.familytreedna.com/products.aspx

Mieslinjan tutkimiseen kannattaa ottaa vähintään tuo Y-67, TAI Y-111.

Äitilinjan tutkimiseen on vain kaksi vaihtoehtoa, itselläni on tuo edullisempi, ei niin laaja.

Kaikki on toiminut hyvin koko tämän melkein 11 vuoden ajan.

Itse maksan OP Visa DEBIT- kortilla, eli maksuu mene tililtäni reaaliaikaisena, heti. Ei ole ollut ongelmia.

Käy katsomassa sivustolla, niin saat paremman käsityksen. Tämä yritys kuitenkin on alan suurin tilaajakannaltaan, ja sen myötä vertailtava tietokanta myös.

Oma sukuni, isän puolelta, on pieni, joten itselleni ei noita Y-DNA osumia ole vuosien varrella montaa tullut, mutta eräällä ystävälläni taas on . Tämähän on yksilökohtaista.

Onnea ja rohkeutta tutkimiseen.
  2. Kiitos näystäsi Sinetti.

Luulen, uskon noiden "pallojen" olevan rakeita, verellä sekoitettuja.

Ilm.8:

5 Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.

6Ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän pasunaa, hankkiutuivat puhaltamaan pasunoihin.

7 Ja ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli RAKEITA ja tulta,VERELLÄ sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.

Ajattelen saamasi näyn tarkoittavan siis tuomioiden vuodattamista.En millään usko näyn kuvaavan mitään "mukavaa", vaikka näitkin Itse Herran Jeesuksen. Vaan pikemmin päinvastoin, kun "suojaava peite", eli taivas oli avoinna, oli poistettu, että pystyi näkemään Tuomarin kasvot.

Mutta, jos kirjoitin oikein, niin näkysi tarkoittaa murheita maailmalle, Jumalan omat ovat suojattuja, niin kuin Egyptissä. Ja, maailma pysyy paatuneena.