Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+minua+haittaa,+jokainen+voi+olla+omaa+mieltänsä+minusta.
Kiva+kun+on+saman+henkisiäkin.😊
07.02.2017 12:05
Kiitos+😘+muistit+tapauksen+vaikka+siitä+on+aikaa.+Saimi+se+nuorin+on+nyt+kymmenen+vuotias,+vanhimmat+jo+yli+kaksikymppisiä.+Viimeisin+lehtijuttu+oli+noin+viitisen+vuotta+sitten.+Saimi+seisoi+rannalla+kun+isä+ja+äiti+souti+ison+hauen+kanssa+laituriin.+Olen+sitä+mieltä+nyt+vanhempana,+että+suomalais/ulkomaalainen+parisuhde+on+toimivampi+kuin+kahden+kärvistelevän+suomalaisen.😆
Rakkaus++ei+kysy+ikää+kun+ja+jos+löytää+saman+henkisen+kumppanin.
Itse+elän+LAT-parisuhteesss+82-+vuotiaan+mieheni+kanssa,+olemme+olleet+yhdessä+kohta+yksitoista+vuotta.+Meillä+on+samanlaiset+sielut.
07.02.2017 12:02
Rùune+kuuluis+jo+ylempiin+luokkiin,+
palstalla+notkuilee+nuorempain+kuokkiin.
Mikä+saa+olemaan+maailman+napa,
07.02.2017 11:45
Et+saa+parannusta+aikaan+tämän+tyyppisellä+aloituksella.+Vain+jatkuvaa+sanasotaa+Olen+luopunut+itseni+puolustamisesta.+Itsensä+puolustamiinen+saa+aikaan+vain+pilkkanaurua+kiusaajassa.+
Luin+aloituksia+ja+taidan+vielä+toistaiseksi+odottaa+parempia+aikoja+tulla+tänne.
Miksi,+ette+osaa+siirtyä+kasikymppisiin.+Me+entiset+viiskymppiset+olemme+tulossa+tänne.
Viittaa+kintaalla+haukkujia.+Vain+siten+olet+voittaja.
07.02.2017 11:36
Olen+nyt+kärvistellyt+Korvessa+yli+vuoden,+alkaa+menojalka+vipattaa.+No+vielä+kuukausi+ja+sitten+menoksì.
En+ole++ikinä+ollut+yhden+ikkunan+ihminen.+
Täällä+Korven+kaupungin+keskustassa+toki+kelpaa.+Korpi+on+monikulttuurinen+city.+Kesällä+jopa+värikylläinen,++afrikkalaisten+rusettiturbaanien+ja+somalialaisten+hurstuukien+hulmahdellessa+katukuvassa.
Elämäni+kesämökillä+kesäaikaan,+voiko+parempaa+paikkaa+ollakaan+kuin+kesäpaikkani.+
Aikansa+kutakin+on+kiva+kopistella+Korven+pölyt+jaloista+ja+matkustaa+isoihin+maailman+cityihin+siellä+kun+kukaan+ei+erotu+massasta.+
Hollannista+on+tullut+toinen+kotini+ja+kaipaan+sinne+juuri+nytkin.+
En+jaksaisi+elää+tässä+kylläkin+sievässä+ja+nykyaikaisessa+kaksiossani+jatkuvasti.
07.02.2017 11:19
Lisään+mielikin+viestiin.+pitkä+sopusuhtainen++pari+iästä+riippumatta+ovat+näyttävä+pari+yhdessä+he+ikäänkuin+täydentävät+toisiaan.😊
07.02.2017 10:57
Olen+asunut+yöttömän+kesän+Ruotsin+Kirunassa,+talvella+ihaillut+revontulien+leikkiä+taivaalla+vieraillessani+siellä+uudelleen.+Ole+istunut+junassa+Kirunasta+Narvikiin+ja+nähnyt+tunturien+välissä+erivärisinä+siintävät+kuvan+kauniit+järvet.+Olen+lasketellut+Rukan+upeilla+rinteillä.+Vaellellut+Levillä+ruskan+aikaan.+oli+syksy+2007+ja+maaruska+kauneimmillaan.+
Mutta+kuten+olen+jo+kirjoittanut+maailma+on+täynnä+näkemisen+ja+kokemisen+arvoisia+paikkoja,+miksi+palata+aina+samoille+näkymille.
Eräs+ystäväni+jaksaa+kertoa+aina+uudelleen+ja+uudelleen+käyneensä+Teneriffalla+samassa+paikassa+25+kertaa.
07.02.2017 10:48
Etkö+sinäkään+ole+oppinut+kirjoitushistoriastasi,+että+ei+kannata+riidellä.+Mitä+se+hyöveijää.
06.02.2017 21:54
Tämä+vastaus+oli+Makriinalle.
06.02.2017 21:29
😆😊😂+En+minä+ketään+paennut😂+ukko+tuli+tietoisuuteeni+lehtijutun+luettuani.
