Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7418
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+oli+onni+viime+yönä,+sain+metsästettyä+upeita+kuvia+ja+kokemuskia,+nyt+taivas+on+pilviverhon+peittämä+ja+tuulee,+joten+on+parempi+istua+sisätiloissa+ja+naputella+konetta.
14.11.2016 20:42
No,+koetahan+rauhoittua.
Ainahan+palstalla+on+ollut+pillu-+ja+kullialoituksia,+mutta+nyt+on+kysymys+sinun+pakonomaisesta+halusta+syöttää++ideologiasi.+Jos+teet+aloituksen+kuten+viime+aikoina+olet+tehnyt,+niin+pitäydy+keskutelemaan+samoin+ajattelevian+kanssa+silloin+ketju+pysyy+asiallisena+siis+sellaisena+kuin+sen+haluat.+Lupaan+olla+ottamatta+osaa+sillä+minun+ikkunat+ovat+metsään+päin.
+
Olet+varmaan+jo+huomannut,+että+täältä+ei+taida+löytyä+vastinetta+sinun+älykkyydellesi.+
Esikoisenikin+nauraa+minulle+aina+kun+mainitsen+jotain+Suomi24:stä.+
Itse+en+etsi+älykkyyttä+vain+tavan+keskustelua+ja+kuten+olet+huomannut+ei+minunkaan+älykkyyteni+ole+sitä+luokkaa+kuin+puskanikkien.
14.11.2016 20:38
Älä+aloita+uutta+Trumpia,+please.+Olet+jo+sanonut+kaiken+sanottavasi.
14.11.2016 17:26
Minkä+niminen,+tiedän+useita+palkintoja+voittaneita+luontokuvaajia?
14.11.2016 17:14
Sinä+saisit+Kaalimaalta+motoroidun+luudan+pätkän+;+)
14.11.2016 17:05
Korvessa+täysikuu+siis+ihanteellinen+tirkistelyilma.+Minä+nukun+sälekaihtimet+auki+ja+tiirailen+parvekkeeni+kaunista+valomerta+ja+jos+sattuu+kohilleen+voin+nähdä+jonkun+pyrstötähden.
13.11.2016 20:44
Kinkkua,+porkkana-+ja+lanttulaatikkoa.+Kinkunliemestä+kastike.+Keitettyjä+perunoita,+graavilohta+ja+ja+ja+mitä+niitä+nyt+olikaan+;+)
13.11.2016 20:39
PS,+Niin+ja+eivät+kaikki+ole+shokissa+;+DD
10.11.2016 14:09
Tiedän+seuraan+mediaa,+joo,+siellä+marssitaan+ja+pillit+vinkuu,+asia+vaan+on+kuin+on+ja+Trump+on+tuleva+presitentti.
Hän+on+muuten+aikonut+vetää+oikeuteen+kaikki+ne+naiset,+jotka+syyttävät+häntä+seksuaalisesta+häirinnästä,+jahka+aikaa+jää+maan+asiat+ensin+;+)
Hän+on+esittänyt+35%+veroalennusta+perheille+joilla+on+kaksi+lasta.+Hän+on+esittänyt+vahustenhoidon+tason+nostamista+hän+on+listannut+olevansa+köyhien+asialla.
Kahotaan,+vuotellaan+ja+jatketaan+sitten+kun+tiedetään+miten+asiat+etenevät.
10.11.2016 14:08
Osaan+kääntää+asioita+up+and+down,+olet+rasittava.+Et+halua+ymmärtää+vaan+väännät+selvästä+keskustelusta+monimutkaisen.+Minulla+on+varaa+lopettaa,+joten+jätän+sinut+istumaan+sinne+faktaasi,+toivottavasti+sen+kylmyys+ei+kangista.
Tyhjää+saa+pyytämättäkin.
10.11.2016 14:01
Olen+lukenut+tuota+persujen+alamäkeä,+onko+nyt+niin,+että+sekin+on+ennustetta,+joka+ei+ole+toteutunut+vaan+valtamedioiden+kalluppien+toistoa.+Samaa+kuin+amerikkalaisissa+medioissa+ja+mikä+oli+lopputulos.+Iso+Jytky.
Eilen+illalla+mieheni+pyysi+minulta+anteeksi+tuohtumistaan+kun+suhtauduin+neutraalisti+ja+odottavasti+Trumpin+vaalivoittoon.+
En+minä+mitään+enneunia+nähnyt+en+ennustanut+vaan+odotin+sitä+totuutta,+joka+sitten+aamulla+silmieni+eteen+valkeni.
"Olet+realisti+et+elä+tunteilla+vaan+katselet+asioita+monelta+kantilta,+toisin+kuin+minä+joka+elän+liikaa+tunteilla"+mieheni+sanoi+minulle.+
Minulla+ei+ole+jyrkkiä+antipatioita+ja+mielipiteeni+vaihtelevat+sen+mukaan+kuin+saan+todisteita+siitä+oliko+arvioni+oikea+tai+väärä.
Eilen+ystävättäreni+miltei+kuiskasi+minulle+vaikka+istuimme+autossa+kahden,+kuule,+minä+niin+toivoin+Trumpin+voittoa,+mutta+en+uskaltanut+sanoa+sitä+kerota+kenellekään.
10.11.2016 13:54
Luetko+muitakin+medioita+kuin+Trump+vastaisia?
