Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7418
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kahviaamiaiseni+käsitti,+kaksi+myslileipäpalaa,+toisen+päälle+laitoin+illalla+tekemääni+kananmuna-graavilohi-majoneesimassaa.+Toiseen+kalkkunaleiketta,+mätitahnaa,+salaattia+ja+raejuustoa.+Kahvia+ja+täysappelsiinimehua.
Yleensä+syön+puuroa+aamulla,+mutta+nyt+puuroainekset+olivat+loppuneet.
Nostin+pakkasesta+puolukoita,+joista+aijon+tehdä+puolukkapuuroa.+Lisäksi+otin+sulamaan+pari+lohipalasta+päivälliseksi.
Miniäni+paras+ystävätär+on+saanut+facekirjoituksillaan+minut+ajattelemaan+suolistoni+hyvinvointia.+Hän+on+kurssittanut+itseään+ymmärtämään+kehon+suolistonbakteereita,+ja+niiden+vaikutusta+kehon+hyvin+vointiin.+Olen+tyytyväinen+parin+viikon+kokemuksiini+sillä+ylävatsani+turvotus+on+tipotiessään.+
On+hyvä+muistuttaa+itseään+huonoista+ruokavalinnoista.+
Kysyisin+vielä+pastatuotteista+mielipiteitä.+Olen+näet+huomannut+niiden+lisäävän+vatsani+turvotusta.+Ne+ovat+olleet+nyt+pannassa+tämän+pari+viikkoa.
02.11.2016 12:29
Olen+tehnyt+gorgonzola-juustosta+kastiketta+jota+laitan+ruoan+päälle+vain+vähän...+tiedän,+että+minun+on+oltava+varovainen+kokomaitotuotteiden+kanssa.+Oikeastaan+kun+ymmärsin+miksi+sappi+kiukuttelee+olen+pystynyt+pitämään+se+rauhallisena.+Lääkäri+sanoi,+joku+vuosi+sitten,+että+ei+suosittele+leikkausta+koska+oireet+eivät+ole+jatkuvia.+Leikkauksissa+on+aina+riskinsä.
02.11.2016 12:06
Googlasin+ihania+reseptejä+tofusta.+Nyt+taitaa+meikäläisen+kekristä+tullakin+makunautintojen+pyhäpäivä+;+)
02.11.2016 12:02
Ensimmäiseen+avioliittooni+menin+18-vuotiaana,että+pääsin+vanhempieni+määräysvallan+alaisuudesta+pois.+Myös+asunnossa,missä+asuttiin,+vaadittiin+aviopari,susipari+ei+käynyt.+Näin+70-luvulla.+Toisen+avioliiton+solmin+49-vuotiaana.+Mahdollisen+leskeneläkkeen+vuoksi.+Molemmat+miehet+olivat+silti+tärkeitä,toinen+supertärkeä.Eli,kylmiä+faktoja+on+ajateltava,kun+vihille+astelee.En+edes+tiedä,mitä+rakkaus+merkitsee.+Amerikkalaista+hölpötystä.+Sana+on+kärsinyt+inflaation.+Kiintymys,kunnioitus,arvostus,luottamud,uskollisuus.+Nämä+ymmärrän+ehkä+paremmin.+
Lesken
Kopioin+tänne+siilimuorin+tekstiä+toisesta+ketjusta.
01.11.2016 20:45
Olisit+kirjoittanut+omalla+nikilläsi+;+)+Tyhmä+menee+piiloon.
01.11.2016 20:39
Siili+minun+ei+tarvitse+kertoa+satuja+minä+luen+satuja+täällä.
01.11.2016 20:35
Noinko+olen+tehnyt+no,+kerroppas+millä+kriteereillä+aviomieheni+valitsin+;+)
01.11.2016 20:33
Älä+unta+näe+;+DDD
01.11.2016 20:32
En+ole+perehtynyt+kyseiseen+nettikeskustelun+kulkuun,+mutta+oliko+siinä+keskustelussa+tietty+kuvio....homot+vastaan+Aleksi?
En+minä+haasta+riitaa,+mietin+vaan+taitelun+haluasi+puoltaa+sitä+homon+näköistä+miestä.+Niinhän+aina,+huhuillaan,+että+Putinkin+olisi+homo.