06.02.2017 21:28
Dementian+ehkäisyyn+on+parasta+lääkettä+osallistuminen+erilaisiin+aktiviteetteihin.+Kirjojen+lukeminen,+harrastetoiminta+ja++osallistuminen+keskusteluihan+netin+välityksellä+pitää+aivotoiminnan+viretilassa.
Niin+se+aika+kuluu.+Kohta+siirryn+tähän+ikäryhmään.++Kun+aloitin+kirjoittelemaan+runsas+kymmenen+vuotta+sitten+olin+raakile,+mutta+olen+kehittynyt+niin+ihmisenä+kuin+kirjoittajana+näiden+vuosien+aikana.+
Kun+ensi+kertaa+kirjoitin++70+palstalle+sain+äkkilähdön,++jonninjoutava+tytön+hupakko+tuli+kertomaan+iloista+uutista+79-vuotiaasta+juuri+isäksi+tulleesta+Korven+miehestä.
Joskus+olen+lukenut+palstaa,+taitaa+samat+kirjoittajat+viihtyä+palstalla+vieläkin😊
06.02.2017 19:48
Keitä+marjoista+hyytelöitä.+Niitä+voi+käyttää+eri+tarkoituksiin.
06.02.2017 19:19
Paistettua+viipaloitua+maksaa+punaviinihunajakastikkeessa,++perunasosetta+ja+puolukkahilloa+😋
06.02.2017 19:16
Tee+neljän+viikon+ruokalista+ja+pyöritä+sitä,+niin++lounaspaikat+tekevät.
06.02.2017 19:12
Ok,+ei+herneitä+nenussa+kenelläkään😆
Tulin+savenpyörityksestä.+Viinipullon+sulkijakorkit+6+kpl+meni+väripolttoon.+Nukkekodin+vanha+hollantilaisen+keittiön+liesi+saa+ympärilleen+jykevän+muurauksen+ja+liesihatun.+Jäi+kuivumaan.+Pakkasen+kourissa+ollaan,+sättäilin+esikoisen+kanssa,+laitto+kuvan,+nasse-nenuisia+olivat+vaimonsa+kanssa+vaikka+iholla+on+50+kertainen+aurinkosuoja.
+33+C+oli+Sri+Lankassa+tänään.+Lohdutti,++että+kohta+on+sun+vuoro.+
Ei+täällä+palstalla+kirjoittele+kuin+kymmenkunta,+jotka+ovat+pitäneet+samat+nikkiäsi+niin+kauan+kuin+muistan.
Ei+pääse+sinuiksi+kirjoittajien+kanssa+sillä+nimet+vaihtuu+alvariinsa.+Tylsää+sellainen+on.
06.02.2017 19:02
Koskaan+et+muuttua+saa,+lauletaan+tai+tämä+on+ollut+näin+aina+ja+tulee+jatkossakin+olemaan,+sanotaan.
06.02.2017 10:35
Oletko+viatonsivullinen😋
06.02.2017 10:08
Huomenta@
Petzen+sisko+kirjoitti+muutama+vuosi+sitten+kirjan+hänen+ensimmäisestä+avioliitostaan+kuuluisan+hollantilaisen+"hullun"+kuvataiteilijan+kanssa.
Hän+käytti+yksinkertaisia+lauseita,+kertoen+miehestään+ja+hänen+rinnallaan+elämisestä+vain+kauniita+muistoja.+Kirjaa+hän+kutsuu+"+my+little++book'iksi.+Ei+se+suurmenestys+ollut,+mutta+möi+jonkin+verran+kaupoissa.+Hän+myi+itse+ison+osan+kirjastaan++järjestämässään+ex-miehensä++taidenäyttelyssä,+josta+tuli+valtava+media+show+Hollannissa++kun+taideteokset++osoittautuivat+väärennöksiksi.+No,+kirjat+tekivät+kauppansa.
Olen+kertonut++seurustelemaan+Hollannissa+taiteilija+piireissä.+Kirjailijoita,+kuvataiteilijoiden+jne.+Mielenkiintoista+tapahtumarikasta+elämää☺+Harmi+vaan,+että+porukka+ikääntyy+vauhdilla+ja+poistuu+yksi+kerrallaan.+
Onnea+kirjailijan+urallani.+Jos+jotain+itse+vielä+kirjoitan+se+on+Sankkoniemen+tarinnat+puhtaaksi.+Kuvitus+on+jo+valmiiksi+skannattu.+Nyt+on+savenpyöritysaika+🤗
06.02.2017 10:02
Sinulla+on+agressiivinen+lähestymistapa.+Viittaa+erääseen+nimimerkiinni+edellisessä+ns.+elämässä🤔
05.02.2017 23:07
No,+eipä+ole+käynyt+mielessä+moinen+asia.+Ei+toki,+kevättä+ja+valoa+kohti+mennään.
05.02.2017 23:02
308 / 371