Trump+on+ollut+kolmesti+naimisissa+ja+hänellä+on+viisi+lasta.+Ensimmäisen+Ivana+Zeinickovan+kanssa+hänellä+on+kolme+erittäin+lahjakasta+lasta.+Donald,+Ivana+ja+Eric,+jotka+johtavat+Trump+Organizationia.+Kaikilla+yliopisto+tutkinnot.+Puhuvat+mm.+sujuvaa+tsekkiä.+Toinen+vaimo+Maria+Maples+yksi+yhteinen+tytär.+Viimeinen+ja+tuleva+valkoisen+talon+emäntä+on+Melania+Knauss+Trump+heillä+on+10-vuotias+poika+Barron.
Yhdysvaltain+Punainen+risti+valitsi+vuonna+2005+Melania+Trumpin+Yhdysvaltojen+hyvän+tahdon+lähettilääksi.
Valkoiseen+taloon+astuu+siis+erilainen+perhe+kuin+aijemmin.+
Trumpilla+on+8+lastenlasta.
10.11.2016 13:37
Kekkonen+takaisin+sanoisin+minäkin+ja+se+perustuu+Kekkosen+kykyyn+pitää+hallinto+hanskassaan.
Luin+Trumpin+100+ensimmäistä+päivää+presitenttinä+ja+mihin+18+kohtaan+hän+aikoo+heti+pureutua.+
Esimerkiksi+kolmanteen+osioon,+joka+käsittää+amerikkalaisten+suojelua.
Hän+peruuttaa+kaiken+liittovaltion+rahoituksen+paperittomia+siirtolaisia+suojelevilta+kaupungeilta.+
Aloittaa+kahden+miljoonan+rikollisen+maahanmuuttajien+karkoittamisen+maasta+ja+peruu+viisumit+kaikilta+niiltä+ulkomailta,+jotka+eivät+suostu+ottamaan+heitä+vastaan.
Kesketyyää+maahanmuuton+terrorismille+alttiilta+alueilta.
Mietin,+että+kun+iso+luuta+Amerikassa+alkaa+lakaisemaan++Eurooppakin+alkaa+hajaantumaan.+Englanti+on+jo+ulkona+voi+olla,+että+trumpin+valinta+vahvistaa+Englannin+asemaa+ja+se+ei+enää+haikaile+Euroopan+unionin+perään.+
Ollaan+me+oltu+sinisilmäisiä.
Niinistö+alkaa+olemaan+ainakin+minun+silmissäni++huopatöppönen.
10.11.2016 13:14
Kuvan+kaunis+väistyvä+maan+äiti.+http://www.eonline.com/resize/600/315/eol_images/Entire_Site/2016330/rs_300x300-160430180324-600.Michelle-Obama-White-House-Correspondents-Dinner.tt.043016a.jpg
09.11.2016 22:11
Minä+kans+näin+tuon+kuvan+kuvahaulla,+vautsi+kuinka+upea.
09.11.2016 22:03
Minä+jumituin+tuohon+ketjun+mainoksen+oranssiin+tunikahamoseen,+että+on+sievä.
09.11.2016 22:01
Poikotis,+en+,+mitä+tarkoitat?
Sitäkö,+että+ei+vastata+kun+kommentoi,+no+en,+puskat+pöllisee+ja+jos+ei+muuta+niin+pöljänä+pitäävät.+
Olen+itse+poikotoinut+aloittajaa.+En+vastaile+hänelle+vaan+muille.+Ajattelin,+että+kun+saa+tarpeeksi+huomiota+yhdessä+ketjussa+voidaan+päästä+jouluun+vähemmällä+häiriköinnillä+vaan+mistäpä+tuon+tietää+on+se+niin+omituinen..
09.11.2016 21:56
Kisäemäntä+entisen+natsin+tytär+emännöi+Ruotsin+hovia.+Huumekauppiaan+ex-tyttöystävä+ja+-lapsen+äiti+puolestaa+Norjan.+SS-miehen+Etelä+Amerikkalainen+tytär+Maxima+emännöi+Hollannin+hovia.
09.11.2016 21:49
Rollaattorit+ja+sähköisetkin+liikkumisen+apuvälineet+saa+ilmaiseksi+käyttöönsä+terveyskeskusten+välinevarastoista.+En+usko,+että+70+m2+oman+asunnon+yhtiövastike+ketään+kaada.+Riippuu+paikkakunnasta+paljonko+yhtiövastike+on,+ehkä+200+euron+luokkaa/kk.
Jos+on+pienet+menot+äkkiäkös+sitä+säästää+matkan+aurinkoon+kaksi+viikkoa+Espanjanrannikolla+ei+maksa+paljoa.+Eläminen+myös+tulee+halvemmaksi+kuin+Suomessa.
09.11.2016 21:30
Jos+sinä+haluat+faktaa,+etsi+faktaa.+Olet+jo+saanut+useita+linkkejä+faktana.+
Kainuun+Sanomiin+pääset+sisään+kun+maksat.+
Kysyit+minulta..."Kenelle+tämä+kuvaamasi+suomalainen+maksaa+sosiaaliturvana+saamansa+rahat+takaisin+ja+kuinka+hän+sen+tekee?"
Sitten+hurskastelit+"Onhan+se+aivan+selvä+juttu,+että+esim.+väärin+perustein+saatu+etuus+peritään+takaisin."
Miksi+kysyit+eka+kyssärin?
Etkö+sinä+ymmärrä+lukemaasi?
Minulta+saat+kommentiti+joko+korppis11+tai+tällä+korpikirjailija-nikillä.
Minusta+on+niin+surkuhupaisaa+lukea+viestejä+puskasta.+Olen+sen+verran+egoisti,+että+ei+tarvii+pensaassa+luimuilla.
09.11.2016 21:22
322 / 371