29.10.2016 22:03
Täyvellinen,+näin+kainuulaisittain+ilmaistuna+;+)
29.10.2016 21:57
Tee+herkkusieni+cheddarjuustokeitto+alkuruoaksi.
Pekoniin+käärittyä+broilerinfilettä+pääruoaksi.
Jos+löytyy+salaattia,+tomaattia,+öljyä+ja+viinietikkaa+sekä+mausteita+
se+on+siinä+;+)
29.10.2016 21:51
Niinhän+ne+ovat+varsinkin+nämä+viikko/kuukausi/vuosihorroskoopit,+joilla+ei+ole+mitään+tekemistä+vuosisataisen+tähtien+asentoihin+perustuvan+luonteen+ennustamisen+kanssa.+
Uskon+sinun+olevan+juuri+sellainen+kuin+olet,+minun+yritykset+analysoida+sinua+olivat+juuri+niitä+omaan+itseeni+polarisoivia+kuvauksia+joilla+ei+tietty+ollut+mitään+tekemistä+sinun+oman+minäsi+kanssa.
Trumppi+on+taas+elementissään.+Monta+aloitusta+ja+kieltämättä+ihan+mielenkiintoisia+aiheita+;+)
28.10.2016 12:33
"Kokemattomien+finninaamaisten+toimittajien?"
28.10.2016 12:24
Olen+sitä+mieltä,+että+potkut+tuli+aiheesta.+Julkisuuden+henkilönä+miehen+olisi+pitänyt+aavistaa+mitä+tuollainen+kirjoittelu+tarkoittaa.+
Homofobiaa+kärsivät+reakoivat+vihaansa+voimakkaasti.+He+kirjoittavat+juuri+tuolla+samalla+tyylillä+kuin+Aleksi.+Ei+ole+muuta+kuin+persereikä+ei+ole+ihmistä+sen+reijän+ympärillä.+Suurin+osa+homoista+ei+erotu+lainkaan+muusta+ihmismassasta.
Eräs+hiihtäviä+tyttäriään+manageerannut+mies,+heitti+minut+ulos+facebookista+sen+jälkeen+kun+otin+kantaa+hänen+törkykirjoitukseensa,+joka+kohdistui+suomalaiseen+kaapista+ulos+tulleeseen+mieshiihtäjään.+
Kirjoitin+viattoman+lauseen....eikö+teidän+perheen+sukset+luista.
En+minä+kaikkea+ymmärrä,+mutta+onko+tarpeenkaan.
28.10.2016 12:22
Eiköhän+me+jo+tällä+ikää+tunneta+itsemme+parhaiten.+
Mieheni.++on+sitä+mieltä,+että+olen+juuri+sellainen+kuin+itsekin+itseni+miellän.+
Toisten+luomaa+kuvaa+minästämme+sekoittaa+heidän+omat+kokemukset+minästämme.+Toisten+omat+asenteet+ja+oman+minän+polarisointi+toisen+minään.+
Yksinkertaisesti+olen+länsimaisen+horroskoopin+kuvailema+rapu.+Tai+kiinalaisen+horroskoopin+villisika.
28.10.2016 12:04
Olet+sinä+aika+veijari.
+Syy+ketjun+heitoille+löytyy+vastaajista.+Itse+vastailet+itsellesi+ja+muille+puskista.+Lue+omat+vastauksesi+niin+ymmärrät+senkin+mitä+muut+kirjoittajat+ymmärtävät.+Persoonasi+on+tuttu,+mielialavaihtelut+suuria.
Kaivat+riitaa.+Minua+et+saa+pahalle+tuulelle+päin+vastoin,+huvitun+ketjuistasi.+
Kirjoitit:+Ihanaa+painaa+vuokraluukun+ovi+kiinni+ja+matkustaa+Helsinkiin.+Miten+se+koirulisi,+kuka+sitä+rapsuttelee.+Sinähän+hommasit+sen+koirulin+aika+lähiaikoina.+
Olet+satutäti,+yhdessä+roolissa+alkoholisti+toisessa+perheellinen+äiti+ja+hoivatyöläinen.+
Värikäs+on+mielikuvituksesi+juoksu.+Itse+en+pysty+samaistumaan++moneksi+eri+persooniksi.
Et+tietty+ole+ainoa,+jolla+persoona+on+jakautunut.
Äläkä+sitten+tukeudu+siihen,+että+minulla+on+kaksi+nimimerkkiä.+Omani+ja+palstalaisten+antama+lempinimi.
Milloin+sinä+sinne+Helsinkiin?
28.10.2016 11:46
"+yhteisöllisyyteen."+Tää+on+niin+tätä+;+)".
26.10.2016 13:44
Kylläpäs+Paloma+on+kiukustunut,+vaikka+ehdotin+hyvää+kanditaattia.+Voin+myös+ehdottaa+tositakin+Lucia-kanditaattia,+kaikille+kilttiä+Eppua.
Miksi+ajat+omaa+Lucia+ehdokastasi+Korpikirjailijaa+pois+tekemään+oma+ketju+niistä+jotka+eivät+kelpaa+vaikka+tässä+piti+yhdessä+miettiä+sopivia+ehdokkaita+muihinkin+hommiin.
Koska+alat+ajamaan+minua+pois+hyväksyn+tarjouksesi+olla+Lucia-neito,+eihän+siihen+hommaan+takarivin+Tyynet+sovi++;+)
26.10.2016 13:34
Jopas+me+ollaankin+lapsenmielisiä.+Ihan+aikuisten+oikeesti+;+)
Olen+leikkinyt+koko+iltapäivän+nukkekotia.+
Tein+rempan+nukketalon+Pizzeriassa+muuttaen+sen+seurusteluravintolaksi.+Esikuvana+oli+kaupunkimme+taiteilijoiden+suosima+viiniravintola.+Ravintolassani+on+viihtyisä+ja+vapaa+fiilinki,+kuukauden+kuvataiteilijavieras+on+Korppis+ja+musiikista+vastaa+viulutaiteilija+melkein+pappi,+mutta+ei+ihan,+soittaen+klassista+musiikkia+illan+vieraille.+Profiilikuvassani+on+vain+osa+ravintolan+avajaisvieraista.+Kun+tietty+halusin+itseni+kuvaan.+
Kiitän+kohteliaasti,+että+otit+huomioon+minut+mahdollisena+Luciana,+mutta+mielestäni+en+ole+sopiva+niin+vaatimattomaan+tehtävään.++Jos+tarjoat+minulle+jotain+korkeampilentoista+kuten+itämaan+taivaalla+kirkkaasti+loistavaa+joulutehden+virkaa,+voisin+harkita.
25.10.2016 19:23
Ei+ole+vielä+tarvinnut+pahemmin+isoilla+kirjaimilla+asioitani+korostaa,+perille+ovat+menneet+ilman+huutamista.
Kannattaisi+sinunkin+tarkistaa+kirjoittajien+taustoja+kuten+minun,+niin+tietäisit+paremmin+tyylini+kirjoittaa.+Itsehän+olet+pitänyt+saman+tyylisi.+
Taustan+selvitys+on+sangen+helppoa+kirjoittaa+vain+nimimerkin+etsi+osioon,+jolloin+näytölle+tulee+ketjut,+joissa+nimimerkki+on+kirjoitellut.+Sinun+expimot+haulla++tulee+vain+viisi+sivua+alkaen+vuodesta+2012.+Ilmeisesti+olit+pois+palstalta+sitä+en+tarkistanut+kauanko,+mutta+olet+palannut+takaisin.+Yksi+mahdollisuus+tietty+on,+että+olet+kirjoitellut+koko+ajan,+mutta+jollain+toisella+nimimerkillä.+
Olen+toki+kommentoinut+puskasta+sitä+en+ole+ikinä+kieltänyt+perusrehellinen+suomalainen+kun+olen.+Puskaan+meno+on+joissakin+asioissa+enempi+itsesuojelua+kuin+halua+heittää+paskaa+jonkun+toisen+olkapäille.
Mutta+kuten+jo+kirjoitin+ohitellaan+sievästi++Tomi+pxe-61+niin+ei+tule+riitaa.
23.10.2016 17:58
327 / 371